Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH


Numer ogłoszenia: 126973 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • AC Agnieszka Cyran, ul. Szegedyńska 5 m. 43, 01-957 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

  • NO support kontrole antydopingowe Anna Witczak, ul. Picassa 13 m. 45, 03-126 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

  • Anna Nitka, ul. Jana Olbrachta 118 C m. 9, 01-373 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

  • Józefa Wnorowska, ul. Sądowa 7/36, 31-542 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

  • Marian Fiedor Sport - antydoping, ul. Stanisławy Wysockiej 2 B/52, 31-580 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

  • Irena Ciurkot, Os. Sportowe 6/2, 31-965 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

  • Łukasz Tota Sport-Test Consulting, Os. Na Stoku 45/44, 31-708 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

  • Piotr Górski ILG, ul. Urbanistów 4 lok. 43, 02-397 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

  • Sebastian Jakubowski, ul. Kaplera 6C/26, 60-158 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

  • DG Double Guide Tomasz Grzywacz, ul. Oskara Kolberfera 12 C/34, 81-881 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

  • ANG Nestor Walasek, OBROŃCÓW TOBRUKU 38/423, 01-494 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

  • Katarzyna Dubiel, Wołoska 88a m. 6, 02-507 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

  • Paweł Jagliński, ul. Twarda 15, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

  • Sebastian Krzepota, ul. Barnczewska 6/16, 01-654 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

  • Agnieszka Miłek, ul. Narcyzów 45/11, 05-500 Józefosław, kraj/woj. mazowieckie.

  • Robert Sikora, ul. Kleeberga 15, 96-313 Jaktorów-Kolonia, kraj/woj. mazowieckie.

  • Anna Gawrysiak, ul. Sikorskiego 18, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.


Warszawa: Usługa przeprowadzenia kontroli antydopingowych


Numer ogłoszenia: 77590 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeprowadzenia kontroli antydopingowych.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu zamówienia jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AC Agnieszka Cyran,, {Dane ukryte}, 01-957 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności:1)naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków;2)naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań;3)poniesieniem straty w mieniu publicznym;4)uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).


Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH


Numer ogłoszenia: 77628 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań Światowej Agencji Antydopingowej oraz wytycznymi Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzone jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat komisji do Zwalczania Dopingu w Porcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu zamówienia jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NO support kontrole antydopingowe Anna Witczak, {Dane ukryte}, 03-126 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).


Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


Numer ogłoszenia: 77634 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Józefa Wnorowska, {Dane ukryte}, 31-542 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).


Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


Numer ogłoszenia: 77650 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marian Fiedor Sport-antydoping, {Dane ukryte}, 31-708 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).


Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


Numer ogłoszenia: 77664 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Irena Ciurkot, {Dane ukryte}, 31-965 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).


Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


Numer ogłoszenia: 77682 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łukasz Tota Sport Test Consulting, {Dane ukryte}, 31-708 Kraków, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).


Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


Numer ogłoszenia: 77698 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Górski ILG, {Dane ukryte}, 02-397 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).


Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


Numer ogłoszenia: 77714 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sebastian Jakubowski, {Dane ukryte}, 60-158 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).


Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


Numer ogłoszenia: 77732 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DG Double Guide Tomasz Grzywacz, {Dane ukryte}, 81-881 Sopot, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).


Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


Numer ogłoszenia: 77744 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANG Nestor Walasek, {Dane ukryte}, 01-494 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).


Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


Numer ogłoszenia: 77758 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Dubiel, {Dane ukryte}, 02-507 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).


Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


Numer ogłoszenia: 77770 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
: Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Jagliński, {Dane ukryte}, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).


Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


Numer ogłoszenia: 77778 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych...


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sebastian Krzepota, {Dane ukryte}, 01-654 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).


Warszawa: USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH.


Numer ogłoszenia: 77790 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 126973 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 529 89 12, faks 0-22 529 89 12.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzone kontrole antydopingowe muszą zostać wykonane zgodnie z przepisami międzynarodowego standardu badań wydanego przez Światową Agencję Antydopingową oraz wytyczne Światowej Agencji Antydopingowej. Kontrole mogą być przeprowadzane jedynie przez wykwalifikowany personel, posiadający certyfikat Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie. Maksymalnym zakresem przedmiotu jest przeprowadzenie 1700 pobrań próbek antydopingowych..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
92.62.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11.06.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
14.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Robert Sikora, {Dane ukryte}, 96-313 Jaktorów-Kolonia, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 60000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    60000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    60000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    60000,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 roku w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Zgodnie z art. 5 ust. 1a w przypadku zamówień na usługi o charakterze niepriorytetowym, należą do nich m.in. usługi z zakresu organizacji konferencji zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnionym przypadkiem wyboru ww. trybu są poniższe powody Komisja do Zwalczania Dopingu w Sporcie jest organizacją, której ustawowym zadaniem jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Komisja jest sygnatariuszem Światowego Kodeksu Antydopingowego, który nakazuje przestrzeganie odpowiednich standardów związanych z przeprowadzaniem kontroli antydopingowych, które wykonywane są przez kontrolerów antydopingowych. Do czerwca 2012 r. kontrolerzy antydopingowi byli zatrudniani na podstawie umów zleceń, jednakże sytuacja zmieniła się po ograniczeniu możliwości wydatkowania środków finansowych, jakie mogą być przeznaczone na umowy cywilnoprawne. W związku z brakiem możliwości wypłacania środków na podstawie umów zlecenia zaistniała konieczność przekwalifikowania kontrolerów na podmioty prowadzące działalność gospodarczą, które świadczą usługi przeprowadzania kontroli antydopingowej. Reorganizacja systemu finansowania kontroli antydopingowych była nagła, gdyż stała się z przyczyn od Komisji do Zwalczania Dopingu w Sporcie niezależnych i nie możliwych do przewidzenia. W związku z powyższym zaistniała konieczność przeprowadzenia zamówienia publicznego. Przeprowadzenie zamówienia w innym trybie niż zamówienia z wolnej ręki skutkowałoby zaburzeniem realizacji podstawowego zadania Komisji jakim jest przeprowadzanie kontroli antydopingowych. Kolejnym argumentem stojącym za zastosowaniem trybu z wolnej reki jest fakt iż Komisja nadaje uprawnienia kontrolerom antydopingowym. Tylko kontrolerzy legitymujący się certyfikatem kontrolera antydopingowego mają uprawnienia do przeprowadzania kontroli antydopingowych na terytorium RP. Stanowi o tym art.. 44 ust. 7 ustawy z dnia 25 czerwca 201r. o sporcie (Dz. U. Nr. 127 poz. 857 z późn. zm.).

Adres: ul. Łazienkowska, 00-449 Warszawa
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: michal@rynkowski@antydoping.pl
tel: 0-22 529 89 12
fax: 0-22 529 89 12
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 12697320120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-06-10
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia:
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
92620000-3 Usługi w zakresie sportu
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Usługa przeprowadzenia kontroli antydopingowych AC Agnieszka Cyran,
Warszawa
2013-02-25 60 000,00
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH NO support kontrole antydopingowe Anna Witczak
Warszawa
2013-02-25 60 000,00
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH. Józefa Wnorowska
Kraków
2013-02-25 60 000,00
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH. Marian Fiedor Sport-antydoping
Kraków
2013-02-25 60 000,00
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH. Irena Ciurkot
Kraków
2013-02-25 60 000,00
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH. Łukasz Tota Sport Test Consulting
Kraków
2013-02-25 60 000,00
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH. Piotr Górski ILG
Warszawa
2013-02-25 60 000,00
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH. Sebastian Jakubowski
Poznań
2013-02-25 60 000,00
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH. DG Double Guide Tomasz Grzywacz
Sopot
2013-02-25 60 000,00
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH. ANG Nestor Walasek
Warszawa
2013-02-25 60 000,00
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH. Katarzyna Dubiel
Warszawa
2013-02-25 60 000,00
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH. Paweł Jagliński
Pruszków
2013-02-25 60 000,00
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH. Sebastian Krzepota
Warszawa
2013-02-25 60 000,00
USŁUGA PRZEPROWADZENIA KONTROLI ANTYDOPINGOWYCH. Robert Sikora
Jaktorów-Kolonia
2013-02-25 60 000,00