Warszawa: Pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych, realizowanym w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Numer ogłoszenia: 235977 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.um.warszawa.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
    nie dotyczy


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych, realizowanym w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych, umowa nr UDA-POKL.03.05.00-00-148/12-00, realizowanym w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Zamówienie dzieli się na 9 części: część I - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły (dla dyrektorek/dyrektorów); część II - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły (dla dyrektorek/dyrektorów); część III - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej (dla dyrektorek /dyrektorów); część IV - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki (dla dyrektorek/dyrektorów przedszkoli); część V - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Zadania nauczyciela w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (dla nauczycielek/ nauczycieli); część VI - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? (dla nauczycielek/ nauczycieli); część VII - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Jak budować autorytet wychowawcy? (dla nauczycielek/ nauczycieli); część VIII - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Współpraca z rodzicem dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (dla nauczycielek/ nauczycieli); część IX - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Kreatywne wykorzystanie nowych technologii w pracy z klasą - rozwój kompetencji cyfrowych (dla nauczycielek/ nauczycieli). 3) Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji i realizację zadań koordynatorek/ów sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorek/dyrektorów oraz nauczycielek/nauczycieli szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Miasto Stołeczne Warszawa. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5) Kryteria oceny ofert. 5.1. Kryteria oceny ofert dla części nr: I, II, III, IV: AC - Cena brutto - waga 65 %; AD1 - Doświadczenie osoby, która będzie pełnić funkcję i realizować zadania koordynatorki/a sieci w koordynowaniu sieci współpracy i samokształcenia o tematyce/problematyce zgodnej z tematyką/problematyką części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - waga 25 %; AD2 - Doświadczenie osoby, która będzie pełnić funkcję i realizować zadania koordynatorki/a sieci w realizacji projektów związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji, w tym ukończone szkolenia prowadzone w ramach projektów systemowych, np. w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjnych, wdrażania podstawy programowej, realizacji projektu edukacyjnego - waga 10 %. 5.2. Kryteria oceny ofert dla części nr: V, VI, VII, VIII, IX: BC - Cena brutto - waga 65 %; BD1 - Doświadczenie osoby, która będzie pełnić funkcję i realizować zadania koordynatorki/a sieci w koordynowaniu sieci współpracy i samokształcenia o tematyce/problematyce zgodnej z tematyką/problematyką części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - waga 25 %; BD2 - Właściwość osoby, która będzie pełnić funkcję i realizować zadania koordynatorki/a sieci, polegająca na tym, że jest czynnym nauczycielem/nauczycielem konsultantem - waga 10 %.


II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w przypadku wystąpienia okoliczności polegających na konieczności powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, do wysokości 50% zamówienia podstawowego


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 9.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować: Dla części I - sieć Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły (dla dyrektorek/ dyrektorów) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu i/lub organizowaniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora/wicedyrektora szkoły albo instytucji oświatowej lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. prawo pracy, budżet oświatowy, bhp w oświacie - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części II - sieć Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły (dla dyrektorek/dyrektorów) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora/wicedyrektora szkoły albo instytucji oświatowej lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. twórcze myślenie, sposoby rozwijania kreatywności uczniów, nowatorskie metody kształcenia, innowacje pedagogiczne - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części III - sieć Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej (dla dyrektorek/dyrektorów) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora/wicedyrektora szkoły albo instytucji oświatowej lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. praca w zespole, praca z grupą, kompetencje personalno-społeczne - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części IV - sieć Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki (dla dyrektorek/dyrektorów przedszkoli) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu i/lub organizowaniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, odpowiadających zakresowi problemowemu sieci, w tym działań realizowanych w przedszkolach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora/wicedyrektora przedszkola lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla oświatowej kadry kierowniczej. Dla części V - sieć Zadania nauczyciela w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (dla nauczycielek/ nauczycieli) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu i/lub organizowaniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, odpowiadających zakresowi tematycznemu sieci, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora, doradcy metodycznego, nauczyciela konsultanta lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla nauczycieli, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. pomoc psychologiczno-pedagogiczna, rozpoznawanie potrzeb rozwojowych uczniów, rozwiązywanie problemów dydaktyczno-wychowawczych, logopedia - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części VI - sieć Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? (dla nauczycielek/ nauczycieli) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, odpowiadających zakresowi tematycznemu sieci, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora, doradcy metodycznego, nauczyciela konsultanta lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla nauczycieli, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. twórcze myślenie, sposoby rozwijania kreatywności uczniów, nowatorskie metody kształcenia, innowacje pedagogiczne - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części VII - sieć Jak budować autorytet wychowawcy? (dla nauczycielek/ nauczycieli) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, odpowiadających zakresowi tematycznemu sieci, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora, doradcy metodycznego, nauczyciela konsultanta lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla nauczycieli, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. budowanie wizerunku nauczycielki/nauczyciela, etyka zawodowa, rozwiązywanie problemów wychowawczych - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części VIII - Współpraca z rodzicem dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (dla nauczycielek/ nauczycieli) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. umiejętność obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych, odpowiadających zakresowi tematycznemu sieci, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, itp.), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora, doradcy metodycznego, nauczyciela konsultanta lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla nauczycieli, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. pedagogika specjalna, terapeutyczna, terapia pedagogiczna, współpraca z rodzicami - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. Dla części IX - sieć Kreatywne wykorzystanie nowych technologii w pracy z klasą - rozwój kompetencji cyfrowych (dla nauczycielek/ nauczycieli) - jedną osobą posiadającą minimum łącznie: 1. wykształcenie: studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, 2. biegłość obsługi komputera, pracy na platformie cyfrowej oraz znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, 3. doświadczenie w prowadzeniu różnych form pracy z grupami osób dorosłych w zakresie wykorzystywania TIK w edukacji w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. kursy doskonalące, warsztaty metodyczne, szkolenia e-learningowe, doradztwo), 4. doświadczenie w pracy (w ciągu ostatnich 5 lat) dyrektora, doradcy metodycznego, nauczyciela konsultanta lub trenera/edukatora, w zakresie prowadzenia zajęć dla nauczycieli, 5. posiada ukończone, odpowiadające zakresowi tematycznemu sieci - np. komputer w edukacji, wykorzystanie nowych technologii w dydaktyce, prawo autorskie, interaktywne narzędzia on-line, EDCL, zasoby cyfrowe w sieci, kształcenie na odległość - kursy lub szkolenia lub studia podyplomowe. UWAGA!! Zamawiający wymaga, by do każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę, była wskazana inna osoba


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów. 2) oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ. 4) Wykonawca oferujący własne usługi (realizujący zadania osobiście) dodatkowo złoży wraz z ofertą oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym w wymiarze nie przekraczającym 240 godzin miesięcznie - zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5) Wykaz dla kryterium oceny ofert (AD1 i BD1 oraz BD2) określonego w pkt 26.3. i 26.5. SIWZ - zgodny z załącznikiem nr 6a do SIWZ. 6) Wykaz dla kryterium oceny ofert (AD2) określonego w pkt 26.4. SIWZ - zgodny z załącznikiem nr 6b do SIWZ. 7) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt Sekcji III ogłoszenia (pkt 12 i 13 SIWZ), ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy;

    SEKCJA IV: PROCEDURA


    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
    przetarg nieograniczony.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 65
    • 2 - Kryterium opisane w pkt II.1.4) ppkt 5 (AD1 lub BD1) - 25
    • 3 - Kryterium opisane w pkt II.1.4) ppkt 5 (AD2 lub BD2) - 10


    IV.3) ZMIANA UMOWY


    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający opisał dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określił warunki tych zmian w § 5 wzorów umów stanowiących Załacznik nr 7a, 7b, 7c do SIWZ, odrębnie dla osób prawnych i osób fizycznych


    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


    IV.4.1)
     
    Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
    www.um.warszawa.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
    Biuro Zamówień Publicznych ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. nr 13.


    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
    20.11.2014 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. nr 13. otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 11:00 w sali nr 15.


    IV.4.5) Termin związania ofertą:
    okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
    1. Zamawiającym jest Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Edukacji Urzędu m.st. Warszawy we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy udziale komisji przetargowej. 2. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: Pani Małgorzata Mochtak, tel.: (022) 443- 35-57; b) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię i nazwisko: Anna Borkowska, tel.: (022) 443-14-18. 3. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą. 4. Numer postępowania: ZP/AB/271/II-228/14. 5. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pn.: Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych - realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
    nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


    CZĘŚĆ Nr:
    1
    NAZWA:
    Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły (dla dyrektorek/dyrektorów).


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.40.00.00-8.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 31.05.2015.

    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 65
      • 2. AD1 - 25
      • 3. AD2 - 10


    CZĘŚĆ Nr:
    2
    NAZWA:
    Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły (dla dyrektorek/dyrektorów).


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.40.00.00-8.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 31.05.2015.

    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 65
      • 2. AD 1 - 25
      • 3. AD2 - 10


    CZĘŚĆ Nr:
    3
    NAZWA:
    Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamowienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej (dla dyrektorek /dyrektorów).


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.40.00.00-8.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 31.05.2015.

    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 65
      • 2. AD1 - 25
      • 3. AD2 - 10


    CZĘŚĆ Nr:
    4
    NAZWA:
    Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamowienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki (dla dyrektorek/dyrektorów przedszkoli).


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.40.00.00-8.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 31.05.2015.

    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 65
      • 2. AD1 - 25
      • 3. AD2 - 10


    CZĘŚĆ Nr:
    5
    NAZWA:
    Zadania nauczyciela w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamowienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Zadania nauczyciela w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (dla nauczycielek/ nauczycieli).


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.40.00.00-8.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 31.05.2015.

    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 65
      • 2. BD1 - 25
      • 3. BD2 - 10


    CZĘŚĆ Nr:
    6
    NAZWA:
    Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? (dla nauczycielek/ nauczycieli).


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.40.00.00-8.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 31.05.2015.

    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 65
      • 2. BD1 - 25
      • 3. BD2 - 10


    CZĘŚĆ Nr:
    7
    NAZWA:
    Jak budować autorytet wychowawcy?.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Jak budować autorytet wychowawcy? (dla nauczycielek/ nauczycieli).


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.40.00.00-8.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 31.05.2015.

    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 65
      • 2. BD1 - 25
      • 3. BD2 - 10


    CZĘŚĆ Nr:
    8
    NAZWA:
    Współpraca z rodzicem dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Współpraca z rodzicem dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (dla nauczycielek/ nauczycieli).


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.40.00.00-8.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 31.05.2015.

    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 65
      • 2. BD1 - 25
      • 3. BD2 - 10


    CZĘŚĆ Nr:
    9
    NAZWA:
    Kreatywne wykorzystanie nowych technologii w pracy z klasą - rozwój kompetencji cyfrowych.


    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci Kreatywne wykorzystanie nowych technologii w pracy z klasą - rozwój kompetencji cyfrowych (dla nauczycielek/ nauczycieli).


    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
      80.40.00.00-8.


    • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
      Zakończenie: 31.05.2015.

    • 4) Kryteria oceny ofert:
      cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 65
      • 2. BD1 - 25
      • 3. BD2 - 10


    Warszawa: Pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych, realizowanym w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


    Numer ogłoszenia: 256519 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014

    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


    Zamieszczanie ogłoszenia:
    obowiązkowe.


    Ogłoszenie dotyczy:
    zamówienia publicznego.


    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
    tak, numer ogłoszenia w BZP: 235977 - 2014r.


    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
    nie.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


    I. 1) NAZWA I ADRES:
    Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.


    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
    Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych, realizowanym w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.


    II.2) Rodzaj zamówienia:
    Usługi.


    II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych, umowa nr UDA-POKL.03.05.00-00-148/12-00, realizowanym w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2) Zamówienie dzieli się na 9 części: część I - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły (dla dyrektorek/dyrektorów); część II - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły (dla dyrektorek/dyrektorów); część III - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej (dla dyrektorek /dyrektorów); część IV - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki (dla dyrektorek/dyrektorów przedszkoli); część V - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Zadania nauczyciela w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole (dla nauczycielek/ nauczycieli); część VI - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? (dla nauczycielek/ nauczycieli); część VII - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Jak budować autorytet wychowawcy? (dla nauczycielek/ nauczycieli); część VIII - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Współpraca z rodzicem dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (dla nauczycielek/ nauczycieli); część IX - pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Kreatywne wykorzystanie nowych technologii w pracy z klasą - rozwój kompetencji cyfrowych (dla nauczycielek/ nauczycieli). 3) Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji i realizację zadań koordynatorek/ów sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorek/dyrektorów oraz nauczycielek/nauczycieli szkół i przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Miasto Stołeczne Warszawa. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Umowa.


    II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.

    SEKCJA III: PROCEDURA


    III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    Przetarg nieograniczony


    III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


    • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
      tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pn.: Warszawski model wspomagania szkół i przedszkoli jako przykład systemowego rozwiązania dla obszarów metropolitalnych - realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


    Część NR:
    1   


    Nazwa:
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    03.12.2014.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    1.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Wiesława Paciorek, {Dane ukryte}, 05-075 Warszawa -Wesoła, kraj/woj. mazowieckie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 21611,11 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      20580,00


    • Oferta z najniższą ceną:
      20580,00
      / Oferta z najwyższą ceną:
      20580,00


    • Waluta:
      PLN.


    Część NR:
    2   


    Nazwa:
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    03.12.2014.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    1.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Akademia Euro-Edukacji Barbara Klimczak, {Dane ukryte}, 05-140 Serock, kraj/woj. mazowieckie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 21611,11 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      20580,00


    • Oferta z najniższą ceną:
      20580,00
      / Oferta z najwyższą ceną:
      20580,00


    • Waluta:
      PLN.


    Część NR:
    3   


    Nazwa:
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    03.12.2014.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    1.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Beata Walkiewicz, {Dane ukryte}, 03-130 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 21611,11 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      20580,00


    • Oferta z najniższą ceną:
      20580,00
      / Oferta z najwyższą ceną:
      20580,00


    • Waluta:
      PLN.


    Część NR:
    4   


    Nazwa:
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    03.12.2014.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    1.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Agnieszka Borowa, {Dane ukryte}, 01-873 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 21611,11 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      20580,00


    • Oferta z najniższą ceną:
      20580,00
      / Oferta z najwyższą ceną:
      20580,00


    • Waluta:
      PLN.


    Część NR:
    5   


    Nazwa:
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Zadania nauczyciela w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    03.12.2014.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    1.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Anna Gołygowska, {Dane ukryte}, 04-087 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 21611,11 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      20090,00


    • Oferta z najniższą ceną:
      20090,00
      / Oferta z najwyższą ceną:
      20090,00


    • Waluta:
      PLN.


    Część NR:
    6   


    Nazwa:
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    03.12.2014.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    1.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Joanna Bieńko, {Dane ukryte}, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 21611,11 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      20090,00


    • Oferta z najniższą ceną:
      20090,00
      / Oferta z najwyższą ceną:
      20090,00


    • Waluta:
      PLN.


    Część NR:
    7   


    Nazwa:
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Jak budować autorytet wychowawcy?


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    03.12.2014.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    1.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Bożena Mossakowska, {Dane ukryte}, 03-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 21611,11 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      20580,00


    • Oferta z najniższą ceną:
      20580,00
      / Oferta z najwyższą ceną:
      20580,00


    • Waluta:
      PLN.


    Część NR:
    8   


    Nazwa:
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Współpraca z rodzicem dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    03.12.2014.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    1.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Zofia Komorowska, {Dane ukryte}, 00-062 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 21611,11 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      20580,00


    • Oferta z najniższą ceną:
      20580,00
      / Oferta z najwyższą ceną:
      20580,00


    • Waluta:
      PLN.


    Część NR:
    9   


    Nazwa:
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Kreatywne wykorzystanie nowych technologii w pracy z klasą - rozwój kompetencji cyfrowych


    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
    03.12.2014.


    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
    1.


    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
    0.


    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Małgorzata Rostkowska, {Dane ukryte}, 01-651 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
    (bez VAT): 21611,11 PLN.


    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


    • Cena wybranej oferty:
      20580,00


    • Oferta z najniższą ceną:
      20580,00
      / Oferta z najwyższą ceną:
      20580,00


    • Waluta:
      PLN.

    Adres: Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
    woj. mazowieckie
    Dane kontaktowe: email: mkaras@um.warszawa.pl
    tel: +48 22 4431400
    fax: +48 22 4431402
    Termin składania wniosków lub ofert:
    2014-11-19
    Dane postępowania
    ID postępowania BZP/TED: 23597720140
    ID postępowania Zamawiającego:
    Data publikacji zamówienia: 2014-11-11
    Rodzaj zamówienia: usługi
    Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
    Czas na realizację: 192 dni
    Wadium: -
    Oferty uzupełniające: TAK
    Oferty częściowe: TAK
    Oferty wariantowe: NIE
    Przewidywana licyctacja: NIE
    Ilość części: 9
    Kryterium ceny: 65%
    WWW ogłoszenia: www.um.warszawa.pl
    Informacja dostępna pod: Biuro Zamówień Publicznych ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. nr 13
    Okres związania ofertą: 30 dni
    Kody CPV
    80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
    Wyniki
    Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły Wiesława Paciorek
    Warszawa -Wesoła
    2014-12-11 20 580,00
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Rozwijanie twórczego myślenia uczniów, jako element koncepcji pracy szkoły Akademia Euro-Edukacji Barbara Klimczak
    Serock
    2014-12-11 20 580,00
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Nauczyciele pracują zespołowo - rola dyrektora w organizowaniu pracy rady pedagogicznej Beata Walkiewicz
    Warszawa
    2014-12-11 20 580,00
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Przedszkole równych szans, jako koncepcja pracy placówki Agnieszka Borowa
    Warszawa
    2014-12-11 20 580,00
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Zadania nauczyciela w zakresie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole Anna Gołygowska
    Warszawa
    2014-12-11 20 090,00
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów? Joanna Bieńko
    Legionowo
    2014-12-11 20 090,00
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Jak budować autorytet wychowawcy? Bożena Mossakowska
    Warszawa
    2014-12-11 20 580,00
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Współpraca z rodzicem dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Zofia Komorowska
    Warszawa
    2014-12-11 20 580,00
    pełnienie funkcji i realizacja zadań koordynatorki/a sieci - Kreatywne wykorzystanie nowych technologii w pracy z klasą - rozwój kompetencji cyfrowych Małgorzata Rostkowska
    Warszawa
    2014-12-11 20 580,00