Warszawa: Zamówienie uzupełniające polegające na uzupełnieniu Usługi Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzenie Kontraktem pn. Kontynuacja projektowania i przebudowa drogi S8 odc. Powązkowska - Marki (ul. Piłsudskiego). Etap II: odc. Węzeł Powązkowska - węzeł Modlińska


Numer ogłoszenia: 268952 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2092500, 22 2092360, faks 22 6986045, 22 2092474 , strona internetowa www.gddkia.gov.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie uzupełniające polegające na uzupełnieniu Usługi Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzenie Kontraktem pn. Kontynuacja projektowania i przebudowa drogi S8 odc. Powązkowska - Marki (ul. Piłsudskiego). Etap II: odc. Węzeł Powązkowska - węzeł Modlińska.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie uzupełniające polegające na uzupełnieniu Usługi Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzenie Kontraktem pn. Kontynuacja projektowania i przebudowa drogi S8 odc. Powązkowska - Marki (ul. Piłsudskiego). Etap II: odc. Węzeł Powązkowska - węzeł Modlińska.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.00.00-1.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Przedmiotem postępowania jest zamówienie uzupełniające polegające na uzupełnieniu Usługi Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzenie Kontraktem pn. Kontynuacja projektowania i przebudowa drogi S8 odc. Powązkowska - Marki (ul. Piłsudskiego). Etap II: odc. Węzeł Powązkowska - węzeł Modlińska, w szczególności poprzez zwiększenie zasobów kadrowych personelu Konsultanta (co wynika z okoliczności opisanych w dalszej części uzasadnienia. Podmiotem zaproszonym do negocjacji jest dotychczasowy wykonawca tj. Zakłady Budownictwa Mostowego Inwestor Zastępczy S.A. ul. Jagiellońska 88, B.51 BC, lok. 36, 03-215 Warszawa (dalej również jako: Wykonawca). Zamówienie podstawowe oraz zamówienie uzupełniające dotyczą usług w rozumieniu art. 2 pkt 10 Pzp. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 8 849 143,20 zł netto. Wartość zamówienia uzupełniającego oszacowana z należytą starannością na podstawie kosztorysu inwestorskiego wynosi 135 000,00 zł netto (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100), co stanowi równowartość 31 919,42 euro, (słownie: trzydzieści jeden tysięcy dziewięćset dziewiętnaście i 42/100), co stanowi 1,52 % zamówienia podstawowego. Źródłem zamówień uzupełniających jest dyrektywa 2004/18/WE w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (dalej: dyrektywa 2004/18/WE). Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE stanowi, że instytucje zamawiające mogą udzielać zamówień publicznych w drodze procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do nowych robót polegających na powtarzaniu podobnych robót lub usług powierzonych wykonawcy, któremu te same instytucje zamawiające udzieliły pierwotnego zamówienia, pod warunkiem, że takie roboty lub usługi pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia, zgodnie z procedurą otwartą lub ograniczoną. Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE nie wymaga, aby roboty budowlane lub usługi objęte zamówieniem uzupełniającym były identyczne, lecz stanowi, że ich przedmiot ma być podobny do robót/usług objętych zamówieniem podstawowym. Wykładnię tę potwierdza wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE (dawniej Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości) z 14 września 2004r. wydany w sprawie C-385/02 Komisja v. Włochy (Zb.Orz. 2004, s. I-08121). Trybunał stwierdził w nim (akapit 33 wyroku), że dyrektywa dopuszcza możliwość zastosowania procedury negocjacyjnej dla nowych robót budowlanych polegających na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych, które zostały powierzone wykonawcy pierwotnego kontraktu. W krajowej literaturze europejskiego prawa zamówień publicznych również dostrzeżono, że przedmiot zamówienia uzupełniającego nie musi być identyczny z przedmiotem zamówienia podstawowego, lecz powinien być jedynie podobny do niego . Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp Zamawiający może udzielić w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponieważ przywołane unormowanie implementuje do krajowego porządku prawnego artykuł 31 ust. 4 lit. (b) dyrektywy 2004/18/WE to powinno być ono interpretowane zgodnie z dyrektywą, a jeżeli ta dyrektywa poddana została interpretacji Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej - to zgodnie z tą interpretacją (por. w tej mierze m.in. Sąd Najwyższy w uchwale z 19 listopada 2010r., III CZP 79/10, OSNC 2011, nr 4, poz. 41 oraz postanowienie Sądu Najwyższego z 27 czerwca 2008r., III CZP 25/08, OSNC 2009, nr 9, poz. 127). W konsekwencji, przy wykładni art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp należy uwzględniać zarówno treść dyrektywy 2004/18/WE, jak i wyrok Trybunału w sprawie C-385/02. Wymaganie jedynie podobieństwa, a nie tożsamości robót objętych zamówieniem podstawowym i uzupełniającym zaprezentowano tak w orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej , orzecznictwie Głównych Komisji Orzekających w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych oraz w literaturze przedmiotu . Reasumując, na gruncie prawa zamówień publicznych zarówno orzecznictwo, jak i piśmiennictwo zgodnie przyjmują, że usługi objęte zamówieniem uzupełniającym powinny być jedynie podobne (nie te same, a takie same) do wykonywanych w ramach zamówienia podstawowego. Kluczowe znaczenie dla stwierdzenia występującego w sprawie podobieństwa oraz zgodności między przedmiotem zamówienia uzupełniającego a przedmiotem zamówienia podstawowego będzie mieć okoliczność, że w obu przypadkach przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na zarządzaniu Kontraktem, w tym pełnienie nadzorów nad projektowaniem i realizacją robót. Kody CPV zamówienia uzupełniającego są tożsame z kodami występującymi w zamówieniu podstawowym. W rezultacie, przedmiot zamówienia na usługi ?- w rozumieniu art. 2 pkt 10 Pzp - w zamówieniu uzupełniającym jest tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia podstawowego oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Pozostałe przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp są również spełnione: 1) Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu. Punkt 4.5) Ogłoszenia z grudnia 2011 r. Informacje dla Wykonawców stanowi, że: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego pomniejszonej o wartość Skorygowanej rezerwy. 2) Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu ograniczonego. 3) Zamówienie uzupełniające zostaje udzielone w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowę w przedmiocie zamówienia podstawowego zawarto 05.06.2012 r. 4) Zamówienie uzupełniające udzielane jest wykonawcy zamówienia podstawowego. 5) Ponieważ jest to pierwsze zamówienie uzupełniające, a jego wartość wynosi 135 000,00 PLN netto, co stanowi 1,52 % wartości zamówienia podstawowego tym samym 50% próg wartości zamówień nie zostaje przekroczony. Udzielenie zamówienia uzupełniającego jest konieczne, ze względu na zmianę warunków realizacji kontraktu Kontynuacja projektowania i przebudowa drogi S8 odc. Powązkowska - Marki (ul. Piłsudskiego). Etap II: odc. Węzeł Powązkowska - węzeł Modlińska, co wynika z konieczności wykonania bardzo dużego zakresu prac hawerskich, ponieważ dopiero po usunięciu istniejących powłok malarskich stwierdzono spoiny, które posiadają wady i wymagają naprawy dla spełnienia warunków normowych tj. stanu technicznego określającego klasę jakości spoin oraz występowanie nienormowych krawędzi konstrukcji stalowej uniemożliwiające prawidłowe wykonanie powłok malarskich. W związku z powyższym należy dokonać zamówienia uzupełniającego dla Konsultanta aby w pełnym zakresie, , mógł pełnić należyty nadzór na pracami budowlanymi, co wymaga uzupełnienia personelu Konsultanta o inżyniera spawalnika z uprawnieniami do prowadzenia inspekcji jakościowych konstrukcji stalowej (ocena wizualna jakości wykonanych napraw spoin VT-2).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Zakłady Budownictwa Mostowego Inwestor Zastępczy S.A., ul. Jagiellońska 88, B.51 BC, lok. 36, 03-215 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


Warszawa: Zamówienie uzupełniające polegające na uzupełnieniu Usługi Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzenie Kontraktem pn. Kontynuacja projektowania i przebudowa drogi S8 odc. Powązkowska - Marki (ul. Piłsudskiego). Etap II: odc. Węzeł Powązkowska - węzeł Modlińska.


Numer ogłoszenia: 296664 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 268952 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2092500, 22 2092360, faks 22 6986045, 22 2092474.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie uzupełniające polegające na uzupełnieniu Usługi Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzenie Kontraktem pn. Kontynuacja projektowania i przebudowa drogi S8 odc. Powązkowska - Marki (ul. Piłsudskiego). Etap II: odc. Węzeł Powązkowska - węzeł Modlińska..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie uzupełniające polegające na uzupełnieniu Usługi Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzenie Kontraktem pn. Kontynuacja projektowania i przebudowa drogi S8 odc. Powązkowska - Marki (ul. Piłsudskiego). Etap II: odc. Węzeł Powązkowska - węzeł Modlińska..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.24.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02.09.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Budownictwa Mostowego Inwestor Zastępczy S.A., {Dane ukryte}, 03-215 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 135000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    448950,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    448950,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    448950,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem postępowania jest zamówienie uzupełniające polegające na uzupełnieniu Usługi Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzenie Kontraktem pn. Kontynuacja projektowania i przebudowa drogi S8 odc. Powązkowska - Marki (ul. Piłsudskiego). Etap II: odc. Węzeł Powązkowska - węzeł Modlińska, w szczególności poprzez zwiększenie zasobów kadrowych personelu Konsultanta (co wynika z okoliczności opisanych w dalszej części uzasadnienia. Podmiotem zaproszonym do negocjacji jest dotychczasowy wykonawca tj. Zakłady Budownictwa Mostowego Inwestor Zastępczy S.A. {Dane ukryte}, lok. 36, 03-215 Warszawa (dalej również jako: Wykonawca). Zamówienie podstawowe oraz zamówienie uzupełniające dotyczą usług w rozumieniu art. 2 pkt 10 Pzp. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 8 849 143,20 zł netto. Wartość zamówienia uzupełniającego oszacowana z należytą starannością na podstawie kosztorysu inwestorskiego wynosi 135 000,00 zł netto (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100), co stanowi równowartość 31 919,42 euro, (słownie: trzydzieści jeden tysięcy dziewięćset dziewiętnaście i 42/100), co stanowi 1,52 % zamówienia podstawowego. Źródłem zamówień uzupełniających jest dyrektywa 2004/18/WE w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (dalej: dyrektywa 2004/18/WE). Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE stanowi, że instytucje zamawiające mogą udzielać zamówień publicznych w drodze procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do nowych robót polegających na powtarzaniu podobnych robót lub usług powierzonych wykonawcy, któremu te same instytucje zamawiające udzieliły pierwotnego zamówienia, pod warunkiem, że takie roboty lub usługi pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia, zgodnie z procedurą otwartą lub ograniczoną. Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE nie wymaga, aby roboty budowlane lub usługi objęte zamówieniem uzupełniającym były identyczne, lecz stanowi, że ich przedmiot ma być podobny do robót/usług objętych zamówieniem podstawowym. Wykładnię tę potwierdza wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE (dawniej Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości) z 14 września 2004r. wydany w sprawie C-385/02 Komisja v. Włochy (Zb.Orz. 2004, s. I-08121). Trybunał stwierdził w nim (akapit 33 wyroku), że dyrektywa dopuszcza możliwość zastosowania procedury negocjacyjnej dla nowych robót budowlanych polegających na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych, które zostały powierzone wykonawcy pierwotnego kontraktu. W krajowej literaturze europejskiego prawa zamówień publicznych również dostrzeżono, że przedmiot zamówienia uzupełniającego nie musi być identyczny z przedmiotem zamówienia podstawowego, lecz powinien być jedynie podobny do niego . Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp Zamawiający może udzielić w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponieważ przywołane unormowanie implementuje do krajowego porządku prawnego artykuł 31 ust. 4 lit. (b) dyrektywy 2004/18/WE to powinno być ono interpretowane zgodnie z dyrektywą, a jeżeli ta dyrektywa poddana została interpretacji Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej - to zgodnie z tą interpretacją (por. w tej mierze m.in. Sąd Najwyższy w uchwale z 19 listopada 2010r., III CZP 79/10, OSNC 2011, nr 4, poz. 41 oraz postanowienie Sądu Najwyższego z 27 czerwca 2008r., III CZP 25/08, OSNC 2009, nr 9, poz. 127). W konsekwencji, przy wykładni art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp należy uwzględniać zarówno treść dyrektywy 2004/18/WE, jak i wyrok Trybunału w sprawie C-385/02. Wymaganie jedynie podobieństwa, a nie tożsamości robót objętych zamówieniem podstawowym i uzupełniającym zaprezentowano tak w orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej , orzecznictwie Głównych Komisji Orzekających w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych oraz w literaturze przedmiotu . Reasumując, na gruncie prawa zamówień publicznych zarówno orzecznictwo, jak i piśmiennictwo zgodnie przyjmują, że usługi objęte zamówieniem uzupełniającym powinny być jedynie podobne (nie te same, a takie same) do wykonywanych w ramach zamówienia podstawowego. Kluczowe znaczenie dla stwierdzenia występującego w sprawie podobieństwa oraz zgodności między przedmiotem zamówienia uzupełniającego a przedmiotem zamówienia podstawowego będzie mieć okoliczność, że w obu przypadkach przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na zarządzaniu Kontraktem, w tym pełnienie nadzorów nad projektowaniem i realizacją robót. Kody CPV zamówienia uzupełniającego są tożsame z kodami występującymi w zamówieniu podstawowym. W rezultacie, przedmiot zamówienia na usługi ?- w rozumieniu art. 2 pkt 10 Pzp - w zamówieniu uzupełniającym jest tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia podstawowego oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Pozostałe przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp są również spełnione: 1) Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu. Punkt 4.5) Ogłoszenia z grudnia 2011 r. Informacje dla Wykonawców stanowi, że: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego pomniejszonej o wartość Skorygowanej rezerwy. 2) Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu ograniczonego. 3) Zamówienie uzupełniające zostaje udzielone w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowę w przedmiocie zamówienia podstawowego zawarto 05.06.2012 r. 4) Zamówienie uzupełniające udzielane jest wykonawcy zamówienia podstawowego. 5) Ponieważ jest to pierwsze zamówienie uzupełniające, a jego wartość wynosi 135 000,00 PLN netto, co stanowi 1,52 % wartości zamówienia podstawowego tym samym 50% próg wartości zamówień nie zostaje przekroczony. Udzielenie zamówienia uzupełniającego jest konieczne, ze względu na zmianę warunków realizacji kontraktu Kontynuacja projektowania i przebudowa drogi S8 odc. Powązkowska - Marki (ul. Piłsudskiego). Etap II: odc. Węzeł Powązkowska - węzeł Modlińska, co wynika z konieczności wykonania bardzo dużego zakresu prac hawerskich, ponieważ dopiero po usunięciu istniejących powłok malarskich stwierdzono spoiny, które posiadają wady i wymagają naprawy dla spełnienia warunków normowych tj. stanu technicznego określającego klasę jakości spoin oraz występowanie nienormowych krawędzi konstrukcji stalowej uniemożliwiające prawidłowe wykonanie powłok malarskich. W związku z powyższym należy dokonać zamówienia uzupełniającego dla Konsultanta aby w pełnym zakresie, , mógł pełnić należyty nadzór na pracami budowlanymi, co wymaga uzupełnienia personelu Konsultanta o inżyniera spawalnika z uprawnieniami do prowadzenia inspekcji jakościowych konstrukcji stalowej (ocena wizualna jakości wykonanych napraw spoin VT-2).

Adres: ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: awiercioch@gddkia.gov.pl,
tel: 22 2092500, 22 2092360,
fax: -
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 26895220140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-08-11
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.gddkia.gov.pl
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zamówienie uzupełniające polegające na uzupełnieniu Usługi Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzenie Kontraktem pn. Kontynuacja projektowania i przebudowa drogi S8 odc. Powązkowska - Marki (ul. Piłsudskiego). Eta Zakłady Budownictwa Mostowego Inwestor Zastępczy S.A.
Warszawa
2014-09-05 448 950,00