Korzenna: ŚWIADCZENIE USŁUGI EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna - Część 1


Numer ogłoszenia: 123750 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Korzenna , Korzenna 325, 33-322 Korzenna, woj. małopolskie, tel. 18 440 66 10, faks 18 441 70 39.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.korzenna.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUGI EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna - Część 1.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w ramach projektu systemowego p.n. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna Część 1.Informacja dotycząca projektu.Projekt pod nazwą Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.Cel główny projektu.Celem głównym projektu jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III trzynastu szkół podstawowych w gminie Korzenna dostosowanego do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych.Cele szczegółowe:C1- zapewnienie każdemu dziecku, objętemu wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej, zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi; C2- stworzenie warunków w szkołach objętych wsparciem umożliwiających i wspomagających indywidualną pracę nauczyciela z uczniem przez wyposażenie bazy szkoły w niezbędne materiały dydaktyczne do końca realizacji projektu; C3- poprawa stanu zdrowia uczniów klas I-III SP w gminie w okresie realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji. Poprawa u 60% ćwiczących; C4- poprawa efektów kształcenia u 75% uczestników zajęć.Grupy docelowe projektu - odbiorcy usługi edukacyjnej. Projektem objęci zostaną uczniowie i uczennice klas I-III w 13-tu szkołach podstawowych w Gminie Korzenna (w części 1 usługa szkoleniowa realizowana będzie w 10 szkołach podstawowych). W zajęciach specjalistycznych wezmą udział uczniowie i uczennice ze zdiagnozowanymi problemami stanowiącymi kryterium rekrutacji. Diagnozę przeprowadził zespół powołany w szkołach: nauczyciele, wychowawcy klas I-III, pedagog szkolny. Diagnoza obejmowała obserwacje uczniów i uczennic klas I-III na zajęciach dydaktycznych oraz pozalekcyjnych. Wyniki diagnozy wykazały konieczność i celowość przeprowadzenia specjalistycznych zajęć, wspomagających pracę szkoły w zakresie indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.Zakres zamówienia.Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych dla Beneficjentów Ostatecznych projektu uczęszczających do niżej wymienionych szkół podstawowych: Lp. Nazwa szkoły Rodzaj zajęć dodatkowych Liczba godzin Liczba grup liczba osób. Szkoła Podstawowa w Janczowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 36 1 grupa 5 os. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy 30 1 grupa 4 os. Szkoła Podstawowa w Jasiennej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 4 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 12 os. Szkoła Podstawowa w Koniuszowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 6 os. Szkoła Podstawowa w Korzennej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa 8 os. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy 30 1 grupa 4 os. Zajęcia polonistyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 30 1 grupa 8 os. Szkoła Podstawowa w Mogilnie Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa 7 os. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 10 os. Zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 30 1 grupa 8 os Szkoła Podstawowa w Łęce Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 3 os. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 6 os. Szkoła Podstawowa w Łyczanej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa 5 os.Szkoła Podstawowa w Posadowej Mogilskiej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 7 os.Szkoła Podstawowa w Trzycierzu Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 12 os. Szkoła Podstawowa w Wojnarowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 10 os.Suma godzin zajęć dodatkowych składających się na przedmiot zamówienia wynosi 726 godzin. Jeden uczestnik projektu może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r., Nr 228, poz. 1487). I tak: a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 45 minut, c) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju i mowy - 60 minut, e) gimnastyka korekcyjna - 60 minut, j) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 45 minut. Liczebność grup będzie zgodna z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r., Nr 228, poz. 1487). Zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu prowadzone będą w dziesięciu szkołach podstawowych wykazanych w punkcie 5.1. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia oraz udostępni pomoce dydaktyczne niezwłocznie po ich zakupie, jak również w razie potrzeby udostępni posiadane w danej szkole podstawowej pomoce dydaktyczne, niezbędne do prowadzenia zajęć. We wszystkich szkołach zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku bezpośrednio po zakończeniu przez uczestników projektu obowiązkowych zajęć lekcyjnych z uwzględnieniem planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły. Dopuszcza się prowadzenie zajęć dodatkowych również w soboty. Dodatkowe zajęcia danego rodzaju mogą być prowadzone w wymiarze maksymalnie 2 godziny dziennie z wyjątkiem zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy. Dodatkowe zajęcia logopedyczne winny odbywać się w wymiarze nie więcej niż 1 godzina dziennie. Przed rozpoczęciem zajęć dodatkowych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów i uczennic zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych) oraz plany lekcji poszczególnych klas I-III.Obowiązki Wykonawcy Opracowanie w terminie do 5 dni od podpisania umowy harmonogramu realizacji poszczególnych zajęć we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plany lekcji beneficjentów ostatecznych, jak również termin i wymiar godzin podany w punkcie 5.1.Opracowanie programów zajęć dodatkowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczniów i uczennic w tym uwzględniających zdiagnozowane dysfunkcje.Prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnianiem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego.Prowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem.Wydanie zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających udział Beneficjentów Ostatecznych w projekcie, na zakończenie zajęć.Prowadzenie dziennika zajęć osobno dla każdej grupy. Wykonawca zapewni osiągnięcie następujących celów szczegółowych projektu: Zapewnienie każdemu dziecku objętemu wsparciem w ramach projektu oferty edukacyjno-wychowawczo-profilktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi (wskaźnik pomiaru celu: liczba uczniów SP z gminy Korzenna, którzy wzięli udział w zajęciach w ramach projektu) - dotyczy wszystkich zajęć dodatkowych, Poprawę stanu zdrowia uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie w okresie realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji (wskaźnik pomiaru celu: liczba uczniów i uczennic u których stwierdzono korektę wad postawy)- dotyczy uczestników zajęć gimnastyki korekcyjnej. Poprawa u co najmniej 60% ćwiczących, Poprawę efektów kształcenia u co najmniej 75% uczestników zajęć dodatkowych (Liczba uczniów u których zaobserwowano poprawę efektów kształcenia) - dotyczy wszystkich zajęć dodatkowych.Wykonawca będzie sporządzał i przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:Miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach z podziałem na szkoły podstawowe oraz rodzaj zajęć zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do piątego dnia następnego miesiąca). Listy obecności oraz imienny wykaz Beneficjentów Ostatecznych, którzy brali udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do piątego dnia następnego miesiąca).Imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do piątego dnia następnego miesiąca).Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć.Zbiorcze opracowanie wyników osiągnięcia celów szczegółowych projektu z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu ze wskazaniem źródła weryfikacji/pozyskiwania danych do pomiaru wskaźnika (do pięciu dni od zakończenia wszystkich zajęć stanowiących przedmiot umowy). Umożliwienie zamawiającemu wizytowania zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć. Zapewnienie odpowiedniego oznaczenia sal, w których odbywać się będą zajęcia dodatkowe zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) dostępnymi na stronie www.pokl.wup-krakow.pl oraz informowania uczestników projektu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Stosowanie odpowiedniego oznaczenia we wszystkich materiałach oraz dokumentach sporządzanych w ramach projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów w ramach POKL. Realizacja zajęć dodatkowych z uwzględnieniem zasady równości szans kobiet i mężczyzn.Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za zajęcia dodatkowe, zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania zamawiającego o: nie zgłoszeniu się Uczestników na zajęcia,przerwaniu lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach dodatkowych,innych sytuacjach, które maja wpływ na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów finansowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci w czasie trwania zajęć dodatkowych..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 28.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku należy wykazać dysponowanie przy realizacji zamówienia następującymi osobami : 1. do zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji min. 10 osób posiadających następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego: a) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego, b) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego, c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c. 2. do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych min. 3 osoby posiadające następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego: a) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego, b) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego, c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c. 3. do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy min. 2 osoby posiadające następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego: a) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z logopedii z przygotowaniem pedagogicznym, b) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii, c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c. 4. do zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy min. 7 osób posiadających następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego: a) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego z kwalifikacjami do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej, b) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończony kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub ukończone studia podyplomowe z zakresu gimnastyki korekcyjnej, c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c. 5. do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie min. 1 osobę posiadającą następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego: a) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego, b) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego, c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c. 6. do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych polonistycznie min. 1 osobę posiadającą następujące wykształcenie oraz stopień awansu zawodowego: a) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego, b) ukończone studia wyższe minimum licencjackie lub magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej lub kształcenia zintegrowanego, c) co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, Wykonawca musi spełniać wymagania zawarte w pkt. a i c lub b i c.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnianie niniejszego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4.1. Wypełniony formularz OFERTA , który należy sporządzić wg wzoru formularza stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 4.2. wykaz ewentualnych podwykonawców - na załączniku nr 5 do specyfikacji (dotyczy sytuacji, gdy przewiduje się powierzenie części zamówienia podwykonawcy), 4.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, 4.4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy następuje na umotywowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 2. Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 3. Zmiany w umowie mogą dotyczyć terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od stron umowy takich jak siła wyższa lub wszelkich innych warunków uniemożliwiających realizację umowy na przewidzianych w niej warunkach. 4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. W przypadkach przewidzianych w umowie o dofinansowanie dopuszcza się wprowadzenia zmian za zgodą Zamawiającego oraz po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody od WUP.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.malopolska.pl/bip/korzenna

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Korzenna 33-322 Korzenna pokój nr 3.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Korzenna 33-322 Korzenna pokój nr 3.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pod nazwą Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Korzenna: ŚWIADCZENIE USŁUGI EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna- Część 1


Numer ogłoszenia: 171342 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 123750 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Korzenna, Korzenna 325, {Dane ukryte}, woj. małopolskie, tel. 18 440 66 10, faks 18 441 70 39.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUGI EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna- Część 1.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w ramach projektu systemowego p.n. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna Część 1.Informacja dotycząca projektu.Projekt pod nazwą Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.Cel główny projektu.Celem głównym projektu jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III trzynastu szkół podstawowych w gminie Korzenna dostosowanego do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych.Cele szczegółowe:C1- zapewnienie każdemu dziecku, objętemu wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno-wychowawczo-profilaktycznej, zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi; C2- stworzenie warunków w szkołach objętych wsparciem umożliwiających i wspomagających indywidualną pracę nauczyciela z uczniem przez wyposażenie bazy szkoły w niezbędne materiały dydaktyczne do końca realizacji projektu; C3- poprawa stanu zdrowia uczniów klas I-III SP w gminie w okresie realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji. Poprawa u 60% ćwiczących; C4- poprawa efektów kształcenia u 75% uczestników zajęć.Grupy docelowe projektu - odbiorcy usługi edukacyjnej. Projektem objęci zostaną uczniowie i uczennice klas I-III w 13-tu szkołach podstawowych w Gminie Korzenna (w części 1 usługa szkoleniowa realizowana będzie w 10 szkołach podstawowych). W zajęciach specjalistycznych wezmą udział uczniowie i uczennice ze zdiagnozowanymi problemami stanowiącymi kryterium rekrutacji. Diagnozę przeprowadził zespół powołany w szkołach: nauczyciele, wychowawcy klas I-III, pedagog szkolny. Diagnoza obejmowała obserwacje uczniów i uczennic klas I-III na zajęciach dydaktycznych oraz pozalekcyjnych. Wyniki diagnozy wykazały konieczność i celowość przeprowadzenia specjalistycznych zajęć, wspomagających pracę szkoły w zakresie indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.Zakres zamówienia.Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych dla Beneficjentów Ostatecznych projektu uczęszczających do niżej wymienionych szkół podstawowych: Lp. Nazwa szkoły Rodzaj zajęć dodatkowych Liczba godzin Liczba grup liczba osób. Szkoła Podstawowa w Janczowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 36 1 grupa 5 os. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy 30 1 grupa 4 os. Szkoła Podstawowa w Jasiennej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 4 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 12 os. Szkoła Podstawowa w Koniuszowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 6 os. Szkoła Podstawowa w Korzennej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa 8 os. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy 30 1 grupa 4 os. Zajęcia polonistyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 30 1 grupa 8 os. Szkoła Podstawowa w Mogilnie Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa 7 os. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 10 os. Zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych 30 1 grupa 8 os Szkoła Podstawowa w Łęce Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 3 os. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 6 os. Szkoła Podstawowa w Łyczanej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 30 1 grupa 5 os.Szkoła Podstawowa w Posadowej Mogilskiej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 7 os.Szkoła Podstawowa w Trzycierzu Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 12 os. Szkoła Podstawowa w Wojnarowej Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 1 grupa 5 os.Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 30 1 grupa 10 os.Suma godzin zajęć dodatkowych składających się na przedmiot zamówienia wynosi 726 godzin. Jeden uczestnik projektu może brać udział w więcej niż 1 rodzaju zajęć. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r., Nr 228, poz. 1487). I tak: a) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 45 minut, c) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju i mowy - 60 minut, e) gimnastyka korekcyjna - 60 minut, j) zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 45 minut. Liczebność grup będzie zgodna z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010r., Nr 228, poz. 1487). Zajęcia dodatkowe realizowane w ramach projektu prowadzone będą w dziesięciu szkołach podstawowych wykazanych w punkcie 5.1. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia oraz udostępni pomoce dydaktyczne niezwłocznie po ich zakupie, jak również w razie potrzeby udostępni posiadane w danej szkole podstawowej pomoce dydaktyczne, niezbędne do prowadzenia zajęć. We wszystkich szkołach zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku bezpośrednio po zakończeniu przez uczestników projektu obowiązkowych zajęć lekcyjnych z uwzględnieniem planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły. Dopuszcza się prowadzenie zajęć dodatkowych również w soboty. Dodatkowe zajęcia danego rodzaju mogą być prowadzone w wymiarze maksymalnie 2 godziny dziennie z wyjątkiem zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy. Dodatkowe zajęcia logopedyczne winny odbywać się w wymiarze nie więcej niż 1 godzina dziennie. Przed rozpoczęciem zajęć dodatkowych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów i uczennic zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych) oraz plany lekcji poszczególnych klas I-III.Obowiązki Wykonawcy Opracowanie w terminie do 5 dni od podpisania umowy harmonogramu realizacji poszczególnych zajęć we współpracy z dyrektorami szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć dla każdej szkoły oraz plany lekcji beneficjentów ostatecznych, jak również termin i wymiar godzin podany w punkcie 5.1.Opracowanie programów zajęć dodatkowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczniów i uczennic w tym uwzględniających zdiagnozowane dysfunkcje.Prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnianiem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych - od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego.Prowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem.Wydanie zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających udział Beneficjentów Ostatecznych w projekcie, na zakończenie zajęć.Prowadzenie dziennika zajęć osobno dla każdej grupy. Wykonawca zapewni osiągnięcie następujących celów szczegółowych projektu: Zapewnienie każdemu dziecku objętemu wsparciem w ramach projektu oferty edukacyjno-wychowawczo-profilktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi (wskaźnik pomiaru celu: liczba uczniów SP z gminy Korzenna, którzy wzięli udział w zajęciach w ramach projektu) - dotyczy wszystkich zajęć dodatkowych, Poprawę stanu zdrowia uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie w okresie realizacji projektu dotyczącego indywidualizacji (wskaźnik pomiaru celu: liczba uczniów i uczennic u których stwierdzono korektę wad postawy)- dotyczy uczestników zajęć gimnastyki korekcyjnej. Poprawa u co najmniej 60% ćwiczących, Poprawę efektów kształcenia u co najmniej 75% uczestników zajęć dodatkowych (Liczba uczniów u których zaobserwowano poprawę efektów kształcenia) - dotyczy wszystkich zajęć dodatkowych.Wykonawca będzie sporządzał i przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:Miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach z podziałem na szkoły podstawowe oraz rodzaj zajęć zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do piątego dnia następnego miesiąca). Listy obecności oraz imienny wykaz Beneficjentów Ostatecznych, którzy brali udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do piątego dnia następnego miesiąca).Imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do piątego dnia następnego miesiąca).Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć.Zbiorcze opracowanie wyników osiągnięcia celów szczegółowych projektu z uwzględnieniem wskaźnika pomiaru celu ze wskazaniem źródła weryfikacji/pozyskiwania danych do pomiaru wskaźnika (do pięciu dni od zakończenia wszystkich zajęć stanowiących przedmiot umowy). Umożliwienie zamawiającemu wizytowania zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć. Zapewnienie odpowiedniego oznaczenia sal, w których odbywać się będą zajęcia dodatkowe zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) dostępnymi na stronie www.pokl.wup-krakow.pl oraz informowania uczestników projektu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Stosowanie odpowiedniego oznaczenia we wszystkich materiałach oraz dokumentach sporządzanych w ramach projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów w ramach POKL. Realizacja zajęć dodatkowych z uwzględnieniem zasady równości szans kobiet i mężczyzn.Wykonawca pod rygorem utraty prawa do zapłaty za zajęcia dodatkowe, zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania zamawiającego o: nie zgłoszeniu się Uczestników na zajęcia,przerwaniu lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach dodatkowych,innych sytuacjach, które maja wpływ na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązuje się do przechowywania dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów finansowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci w czasie trwania zajęć dodatkowych...


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.50.00.00-9, 80.51.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudni.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15.05.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STOWARZYSZENIE ROZWOJU WSI JANCZOWA JANCZOWSKA WSPÓLNOTA, {Dane ukryte}, 33-322 Janczowa 104, kraj/woj. małopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 30000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    28314,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    28314,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    44307,78


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Korzenna 325, 33-322 Korzenna
woj. małopolskie
Dane kontaktowe: email: izp@korzenna.pl
tel: 18 440 66 10
fax: 18 441 70 39
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-04-24
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 12375020120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-04-17
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 64 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.korzenna.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Gminy Korzenna 33-322 Korzenna pokój nr 3
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80500000-9 Usługi szkoleniowe
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
ŚWIADCZENIE USŁUGI EDUKACYJNEJ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. Indywidualizacja nauczania w zakresie niwelowania trudności w przyswajaniu programu uczniów klas od I-III szkół podstawowych w Gminie Korzenna- Część 1 STOWARZYSZENIE ROZWOJU WSI JANCZOWA JANCZOWSKA WSPÓLNOTA
Janczowa 104
2012-05-24 28 314,00