Wynik przetargu

Zamawiający:
Gmina Brody
Adres: Ul. Rynek, 68-343 Brody, woj. lubuskie
Dane kontaktowe: email: gmina@brody.pl
tel: 68 3712155 w. 38
fax: 683 712 015
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 34970620140 Data Udzielenia: 2014-10-20
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Remont budynku Urzędu Gminy Brody - roboty dodatkowe. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WEHR I WEHR Spłka Jawna Wiesław Wehr, Urszula Wehr,
Racula
103 676,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2014-10-20
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
454530007
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
103 676,00 zł
Minimalna złożona oferta:
103 676,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
103 676,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
103 676,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Brody: Remont budynku Urzędu Gminy Brody - roboty dodatkowe.


Numer ogłoszenia: 349706 - 2014; data zamieszczenia: 20.10.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brody, Ul. Rynek 2, 68-343 Brody, woj. lubuskie, tel. 68 3712155 w. 38, faks 68 3712015.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Urzędu Gminy Brody - roboty dodatkowe..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
W trakcie robót przygotowawczych do prac tynkarskich i malarskich stwierdzono, zróżnicowana konstrukcje budynku, część budynku oparta została na konstrukcji muru pruskiego, obitego płyta pilśniową twardą i płytą wiórowo cementową , w części budynku pod warstwą tynku odkryto zamurowane portale, które niegdyś łączyły budynek z innymi nieistniejącymi już budynkami. Wypełnienie portali było prowizoryczne i w trakcie robót niezbędne było ich przemurowanie. Jednocześnie na prośbę przedstawiciela Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla zachowania zabytkowego charakteru budynku w ramach robót naprawczych postanowiono pozostawić , częściowo odtworzyć niektóre elementy architektoniczne. Bez wykonania powyższych robót , których zakres ujawnił się w trakcie prac, roboty remontowe w zakresie uzupełniania i malowania ścian były by bezzasadne. Przed przystąpieniem do remontu stropów parteru i piętra zdjęto okładziny stropów z paneli PCV i kasetonów. Po demontażu tych elementów okazało się iż stan tynków i podsufitki wykonanej z zaprawy na czcinie nie gwarantuje utrzymania (liczne odspojenia, wykruszenia, ubytki). Spowodowało to konieczność odbicia całej podsufitki i wykonania nowych sufitów w oparciu o płytę GK. Niewykonanie powyższych robót zagrażało bezpieczeństwu użytkowania obiektu i uniemożliwiało wykonanie zakresu objętego zadaniem . Podczas oczyszczania elewacji przed pracami malarskimi stwierdzono pod wieloma warstwami farby osłabiony tynk wapienny i elementy sztukaterii. Stwierdzono osypywanie się tynku, liczne odparzenia i ubytki. W związku z tym postanowiono wprowadzić technologie wzmocnienia i impregnacji istniejącego zabytkowego tynku powiązaną materiałowo z materiałami wykończeniowymi. Na zastosowanie tej technologii uzyskano akceptacje Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.45.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program Operacyjny RYBY.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17.10.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WEHR I WEHR Spłka Jawna Wiesław Wehr, Urszula Wehr,, Drzonków ul. Szermiercza 11, 66-004 Racula, kraj/woj. lubuskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 116934,14 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    103676,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    103676,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    103676,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki z powodu zaistnienia okoliczności określonych w art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie dodatkowe realizowane jako konieczny element zamówienia podstawowego tj. umowy Nr SE271.4.2014 z dnia 28.05.2014r. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Wykonanie robót jest konieczne w celu ukończenia robót podstawowych, roboty zostały zaakceptowane przez Projektanta i Zamawiającego, wprowadzone roboty nie zmieniają równowagi pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym, powstanie robót dodatkowych w tym zakresie nie wpływa na kolejność ofert ustaloną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, ani nie wpływa na wybór Wykonawcy, nie wpływa na to, iż w przypadku jej ujawnienia na etapie postępowania przetargowego do postępowania można byłoby dopuścić większy krąg Wykonawców, lub zainteresowanie realizacją zamówienia mogliby wyrazić jeszcze inni Wykonawcy, wycena robót jest neutralna i dokonana w sposób taki sam, jak dokonywali by tego inni Wykonawcy biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja robót dodatkowych nie wykracza poza pierwotny zakres przedmiotu zamówienia i pozostaje w zgodzie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177.).W tym znaczeniu niniejszy zakres będzie traktowany jako robota dodatkowa . Wykonanie zamówienia dodatkowego jest niezbędne i konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Podstawa prawna: art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity).