Jastrzębie-Zdrój: Świadczenie usług prawnych i pełną obsługę Zamówień Publicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu -Zdroju DZP/38/382-22/14


Numer ogłoszenia: 247078 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506 , strona internetowa www.wss2.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług prawnych i pełną obsługę Zamówień Publicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu -Zdroju DZP/38/382-22/14.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi prawnej Zamawiającego, w tym wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami lub innymi organami orzekającymi a także egzekucyjnymi oraz doradztwa prawnego zakresie zastępstwa procesowego przez okres 36 miesięcy w sposób ciągły przez osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata i czynnie wykonującą ten zawód, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r., o radcach prawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 10 poz. 65 ze zm.) i ustawy z dnia 26 maja 1982 r., Prawo o adwokaturze (tekst jednolity Dz. U. 2002 nr 123 poz. 1058). b) Świadczenie obsługi Zamówień Publicznych w zakresie organizacji, nadzoru i opiniowania umów do kwoty 30 tyś. Euro, pełna organizacja i nadzorowanie udzielania Zamówień Publicznych przez Zamawiającego w postępowaniach powyżej 30 tyś. Euro w siedzibie Zamawiającego, wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz prowadzenie szkoleń z zakresu Zamówień Publicznych. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia następującego standardu świadczonych usług, a mianowicie: a) zapewnienie obsługi prawnej przez co najmniej trzy osoby z uprawnieniami do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, wykonujących zawód co najmniej od 5 lat, zgodnie z ustawą o radcach prawnych z dnia 6 lipca 1982 r. oraz ustawą z dnia 26 maja 1982 r., Prawo o adwokaturze, przez 3 dni w tygodniu w godzinach od 09:00 do 15:00 (tj. poniedziałek, środa, piątek) w siedzibie Zamawiającego, potwierdzanej na urządzeniu do elektronicznej ewidencji czasu pracy oraz wyznaczenie koordynatora zespołu radcy prawnego lub adwokata z co najmniej 10 letnim doświadczeniem w wykonywaniu zawodu; b) zapewnienie obecności i świadczenia pomocy prawnej przez aplikanta radcowskiego lub adwokackiego w siedzibie Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00, potwierdzanej na urządzeniu do elektronicznej ewidencji czasu pracy; c) Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżące i prawidłowe wykonywanie wszystkich czynności w Biurze Zamówień Publicznych wynikających z ustawy PZP, celem kompleksowej realizacji zadań opisanych w przedmiocie zamówienia..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.10.00.00-5, 79.11.00.00-0, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-2.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    W dniu 30.06.2014r. wygasła umowa z dnia 27.06.2011r. na Świadczenie usług prawnych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. W sprawie występują okoliczności przemawiające za zasadnością kontynuowania współpracy z Kancelarią Radców Prawnych LEXUS-CONSULTING GICALA, KOCZAR, OSTROWSKI, POKORSKI SP. P. Al. Jana Pawła II 17, 44-240 Żory. Przesłanka zastosowania trybu niekonkurencyjnego w stosunku do Kancelarii Radców Prawnych LEXUS-CONSULTING GICALA, KOCZAR, OSTROWSKI, POMORSKI została określona w art. 5 ust.1a i w art. 5 ust.1b ustawy Pzp., która reguluje kwestię m.in. trybu z wolnej ręki: Zgodnie z powołanym powyżej przepisem, do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych, uzasadnionych przypadkach, niż określone odpowiednio w art. 62 ust.1. lub art.67 ust.1., w szczególności, jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Nadmieniam, iż w obecnym czasie Wykonawca od strony prawnej nadzoruje wiele bieżących działań Zamawiającego i ma pełną wiedzę o charakterze i stanie toczących się spraw. Przykładowo można wskazać, że Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju w obecnym czasie bierze udział w 52 postępowaniach przed sądami powszechnymi, w tym kilka spraw toczy się przed Sądem Najwyższym oraz 65 przed organami egzekucyjnymi. Są to sprawy o skomplikowanym stanie faktycznym i prawnym. Sprawy te muszą oznaczać się systematyką i niezwykle istotne jest zapewnienie ich ciągłości. Istotne jest także trzymanie się przyjętej koncepcji załatwienia danej sprawy. Oddanie tych spraw innemu podmiotowi spowodowałby znaczne opóźnienia wynikające z potrzebnego, dodatkowego czasu niezbędnego do zapoznania się z całą dokumentacją oraz wdrożeniem się w obowiązujące w Szpitalu Zarządzenia. W wyniku braku dostatecznej wiedzy wynikającej z przejęcia sprawy w trakcie może doprowadzić to do znacznych strat finansowych Szpitala. A więc za racjonalnością kontynuowania współpracy z dotychczasowym Wykonawcą przemawia również fakt, iż jest on zaznajomiony z szeregiem postępowań sądowych i administracyjnych oraz innych spraw prowadzonych przez Zamawiającego. Wybór innego Wykonawcy spowodowałby konieczność kilkumiesięcznych przygotowań i wprowadzenia nowego podmiotu w tematykę spraw. Mogłoby to w przeważającej większości spraw doprowadzić do nieuzasadnionego przedłużania postępowań i utrudnień w realizacji zadań przez Zamawiającego oraz ponoszenia dodatkowych wydatków za czynności już raz wykonane. Sytuacja ta odnosi się również do obsługi Biura Zamówień Publicznych, albowiem Wykonawca obsługiwał dotychczas Dział Zamówień Publicznych, obecnie uczestniczy w postępowaniach przed Krajową Izba Odwoławczą. Liczba przetargów, którą obsługiwał Wykonawca pod kątem prawnym obejmuje około 60 przetargów w skali roku. Istotnym w obecnej sytuacji wydaje się również podkreślenie, że dotychczasowa współpraca pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odznacza się dużym zaufaniem. Należy stwierdzić, że Wykonawca jest partnerem sprawdzonym w różnorodnych okolicznościach, a świadcząc swoje usługi wykazał swój profesjonalizm, niezawodność, rzetelność, skrupulatność, mobilność, umiejętność dostarczania niestandardowych rozwiązań oraz umiejętność identyfikacji najlepiej pojętego interesu Zamawiającego. Udzielenie zamówienia z wolnej ręki obecnemu Wykonawcy zmniejsza potencjalne ryzyko strat, jakie powstawałoby w przypadku powierzenia obsługi prawnej i obsługi Zamówień Publicznych nowemu, nie sprawdzonemu podmiotowi. Zatem, we wskazanej sytuacji zastosowanie trybu innego, niż zamówienie z wolnej ręki mogłoby skutkować naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, co z kolei jest okolicznością wskazaną przez ustawodawcę jako przykład ważnej przyczyny uzasadniającej wybór innego niż podstawowy tryb zamówienia publicznego, w tym tryb z wolnej ręki. Dlatego kontynuacja współpracy z Kancelarią Radców Prawnych LEXUS-CONSULTING GICALA, KOCZAR, OSTROWSKI, POMORSKI wydaje się uzasadniona. W związku z powyższym zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki znajduje uzasadnienie faktyczne i prawne, dlatego też Zamawiający zdecydował się udzielić zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy: Kancelarii Radców Prawnych LEXUS-CONSULTING GICALA, KOCZAR, OSTROWSKI, POKORSKI SP. P. Al. Jana Pawła II 17, 44-240 Żory

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   

Nazwa:
Świadczenie usług prawnych i pełna obsługa Zamówień Publicznych


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • LEXUS-CONSULTING GICALA, KOCZAR, OSTROWSKI, POKORSKI SP. P., Al. Jana Pawła II 17, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.


Jastrzębie-Zdrój: Świadczenie usług prawnych i pełną obsługę Zamówień Publicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu -Zdroju DZP/38/382-22/14


Numer ogłoszenia: 273176 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 247078 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług prawnych i pełną obsługę Zamówień Publicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu -Zdroju DZP/38/382-22/14.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi prawnej Zamawiającego, w tym wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami lub innymi organami orzekającymi a także egzekucyjnymi oraz doradztwa prawnego zakresie zastępstwa procesowego przez okres 36 miesięcy w sposób ciągły przez osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata i czynnie wykonującą ten zawód, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r., o radcach prawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 10 poz. 65 ze zm.) i ustawy z dnia 26 maja 1982 r., Prawo o adwokaturze (tekst jednolity Dz. U. 2002 nr 123 poz. 1058). b) Świadczenie obsługi Zamówień Publicznych w zakresie organizacji, nadzoru i opiniowania umów do kwoty 30 tyś. Euro, pełna organizacja i nadzorowanie udzielania Zamówień Publicznych przez Zamawiającego w postępowaniach powyżej 30 tyś. Euro w siedzibie Zamawiającego, wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz prowadzenie szkoleń z zakresu Zamówień Publicznych. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia następującego standardu świadczonych usług, a mianowicie: a) zapewnienie obsługi prawnej przez co najmniej trzy osoby z uprawnieniami do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, wykonujących zawód co najmniej od 5 lat, zgodnie z ustawą o radcach prawnych z dnia 6 lipca 1982 r. oraz ustawą z dnia 26 maja 1982 r., Prawo o adwokaturze, przez 3 dni w tygodniu w godzinach od 09:00 do 15:00 (tj. poniedziałek, środa, piątek) w siedzibie Zamawiającego, potwierdzanej na urządzeniu do elektronicznej ewidencji czasu pracy oraz wyznaczenie koordynatora zespołu radcy prawnego lub adwokata z co najmniej 10 letnim doświadczeniem w wykonywaniu zawodu; b) zapewnienie obecności i świadczenia pomocy prawnej przez aplikanta radcowskiego lub adwokackiego w siedzibie Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00, potwierdzanej na urządzeniu do elektronicznej ewidencji czasu pracy; c) Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżące i prawidłowe wykonywanie wszystkich czynności w Biurze Zamówień Publicznych wynikających z ustawy PZP, celem kompleksowej realizacji zadań opisanych w przedmiocie zamówienia.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.10.00.00-5, 79.11.00.00-0, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Świadczenie usług prawnych i pełna obsługa Zamówień Publicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu -Zdroju


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01.08.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radców Prawnych LEXUS-CONSULTING Gicala, Koczar, Ostrowski, Pomorski Spółka Partnerska, {Dane ukryte}, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 599040,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    791992,08


  • Oferta z najniższą ceną:
    791992,08
    / Oferta z najwyższą ceną:
    791992,08


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 30.06.2014r. wygasła umowa z dnia 27.06.2011r. na Świadczenie usług prawnych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. W sprawie występują okoliczności przemawiające za zasadnością kontynuowania współpracy z Kancelarią Radców Prawnych LEXUS-CONSULTING GICALA, KOCZAR, OSTROWSKI, POKORSKI SP. P. {Dane ukryte}, 44-240 Żory. Przesłanka zastosowania trybu niekonkurencyjnego w stosunku do Kancelarii Radców Prawnych LEXUS-CONSULTING GICALA, KOCZAR, OSTROWSKI, POKORSKI została określona w art. 5 ust.1a i w art. 5 ust.1b ustawy Pzp., która reguluje kwestię m.in. trybu z wolnej ręki: Zgodnie z powołanym powyżej przepisem, do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych, uzasadnionych przypadkach, niż określone odpowiednio w art. 62 ust.1. lub art.67 ust.1., w szczególności, jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Nadmieniam, iż w obecnym czasie Wykonawca od strony prawnej nadzoruje wiele bieżących działań Zamawiającego i ma pełną wiedzę o charakterze i stanie toczących się spraw. Przykładowo można wskazać, że Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju w obecnym czasie bierze udział w 52 postępowaniach przed sądami powszechnymi, w tym kilka spraw toczy się przed Sądem Najwyższym oraz 65 przed organami egzekucyjnymi. Są to sprawy o skomplikowanym stanie faktycznym i prawnym. Sprawy te muszą oznaczać się systematyką i niezwykle istotne jest zapewnienie ich ciągłości. Istotne jest także trzymanie się przyjętej koncepcji załatwienia danej sprawy. Oddanie tych spraw innemu podmiotowi spowodowałby znaczne opóźnienia wynikające z potrzebnego, dodatkowego czasu niezbędnego do zapoznania się z całą dokumentacją oraz wdrożeniem się w obowiązujące w Szpitalu Zarządzenia. W wyniku braku dostatecznej wiedzy wynikającej z przejęcia sprawy w trakcie może doprowadzić to do znacznych strat finansowych Szpitala. A więc za racjonalnością kontynuowania współpracy z dotychczasowym Wykonawcą przemawia również fakt, iż jest on zaznajomiony z szeregiem postępowań sądowych i administracyjnych oraz innych spraw prowadzonych przez Zamawiającego. Wybór innego Wykonawcy spowodowałby konieczność kilkumiesięcznych przygotowań i wprowadzenia nowego podmiotu w tematykę spraw. Mogłoby to w przeważającej większości spraw doprowadzić do nieuzasadnionego przedłużania postępowań i utrudnień w realizacji zadań przez Zamawiającego oraz ponoszenia dodatkowych wydatków za czynności już raz wykonane. Sytuacja ta odnosi się również do obsługi Biura Zamówień Publicznych, albowiem Wykonawca obsługiwał dotychczas Dział Zamówień Publicznych, obecnie uczestniczy w postępowaniach przed Krajową Izba Odwoławczą. Liczba przetargów, którą obsługiwał Wykonawca pod kątem prawnym obejmuje około 60 przetargów w skali roku. Istotnym w obecnej sytuacji wydaje się również podkreślenie, że dotychczasowa współpraca pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odznacza się dużym zaufaniem. Należy stwierdzić, że Wykonawca jest partnerem sprawdzonym w różnorodnych okolicznościach, a świadcząc swoje usługi wykazał swój profesjonalizm, niezawodność, rzetelność, skrupulatność, mobilność, umiejętność dostarczania niestandardowych rozwiązań oraz umiejętność identyfikacji najlepiej pojętego interesu Zamawiającego. Udzielenie zamówienia z wolnej ręki obecnemu Wykonawcy zmniejsza potencjalne ryzyko strat, jakie powstawałoby w przypadku powierzenia obsługi prawnej i obsługi Zamówień Publicznych nowemu, nie sprawdzonemu podmiotowi. Zatem, we wskazanej sytuacji zastosowanie trybu innego, niż zamówienie z wolnej ręki mogłoby skutkować naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, co z kolei jest okolicznością wskazaną przez ustawodawcę jako przykład ważnej przyczyny uzasadniającej wybór innego niż podstawowy tryb zamówienia publicznego, w tym tryb z wolnej ręki. Dlatego kontynuacja współpracy z Kancelarią Radców Prawnych LEXUS-CONSULTING GICALA, KOCZAR, OSTROWSKI, POKORSKI wydaje się uzasadniona. W związku z powyższym zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki znajduje uzasadnienie faktyczne i prawne, dlatego też Zamawiający zdecydował się udzielić zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy: Kancelarii Radców Prawnych LEXUS-CONSULTING GICALA, KOCZAR, OSTROWSKI, POKORSKI SP. P. {Dane ukryte}, 44-240 Żory

Adres: al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: zp@wss2.pl
tel: 32 47 84 200
fax: 32 47 84 506
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 24707820140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-07-22
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.wss2.pl
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
79100000-5 Usługi prawnicze
79110000-8 Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
79111000-5 Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79112000-2 Usługi reprezentacji prawnej
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Świadczenie usług prawnych i pełna obsługa Zamówień Publicznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu -Zdroju Kancelaria Radców Prawnych LEXUS-CONSULTING Gicala, Koczar, Ostrowski, Pomorski Spółka Partnerska
Żory
2014-08-18 791 992,00