Elbląg: Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym nr 1 w klasach I-III na terenie Gminy Miasto Elbląg w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej - wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych


Numer ogłoszenia: 137121 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34 , strona internetowa www.umelblag.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym nr 1 w klasach I-III na terenie Gminy Miasto Elbląg w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej - wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym nr 1 w klasach I-III na terenie Gminy Miasto Elbląg w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej - wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Pomoce dydaktyczne Projekt systemowy finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Miejsce dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 ul. Kopernika 27 2. Przedmiot i zakres zamówienia: Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1: 1. Nazwa rodzaju zajęć dodatkowych: Integracja sensoryczna 1.1 zestaw bokserski składający się z worka bokserskiego wraz z łańcuchem i obrotową głowicą oraz 1 pary rękawic bokserskich zapinanych na rzep Ilość: 1 zestaw 1.2 rakietki kształtem przypominająca lizak Ilość: 4 sztuki 1.3 Zestaw do rzutu obręczami do celu, składający się krzyża jako podstawy z pięcioma słupkami na każdym ramieniu i jednym w środku oraz 4 obręczy Ilość: 1 zestaw 1.4 rzepowe łapki z piłką (w zestawie 2 łapki plus piłka) Ilość: 1 zestaw 1.5 siatkowe łapki na motyle, gra składa się z 2 dysków- łapek oraz piłeczki wykonanej z cienkich gumowych włókien-pręcików Ilość: 1 zestaw 1.6 bramka z piłką, zestaw składający się z wolnostojącej bramki, piłki i siatki na bramkę Ilość: 1 zestaw 1.7 mini tablica do kosza z siatką Ilość: 1 zestaw 1.8 tarcza z wyżłobionym torem w zestawie z piłeczką, gdzie piłka poprzez obracanie urządzenia cały czas krąży po torze (w zestawie z piłeczką) Ilość: 1 zestaw 1.9 duże piłki: 1) piłka do masażu z kolcami 2) piłka gimnastyczna 3) skoczek z uszami 4) piłka posiadająca system ABS, dodatkowo wyposażona jest w nóżki, które zapewniają większą stabilność podczas siedzenia lub ćwiczenia 5) piłka gimnastyczna Ilość: 5 sztuk 1.10 małe piłki : 1) zestaw składa się z co najmniej 6 różnokolorowych piłek, piłeczki są miękkie i łatwe do złapania, doskonale odbijają się 2) nadmuchiwana piłka z wypustkami 3) model piłki o konstrukcji składającej się z 6 ścianek 4) piłeczka z kolcami 5) piłeczka rehabilitacyjna (w zestawie znajduje się co najmniej 6 sztuk piłko- woreczków) Ilość: 1)1 zestaw 2)2 sztuki 3)2 sztuki 4)2 sztuki 5)1 zestaw 1.11 Piłka gładka z wbudowanym ciężarkiem, zasilana silniczkiem na baterie Ilość: 2 sztuki 1.12 Dysk z półkulą w środku Ilość: 1 sztuka 1.13 szczudła półkuliste na półkulach równoważnych Ilość: 3 zestawy 1.14 równoważnia z umieszczonymi poprzecznymi zabezpieczeniami na części do spacerowania, umieszczona na pryzmacie Ilość: 1 sztuka 1.15 Przyrząd do ćwiczeń równoważnych Ilość: 1sztuka 1.16 gumowa piłka otoczona pierścieniem do stawania Ilość: 1 sztuka 1.17 Zestaw składający się z deski balansującej w kształcie półkuli, wymiennych torów z wyżłobionymi ścieżkami dla piłeczki (tory i piłeczka są w zestawie) Ilość: 1 zestaw 1.18 stożek z tworzywa do balansowania w pozycji siedzącej o ściętym czubku Ilość: 1 sztuka 1.19 hantle i ciężarki o różnej wadze Ilość: 8 sztuk 1.20 przyrząd do rozciągania z dwoma uchwytami, do których zamocowanych jest 5 lin Ilość: 1 sztuka 1.21 przyrząd z tworzywa piankowego z wycięciem na palce dłoni na jednej krawędzi Ilość: 4 sztuki 1.22 gumowy pas do rozciągania Ilość: 1 sztuka 1.23 plazmowata piłka do kształtowania Ilość: 8 sztuk 1.24 szczotki do masażu Ilość: 4 sztuki 1.25 owalny gumowany przyrząd- piłka z wypustkami, wyglądem przypominający piłkę do rugby (w zestawie dwa masażery) Ilość: 2 zestawy 1.26 mocna chusta, z dwóch (krótszych) stron przytwierdzona do drążków, w zestawie jest piłeczka Ilość: 1 zestaw 1.27 Gry edukacyjne skojarzeniowe: 1)gra skojarzeniowa w skład której wchodzą: obrazki przedstawiające poszczególne zawody oraz osobne kartoniki przedstawiające rzeczy niezbędne przy ich wykonywaniu, nie mniej niż 12 kart przedstawiających zawody i 48 kart przedstawiających ich atrybuty 2)rozsypanka połówek obrazków o tematyce: owoce, nie mniej niż 12 par obrazków 3)rozsypanka połówek obrazków o tematyce: zabawki, nie mniej niż 12 par obrazków 4)gry edukacyjne skojarzeniowa w skład której wchodzą, woreczek, kształty przedmiotów i ich obrazkowe odpowiedniki na kartonikach, np.: Taktilo- kontury Ilość: 1)1 zestaw 2)1 zestaw 3)1 zestaw 4)1 zestaw 1.28 skrzyneczki dźwiękowe wydające odgłosy zwierząt, nie mniej niż 5 sztuk Ilość: 1 zestaw 1.29 zestaw kilku par jajek wydających różne dźwięki do łączenia w pary, wyposażone w system autokontroli, nie mniej niż 6 par jajek Ilość: 1 zestaw 1.30 Duże pudełko z otworami i dostosowanymi do rąk malców rękawami Ilość: 1 sztuka 1.31 makatka wyposażona w wiele schowków i ukrytych w nich przedmiotów do wyszukiwania sensorycznego Ilość: 1 sztuka 1.32 dyski dotykowe pokryte specjalnym wypukłym wzorem, by dzieci mogły ręką jak i stopą wyczuć fakturę (dwa różne zestawy), nie mniej niż 5 dużych i pięć małych dysków w zestawie Ilość: 2 zestawy 1.33 zestaw koralików do nawlekania o różnych kształtach (np. rybek) i kolorach, nie mniej niż 40 sztuk koralików Ilość: 1 zestaw 1.34 pętla z tworzywa zbudowana z segmentów i stawów do supłania Ilość: 1 sztuka 1.35 Bloki z pianki: 1)walec 2)podstawa z 2 walcami 3)wałek 4)podstawa w kształcie litery U 5)blok z pianki kształtem przypominający delfina 6)rampa Ilość: 6 sztuk 1.36 zestaw elementów do budowy ścieżek (1 zestaw do ścieżek krętych, 1 zestaw do ścieżek prostych), Nie mniej niż 10 elementów w zestawie Ilość: 2 zestawy 1.37 siedziska ze skaju wypełnione granulatem o różnych kształtach (pufa i worek) Ilość: 2 sztuki 1.38 worki z uszami do skakania Ilość: 2 sztuki 1.39 worek do ubierania z wyciętymi otworami na dłonie, stopy i głowę Ilość: 1 sztuka 1.40 zestaw różnej wielkości tropów dłoni i stóp z antypoślizgową powierzchnią, w zestawie co najmniej 24 elementy Ilość: 1 zestaw 1.41 zestaw trójkątnych imitujących kamienie rzeczne elementów, różniących się od siebie spadzistością i wielkością, co najmniej 6 elementów w zestawie Ilość: 1 zestaw 1.42 drabinka gimnastyczna przeplatana o konstrukcji jednożerdziowej wyposażonej w 13 szczebli, posiada system ułatwiający łączenie z elementami pełniącymi rolę statywu Ilość: 1 sztuka 1.43 zjeżdżalnia gimnastyczna zaopatrzona w wystające boczne krawędzie dla zwiększenia bezpieczeństwa, z systemem mocującym do skrzyni lub drabinek Ilość: 1 sztuka 1.44 pomoc dydaktyczna- piramidki z klocków, każda wieża inna, zbudowana z kolorowych elementów o różnym kształcie i wielkości Ilość: 3 sztuki 1.45 pomoc dydaktyczna- układanki z figur i kształtów do segregowania i sortowania według różnych właściwości (wielkości, koloru, kształtu, itp.), każda układanka inna Ilość: 6 sztuk 1.46 nakładanki- układanki- drewniane puzzle (każda inna) Ilość: 5 sztuk 1.47 labirynty i przewlekani (1 labirynt, dwie różne przewlekanki) Ilość: 3 sztuki 1.48 podwieszane sprzęty do integracji sensorycznej: ławka terapeutyczna Ilość: 1 sztuka 1.49 podwieszane sprzęty do integracji sensorycznej: huśtawka standardowa ze stabilizatorem Ilość: 1 sztuka 1.50 podwieszane sprzęty do integracji sensorycznej: huśtawka hamak Ilość: 1 sztuka 1.51 podwieszane sprzęty do integracji sensorycznej: huśtawka- dysk Ilość: 1 sztuka 1.52 podwieszane sprzęty do integracji sensorycznej: huśtawka- helikopter (zestaw to cztery szelki) Ilość: 1 sztuka 1.53 wyposażenie do dociążenia: kołdra dociążająca pikowana w kwadraty Ilość: 1 sztuka 1.54 wyposażenie do dociążenia: kamizelka wyposażona w zestaw obciążników, zapinana zamkiem błyskawicznym i wyposażona w paski pozwalające dopasować kamizelkę do sylwetki, Ilość: 1 sztuka 1.55 wyposażenie do dociążenia: zapinane obciążniki na dłonie lub stopy, z płynną regulacją obwodu poprzez zapinanie na pasek z rzepami Ilość: 2 sztuki 1.56 Tapicerowana deskorolka wykorzystywana w integracji sensorycznej wyposażona w cztery zwrotne kółka, posiadająca uchwyt do mocowania smyczy (dwa różne rozmiary) Ilość: 2 sztuki 1.57 lina do zawieszenia jednozaczepowo z karabińczykiem stalowym i karabińczykiem alpinistycznymi do wpięcia w hak stropowy Ilość: 4 sztuki 1.58 bungee- wiązka lin gumowych obszyta taśmą, wewnątrz dodatkowa taśma zabezpieczająca przed przeciążeniem z zaczepami Ilość: 1 sztuka 1.59 Trampolina o wadze użytkowania 100 kg Ilość: 1 sztuka 2. Nazwa rodzaju zajęć dodatkowych: stymulacja polisensoryczna 2. 1 kukiełki i pacynki kukiełki: babcia, owieczka, pajac, król, sroka, policjant pacynki: wróżka, jednorożec, małpka, zebra, krówka, konik Ilość: 12 sztuk w 1 zest. 1 zest. 2.2 stołowy teatrzyk kukiełkowy Ilość: 1 sztuka 2.3 latarka punktowa Ilość: 2 sztuki 2.4 talerz plazmowy sterowany przez bezpośrednie dotknięcie Ilość: 2 sztuki 2.5 tarcza obrotowa do projektora Solar 250, nie są w zestawach: 1 szt. farma, 1 szt.cyfry, 1 szt. dinozaury,1 szt. jedzenie, 1 szt. kształty, 1 szt. pory roku Ilość: 6 sztuk w 1 zest. 2.6 lampa UV ( INBAR lub AURA) różne długości Ilość: 3 sztuki 2.7 wzmocniona tapeta świecąca w promieniach UV Ilość: 1 sztuka 2.8 zasilana prądem tuba plazma reagująca na głos Ilość: 1 sztuka 2.9 kubełkowy fotel obrotowy z opcją pokrywy Ilość: 1 sztuka 2.10 pomoc dydaktyczna- układanki z figur i kształtów do segregowania i sortowania według różnych właściwości (wielkości, koloru, kształtu, itp.), każda układanka inna Ilość: 2 sztuki 2.11 gry dydaktyczne, zręcznościowe: 1)Tuba Gąsienica W zestawie: 4 gąsienice, 4 bambusowe łyżki z gumką, 36 kulek z liczbami 1-9, bambusowa listwa na żetony, 20 kolorowych żetonów, sznurkowa obręcz, tuba z rączką. 2)Rybki sensoryczne (w zestawie 5 rybek) np.:Gonge 3)Wędka do rybek sensorycznych np. Gonge Ilość: 1)1 zestaw 2)1 zestaw 3) 1 sztuka 2.12 akwarium- płaski ekran z realistycznym widokiem przedstawiającym np. rafy koralowe oraz inne elementy świecące w świetle UV Ilość: 1 sztuka 2.13 granulat świecący pod wpływem lamp UV (5 kolorów ) Ilość: 3 zestawy 2.14 kolorowe magiczne pałeczki świecącego pod wpływem promieni UV. ( 4 szt w kpl) Ilość: 2 zestawy 2.15 magiczne kredki - kredki świecące w świetle UV (18 szt. w komplecie) Ilość: 3 zestawy 2.16 półkule sensoryczne (poduszka sensoryczna)- półkule mogą być napełniane powietrzem do odpowiedniej twardości; posiadają wypustki Ilość: 1 sztuka 2.17 Duże piłki: 1)duża piłka 2)duża piłka z wypustkami Ilość: 1)1 sztuka 2)1 sztuka 2.18 małe miękkie piłki z tworzywa z sensorycznymi wypustkami w różnych kolorach (zestaw 6 sztuk) Ilość: 1 zestaw 2.19 przeźroczysty wałek w środku z kuleczkami różnego koloru Ilość: 1 sztuka 2.20 zestaw książki i płyty Przytulanki, czyli wierszyki na dziecięce masażyki, na płycie CD rymowanki z książki czyta Piotr Fronczewski. Ilość: 1 sztuka 2.21 zestaw płyt CD muzyki relaksacyjnej Natura, nie mniej niż 5 płyt w komplecie Ilość: 1 zestaw 2.22 zestaw książka i płyta Relaksacja Jacobsona-aksamitny głos Ilość: 1 zestaw 2.23 Trampolina o wadze użytkowania 100 kg Ilość: 1 sztuka 2.24 pompowana podstawa do ćwiczeń z instrukcją w komplecie Ilość: 1 sztuka 2.25 zestaw trójkątnych imitujących kamienie rzeczne elementów, różniących się od siebie spadzistością i wielkością, co najmniej 6 elementów w zestawie Ilość: 1 zestaw 2.26 kolorowe cylindryczne lampy zasilane prądem w których rozgrzany np. wosk, olej na przemian unosi się i opada tworząc kolorowe duże bąble Ilość: 3 sztuki 2.27 podświetlany ręczny masażer zasilany bateriami, przenośny; np. PM- QUAD Ilość: 2 sztuki 2.28 Tunel lustrzany-urządzenie świetlne dające wrażenie nieskończoności Ilość: 1 sztuka 2.29 klocki edukacyjne CLICS Ilość: 1 zestaw 2.30 cylindryczna kolumna wydająca dźwięk padającego deszczu Ilość: 1 sztuka 3. Nazwa rodzaju zajęć dodatkowych: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 3.1 multimedialny program Obrazy-Słowa-Dźwięki - wersja podstawowa Ilość: 1 sztuka 3.2 multimedialny program Praksja- ćwiczenia usprawniające mowę Ilość: 1 sztuka 3.3 multimedialny program EduSensus Wspomaganie rozwoju cz.1 Ilość: 1 sztuka 3.4 1)multimedialny program Co to? Kto to? Logopedyczne ćwiczenia słuchowe na komputer- Zestaw zawiera płytę CD z nagraniami odgłosów zwierząt domowych, odgłosów na spacerze, odgłosów w domu, odgłosów zwierząt w zoo, odgłosów mieszanych, scenek domowych, historyjek (czas nagrania 43 minuty), oraz 37 obrazków uzupełniających ćwiczenia i zabawy 2)multimedialny program Czytam, i piszę 6- 10 lat- gra edukacyjna- zawiera m.in. 176 różnorodnych zadań, ponad 200 multimedialnych stron, zróżnicowany stopień trudności zadań, podział na jednostki językowe, ilustrowany słowniczek ortograficzny, gry utrwalające pisownię trudniejszych wyrazów, setki ilustracji i animacji, piosenki, wierszyki, fragmenty baśni 3)multimedialny program Matematyka 5-6 lat Wesołe miasteczko- zawiera m.in. setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych, możliwość śledzenia postępów w nauce, zabawy ćwiczące spostrzegawczość, stopniowalny poziom trudności zadań, pomoc w formie dźwiękowej Ilość: 1) 1sztuka 2) 1 sztuka 3) 1 sztuka 3.5 multimedialny Pakiet Logopedyczny cz.1- w skład wchodzą: program komputerowy na płycie CD, poradnik metodyczny, zeszyt ćwiczeń Ilość: 1 sztuka 3.6 multimedialny program Zabawy słowem (w zestawie część 1 i 2) Ilość: 1 sztuka 3.7 multimedialny program Logopedyczne zabawy. Część VI - różnicowanie szeregów, program składa się następujących części: pociąg, przyssawki, zapamiętaj i powiedz, magazynier, taśmociąg, nagraj i odtwórz Ilość: 1 sztuka 3.8 multimedialny program Gotowy do szkoły 2- Ćwiczę umysł, zawiera ponad 50 ćwiczeń Ilość: 1 sztuka 3.9 program multimedialny Pakiet Logoobrazki, zawartość pakietu: Program Logoobrazki Część I - sygmatyzm, program Logoobrazki. Część II - rotacyzm, program Logoobrazki. Część III - mowa bezdźwięczna Ilość: 1 sztuka 3.10 tubka żuchwowa z wypustkami do ćwiczeń żucia (fakturowana) Ilość: 1 sztuka 3.11 szpatułki do wibratora MINI VIBE, nie mniej niż 3 w zestawie (toothette) Ilość: 1 zestaw 3.12 wibrator logopedyczny T- VIBE- MINI Ilość: 1 sztuka 3.13 książka Akademia Przedszkolaka - Idę do Szkoły- zestaw dwóch programów z serii Dzieciak na 6: Zerówka 1 klasa szkoły podstawowej Łącznie pakiet zawiera aż 21 gier edukacyjnych oraz mnóstwo ćwiczeń Ilość: 1 sztuka 3.14 zestaw książka i płyta : Świat dźwięków - zestaw do ćwiczeń percepcji słuchowej i rozwijania koncentracji, zestaw zawiera: płytę CD z nagraniami 60 dźwięków w różnych konfiguracjach, z uwzględnieniem stopniowania trudności, 20 dwustronnie foliowanych kart z 60 ilustracjami obiektów generujących nagrane dźwięki, instrukcję dla prowadzącego z zestawieniem kolejności nagrań Ilość: 1 zestaw 3.15 zestaw płyta CD i teczka z ilustracjami Rymowanki naśladowanki - Kornacka Agnieszka, komplet składa się z trzech teczek z ilustracjami (32 ilustracje w zestawie)+ książka ze scenariuszami zajęć + płyta CD Ilość: 1 sztuka 3.16 płyta CD Słyszę, mówię i czytam cz.IV Ilość: 1 sztuka 3.17 płyta CD Pleciuga cz.3 Szczerbata paszcza Ilość: 1 sztuka 3.18 Słucham i uczę się mówić Zestaw sylaby i rzeczowniki- zestaw 4 części (1,2,3,4), zawiera 4 książeczki , 176 ilustracji i 4 płyty CD- Elżbieta Wianecka Ilość: 1 zestaw 3.19 Słucham i uczę się mówić ,Zestaw sylaby i czasowniki- rozumienie i użycie czasownika; zawiera 2 książeczki, 88 ilustracji i 2 płyty CD- Elżbieta Wianecka Ilość: 1 zestaw 3.20 Język i mowa Zestaw obrazkowy do nauki mowy część 2 - dr Karla Svobodova, Zestaw zawiera 8 talii kart w każdej 32 karty: Ilość: 1 zestaw 3.21 książka Metoda Dobrego Startu- Od słowa do zdania, od zdania do tekstu- Marta Bogdanowicz, Małgorzata Szewczyk Ilość: 1 sztuka 3.22 logopedyczny Piotruś Pakiet III- głoski P-B, K-G, T-D, F-W, w zestawie talia zawierająca 26 kart Ilość: 1 sztuka 3.23 gra logopedyczna Piotruś memory- część 1,2,3 gra zawiera 24 talie w każdej 13 par obrazków, zawiera tematy: pokój cz.1, pokój cz.2, kuchnia cz.1, kuchnia cz.2, łazienka cz.1, łazienka cz.2, dom, przedmioty w domu Ilość: 3 sztuki 3.24 gra logopedyczna Obrazki i wyrazy do badania i doskonalenia słuchu fonemowego dzieci Zestaw 252 obrazków i wyrazów na kartonikach- Bronisław Rocławski Ilość: 1 sztuka 3.25 gra logopedyczna - fliper logopedyczny magnetyczny zawiera magnetyczną planszę, 20 różnych magnetycznych elementów do ułożenia toru przeszkód, 3 piłki, 2 podstawki Ilość: 1 sztuka 3.26 pakiety zdjęć i obrazków okolicznościowych: 1)zestaw kart ukazujących dzieci w czasie wykonywania różnych, codziennych czynności zestaw zawiera: 48 zdjęć, np.: Porozmawiajmy o twoim dniu (Moje Bambino) 2) Karty przedstawiające różne produkty spożywcze, zarówno półprodukty jak i gotowe posiłki w skład zestawu wchodzą: 48 kart przedstawiających różne produkty spożywcze, np.: Żywność zdjęcia (Moje Bambino) 3) Duże, kolorowe ilustracje ukazujące sceny z życia codziennego: w ogrodzie, w kuchni, na ulicy, w supermarkecie, na basenie, na urodzinowym przyjęciu itp. W skład gry wchodzi: 12 kolorowych plansz, 6 dwustronnych plansz czarno-białych, 12 kart A4 do kopiowania, 12 kart-instrukcji Np.: Tworzymy obrazki (Moje Bambino) 4) zestaw obrazków przedstawiających zachowanie dzieci w różnych sytuacjach np.: Dobre wychowanie- zestaw edukacyjny (Adamigo) Zestaw gry zawiera:- 32-stronnicowa książeczka z wierszykami,- 24 duże, sztywne plakietki, 45 żetonów. 5) onomatopeje - Pomoc zawiera: 104 karty typu Piotruś (4 serie: zwierzęta domowe, zwierzęta natury, przyroda/otoczenie, dźwięki wydawane przez człowieka), karty do ćwiczeń sekwencji słuchowych podzielone na 3 poziomy: 2 onomatopeje - 15 kart; 3 onomatopeje - 10 kart, 4 onomatopeje - 6 kart, np.: Onomatopeje (Moje Bambino) 6) zestaw kart przedstawiających przyrodę oraz życie na wsi z zestawem nagrań dźwięków pasujących do obrazków, w zestaw wchodzą: 12 plansz, 120 kartoników, CD z nagraniem dźwięków np.: Dźwięki na farmie (Moje Bambino) 7) zestaw zdjęć przedstawiających przedmioty znajdujące się w domu i miejsca w domu, gra zawiera: 4 plansze i 36 el. z obrazkami np.: W naszym domu (Moje Bambino) Ilość: 7 zestawów 3.27 domino- zestaw dużych klocków do układania na zasadzie domina z obrazkami przeciwieństw Ilość: 1 sztuka 3.28 gra zawierająca 135 kart, po jednej stronie rymowane zagadki, po drugiej kolorowe ilustracje - odpowiedzi np.: Nowe zagadki Smoka Obiboka (Granna) Ilość: 1 sztuka 3.29 duży zestaw zawierający fotografie m. in. przedmiotów i zwierząt, itp. W zestawie 227 zdjęć np.: Umiejętności (Moje Bambino) Ilość: 1 sztuka 3.30 gra- polega na dopasowaniu odpowiedniego zmysłu do przedstawionej sytuacji, zestaw zawiera 40 fotografii przedstawiających sytuacje, w których główną rolę odgrywają zmysły człowieka oraz 10 kart z symbolem 5 zmysłów, np.: Dopasuj zmysły (Moje Bambino) Ilość: 1 sztuka 3.31 drewniane klocki do segregacji w 4 kształtach i kolorach Ilość: 1 sztuka 3.32 karty ćwiczeń: przyimki Zestaw zawiera: 20 kart tekturowych formatu A4 z rysunkami, 44 plakietki (obrazki), 60 etykietek - Elżbieta Wianecka Ilość: 1 sztuka 3.33 karty ćwiczeń: pytam i odpowiadam, 20 plansz tekturowych formatu A4 z kolorowymi rysunkami i pytaniami dwustronnie zafoliowanych 80 etykietek z odpowiedziami do układania na planszach, opis przykładowych ćwiczeń - Elżbieta Wianecka Ilość: 1 sztuka 3.34 karty ćwiczeń: przeciwieństwa- Zestaw zawiera: 20 plansz tekturowych formatu A4 z kolorowymi rysunkami i okienkami etykietki,dwustronnie zafoliowanych 80 etykietek z odpowiedziami do układania na planszach- Elżbieta Wianecka Ilość: 1 sztuka 3.35 gra memo do odnajdowania dwóch identycznych obrazków różnych grymasów twarzy i ich naśladowania zestaw zawiera: 32 zdjęcia, 4 plansze i 32 kartoniki np.: Gra min Moje Bambino Ilość: 1 sztuka 3.36 gra- loteryjka- Zestaw fotografii przedstawiających różne sytuacje z codziennego życia, zestaw zawiera 50 zdjęć, np.: Gdzie jest błąd- zdjęcia Moje Bambino Ilość: 1 sztuka Zamawiający informuje, że w FORMULARZU CENOWYM - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych. Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZdN podano informacje w zakresie: Rodzaju przedmiotu, Materiału, Wymiarów, Ilości oraz Przeznaczenia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2003 r., Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.) i nadający się do wykorzystania przez Zamawiającego, zgodnie z przeznaczeniem określonym w SIWZ. Produkty zakwalifikowane jako zabawki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 05 kwietnia 2011 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla zabawek (Dz.U. z 2011r., Nr 83, poz. 454) muszą być oznaczone znakiem CE i posiadać Deklarację zgodności WE wystawioną przez producenta. 4. W pozycjach opisanych poprzez wskazania znaku towarowego patentu lub pochodzenia dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmioty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do ZdN - FORMULARZ CENOWY - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych. Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 wskazał i opisał przedmiot, który oferuje Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując przedmiot, który oferuje jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego wskazał parametry oferowanego przedmiotu w zakresie wszystkich parametrów (Rodzaj przedmiotu, Materiał, Wymiary, Przeznaczenie) wymienionych przez Zamawiającego w FORMULARZU CENOWYM - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych. Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZdN. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę przedmioty są równoważne będzie porównywał parametry (Rodzaj przedmiotu, Materiał, Wymiary, Przeznaczenie) opisane w FORMULARZU CENOWYM - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych. Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę. 5. Dostawa pomocy dydaktycznych będzie zrealizowana w oparciu finansowane działanie w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych tzw. Standard IV: 1. Posiadane pomieszczenia dydaktyczne dla klas I-III, szkoła może doposażyć zgodnie z założeniami nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego na I etapie edukacyjnym oraz z zasadami indywidualizacji procesu nauczania i wychowania. Szkoła doposaża swoją bazę dydaktyczną w pomoce dydaktyczne wynikające z procesu indywidualizacji oraz w sprzęt specjalistyczny (np.: specjalistyczne oprogramowanie, pakiety do diagnozowania i korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych, takich jak: wady wymowy, dysleksja, wady postawy, zaburzenia koordynacji ruchowej). Planowane elementy doposażenia szkoły odpowiadają rozpoznanym potrzebom i zaplanowanym zajęciom dodatkowym. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji minimum 12 miesięcy na przedmiot zamówienia od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do wskazanej przez Zamawiającego placówki oświatowej. 7. Zamawiający nie zastrzega w Zaproszeniu do Negocjacji, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane. 9. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach, gdy wyposażenie przedstawione w ofercie w momencie dostawy: a) nie będzie dostępne na rynku, b) będzie wycofane ze sprzedaży przez producenta, c) producent wprowadzi nowszy model..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 67.1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 4) w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione; Uzasadnienie faktyczne: W dniu 23 marca 2012 r. zostało wszczęte postępowanie ZP-DZP-8/2012: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej-wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych - Część 14. zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego (numer ogłoszenia 67857-2012). W postępowaniu tym nie zostały złożone żadne oferty i postępowanie zostało unieważnione w dniu 23 kwietnia 2012 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 z powodu nie złożenia żadnej oferty. Postępowanie ZP-DZP-44/2012: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej-wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych - Część 14. zamówienia zostało ponownie wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego (numer ogłoszenia 101629-2012) w dniu 8 maja 2012 r. Jednak również w tym postępowaniu nie zostały złożone żadne oferty i postępowanie zostało unieważnione w dniu 23 maja 2012 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 z powodu nie złożenia żadnej oferty. W dniu 6 czerwca 2012 r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1. pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zapraszając Wykonawcę do udziału w negocjacjach warunków umownych zamówienia. Wykonawca w piśmie z dnia 11.06.2012 r. poinformował, że rezygnuje z udziału w negocjacjach, więc postępowanie zostało unieważnione w dniu 18 czerwca 2012 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. W powyższych postępowaniach pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z tym, iż w kolejno prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia na Dostawę pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej-wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych - Część 14. nie zostały złożone żadne oferty, pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, a we wszczętym na podstawie art. 67 ust. 1. pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w dniu 6.06.2012 r. postępowaniu w trybie zamówienia z wolnej ręki zaproszony do negocjacji Wykonawca poinformował, że rezygnuje z udziału w negocjacjach oraz we wszczynanym postępowaniu w stosunku do wcześniejszych postępowań pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione istnieje przesłanka do udzielenia zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1. pkt 4.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • P.H.U. CEZAS-EL Zaopatrzenie Szkół I Biur Aleksandra Michałowska, ul. Związku Jaszczurczego 17, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


Elbląg: Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym nr 1 w klasach I-III na terenie Gminy Miasto Elbląg w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej - wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych


Numer ogłoszenia: 150569 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 137121 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym nr 1 w klasach I-III na terenie Gminy Miasto Elbląg w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej - wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym nr 1 w klasach I-III na terenie Gminy Miasto Elbląg w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej - wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Pomoce dydaktyczne Projekt systemowy finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Miejsce dostawy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 ul. Kopernika 27 2. Przedmiot i zakres zamówienia: Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę następujących pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1: 1. Nazwa rodzaju zajęć dodatkowych: Integracja sensoryczna 1.1 zestaw bokserski składający się z worka bokserskiego wraz z łańcuchem i obrotową głowicą oraz 1 pary rękawic bokserskich zapinanych na rzep Ilość: 1 zestaw 1.2 rakietki kształtem przypominająca lizak Ilość: 4 sztuki 1.3 Zestaw do rzutu obręczami do celu, składający się krzyża jako podstawy z pięcioma słupkami na każdym ramieniu i jednym w środku oraz 4 obręczy Ilość: 1 zestaw 1.4 rzepowe łapki z piłką (w zestawie 2 łapki plus piłka) Ilość: 1 zestaw 1.5 siatkowe łapki na motyle, gra składa się z 2 dysków- łapek oraz piłeczki wykonanej z cienkich gumowych włókien-pręcików Ilość: 1 zestaw 1.6 bramka z piłką, zestaw składający się z wolnostojącej bramki, piłki i siatki na bramkę Ilość: 1 zestaw 1.7 mini tablica do kosza z siatką Ilość: 1 zestaw 1.8 tarcza z wyżłobionym torem w zestawie z piłeczką, gdzie piłka poprzez obracanie urządzenia cały czas krąży po torze (w zestawie z piłeczką) Ilość: 1 zestaw 1.9 duże piłki: 1) piłka do masażu z kolcami 2) piłka gimnastyczna 3) skoczek z uszami 4) piłka posiadająca system ABS, dodatkowo wyposażona jest w nóżki, które zapewniają większą stabilność podczas siedzenia lub ćwiczenia 5) piłka gimnastyczna Ilość: 5 sztuk 1.10 małe piłki : 1) zestaw składa się z co najmniej 6 różnokolorowych piłek, piłeczki są miękkie i łatwe do złapania, doskonale odbijają się 2) nadmuchiwana piłka z wypustkami 3) model piłki o konstrukcji składającej się z 6 ścianek 4) piłeczka z kolcami 5) piłeczka rehabilitacyjna (w zestawie znajduje się co najmniej 6 sztuk piłko- woreczków) Ilość: 1)1 zestaw 2)2 sztuki 3)2 sztuki 4)2 sztuki 5)1 zestaw 1.11 Piłka gładka z wbudowanym ciężarkiem, zasilana silniczkiem na baterie Ilość: 2 sztuki 1.12 Dysk z półkulą w środku Ilość: 1 sztuka 1.13 szczudła półkuliste na półkulach równoważnych Ilość: 3 zestawy 1.14 równoważnia z umieszczonymi poprzecznymi zabezpieczeniami na części do spacerowania, umieszczona na pryzmacie Ilość: 1 sztuka 1.15 Przyrząd do ćwiczeń równoważnych Ilość: 1sztuka 1.16 gumowa piłka otoczona pierścieniem do stawania Ilość: 1 sztuka 1.17 Zestaw składający się z deski balansującej w kształcie półkuli, wymiennych torów z wyżłobionymi ścieżkami dla piłeczki (tory i piłeczka są w zestawie) Ilość: 1 zestaw 1.18 stożek z tworzywa do balansowania w pozycji siedzącej o ściętym czubku Ilość: 1 sztuka 1.19 hantle i ciężarki o różnej wadze Ilość: 8 sztuk 1.20 przyrząd do rozciągania z dwoma uchwytami, do których zamocowanych jest 5 lin Ilość: 1 sztuka 1.21 przyrząd z tworzywa piankowego z wycięciem na palce dłoni na jednej krawędzi Ilość: 4 sztuki 1.22 gumowy pas do rozciągania Ilość: 1 sztuka 1.23 plazmowata piłka do kształtowania Ilość: 8 sztuk 1.24 szczotki do masażu Ilość: 4 sztuki 1.25 owalny gumowany przyrząd- piłka z wypustkami, wyglądem przypominający piłkę do rugby (w zestawie dwa masażery) Ilość: 2 zestawy 1.26 mocna chusta, z dwóch (krótszych) stron przytwierdzona do drążków, w zestawie jest piłeczka Ilość: 1 zestaw 1.27 Gry edukacyjne skojarzeniowe: 1)gra skojarzeniowa w skład której wchodzą: obrazki przedstawiające poszczególne zawody oraz osobne kartoniki przedstawiające rzeczy niezbędne przy ich wykonywaniu, nie mniej niż 12 kart przedstawiających zawody i 48 kart przedstawiających ich atrybuty 2)rozsypanka połówek obrazków o tematyce: owoce, nie mniej niż 12 par obrazków 3)rozsypanka połówek obrazków o tematyce: zabawki, nie mniej niż 12 par obrazków 4)gry edukacyjne skojarzeniowa w skład której wchodzą, woreczek, kształty przedmiotów i ich obrazkowe odpowiedniki na kartonikach, np.: Taktilo- kontury Ilość: 1)1 zestaw 2)1 zestaw 3)1 zestaw 4)1 zestaw 1.28 skrzyneczki dźwiękowe wydające odgłosy zwierząt, nie mniej niż 5 sztuk Ilość: 1 zestaw 1.29 zestaw kilku par jajek wydających różne dźwięki do łączenia w pary, wyposażone w system autokontroli, nie mniej niż 6 par jajek Ilość: 1 zestaw 1.30 Duże pudełko z otworami i dostosowanymi do rąk malców rękawami Ilość: 1 sztuka 1.31 makatka wyposażona w wiele schowków i ukrytych w nich przedmiotów do wyszukiwania sensorycznego Ilość: 1 sztuka 1.32 dyski dotykowe pokryte specjalnym wypukłym wzorem, by dzieci mogły ręką jak i stopą wyczuć fakturę (dwa różne zestawy), nie mniej niż 5 dużych i pięć małych dysków w zestawie Ilość: 2 zestawy 1.33 zestaw koralików do nawlekania o różnych kształtach (np. rybek) i kolorach, nie mniej niż 40 sztuk koralików Ilość: 1 zestaw 1.34 pętla z tworzywa zbudowana z segmentów i stawów do supłania Ilość: 1 sztuka 1.35 Bloki z pianki: 1)walec 2)podstawa z 2 walcami 3)wałek 4)podstawa w kształcie litery U 5)blok z pianki kształtem przypominający delfina 6)rampa Ilość: 6 sztuk 1.36 zestaw elementów do budowy ścieżek (1 zestaw do ścieżek krętych, 1 zestaw do ścieżek prostych), Nie mniej niż 10 elementów w zestawie Ilość: 2 zestawy 1.37 siedziska ze skaju wypełnione granulatem o różnych kształtach (pufa i worek) Ilość: 2 sztuki 1.38 worki z uszami do skakania Ilość: 2 sztuki 1.39 worek do ubierania z wyciętymi otworami na dłonie, stopy i głowę Ilość: 1 sztuka 1.40 zestaw różnej wielkości tropów dłoni i stóp z antypoślizgową powierzchnią, w zestawie co najmniej 24 elementy Ilość: 1 zestaw 1.41 zestaw trójkątnych imitujących kamienie rzeczne elementów, różniących się od siebie spadzistością i wielkością, co najmniej 6 elementów w zestawie Ilość: 1 zestaw 1.42 drabinka gimnastyczna przeplatana o konstrukcji jednożerdziowej wyposażonej w 13 szczebli, posiada system ułatwiający łączenie z elementami pełniącymi rolę statywu Ilość: 1 sztuka 1.43 zjeżdżalnia gimnastyczna zaopatrzona w wystające boczne krawędzie dla zwiększenia bezpieczeństwa, z systemem mocującym do skrzyni lub drabinek Ilość: 1 sztuka 1.44 pomoc dydaktyczna- piramidki z klocków, każda wieża inna, zbudowana z kolorowych elementów o różnym kształcie i wielkości Ilość: 3 sztuki 1.45 pomoc dydaktyczna- układanki z figur i kształtów do segregowania i sortowania według różnych właściwości (wielkości, koloru, kształtu, itp.), każda układanka inna Ilość: 6 sztuk 1.46 nakładanki- układanki- drewniane puzzle (każda inna) Ilość: 5 sztuk 1.47 labirynty i przewlekani (1 labirynt, dwie różne przewlekanki) Ilość: 3 sztuki 1.48 podwieszane sprzęty do integracji sensorycznej: ławka terapeutyczna Ilość: 1 sztuka 1.49 podwieszane sprzęty do integracji sensorycznej: huśtawka standardowa ze stabilizatorem Ilość: 1 sztuka 1.50 podwieszane sprzęty do integracji sensorycznej: huśtawka hamak Ilość: 1 sztuka 1.51 podwieszane sprzęty do integracji sensorycznej: huśtawka- dysk Ilość: 1 sztuka 1.52 podwieszane sprzęty do integracji sensorycznej: huśtawka- helikopter (zestaw to cztery szelki) Ilość: 1 sztuka 1.53 wyposażenie do dociążenia: kołdra dociążająca pikowana w kwadraty Ilość: 1 sztuka 1.54 wyposażenie do dociążenia: kamizelka wyposażona w zestaw obciążników, zapinana zamkiem błyskawicznym i wyposażona w paski pozwalające dopasować kamizelkę do sylwetki, Ilość: 1 sztuka 1.55 wyposażenie do dociążenia: zapinane obciążniki na dłonie lub stopy, z płynną regulacją obwodu poprzez zapinanie na pasek z rzepami Ilość: 2 sztuki 1.56 Tapicerowana deskorolka wykorzystywana w integracji sensorycznej wyposażona w cztery zwrotne kółka, posiadająca uchwyt do mocowania smyczy (dwa różne rozmiary) Ilość: 2 sztuki 1.57 lina do zawieszenia jednozaczepowo z karabińczykiem stalowym i karabińczykiem alpinistycznymi do wpięcia w hak stropowy Ilość: 4 sztuki 1.58 bungee- wiązka lin gumowych obszyta taśmą, wewnątrz dodatkowa taśma zabezpieczająca przed przeciążeniem z zaczepami Ilość: 1 sztuka 1.59 Trampolina o wadze użytkowania 100 kg Ilość: 1 sztuka 2. Nazwa rodzaju zajęć dodatkowych: stymulacja polisensoryczna 2. 1 kukiełki i pacynki kukiełki: babcia, owieczka, pajac, król, sroka, policjant pacynki: wróżka, jednorożec, małpka, zebra, krówka, konik Ilość: 12 sztuk w 1 zest. 1 zest. 2.2 stołowy teatrzyk kukiełkowy Ilość: 1 sztuka 2.3 latarka punktowa Ilość: 2 sztuki 2.4 talerz plazmowy sterowany przez bezpośrednie dotknięcie Ilość: 2 sztuki 2.5 tarcza obrotowa do projektora Solar 250, nie są w zestawach: 1 szt. farma, 1 szt.cyfry, 1 szt. dinozaury,1 szt. jedzenie, 1 szt. kształty, 1 szt. pory roku Ilość: 6 sztuk w 1 zest. 2.6 lampa UV ( INBAR lub AURA) różne długości Ilość: 3 sztuki 2.7 wzmocniona tapeta świecąca w promieniach UV Ilość: 1 sztuka 2.8 zasilana prądem tuba plazma reagująca na głos Ilość: 1 sztuka 2.9 kubełkowy fotel obrotowy z opcją pokrywy Ilość: 1 sztuka 2.10 pomoc dydaktyczna- układanki z figur i kształtów do segregowania i sortowania według różnych właściwości (wielkości, koloru, kształtu, itp.), każda układanka inna Ilość: 2 sztuki 2.11 gry dydaktyczne, zręcznościowe: 1)Tuba Gąsienica W zestawie: 4 gąsienice, 4 bambusowe łyżki z gumką, 36 kulek z liczbami 1-9, bambusowa listwa na żetony, 20 kolorowych żetonów, sznurkowa obręcz, tuba z rączką. 2)Rybki sensoryczne (w zestawie 5 rybek) np.:Gonge 3)Wędka do rybek sensorycznych np. Gonge Ilość: 1)1 zestaw 2)1 zestaw 3) 1 sztuka 2.12 akwarium- płaski ekran z realistycznym widokiem przedstawiającym np. rafy koralowe oraz inne elementy świecące w świetle UV Ilość: 1 sztuka 2.13 granulat świecący pod wpływem lamp UV (5 kolorów ) Ilość: 3 zestawy 2.14 kolorowe magiczne pałeczki świecącego pod wpływem promieni UV. ( 4 szt w kpl) Ilość: 2 zestawy 2.15 magiczne kredki - kredki świecące w świetle UV (18 szt. w komplecie) Ilość: 3 zestawy 2.16 półkule sensoryczne (poduszka sensoryczna)- półkule mogą być napełniane powietrzem do odpowiedniej twardości; posiadają wypustki Ilość: 1 sztuka 2.17 Duże piłki: 1)duża piłka 2)duża piłka z wypustkami Ilość: 1)1 sztuka 2)1 sztuka 2.18 małe miękkie piłki z tworzywa z sensorycznymi wypustkami w różnych kolorach (zestaw 6 sztuk) Ilość: 1 zestaw 2.19 przeźroczysty wałek w środku z kuleczkami różnego koloru Ilość: 1 sztuka 2.20 zestaw książki i płyty Przytulanki, czyli wierszyki na dziecięce masażyki, na płycie CD rymowanki z książki czyta Piotr Fronczewski. Ilość: 1 sztuka 2.21 zestaw płyt CD muzyki relaksacyjnej Natura, nie mniej niż 5 płyt w komplecie Ilość: 1 zestaw 2.22 zestaw książka i płyta Relaksacja Jacobsona-aksamitny głos Ilość: 1 zestaw 2.23 Trampolina o wadze użytkowania 100 kg Ilość: 1 sztuka 2.24 pompowana podstawa do ćwiczeń z instrukcją w komplecie Ilość: 1 sztuka 2.25 zestaw trójkątnych imitujących kamienie rzeczne elementów, różniących się od siebie spadzistością i wielkością, co najmniej 6 elementów w zestawie Ilość: 1 zestaw 2.26 kolorowe cylindryczne lampy zasilane prądem w których rozgrzany np. wosk, olej na przemian unosi się i opada tworząc kolorowe duże bąble Ilość: 3 sztuki 2.27 podświetlany ręczny masażer zasilany bateriami, przenośny; np. PM- QUAD Ilość: 2 sztuki 2.28 Tunel lustrzany-urządzenie świetlne dające wrażenie nieskończoności Ilość: 1 sztuka 2.29 klocki edukacyjne CLICS Ilość: 1 zestaw 2.30 cylindryczna kolumna wydająca dźwięk padającego deszczu Ilość: 1 sztuka 3. Nazwa rodzaju zajęć dodatkowych: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy 3.1 multimedialny program Obrazy-Słowa-Dźwięki - wersja podstawowa Ilość: 1 sztuka 3.2 multimedialny program Praksja- ćwiczenia usprawniające mowę Ilość: 1 sztuka 3.3 multimedialny program EduSensus Wspomaganie rozwoju cz.1 Ilość: 1 sztuka 3.4 1)multimedialny program Co to? Kto to? Logopedyczne ćwiczenia słuchowe na komputer- Zestaw zawiera płytę CD z nagraniami odgłosów zwierząt domowych, odgłosów na spacerze, odgłosów w domu, odgłosów zwierząt w zoo, odgłosów mieszanych, scenek domowych, historyjek (czas nagrania 43 minuty), oraz 37 obrazków uzupełniających ćwiczenia i zabawy 2)multimedialny program Czytam, i piszę 6- 10 lat- gra edukacyjna- zawiera m.in. 176 różnorodnych zadań, ponad 200 multimedialnych stron, zróżnicowany stopień trudności zadań, podział na jednostki językowe, ilustrowany słowniczek ortograficzny, gry utrwalające pisownię trudniejszych wyrazów, setki ilustracji i animacji, piosenki, wierszyki, fragmenty baśni 3)multimedialny program Matematyka 5-6 lat Wesołe miasteczko- zawiera m.in. setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych, możliwość śledzenia postępów w nauce, zabawy ćwiczące spostrzegawczość, stopniowalny poziom trudności zadań, pomoc w formie dźwiękowej Ilość: 1) 1sztuka 2) 1 sztuka 3) 1 sztuka 3.5 multimedialny Pakiet Logopedyczny cz.1- w skład wchodzą: program komputerowy na płycie CD, poradnik metodyczny, zeszyt ćwiczeń Ilość: 1 sztuka 3.6 multimedialny program Zabawy słowem (w zestawie część 1 i 2) Ilość: 1 sztuka 3.7 multimedialny program Logopedyczne zabawy. Część VI - różnicowanie szeregów, program składa się następujących części: pociąg, przyssawki, zapamiętaj i powiedz, magazynier, taśmociąg, nagraj i odtwórz Ilość: 1 sztuka 3.8 multimedialny program Gotowy do szkoły 2- Ćwiczę umysł, zawiera ponad 50 ćwiczeń Ilość: 1 sztuka 3.9 program multimedialny Pakiet Logoobrazki, zawartość pakietu: Program Logoobrazki Część I - sygmatyzm, program Logoobrazki. Część II - rotacyzm, program Logoobrazki. Część III - mowa bezdźwięczna Ilość: 1 sztuka 3.10 tubka żuchwowa z wypustkami do ćwiczeń żucia (fakturowana) Ilość: 1 sztuka 3.11 szpatułki do wibratora MINI VIBE, nie mniej niż 3 w zestawie (toothette) Ilość: 1 zestaw 3.12 wibrator logopedyczny T- VIBE- MINI Ilość: 1 sztuka 3.13 książka Akademia Przedszkolaka - Idę do Szkoły- zestaw dwóch programów z serii Dzieciak na 6: Zerówka 1 klasa szkoły podstawowej Łącznie pakiet zawiera aż 21 gier edukacyjnych oraz mnóstwo ćwiczeń Ilość: 1 sztuka 3.14 zestaw książka i płyta : Świat dźwięków - zestaw do ćwiczeń percepcji słuchowej i rozwijania koncentracji, zestaw zawiera: płytę CD z nagraniami 60 dźwięków w różnych konfiguracjach, z uwzględnieniem stopniowania trudności, 20 dwustronnie foliowanych kart z 60 ilustracjami obiektów generujących nagrane dźwięki, instrukcję dla prowadzącego z zestawieniem kolejności nagrań Ilość: 1 zestaw 3.15 zestaw płyta CD i teczka z ilustracjami Rymowanki naśladowanki - Kornacka Agnieszka, komplet składa się z trzech teczek z ilustracjami (32 ilustracje w zestawie)+ książka ze scenariuszami zajęć + płyta CD Ilość: 1 sztuka 3.16 płyta CD Słyszę, mówię i czytam cz.IV Ilość: 1 sztuka 3.17 płyta CD Pleciuga cz.3 Szczerbata paszcza Ilość: 1 sztuka 3.18 Słucham i uczę się mówić Zestaw sylaby i rzeczowniki- zestaw 4 części (1,2,3,4), zawiera 4 książeczki , 176 ilustracji i 4 płyty CD- Elżbieta Wianecka Ilość: 1 zestaw 3.19 Słucham i uczę się mówić ,Zestaw sylaby i czasowniki- rozumienie i użycie czasownika; zawiera 2 książeczki, 88 ilustracji i 2 płyty CD- Elżbieta Wianecka Ilość: 1 zestaw 3.20 Język i mowa Zestaw obrazkowy do nauki mowy część 2 - dr Karla Svobodova, Zestaw zawiera 8 talii kart w każdej 32 karty: Ilość: 1 zestaw 3.21 książka Metoda Dobrego Startu- Od słowa do zdania, od zdania do tekstu- Marta Bogdanowicz, Małgorzata Szewczyk Ilość: 1 sztuka 3.22 logopedyczny Piotruś Pakiet III- głoski P-B, K-G, T-D, F-W, w zestawie talia zawierająca 26 kart Ilość: 1 sztuka 3.23 gra logopedyczna Piotruś memory- część 1,2,3 gra zawiera 24 talie w każdej 13 par obrazków, zawiera tematy: pokój cz.1, pokój cz.2, kuchnia cz.1, kuchnia cz.2, łazienka cz.1, łazienka cz.2, dom, przedmioty w domu Ilość: 3 sztuki 3.24 gra logopedyczna Obrazki i wyrazy do badania i doskonalenia słuchu fonemowego dzieci Zestaw 252 obrazków i wyrazów na kartonikach- Bronisław Rocławski Ilość: 1 sztuka 3.25 gra logopedyczna - fliper logopedyczny magnetyczny zawiera magnetyczną planszę, 20 różnych magnetycznych elementów do ułożenia toru przeszkód, 3 piłki, 2 podstawki Ilość: 1 sztuka 3.26 pakiety zdjęć i obrazków okolicznościowych: 1)zestaw kart ukazujących dzieci w czasie wykonywania różnych, codziennych czynności zestaw zawiera: 48 zdjęć, np.: Porozmawiajmy o twoim dniu (Moje Bambino) 2) Karty przedstawiające różne produkty spożywcze, zarówno półprodukty jak i gotowe posiłki w skład zestawu wchodzą: 48 kart przedstawiających różne produkty spożywcze, np.: Żywność zdjęcia (Moje Bambino) 3) Duże, kolorowe ilustracje ukazujące sceny z życia codziennego: w ogrodzie, w kuchni, na ulicy, w supermarkecie, na basenie, na urodzinowym przyjęciu itp. W skład gry wchodzi: 12 kolorowych plansz, 6 dwustronnych plansz czarno-białych, 12 kart A4 do kopiowania, 12 kart-instrukcji Np.: Tworzymy obrazki (Moje Bambino) 4) zestaw obrazków przedstawiających zachowanie dzieci w różnych sytuacjach np.: Dobre wychowanie- zestaw edukacyjny (Adamigo) Zestaw gry zawiera:- 32-stronnicowa książeczka z wierszykami,- 24 duże, sztywne plakietki, 45 żetonów. 5) onomatopeje - Pomoc zawiera: 104 karty typu Piotruś (4 serie: zwierzęta domowe, zwierzęta natury, przyroda/otoczenie, dźwięki wydawane przez człowieka), karty do ćwiczeń sekwencji słuchowych podzielone na 3 poziomy: 2 onomatopeje - 15 kart; 3 onomatopeje - 10 kart, 4 onomatopeje - 6 kart, np.: Onomatopeje (Moje Bambino) 6) zestaw kart przedstawiających przyrodę oraz życie na wsi z zestawem nagrań dźwięków pasujących do obrazków, w zestaw wchodzą: 12 plansz, 120 kartoników, CD z nagraniem dźwięków np.: Dźwięki na farmie (Moje Bambino) 7) zestaw zdjęć przedstawiających przedmioty znajdujące się w domu i miejsca w domu, gra zawiera: 4 plansze i 36 el. z obrazkami np.: W naszym domu (Moje Bambino) Ilość: 7 zestawów 3.27 domino- zestaw dużych klocków do układania na zasadzie domina z obrazkami przeciwieństw Ilość: 1 sztuka 3.28 gra zawierająca 135 kart, po jednej stronie rymowane zagadki, po drugiej kolorowe ilustracje - odpowiedzi np.: Nowe zagadki Smoka Obiboka (Granna) Ilość: 1 sztuka 3.29 duży zestaw zawierający fotografie m. in. przedmiotów i zwierząt, itp. W zestawie 227 zdjęć np.: Umiejętności (Moje Bambino) Ilość: 1 sztuka 3.30 gra- polega na dopasowaniu odpowiedniego zmysłu do przedstawionej sytuacji, zestaw zawiera 40 fotografii przedstawiających sytuacje, w których główną rolę odgrywają zmysły człowieka oraz 10 kart z symbolem 5 zmysłów, np.: Dopasuj zmysły (Moje Bambino) Ilość: 1 sztuka 3.31 drewniane klocki do segregacji w 4 kształtach i kolorach Ilość: 1 sztuka 3.32 karty ćwiczeń: przyimki Zestaw zawiera: 20 kart tekturowych formatu A4 z rysunkami, 44 plakietki (obrazki), 60 etykietek - Elżbieta Wianecka Ilość: 1 sztuka 3.33 karty ćwiczeń: pytam i odpowiadam, 20 plansz tekturowych formatu A4 z kolorowymi rysunkami i pytaniami dwustronnie zafoliowanych 80 etykietek z odpowiedziami do układania na planszach, opis przykładowych ćwiczeń - Elżbieta Wianecka Ilość: 1 sztuka 3.34 karty ćwiczeń: przeciwieństwa- Zestaw zawiera: 20 plansz tekturowych formatu A4 z kolorowymi rysunkami i okienkami etykietki,dwustronnie zafoliowanych 80 etykietek z odpowiedziami do układania na planszach- Elżbieta Wianecka Ilość: 1 sztuka 3.35 gra memo do odnajdowania dwóch identycznych obrazków różnych grymasów twarzy i ich naśladowania zestaw zawiera: 32 zdjęcia, 4 plansze i 32 kartoniki np.: Gra min Moje Bambino Ilość: 1 sztuka 3.36 gra- loteryjka- Zestaw fotografii przedstawiających różne sytuacje z codziennego życia, zestaw zawiera 50 zdjęć, np.: Gdzie jest błąd- zdjęcia Moje Bambino Ilość: 1 sztuka Zamawiający informuje, że w FORMULARZU CENOWYM - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych. Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZdN podano informacje w zakresie: Rodzaju przedmiotu, Materiału, Wymiarów, Ilości oraz Przeznaczenia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniający warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2003 r., Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.) i nadający się do wykorzystania przez Zamawiającego, zgodnie z przeznaczeniem określonym w SIWZ. Produkty zakwalifikowane jako zabawki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 05 kwietnia 2011 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla zabawek (Dz.U. z 2011r., Nr 83, poz. 454) muszą być oznaczone znakiem CE i posiadać Deklarację zgodności WE wystawioną przez producenta. 4. W pozycjach opisanych poprzez wskazania znaku towarowego patentu lub pochodzenia dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego przedmioty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ZAŁĄCZNIKU NR 3 do ZdN - FORMULARZ CENOWY - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych. Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 wskazał i opisał przedmiot, który oferuje Zamawiającemu jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opisując przedmiot, który oferuje jako równoważny do opisanego przez Zamawiającego wskazał parametry oferowanego przedmiotu w zakresie wszystkich parametrów (Rodzaj przedmiotu, Materiał, Wymiary, Przeznaczenie) wymienionych przez Zamawiającego w FORMULARZU CENOWYM - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych. Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZdN. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę przedmioty są równoważne będzie porównywał parametry (Rodzaj przedmiotu, Materiał, Wymiary, Przeznaczenie) opisane w FORMULARZU CENOWYM - Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć dodatkowych. Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę. 5. Dostawa pomocy dydaktycznych będzie zrealizowana w oparciu finansowane działanie w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych tzw. Standard IV: 1. Posiadane pomieszczenia dydaktyczne dla klas I-III, szkoła może doposażyć zgodnie z założeniami nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego na I etapie edukacyjnym oraz z zasadami indywidualizacji procesu nauczania i wychowania. Szkoła doposaża swoją bazę dydaktyczną w pomoce dydaktyczne wynikające z procesu indywidualizacji oraz w sprzęt specjalistyczny (np.: specjalistyczne oprogramowanie, pakiety do diagnozowania i korygowania dysfunkcji i dysharmonii rozwojowych, takich jak: wady wymowy, dysleksja, wady postawy, zaburzenia koordynacji ruchowej). Planowane elementy doposażenia szkoły odpowiadają rozpoznanym potrzebom i zaplanowanym zajęciom dodatkowym. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji minimum 12 miesięcy na przedmiot zamówienia od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do wskazanej przez Zamawiającego placówki oświatowej. 7. Zamawiający nie zastrzega w Zaproszeniu do Negocjacji, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, nie zostaną Zamawiającemu przyznane. 9. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach, gdy wyposażenie przedstawione w ofercie w momencie dostawy: a) nie będzie dostępne na rynku, b) będzie wycofane ze sprzedaży przez producenta, c) producent wprowadzi nowszy model..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.21.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt systemowy finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06.07.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. CEZAS-EL Zaopatrzenie Szkół I Biur Aleksandra Michałowska, {Dane ukryte}, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 23476,30 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    35500,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    35500,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    35500,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: W dniu 23 marca 2012 r. zostało wszczęte postępowanie ZP-DZP-8/2012: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej-wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych - Część 14. zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego (numer ogłoszenia 67857-2012). W postępowaniu tym nie zostały złożone żadne oferty i postępowanie zostało unieważnione w dniu 23 kwietnia 2012 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 z powodu nie złożenia żadnej oferty. Postępowanie ZP-DZP-44/2012: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej-wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych - Część 14. zamówienia zostało ponownie wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego (numer ogłoszenia 101629-2012) w dniu 8 maja 2012 r. Jednak również w tym postępowaniu nie zostały złożone żadne oferty i postępowanie zostało unieważnione w dniu 23 maja 2012 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 z powodu nie złożenia żadnej oferty. W dniu 6 czerwca 2012 r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1. pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zapraszając Wykonawcę do udziału w negocjacjach warunków umownych zamówienia. Wykonawca w piśmie z dnia 11.06.2012 r. poinformował, że rezygnuje z udziału w negocjacjach, więc postępowanie zostało unieważnione w dniu 18 czerwca 2012 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. W powyższych postępowaniach pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z tym, iż w kolejno prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia na Dostawę pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej-wsparcie dla procesu nauczania początkowego w klasach I-III w elbląskich szkołach podstawowych i specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych - Część 14. nie zostały złożone żadne oferty, pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, a we wszczętym na podstawie art. 67 ust. 1. pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w dniu 6.06.2012 r. postępowaniu w trybie zamówienia z wolnej ręki zaproszony do negocjacji Wykonawca poinformował, że rezygnuje z udziału w negocjacjach oraz we wszczynanym postępowaniu w stosunku do wcześniejszych postępowań pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione istnieje przesłanka do udzielenia zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1. pkt 4. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 67.1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 4) w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

Adres: Łączności 1, 82-300 Elbląg
woj. warmińsko-mazurskie
Dane kontaktowe: email: dzp@umelblag.pl
tel: 552353536
fax: 552393334
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 13712120120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-06-24
Rodzaj zamówienia: dostawy
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.umelblag.pl
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia dodatkowe w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym nr 1 w klasach I-III na terenie Gminy Miasto Elbląg w ramach realizacji projektu systemowego Indywidualnie znaczy lepiej - wsparcie dla procesu nauczania pocz P.H.U. CEZAS-EL Zaopatrzenie Szkół I Biur Aleksandra Michałowska
Elbląg
2012-07-10 35 500,00