Dukla: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt.: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej, w roku szkolnym 2012/2013 , w szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla


Numer ogłoszenia: 202013 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.dukla.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt.: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej, w roku szkolnym 2012/2013 , w szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja = edukacja Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakość usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Celem głównym jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla Rodzaj zamówienia: usługi Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno-wyrównawczych) w ośmiu szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla dla klas I - III dla uczestników programu: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem głównym jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III służąca wyrównywaniu szans edukacyjnych oraz rozwijaniu talentów dzieci uzdolnionych z terenu Gminy Dukla w roku szkolnym 2012/2013. W procesie wyrównywania szans edukacyjnych uczniów i uczennic istotne jest przekazywanie im niestereotypowej wiedzy i szerokiego, niezależnego od płci spektrum możliwych wyborów życiowych, a także szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja tym zakresie pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi zawodowej, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych co spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć wyrównawczych. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych a także zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, języki obce, zajęcia artystyczne, i gimnastyka korekcyjna. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Do obowiązków prowadzącego będzie należeć: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły), w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013 r. b) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia, c) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w zakresie obowiązków, stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ, który będzie stanowić załącznik do umowy. Beneficjentem projektu jest - Gmina Dukla Jednostką koordynującą projekt jest - Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Dukli ul. Kościuszki 4 Numer i nazwa Priorytetu: IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Numer i nazwa Poddziałania: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Instytucja Pośrednicząca: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie. Poniżej przedstawiono podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (określona szkoła podstawowa) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych: Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Nr 1 w Dukli 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 90 h 2012 rok 30 h 2013 rok 60 h Część II NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 60h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część III NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 120 h 2012 rok 40 h 2013 rok 80 h Część IV NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Łącznie -60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część V NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część VI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Języki obce dla dzieci Łącznie -150 h 2012 rok 50 h 2013 rok 100 h Część VII NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -180 h 2012 rok 60 h 2013 rok 120 h Szkoła Podstawowa w Głojscach. 2) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część IX NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część X NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Szkoła Podstawowa w Iwli. 3) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część XIII NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Szkoła Podstawowa w Wietrznie. 4) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIV NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XV NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Jasionce. 5) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XVI NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XVII NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XVIII NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Łękach Dukielskich 6) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIX NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XX NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Równem 7)Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XXII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXIII NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXIV NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXV NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXVI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Tylawie 8) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XXVII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie je - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXVIII NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Warunki: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400). 1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z ww. rozporządzeniem oraz minimum pół roku doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych. Do obowiązków prowadzącego będzie należało: -uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach; -sporządzenie diagnozy indywidualnej dziecka; -dostosowanie zajęć pozalekcyjnych do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć; -opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły; -prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (...godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Indywidualizacja =edukacja UDA-POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w wybranej przez siebie części Projektu w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013r. wg zaakceptowanego planu pracy; -dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; -informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów, -przeprowadzenie ewaluacji zajęć - dwa razy w trakcie trwania projektu oraz przekazanie wniosków dyrektorowi szkoły a dyrektor koordynatorowi; -prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin. -wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z dyrektorem szkoły w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; -ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; -zobowiązanie do przestrzegania regulaminu sali, w której prowadzi zajęcia; -decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce; -bieżące informowanie koordynatora i dyrektora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy; -oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Szczegółowy zakres obowiązków został ujęty w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorami szkół. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z 26 części. Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem szkoły.. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć wg harmonogramu opracowanego i uzgodnionego z dyrektorem szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że wykonawca musi prowadzić zajęcia samodzielnie. Celem głównym (ogólnym) projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w gminie Dukla. Do celów szczegółowych projektu należą: a) zapewnienie dzieciom klas I-III szkół podstawowych gminy Dukla. oferty edukacyjno -wychowawczo - profilaktycznej, zgodnej z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, b) zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystania w w/w szkołach aktywizujących metod nauczania, c) zwiększenie dostępności i podniesienie jakości wsparcia i pomocy pedagogiczno-psychologicznej udzielanej dzieciom, w szczególności dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych, realizowanej na zajęciach terapeutycznych (terapii psychologicznej), d) wyszczególnienie i opis metod realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem metod aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, e) wyszczególnienie i opis form realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem form aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, f) zadania, g) treści i struktura programu zajęć, h) procedury/ metody osiągania celów, i) spodziewane efekty/rezultaty (ze szczególnym uwzględnieniem rezultatów zawartych w projekcie), j) ewaluacja programu ( ocena przydatności i skuteczności przeprowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych celów), k) ewentualne załączniki (np. zdjęcia, rysunki)... Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego, b) wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją, jest niezaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach PO KL 2007-2013, nie jest pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz legitymuje się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy: Indywidualizacja =edukacja DA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej gminie Dukla wniosek złożony i wyłoniony w otwartym konkursie ogłoszonym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego...


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 28.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ - Zał. Nr 1 do oferty. c) Oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - Zał. Nr 2 do oferty. d) Zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 4 do SIWZ - Zał. Nr 3 do oferty.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.dukla.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
01.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
umowa o dofinansowanie Projekt : Indywidualizacja = edukacja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Dukla: : Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt.: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej, w roku szkolnym 2012/2013 , w szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla


Numer ogłoszenia: 219785 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 202013 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt.: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej, w roku szkolnym 2012/2013 , w szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja = edukacja Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakość usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Celem głównym jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla Rodzaj zamówienia: usługi Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno-wyrównawczych) w ośmiu szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla dla klas I - III dla uczestników programu: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem głównym jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III służąca wyrównywaniu szans edukacyjnych oraz rozwijaniu talentów dzieci uzdolnionych z terenu Gminy Dukla w roku szkolnym 2012/2013. W procesie wyrównywania szans edukacyjnych uczniów i uczennic istotne jest przekazywanie im niestereotypowej wiedzy i szerokiego, niezależnego od płci spektrum możliwych wyborów życiowych, a także szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja tym zakresie pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi zawodowej, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych co spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć wyrównawczych. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych a także zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, języki obce, zajęcia artystyczne, i gimnastyka korekcyjna. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Do obowiązków prowadzącego będzie należeć: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły), w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013 r. b) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia, c) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w zakresie obowiązków, stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ, który będzie stanowić załącznik do umowy. Beneficjentem projektu jest - Gmina Dukla Jednostką koordynującą projekt jest - Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Dukli ul. Kościuszki 4 Numer i nazwa Priorytetu: IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Numer i nazwa Poddziałania: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Instytucja Pośrednicząca: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie. Poniżej przedstawiono podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (określona szkoła podstawowa) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych: Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Nr 1 w Dukli 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 90 h 2012 rok 30 h 2013 rok 60 h Część II NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 60h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część III NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 120 h 2012 rok 40 h 2013 rok 80 h Część IV NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Łącznie -60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część V NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część VI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Języki obce dla dzieci Łącznie -150 h 2012 rok 50 h 2013 rok 100 h Część VII NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -180 h 2012 rok 60 h 2013 rok 120 h Szkoła Podstawowa w Głojscach. 2) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część IX NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część X NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Szkoła Podstawowa w Iwli. 3) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Część XIII NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Szkoła Podstawowa w Wietrznie. 4) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIV NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XV NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Jasionce. 5) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XVI NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XVII NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XVIII NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Łękach Dukielskich 6) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIX NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XX NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -60 h 2012 rok 20 h 2013 rok 40 h Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Równem 7)Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XXII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXIII NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXIV NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXV NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXVI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Tylawie 8) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XXVII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie je - 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Część XXVIII NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 30 h 2012 rok 10 h 2013 rok 20 h Warunki: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400). 1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z ww. rozporządzeniem oraz minimum pół roku doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych. Do obowiązków prowadzącego będzie należało: -uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach; -sporządzenie diagnozy indywidualnej dziecka; -dostosowanie zajęć pozalekcyjnych do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć; -opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły; -prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (...godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Indywidualizacja =edukacja UDA-POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w wybranej przez siebie części Projektu w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013r. wg zaakceptowanego planu pracy; -dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji; -informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów, -przeprowadzenie ewaluacji zajęć - dwa razy w trakcie trwania projektu oraz przekazanie wniosków dyrektorowi szkoły a dyrektor koordynatorowi; -prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin. -wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z dyrektorem szkoły w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu; -ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie; -zobowiązanie do przestrzegania regulaminu sali, w której prowadzi zajęcia; -decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce; -bieżące informowanie koordynatora i dyrektora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy; -oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Szczegółowy zakres obowiązków został ujęty w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorami szkół. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z 26 części. Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem szkoły.. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć wg harmonogramu opracowanego i uzgodnionego z dyrektorem szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że wykonawca musi prowadzić zajęcia samodzielnie. Celem głównym (ogólnym) projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w gminie Dukla. Do celów szczegółowych projektu należą: a) zapewnienie dzieciom klas I-III szkół podstawowych gminy Dukla. oferty edukacyjno -wychowawczo - profilaktycznej, zgodnej z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, b) zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystania w w/w szkołach aktywizujących metod nauczania, c) zwiększenie dostępności i podniesienie jakości wsparcia i pomocy pedagogiczno-psychologicznej udzielanej dzieciom, w szczególności dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych, realizowanej na zajęciach terapeutycznych (terapii psychologicznej), d) wyszczególnienie i opis metod realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem metod aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, e) wyszczególnienie i opis form realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem form aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, f) zadania, g) treści i struktura programu zajęć, h) procedury/ metody osiągania celów, i) spodziewane efekty/rezultaty (ze szczególnym uwzględnieniem rezultatów zawartych w projekcie), j) ewaluacja programu ( ocena przydatności i skuteczności przeprowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych celów), k) ewentualne załączniki (np. zdjęcia, rysunki)... Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego, b) wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją, jest niezaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach PO KL 2007-2013, nie jest pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz legitymuje się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy: Indywidualizacja =edukacja DA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej gminie Dukla wniosek złożony i wyłoniony w otwartym konkursie ogłoszonym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: umowa o dofinansowanie Projekt : Indywidualizacja = edukacja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrozonych ryzykiem dysleksji


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JWS Jagielończyk, {Dane ukryte}, 35-211 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 5400,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4410,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4410,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4905,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Zajęcia dla trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JWS Jagielończyk, {Dane ukryte}, 35-211 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2940,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2940,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2940,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozowju mowy


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marta Głód, {Dane ukryte}, 38-450 Dukla, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7200,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    4680,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    4680,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7080,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JWS Jagielończyk, {Dane ukryte}, 35-211 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2940,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2940,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3360,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JWS Jagielończyk, {Dane ukryte}, 35-211 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2940,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2940,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2988,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Języki obce dla dzieci


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Głód, {Dane ukryte}, 38-450 Dukla, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    6405,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    6405,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7350,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cecylia Ganczarska, {Dane ukryte}, 38-450 Dukla, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    10620,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Knap, {Dane ukryte}, 38-430 Miejsce Piastowe, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3240,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Piróg, {Dane ukryte}, 38-450 Dukla, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,0 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1620,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
10   


Nazwa:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzta Stanowska, {Dane ukryte}, 28-450 Dukla, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1620,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
11   


Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Teresa Nowak, {Dane ukryte}, 38-450 Dukla, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1920,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
12   


Nazwa:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JWS Jagielończyk, {Dane ukryte}, 35-211 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2940,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2940,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    3600,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
13   


Nazwa:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JWS Jagielończyk, {Dane ukryte}, 38-450 Dukla, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2940,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2940,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4140,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
14   


Nazwa:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Głowa, {Dane ukryte}, 38-440 Iwonicz Zdrój, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    750,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    750,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1920,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
15   


Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marta Marszał, {Dane ukryte}, 38-451 Równe, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1050,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1050,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    2070,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
16   


Nazwa:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renata Kuffner, {Dane ukryte}, 38-450 Dukla, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1590,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
17   


Nazwa:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bogumiła Stojak, {Dane ukryte}, 38-450 Dukla, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1590,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
18   


Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bożena Szydło, {Dane ukryte}, 38-450 Dukla, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1200,0


  • Oferta z najniższą ceną:
    1200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1680,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
19   


Nazwa:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marta Pabis, {Dane ukryte}, 38-456 Łęki Dukielskie, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1680,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
20   


Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Wierdak, {Dane ukryte}, 38-456 Łęki Dukielskie, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1680,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
21   


Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Majchrzak, {Dane ukryte}, 38-451 Równe, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3600,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    2400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    2400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    4140,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
22   


Nazwa:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Pasterkiewicz, {Dane ukryte}, 38-450 Dukla, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1680,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
23   


Nazwa:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krystyna Wdowiarz, {Dane ukryte}, 38-430 Miejsce Piastowe, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1740,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
24   


Nazwa:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Szczepanik, {Dane ukryte}, 38-451 Równe, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1920,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
25   


Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maria Szczepanik, {Dane ukryte}, 38-451 Równe, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1740,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
26   


Nazwa:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krystyna Patla, {Dane ukryte}, 38-451 Równe, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1200,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1200,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1770,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
27   


Nazwa:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JWS Jagielończyk, {Dane ukryte}, 35-211 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1470,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1470,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1620,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
28   


Nazwa:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.10.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
2.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JWS Jagielończyk, {Dane ukryte}, 35-211 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    1470,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    1470,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    1950,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Trakt Węgierski 11, 38450 Dukla
woj. podkarpackie
Dane kontaktowe: email: przetarg@dukla.pl
tel: 134 329 135
fax: 134 331 011
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-09-30
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 20201320120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-09-19
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 270 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 28
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.dukla.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrozonych ryzykiem dysleksji JWS Jagielończyk
Rzeszów
2012-10-16 4 410,00
Zajęcia dla trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych JWS Jagielończyk
Rzeszów
2012-10-16 2 940,00
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozowju mowy Marta Głód
Dukla
2012-10-16 4 680,00
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy JWS Jagielończyk
Rzeszów
2012-10-16 2 940,00
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych JWS Jagielończyk
Rzeszów
2012-10-16 2 940,00
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Języki obce dla dzieci Elżbieta Głód
Dukla
2012-10-16 6 405,00
Rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Cecylia Ganczarska
Dukla
2012-10-16 7 200,00
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Elżbieta Knap
Miejsce Piastowe
2012-10-16 2 400,00
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Katarzyna Piróg
Dukla
2012-10-16 1 200,00
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Małgorzta Stanowska
Dukla
2012-10-16 1 200,00
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Teresa Nowak
Dukla
2012-10-16 1 200,00
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji JWS Jagielończyk
Rzeszów
2012-10-16 2 940,00
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy JWS Jagielończyk
Dukla
2012-10-16 2 940,00
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Agnieszka Głowa
Iwonicz Zdrój
2012-10-16 750,00
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Marta Marszał
Równe
2012-10-16 1 050,00
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Renata Kuffner
Dukla
2012-10-16 1 200,00
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Bogumiła Stojak
Dukla
2012-10-16 1 200,00
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Bożena Szydło
Dukla
2012-10-16 12 000,00
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Marta Pabis
Łęki Dukielskie
2012-10-16 1 200,00
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Barbara Wierdak
Łęki Dukielskie
2012-10-16 1 200,00
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Katarzyna Majchrzak
Równe
2012-10-16 2 400,00
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Jolanta Pasterkiewicz
Dukla
2012-10-16 1 200,00
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Krystyna Wdowiarz
Miejsce Piastowe
2012-10-16 1 200,00
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Anna Szczepanik
Równe
2012-10-16 1 200,00
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Maria Szczepanik
Równe
2012-10-16 1 200,00
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Krystyna Patla
Równe
2012-10-16 1 200,00
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji JWS Jagielończyk
Rzeszów
2012-10-16 1 470,00
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy JWS Jagielończyk
Rzeszów
2012-10-16 1 470,00