Głogów: Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach


Numer ogłoszenia: 152033 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Głogowski , ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.powiat.glogow.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na niżej wymienione części zamówienia: CZĘŚĆ I: Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2833, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 320 uczniów-uczennic CZĘŚĆ II: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 774, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 48 uczniów-uczennic CZĘŚĆ III: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy ul. Wita Stwosza 3a. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2481, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 182 uczniów-uczennic CZĘŚĆ IV: Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, przy ul. Sportowej 1. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 832, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 64 uczniów-uczennic 2.Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI: -udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, -udział w spotkaniach zespołu projektowego, -obsługa kontroli, -utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, -zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu, -wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą, -promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, -przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie, -prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, -przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, -najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły, -inne zadania nie przewidziane wyżej ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, -sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu, -odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu, -oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, -wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych, -kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, -przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, -na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły, -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:: -zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, -zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, -dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, -oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, -sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, -przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, -przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), -opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu, -bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, -monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, -potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu, -zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu, -sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJEKTU W SZCZEGÓLNOŚCI: -rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp. -prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), -zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, -poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć, -opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje -bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych, -inne zadania nie przewidziane wyżej. 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: -Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 4. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający nie wyraża zgody na realizację zamówienia przez podwykonawców. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy pzp. W ramach każdej części wyłoniony zostanie jeden Wykonawca. 5. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę(1) oświadczenia w ofercie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich programów NSRO. W przypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zaangażowania w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO, łącznie 240 godzin miesięcznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako nieważną i niezgodną z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 15.12.2011r. oraz Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 22.12.2011r. - załącznik nr 1A do SIWZ. (1) dotyczy Wykonawców stanowiących personel projektu, które są osobami zaangażowanymi do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2009r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu. 6. Miejsce realizacji zamówienia - siedziby szkół ponadgimnazjalnych odpowiednio dla części zamówienia: Dla części I - II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, ul. Daszyńskiego 15. Dla części II - Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, ul. Perseusza 5. Dla części III - Zespół Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a. Dla części IV - Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, ul. Sportowa 1..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.42.00.00-4.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, a w szczególności osobami (wymagana minimum jedna osoba na daną część, na którą wykonawca składa ofertę), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda winna posiadać: - wykształcenie wyższe pedagogiczne lub pokrewne (zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - Dz. U. z 2009r., Nr 50, Poz. 400 z późń. zm.), - minimalny staż pracy pedagogicznej 10 lat, w tym na stanowisku kierowniczym związanym z prowadzeniem nadzoru pedagogicznego minimum 1 rok *stanowisko kierownicze rozumiane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty. - Stopień awansu zawodowego nauczyciela - minimum stopień nauczyciela dyplomowanego - Wiedzę w zakresie znajomości merytorycznej i organizacji pracy szkół ponadgimnazjalnych i gimnazjalnych.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla każdej części zamówienia kompletna oferta musi zawierać: a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Integralną cześć formularza ofertowego stanowi załacznik nr 1A do SIWZ, tj. oświadczenie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich programów NSRO. b)pełnomocnictwo(a) - w przypadku, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c)dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ, d)załącznik nr 8 do SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w szczególności: 1)W razie niemożności realizowania zadań wynikających z zawartej umowy przez Wykonawcę (np. zwolnienie lekarskie, zdarzenie losowe), będzie on mógł we własnym zakresie zapewnić zastąpienie go przez inną osobę. Osoba zastępująca winna spełniać wymagania określone w SIWZ. O zmianie takiej Wykonawca zobowiązany jest uprzednio poinformować Zamawiającego na piśmie w celu uzgodnienia zastępstwa. 2)Inne zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy dochowaniu należytej staranności. 3)Zmiany są korzystne dla Zamawiającego. Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://sbip.pl/nglogowsp/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; Biuro Zamówień Publicznych pok. nr 302-303 (III piętro).


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; sekretariat pok. nr 103 (I piętro).


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI: -udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, -udział w spotkaniach zespołu projektowego, -obsługa kontroli, -utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, -zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu, -wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą, -promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, -przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie, -prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, -przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, -najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły, -inne zadania nie przewidziane wyżej ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMENTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, -sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu, -odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu, -oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, -wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych, -kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, -przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, -na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły, -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:: -zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, -zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, -dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, -oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, -sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, -przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, -przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), -opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu, -bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, -monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, -potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu, -zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu, -sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJEKTU W SZCZEGÓLNOŚCI: -rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp. -prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), -zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, -poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć, -opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje -bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych, -inne zadania nie przewidziane wyżej, UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2833, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 320 uczniów-uczennic.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI: -udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, - udział w spotkaniach zespołu projektowego, - obsługa kontroli, - utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, - zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu, - wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą, - promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, - przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie, - prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, - przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, - najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły, - inne zadania nie przewidziane wyżej ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: - dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, - sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu, - odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu, - oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, - wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych, - kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, - przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, - na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły, - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:: - zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, - zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, - dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, - oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI: - dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, - sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, - przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, - przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), - opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu, - bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, - monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, - potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu, - zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu, - sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJKETU W SZCZEGÓLNOŚCI: - rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp. - prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), - zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, - poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć, - opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje - bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych, - inne zadania nie przewidziane wyżej, UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 774, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 48 uczniów-uczennic.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy ul. Wita Stwosza 3a..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI: - udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, - udział w spotkaniach zespołu projektowego, - obsługa kontroli, - utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, - zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu, - wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą, - promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, - przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie, - prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, - przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, - najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły, - inne zadania nie przewidziane wyżej ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: - dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, - sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu, - odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu, - oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, - wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych, - kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, - przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, - na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły, - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:: - zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, - zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, - dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, - oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI: - dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, - sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, - przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, - przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), - opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu, - bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, - monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, - potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu, - zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu, - sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJKETU W SZCZEGÓLNOŚCI: - rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp. - prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), - zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, - poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć, - opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje - bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych, - inne zadania nie przewidziane wyżej, UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2481, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 182 uczniów-uczennic.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, przy ul. Sportowej 1..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI: - udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, - udział w spotkaniach zespołu projektowego, - obsługa kontroli, - utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, - zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu, - wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą, - promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, - przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie, - prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, - przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, - najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły, - inne zadania nie przewidziane wyżej ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: - dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, - sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu, - odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu, - oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, - wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych, - kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, - przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, - na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły, - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:: - zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, - zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, - dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, - oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI: - dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, - sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, - przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, - przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), - opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu, - bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, - monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, - potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu, - zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu, - sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu - inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJKETU W SZCZEGÓLNOŚCI: - rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp. - prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), - zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, - poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć, - opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje - bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych, - inne zadania nie przewidziane wyżej, UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 832, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 64 uczniów-uczennic.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-4.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Głogów: Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach


Numer ogłoszenia: 270138 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 152033 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Głogowski, ul. Sikorskiego 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7282801, faks 076 7282817.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na niżej wymienione części zamówienia: CZĘŚĆ I: Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2833, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 320 uczniów-uczennic CZĘŚĆ II: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 774, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 48 uczniów-uczennic CZĘŚĆ III: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy ul. Wita Stwosza 3a. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2481, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 182 uczniów-uczennic CZĘŚĆ IV: Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, przy ul. Sportowej 1. UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień. Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 832, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 64 uczniów-uczennic 2.Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie: ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI: -udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, -udział w spotkaniach zespołu projektowego, -obsługa kontroli, -utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu, -zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu, -wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą, -promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL, -przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie, -prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu, -przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu, -najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły, -inne zadania nie przewidziane wyżej ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych, -sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu, -odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu, -oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych, -wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych, -kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera, -przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru, -na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły, -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:: -zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych, -zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie, -dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym, -oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI: -dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, -sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów, -przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie, -przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek), -opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu, -bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu, -monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć, -potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu, -zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu, -sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu -inne zadania nie przewidziane wyżej, ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJEKTU W SZCZEGÓLNOŚCI: -rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp. -prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi), -zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu, -poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć, -opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje -bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych, -inne zadania nie przewidziane wyżej. 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: -Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 4. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający nie wyraża zgody na realizację zamówienia przez podwykonawców. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy pzp. W ramach każdej części wyłoniony zostanie jeden Wykonawca. 5. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę(1) oświadczenia w ofercie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich programów NSRO. W przypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zaangażowania w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO, łącznie 240 godzin miesięcznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako nieważną i niezgodną z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 15.12.2011r. oraz Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 22.12.2011r. - załącznik nr 1A do SIWZ. (1) dotyczy Wykonawców stanowiących personel projektu, które są osobami zaangażowanymi do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2009r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu. 6. Miejsce realizacji zamówienia - siedziby szkół ponadgimnazjalnych odpowiednio dla części zamówienia: Dla części I - II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, ul. Daszyńskiego 15. Dla części II - Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, ul. Perseusza 5. Dla części III - Zespół Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a. Dla części IV - Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, ul. Sportowa 1.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.42.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet:IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie:9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.07.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Danuta Piwowar, {Dane ukryte}, 67-222 Jerzmanowa, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18275,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18275,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    18275,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    18275,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.07.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Fernówka, {Dane ukryte}, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 13975,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    13975,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    13975,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    13975,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy ul. Wita Stwosza 3a


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25.07.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Rossa, {Dane ukryte}, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 18275,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    18275,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    18275,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    18275,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Sikorskiego 21, 67-200 Głogów
woj. dolnośląskie
Dane kontaktowe: email: bp@powiat.glogow.pl
tel: 767 282 801
fax: 767 282 817
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-07-19
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 15203320120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-07-11
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 710 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 4
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.powiat.glogow.pl
Informacja dostępna pod: Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; Biuro Zamówień Publicznych pok. nr 302-303 (III piętro)
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15 Danuta Piwowar
Jerzmanowa
2012-07-25 18 275,00
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5 Elżbieta Fernówka
Głogów
2012-07-25 13 975,00
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy ul. Wita Stwosza 3a Piotr Rossa
Głogów
2012-07-25 18 275,00