Starogard Gdański: Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 68441 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.starogardgd.ug.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu -Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym niniejszego zamówienia publicznego jest poprawa wyników edukacyjnych uczniów klas 3-6 szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, którzy wezmą udział w zajęciach pozalekcyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie pierwsze Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik np. teatralnych, studiów przypadku, dyskusji, treningów ortograficznych, aktywnego uczenia się z zakresu języka polskiego, elementów historii, geografii, sztuki i kultury na świecie. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ). w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach; 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 4 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, wykorzystanie matematyki w życiu codziennym. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), przy czym zajęcia z matematyki 24 godziny/grupa, zajęcia z nauk przyrodniczych ( m. in. ochrona środowiska, świat ptaków, kosmos, budowa człowieka ) 12 godzin/grupa, w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Zadanie drugie Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej - doradztwo edukacyjne Cel szczegółowy zajęć - nabycie umiejętności kreowania przez uczniów własnej ścieżki edukacyjnej. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik, w tym utworzenie Indywidualnego Planu Działania dla każdego ucznia. 1 godzina zajęć = 45 min., 14 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w miesiącu ( w roku 2014 - 8 godzin, w roku 2015 - 6 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 6 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 8 grup; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 3 grupy. Przeprowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym pedagogiczno-psychologicznych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie u uczniów samooceny; budowanie i rozwijanie poczucia własnej wartości; stwarzanie możliwości do samorealizacji, określanie mocnych i słabych stron; poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, niepowodzeniami i trudnościami: poznanie technik radzenia sobie z lękiem: rozpoznawania uczuć złości, agresji: dokonywanie właściwych wyborów; odkrywanie sposobów rozwiązywania problemów. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik (np. terapia śmiechem) w walce ze stresem, obniżoną samooceną, ćwiczenia rozwijające pouczcie własnej wartości, doskonalące zachowania asertywne, ćwiczenia mające na celu poznanie i kontrolę swoich stanów emocjonalnych, ćwiczenia usprawniające radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi, ćwiczenia usprawniające kontrolę gniewu i agresji. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 27 godzi zajęć grupowych i 9 godzin zajęć indywidualnych ), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 10 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. .Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się Cel szczegółowy zajęć - przełamanie niechęci do czytania, udoskonalenie dotychczasowej techniki czytania, poznanie technik szybkiego czytania z dużym zrozumieniem czytanego tekstu, technik pamięciowych ułatwiających zapamiętywanie dat, pojęć oraz słówek z języka obcego oraz dużych zbiorów informacji, poprawa koncentracji i uwagi, poznanie korzyści z czytania, nabycie nawyku czytania i zdolności twórczego i skutecznego notowania oraz nabycie śmiałości i zaufania do swoich możliwości. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem m. in. ITC oraz różnych technik, w tym autorskich. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych - logopedycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wymowy uczniów. Opis zajęć: Zajęcia grupowe i indywidualne z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik logopedycznych. 1 godzina zajęć = 60 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 24 godziny zajęć grupowych i 12 godzin zajęć indywidualnych), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), zajęcia grupowe - do 4 uczniów w grupie. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 7 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-ruchowych Cel szczegółowy zajęć - korekcja wad postawy, poznanie ćwiczeń przeciwdziałających wadom postawy, nauka prawidłowej postawy podczas pracy przy komputerze, przy stole/biurku, podczas chodzenia oraz poznanie zalet samodyscypliny w ćwiczeniach fizycznych usprawniających ciało. Opis zajęć: Zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, wykorzystujących różne ćwiczenia ( w tym z użyciem piłek gimnastycznych ) i techniki (w tym taniec ). 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ) Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.34.00.00-9, 80.57.00.00-0.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 12.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający określa następujące wymagania w tym zakresie: Wykonawca wykaże doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na świadczeniu co najmniej dwóch usług edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych w ramach zajęć pozalekcyjnych. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia oraz wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający określa następujące wymagania w tym zakresie: Wykonawca najpóźniej od dnia podpisania umowy o wykonanie usługi dysponować będzie osobami zdolnymi do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych tj. posiadającymi niżej określone kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie: a) wymienione w §4 ust.1 rozporządzenia- w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych ( język polski ), rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematycznych, rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk przyrodniczych oraz co najmniej 2 letni staż pracy pedagogicznej w szkole podstawowej, b) wymienione w §11 ust.1 - 3 rozporządzenia - w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego oraz co najmniej 2 letni staż pracy pedagogicznej w szkole podstawowej, c) wymienione w §21, ust. 1-2 rozporządzenia w zakresie zajęć logopedycznych oraz co najmniej 2 letni staż pracy pedagogicznej w szkole podstawowej, d) wymienione w §8 rozporządzenia lub nabyte po ukończeniu studiów licencjackich lub magisterskich o kierunku rehabilitacja ruchowa lub fizjoterapia wraz z przygotowaniem pedagogicznym - w zakresie zajęć korekcyjno-ruchowych oraz co najmniej 2 letni staż pracy z dziećmi w wieku 7-12 lat , e) ukończone wyższe studia magisterskie z zakresu psychologii lub pedagogiki specjalnej/opiekuńczej/resocjalizacyjnej/profilaktyki społecznej/resocjalizacji wraz z przygotowaniem pedagogicznym - w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych pedagogiczno-psychologicznych oraz co najmniej 2 letni staż pracy z dziećmi w wieku 7-12 lat, f) wymienione w §20, ust. 1 lub w §22 rozporządzenia - w zakresie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej - doradztwo edukacyjne oraz co najmniej 2 letni staż pracy z dziećmi w wieku 7-12 lat, g) ukończone wyższe studia ( co najmniej pierwszego stopnia ) - w zakresie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się oraz co najmniej 2 letni staż pracy z dziećmi w wieku 7-12 lat. Zamawiający zastrzega także dla personelu prowadzącego zajęcia pozalekcyjne następujące warunki: a) łączne zaangażowanie w realizację zadań projektach NSRO* nie przekracza 240 godzin miesięcznie, w tym celu każda osoba prowadzi ewidencję godzin i zadań ( nie dotyczy dzieła) realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, z wyłączeniem przypadku, gdy osoba ta wykonuje prace w ramach kilku projektów na podstawie jednego stosunku pracy oraz przekazuje Zamawiającemu w/w ewidencję. b) obciążenie wynikające z wykonywania zadań w więcej niż jednym projekcie nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. Rozporządzenie - rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. z 2013r., Nr 0, poz. 1207); *NSRO Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia 2007-2013 - dokument opracowany w celu realizacji w latach 2007-2013 na terytorium Polski polityki spójności Unii Europejskiej.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na świadczeniu co najmniej dwóch usług edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych w ramach zajęć pozalekcyjnych.;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.starogardgd.ug.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
07.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Starogard Gdański pok. 19 ( sekretariat) ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt - Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Starogard Gdański: Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 93179 - 2014; data zamieszczenia: 29.04.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 68441 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym niniejszego zamówienia publicznego jest poprawa wyników edukacyjnych uczniów klas 3-6 szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański, którzy wezmą udział w zajęciach pozalekcyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie pierwsze Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z zakresu nauk humanistycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik np. teatralnych, studiów przypadku, dyskusji, treningów ortograficznych, aktywnego uczenia się z zakresu języka polskiego, elementów historii, geografii, sztuki i kultury na świecie. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ). w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wyników edukacyjnych uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z zakresu czytania, czytania ze zrozumieniem, ortografii i interpunkcji. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach; 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z języka angielskiego Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem B-learningu, różnych technik np. teatralnych, treningów językowych ( w tym poznanie i wykonywanie piosenek oraz inscenizowanie scenek z aktywnym udziałem uczniów - speaking ), użycie fiszek. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 4 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie edukacyjne uczniów zdolnych. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi ( w tym ITC ) i technik z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, wykorzystanie matematyki w życiu codziennym. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), przy czym zajęcia z matematyki 24 godziny/grupa, zajęcia z nauk przyrodniczych ( m. in. ochrona środowiska, świat ptaków, kosmos, budowa człowieka ) 12 godzin/grupa, w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Zadanie drugie Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu kreowania własnej ścieżki edukacyjnej - doradztwo edukacyjne Cel szczegółowy zajęć - nabycie umiejętności kreowania przez uczniów własnej ścieżki edukacyjnej. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik, w tym utworzenie Indywidualnego Planu Działania dla każdego ucznia. 1 godzina zajęć = 45 min., 14 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w miesiącu ( w roku 2014 - 8 godzin, w roku 2015 - 6 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 6 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 8 grup; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 3 grupy. Przeprowadzenie zajęć o charakterze terapeutycznym pedagogiczno-psychologicznych Cel szczegółowy zajęć - Wzmocnienie u uczniów samooceny; budowanie i rozwijanie poczucia własnej wartości; stwarzanie możliwości do samorealizacji, określanie mocnych i słabych stron; poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, niepowodzeniami i trudnościami: poznanie technik radzenia sobie z lękiem: rozpoznawania uczuć złości, agresji: dokonywanie właściwych wyborów; odkrywanie sposobów rozwiązywania problemów. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik (np. terapia śmiechem) w walce ze stresem, obniżoną samooceną, ćwiczenia rozwijające pouczcie własnej wartości, doskonalące zachowania asertywne, ćwiczenia mające na celu poznanie i kontrolę swoich stanów emocjonalnych, ćwiczenia usprawniające radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi, ćwiczenia usprawniające kontrolę gniewu i agresji. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 27 godzi zajęć grupowych i 9 godzin zajęć indywidualnych ), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 10 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. .Przeprowadzenie zajęć rozwijających uzdolnienia z zakresu szybkiego czytania, zapamiętywania i uczenia się Cel szczegółowy zajęć - przełamanie niechęci do czytania, udoskonalenie dotychczasowej techniki czytania, poznanie technik szybkiego czytania z dużym zrozumieniem czytanego tekstu, technik pamięciowych ułatwiających zapamiętywanie dat, pojęć oraz słówek z języka obcego oraz dużych zbiorów informacji, poprawa koncentracji i uwagi, poznanie korzyści z czytania, nabycie nawyku czytania i zdolności twórczego i skutecznego notowania oraz nabycie śmiałości i zaufania do swoich możliwości. Opis zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem m. in. ITC oraz różnych technik, w tym autorskich. 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), w grupie do 8 uczniów. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych - logopedycznych Cel szczegółowy zajęć - Poprawa wymowy uczniów. Opis zajęć: Zajęcia grupowe i indywidualne z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik logopedycznych. 1 godzina zajęć = 60 min., 36 godzin zajęć każda grupa ( w tym 24 godziny zajęć grupowych i 12 godzin zajęć indywidualnych), średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ), zajęcia grupowe - do 4 uczniów w grupie. Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 7 grup; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 2 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 1 grupa. Przeprowadzenie zajęć korekcyjno-ruchowych Cel szczegółowy zajęć - korekcja wad postawy, poznanie ćwiczeń przeciwdziałających wadom postawy, nauka prawidłowej postawy podczas pracy przy komputerze, przy stole/biurku, podczas chodzenia oraz poznanie zalet samodyscypliny w ćwiczeniach fizycznych usprawniających ciało. Opis zajęć: Zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej, wykorzystujących różne ćwiczenia ( w tym z użyciem piłek gimnastycznych ) i techniki (w tym taniec ). 1 godzina zajęć = 45 min., 36 godzin zajęć każda grupa, średnio 1 raz w tygodniu ( w roku 2014 - 20 godzin, w roku 2015 - 16 godzin ) Opis miejsca zajęć, grup: Szkoła Podstawowa w Jabłowie, 3grupy; Szkoła Podstawowa w Kokoszkowach, 3 grupy; Szkoła Podstawowa w Rywałdzie, 2 grupy..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.10.00.00-5, 80.34.00.00-9, 80.57.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt pn. Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29.04.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
11.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
4.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELMAJO -Usługi Szkoleniowe Małgorzata Chlastawa, {Dane ukryte}, 58-310 Szczawno Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 128612,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    109900,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    58,90
    / Oferta z najwyższą ceną:
    190000,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Sikorskiego 9, 83200 Starogard Gdański
woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: starogardgd@ug.pl
tel: (058) 562 50 67
fax: (058) 562 46 41
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-04-06
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 6844120140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-03-30
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 431 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.starogardgd.ug.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Gminy ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Usługi edukacyjne związane z realizacją projektu Zajęcia pozalekcyjne szansą na zrównoważony rozwój uczniów wiejskich szkół podstawowych w Gminie Starogard Gdański współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Fund ELMAJO -Usługi Szkoleniowe Małgorzata Chlastawa
Szczawno Zdrój
2014-04-29 109 900,00