Wynik przetargu

Adres: Długa, 31-147 Kraków, woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: biuro@beethoven.org.pl
tel: 12 423 15 17
fax: 012 423-15-17
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 8499720120 Data Udzielenia: 2012-04-13
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
55100000-1 Usługi hotelarskie
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Świadczenie usług hotelarskich w hotelu Sofitel Warsaw Victoria dla gości XVI Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena Orbis S.A.
Warszawa
23 149,00
1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-04-13
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
551000001
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
23 149,00 zł
Minimalna złożona oferta:
23 149,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
1
Minimalna złożona oferta:
23 149,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
23 149,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Kraków: Świadczenie usług hotelarskich w hotelu Sofitel Warsaw Victoria dla gości XVI Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena


Numer ogłoszenia: 84997 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Stowarzyszenie im. Ludwiga van Beethovena, ul. Długa 19/4, 31-147 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 423-15-17, faks 012 423-15-17.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług hotelarskich w hotelu Sofitel Warsaw Victoria dla gości XVI Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich w hotelu Radisson Blu dla gości XVI Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena w dniach 29-30.03.2012r.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55.10.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Orbis S.A., ul. Bracka 16, 00-028 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 23150,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    23149,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    23149,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    23149,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich w ramach 16. Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena. Usługi hotelarskie, zgodnie z przywołanym przepisem art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, mogą być przedmiotem zamówienia udzielanego w trybie z wolnej ręki, bez konieczności spełnienia przesłanek zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki określonych w art. 67 ust. 1 tejże ustawy. Usługi hotelarskie należą do grupy usług tzw. niepriorytetowych, tj. wymienionych w załączniku II B do dyrektywy 2004/18 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawi i usługi. Usługi niepriorytetowe cechuje przyciąganie lokalnej konkurencji, co w przypadku usług hotelarskich wynika z miejsca ich świadczenia. Art. 5 ust 1a) pkt 1 i 4 stanowią, że Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Przesłanka pierwsza związana jest z lokalizacją hotelu, z którym zostanie zawarte zamówienie z wolnej ręki na świadczenie usług hotelarskich. Ma ona podstawowe znaczenie dla sprawnej organizacji Festiwalu i racjonalnego wydatkowania środków finansowych. Ponadto zastosowanie jej, jak również przesłanki określonej w pkt 4, wynika ze specyfiki organizacji Festiwalu. Informacje o zapotrzebowaniu hotelowym Zamawiający uzyskuje bezpośrednio od managerów wykonawców: solistów, orkiestr i chórów. Chodzi o zapotrzebowanie zarówno w sensie ilościowym (liczba osób, struktura pokojów) jak i terminowym (daty przyjazdu i wyjazdu). Ze względów obiektywnych i niezależnych do Zamawiającego nie jest możliwe ustalenie tych danych, niezbędnych do prawidłowego opisu zamówienia, w terminie gwarantującym przeprowadzenie zamówienia w jednym z konkurencyjnych trybów. Artyści występujący na festiwalu znajdują się najczęściej w tournee i precyzyjne ustalenie określonych wyżej parametrów jest w praktyce niemożliwe, a na dodatek obarczone zbyt dużym ryzykiem konieczności dokonywania zmian, w wyniku dokonania zmiany w trasie tournee. W takiej sytuacji próba przeprowadzenia postępowania w trybie konkurencyjnym, w terminie gwarantującym jego przeprowadzenie i zakończenie, skutkowałaby koniecznością dokonywania po jego zakończeniu zmian, co nie tylko jest sprzeczne z zasadami określonymi w ustawie PZP, ale także rodziłoby dodatkowe koszty i powodowało nieefektywność dokonywanych wydatków.