Wynik przetargu

Adres: ul. Pocztowa 4, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
Dane kontaktowe: email: irena.rebarz@wp.mofnet.gov.pl
tel: 67 2539500
fax: 67 2539501
Dane zamówienia
ID ogłoszenia wyniku: 43742620120 Data Udzielenia: 2012-11-07
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Kody CPV
79621000-3 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
umowa zlecenia Joanna Benkowska
Czarnków
950,00
0,67
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2012-11-07
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
796210003
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
950,00 zł
Minimalna złożona oferta:
950,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
950,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
950,00 zł
TREŚĆ OGŁOSZENIA


Czarnków: umowa zlecenia


Numer ogłoszenia: 437426 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Skarbowy Czarnków, ul. Pocztowa 4, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 67 2539500, faks 67 2539501.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
umowa zlecenia.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
umowa zlecenia.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.62.10.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.11.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Joanna Benkowska, ul. Harcerska 6, 64-700 Czarnków, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 950,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    950,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    950,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    950,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym usługa pozyskiwania personelu biurowego o kodzie PCV 79621000-3 jest usługą niepriorytetową co oznacza, że do tego rodzaju usług ma zastosowanie art. 5 Pzp. Zgodnie z art. 5 ust. 1a Pzp do zamówień o charakterze niepriorytetowym Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub zamówienia z wolnej ręki. Wybór jednego z powyższych trybów jest uzasadniony w myśl art. 5 ust. 1a Pzp, gdyż w analizowanym przypadku zachodzą następujące okoliczności: może dojść do poniesienia strat w mieniu publicznym, uniemożliwienie terminowej realizacji zadania, co stanowi przesłankę wyboru trybu z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a Pzp. W celu wszczęcia postępowania egzekucyjnego organ egzekucyjny winien posiadać prawidłową i aktualną bazę danych czyli wprowadzone do systemu Egapoltax, Poltax i BA tytuły wykonawcze przekazane przez wierzycieli oraz inne dokumenty zawierające informacje umożliwiające prawidłowe przeprowadzenie postępowania. Nieaktualna i niekompletna baza danych zawarta w systemie informatycznym uniemożliwia wszczęcie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych, co przełoży się na poniesienie strat w mieniu publicznym. Każde zadanie nałożone na urzędy skarbowe należy wykonać w ściśle określonym terminie. Termin realizacji zadania kontrolowany jest poprzez sporządzanie sprawozdań oraz za pomocą mierników opracowanych przez jednostkę nadrzędną. Zatrudnienie dodatkowej osób pozwoli na bieżące ewidencjonowanie dokumentów w systemie komputerowym i w wyniku tego szybsze przekazywanie informacji o posiadanych źródłach dochodów i informacji na temat podatników i płatników osób posiadających zaległości podatkowe do Działu Egzekucji Administracyjnej. Ponadto niezbędne dane będą na bieżąco uwidocznione w systemie komputerowym, co umożliwi Działowi Egzekucji Administracyjnej w stosunku do dłużnika szybciej i skuteczniej podejmować działania windykacyjne. Zwiększenie zatrudnienia umożliwi także na bezzwłoczne przygotowywanie dokumentów i zbieranie informacji niezbędnych przy prowadzeniu egzekucji administracyjnej. W związku z powyższym zatrudnionym osobom zostaną powierzone zadania polegające na: I. wprowadzaniu danych do bazy komputerowej: 1) VAT-24 i VAT-23 - udostępni informację na temat posiadanych środków transportu przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków, 2) zaświadczenie-VAT -25 - udostępni informację na temat posiadanych środków transportu przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków, 3) VAT-7 udostępni informację na temat posiadanych środków trwałych przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków, 4) PIT-11 - udostępni informację na temat miejsca zatrudnienia (płatnika) celem zajęcia zajęcia wynagrodzenia, 5) PIT-6 - udostępni informację na temat posiadanego majątku celem ewentualnego dokonania zajęcia, 6) PCC-3 - udostępni informację na temat posiadanych środków transportu oraz innych rzeczy przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków, 7) PCC3/A - udostępni informacje na temat stron transakcji dotyczących posiadanych środków transportu oraz innych rzeczy przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków, 8) SD-3, SD-3A, SD-Z2 - udostępni informację na temat posiadanych środków trwałych lub pieniężnych, 9) Tytułów wykonawczych - służą bezpośrednio działaniom egzekucyjnym, 10) VZM-1 z załącznikami- udostępni informację w zakresie kont bankowych podatnika, 11) aktów notarialnych - dostępni informację na temat posiadanych środków transportu oraz innych rzeczy oraz nieruchomości przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia na tych środkach lub nieruchomościach, 12) udzielonych pełnomocnictw - umożliwi prowadzenie korespondencji i egzekucji, 13) wygaszaczy dot. decyzji ratalnych - informacja do podjęcia czynności egzekucyjnych, 14) informacji dot. uzyskiwanych przychodów z umów najmu - udostępni informację o źródłach dochodu i umożliwi zajęcie tych wierzytelności w przypadku posiadania zaległości, II. otwieranie obowiązku dla dokumentu VZM - udostępni informację w zakresie kont bankowych podatnika, III. obsługa INF-1 dot. zmiany właściwości urzędu podatnika poprzez zamknięcie i otwarcie obowiązków podatkowych- informacja do aktualizacji prowadzenia egzekucji z tytułów wykonawczych, IV. zakładanie kart zgonu podatnika i aktualizacja danych ewidencyjnych poprzez zamknięcie obowiązków podatkowych, wyrejestrowanie podatnika - informacja do aktualizacji prowadzenia egzekucji z tytułów wykonawczych. Osoby z którymi zostaną zawarte umowy zlecenia powinny spełniać następujące kryteria: doświadczenie w pracy w Organach podatkowych, doświadczenie w pracy w systemie informatycznym POLTAX , BA i CZM. Biorąc pod uwagę istniejący stan faktyczny oraz konieczność dalszego prawidłowego funkcjonowania tut. Urzędu, należy uznać, że zostały spełnione przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podst. w/w art. Pzp. Zdaniem Zamawiającego zastosowanie powyższego trybu nie spowoduje naruszenia zasady uczciwej konkurencji.