Poznań: Wykonanie wielowariantowej koncepcji restrukturyzacji i przekształcenia zakładu budżetowego - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych obejmującej dwa etapy


Numer ogłoszenia: 320944 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych , ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8964800; 8694801, faks 061 8694809.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.zkzl.poznan.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wielowariantowej koncepcji restrukturyzacji i przekształcenia zakładu budżetowego - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych obejmującej dwa etapy.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie wielowariantowej koncepcji restrukturyzacji i przekształcenia zakładu budżetowego - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych obejmującej dwa etapy: I ETAP: 1)Analiza stanu obecnego. A. Audyt prawny 1.status prawny przekształcanej jednostki w świetle obowiązujących przepisów prawa i zakresu zadań własnych Miasta Poznań 2.struktura organizacyjna i sposób zarządzania jednostką (dokumenty dot. utworzenia podmiotu i wewnątrz-organizacyjne) 3.stan prawny nieruchomości i ruchomości będących we władaniu jednostki, z uwzględnieniem składników o nieuregulowanym lub nieprawidłowo uregulowanym stanie prawnym, z podaniem ograniczeń co do dysponowania nimi przez jednostkę, wraz z oceną zdolności aportowej oraz oceną przydatności poszczególnych składników majątkowych do wykonywania zadań realizowanych przez jednostkę 4.warunki umów dot. korzystania przez jednostkę ze składników majątkowych innych podmiotów (umowy najmu, dzierżawy, leasingu itp.) 5.warunki umów dotyczących korzystania przez inne podmioty ze składników majątku jednostki będących w dyspozycji danej jednostki 6.analiza umów cywilno-prawnych zawartych przez jednostkę z kontrahentami zewnętrznymi z punktu widzenia trwałości, możliwości przeniesienia wraz z oceną skutków takiego działania 7.stosunki pracownicze (umowy o pracę, regulaminy, porozumienia, układy zbiorowe pracy) 8.umowy kredytu, pożyczki, zawarte przez jednostkę 9.gwarancje i poręczenia udzielone lub otrzymane przez jednostkę 10.rodzaje zabezpieczeń ustanowionych na majątku jednostki 11.ubezpieczenia majątku (nieruchomości i ruchomości) jednostki oraz od odpowiedzialności cywilnej 12.prawa na dobrach niematerialnych przysługujące jednostce (wymagane prawem zezwolenia, licencje, certyfikaty, znaki towarowe) 13.poziom wdrożenia w jednostce procedur ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnych 14.stosowanie procedur ustawy Prawo Zamówień Publicznych 15.ocena ryzyk związanych ze sprawami spornymi (w tym roszczenia osób trzecich) i roszczeniami pracowników 16.analiza stopnia przygotowania jednostki w zakresie spełniania określonych przepisami standardów świadczenia usług będących przedmiotem jej działalności (w zakresie dysponowania wyposażeniem i personelem o odpowiednich kwalifikacjach). W każdym z podanych aspektów należy wskazać potencjalne zagrożenie dla procesu restrukturyzacji i przekształcenia. B. Analiza ekonomiczno-finansowa 1.podstawowe informacje dot. jednostki 2.analiza konkurencji w rejonie działania jednostki 3.analiza ( za 3 ostatnie lata obrachunkowe), w tym: a) analiza sytuacji finansowej (rachunek zysków i strat, rentowność poszczególnych rodzajów działalności, wyznaczenie progu rentowności poszczególnych rodzajów działalności oraz jednostki jako całości w ostatnim analizowanym roku) b) analiza bilansów c) analiza stanu majątkowego (w tym umorzenia) w celu określenia rezerw w wykorzystaniu majątku oraz możliwych sposobów zmiany tej sytuacji d) analiza zadłużenia (stan i struktura zobowiązań) e) analiza rachunku przepływów pieniężnych f) analiza zatrudnienia (za ostatni rok) w tym: - średniej wielkości zatrudnienia wg tytułu prawnego zatrudnienia i w rozbiciu na grupy pracowników (ocenić pod względem niedoborów i przerostów zatrudnienia), z uwzględnieniem kwalifikacji i kategorii wiekowych -średniej wartości wynagrodzeń w poszczególnych grupach pracowniczych -średniej wartości kontraktów i dochodów z innych tytułów prawnych (umów zlecenia, umowy o dzieło) -średniej wartości przychodów ze sprzedaży w przeliczeniu na jeden etat w rozbiciu na pracowników bezpośrednio i pośrednio produkcyjnych g) analiza wskaźnikowa h) analiza działań restrukturyzacyjnych przeprowadzonych w ostatnich trzech latach i) analiza i ocena zasad polityki rachunkowej prowadzonej w zakładzie, ze szczególnym uwzględnieniem zasad: -ewidencji i rozliczania kosztów stosowanych przez jednostkę -kalkulacji kosztu jednostkowego -stosowanych zasad amortyzacji -pozostałych składowych polityki rachunkowej oraz z oceną możliwości wprowadzenia zasad budżetowania według miejsc powstawania kosztów i oceną efektywności działań jednostki w zakresie rozliczania podatku VAT 4.analiza SWOT dla jednostki 2) Restrukturyzacja jednostki 1.plan restrukturyzacji (w rozpisaniu na działania), w tym: a) planowane działania w zakresie restrukturyzacji b) ocena wpływu planowanych działań restrukturyzacyjnych na przyszłą sytuację ekonomiczną jednostki z uwzględnieniem kosztów wprowadzenia c) harmonogram wdrożenia planu 2. opis stanu docelowego, w tym: -modelu operacyjnego jednostki (z podaniem roku zakończenia restrukturyzacji), kluczowych wskaźników efektywności -stanu majątkowego -struktury i wielkości zatrudnienia 3. analiza niezbędnych inwestycji (nakładów koniecznych do poniesienia przez jednostkę), ze wskazaniem źródeł finansowania, z uwzględnieniem oceny wystąpienia ryzyka niedozwolonej pomocy publicznej 4. planowany poziom zadłużenia jednostki (w przypadku gdy plan restrukturyzacji zakłada zaciągnięcie kredytów, pożyczek lub podpisanie umów leasingowych) z wyszczególnieniem źródeł spłaty. W przypadku oceny konieczności zaangażowania Miasta Poznań należy określić poziom zaangażowania i dokonać oceny zdolności jednostki do spłaty zobowiązań 5. analiza w zakresie możliwości rozwoju usług świadczonych obecnie przez jednostkę i możliwości rozszerzenia zakresu działalności w przyszłości 6. projekcje finansowe funkcjonowania jednostki, w tym: a) opis założeń ogólnych przyjętych do projekcji b) prognoza przychodów ze sprzedaży, z przedstawieniem ogólnych i szczegółowych założeń przyjętych do prognozy przychodów, c) prognoza kosztów i pozostałych zmiennych ekonomicznych, z przedstawieniem szczegółowych założeń: - prognoza nakładów inwestycyjnych - prognoza kosztów działalności operacyjnej - prognoza pozostałych wielkości ekonomicznych - zapotrzebowanie na kapitał obrotowy netto d) prognoza bilansu wraz z opisem założeń e) prognoza przepływów pieniężnych f) prognoza zatrudnienia g) analiza wskaźnikowa h) analiza progu rentowności i) analiza wrażliwości j) ocena skutków ekonomicznych dla restrukturyzowanej jednostki i Miasta: - opis zastosowanej metodologii oceny opłacalności przedsięwzięcia - szacowanie kosztu kapitału (z przedstawieniem szczegółowych założeń przyjętych do jego ustalenia) - prezentacja FCF, NPV, IRR wszystkie projekcje powinny być sporządzone w porównaniu do stanu obecnego 7.identyfikacja głównych ryzyk dla planu restrukturyzacji, metody zapobiegania i neutralizacji ich negatywnych skutków 8.propozycja restrukturyzacji zobowiązań danej jednostki. 3) Opracowanie (na bazie wyników audytu prawnego, analizy ekonomiczno - finansowej i skutków restrukturyzacji), wielowariantowej koncepcji przekształcenia jednostki 1. Koncepcja powinna uwzględniać przynajmniej następujące warianty: -przekształcenia w spółkę prawa handlowego (w tym możliwość zastosowania ppp) -przekształcenie w jednostkę działającą w oparciu o ustawę o finansach publicznych -koncepcję autorską. 2. W każdej koncepcji (sporządzonej na okres min. 5 lat) dokonać należy: -identyfikacji głównych ryzyk dla jednostki i Miasta Poznania -analizy SWOT z punktu widzenia jednostki i Miasta Poznania -oszacowania kosztów przekształcenia jednostki (po stronie jednostki i Miasta Poznania) -określenia trybu i zakresu wyposażenia w majątek niezbędny do prowadzenia działalności (w tym w ruchomości) -oceny konieczności oszacowania wartości majątku i zastosowania określonych metod wyceny -analizy porównawczej kosztów funkcjonowania jednostki przed i po przekształceniu (na podstawie sporządzonych projekcji finansowych funkcjonowania nowej jednostki) -określenia wymogów i konsekwencji podatkowych (w szczególności VAT, CIT, PCC) dla przekształcanej jednostki i dla Miasta Poznania -wskazania koniecznych zmian w polityce rachunkowości stosowanej przez jednostkę -oceny możliwości cesji umów, kontraktów, koncesji i pozwoleń -prezentacji harmonogramu przekształcenia - procedury likwidacji i utworzenia nowej jednostki (również z punktu widzenia ksiąg rachunkowych) z przypisaniem działań określonych podmiotom i jednostkom organizacyjnym Miasta, zapewniającego możliwość zapewnienia ciągłości realizacji zadań -oceny korzyści (ekonomicznych i społecznych) dla jednostki i Miasta Poznania, w szczególności wpływu danej formy przekształcenia na wielkość nadwyżki operacyjnej w budżecie Miasta Poznań wynikających z danej formy przekształcenia -rekomendacji co do sposobu zagospodarowania majątku zbędnego II ETAP: 1)Sporządzenie analizy wielokryterialnej opracowanych przez Wykonawcę wariantów. Analiza wielokryterialna powinna być przeprowadzona po zapoznaniu się przez wszystkie grupy decydentów zidentyfikowane przez Wykonawcę, z wielowariantową koncepcją przekształcenia, zaakceptowaną przez Zamawiającego oraz po wyeliminowaniu tych wariantów, które z punktu widzenia ograniczeń prawnych, ekonomicznych, społecznych, funkcjonalnych lub innych są niemożliwe do realizacji. Analiza wielokryterialna powinna być przeprowadzona z wykorzystaniem wielokryterialnych metod szacowania, np: ELECTRE III, PROMETHEE, AHP, UTA lub innych, wraz z podaniem uzasadnienia wyboru danej metody. W ramach analizy wielokryterialnej należy: - sporządzić opis wszystkich podmiotów zainteresowanych rozwiązaniem problemu wyboru wariantu, wraz z doprecyzowaniem ich interesów, w tym wymagań i oczekiwań (opis grup decydentów), wraz z uzasadnieniem dokonanego doboru; - zaproponować Zamawiającemu i po jego akceptacji przyjąć właściwe kryteria decyzyjne wynikające z wcześniej przeprowadzonych analiz, zapewniające spójność i kompletność oceny oraz niepowtarzalność zakresów znaczeniowych kryteriów; - przeprowadzić właściwa analizę wielokryterialną; - dokonać analizy wyników (w tym między innymi analiza stabilności rankingu), przeglądu i oceny wariantów oraz dokonać wyboru rozwiązania optymalnego. 2) Wskazanie formy przekształcenia rekomendowanej przez autora wraz z uzasadnieniem. 3) Sporządzenie multimedialnej prezentacji (w programie PowerPoint) opracowanych wersji przekształcenia jednostki, łącznie z wykazaniem (krótko - i długookresowych) korzyści z danej formy przekształcenia dla Miasta Poznania..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.40.00.00-8, 79.41.00.00-1.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wraz z ofertą wadium w wysokości 6.000 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na konto Zamawiającego ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykonawca winien spełniać warunki w zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 2. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub uzyskał zgodę na rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3.Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 pzp). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 (słownie: dwie) usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 2 projekty polegające na opracowaniu koncepcji przekształcenia podmiotu gospodarczego albo jednostki sektora finansów publicznych, z zastosowaniem analizy wielokryterialnej, w tym jeden o wartości co najmniej 150.000 zł. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien spełniać warunki w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. co najmniej 2 osoby legitymujące się wyższym wykształceniem prawniczym, przy czym co najmniej jedna z nich posiadają uprawnienia radcy prawnego lub adwokata, 2. co najmniej 1 osoba legitymująca się wyższym wykształceniem ekonomicznym lub z zakresu zarządzania i dokonała sama lub jako współautor albo współwykonawca co najmniej trzech oszacowań wartości przedsiębiorstw należących do spółek kapitałowych, 3.co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta i dokonały na zlecenie przedsiębiorców same lub jako współautorzy albo współwykonawcy co najmniej trzykrotnego badania sprawozdań finansowych, 4. co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego; 5.co najmniej 1 osoba posiadająca wiedzę teoretyczna oraz doświadczenie praktyczne w zakresie wielokryterialnych metod wspomagania decyzji, wraz ze wskazaniem użytej metody. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien spełnić warunek w zakresie posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1.dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 2.dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania Umowy, 3.dopuszczalne jest zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, 4.dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania Umowy z powodu siły wyższej, 5.dopuszczalna jest zmiana sposobu wykonania części przedmiotu Umowy będąca następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6.dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności utrudniających wykonanie umowy i nie zawinionych przez Wykonawcę 7.wszelkie inne niż wymienione w niniejszym paragrafie niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą , czego nie przewidywały one przy zawarciu umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zkzl.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
14.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Poznań: Wykonanie wielowariantowej koncepcji restrukturyzacji i przekształcenia zakładu budżetowego - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych obejmującej dwa etapy


Numer ogłoszenia: 371190 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 320944 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych, ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8964800; 8694801, faks 061 8694809.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wielowariantowej koncepcji restrukturyzacji i przekształcenia zakładu budżetowego - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych obejmującej dwa etapy.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Wykonanie wielowariantowej koncepcji restrukturyzacji i przekształcenia zakładu budżetowego - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych obejmującej dwa etapy.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.40.00.00-8, 79.41.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16.11.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum DS CONSULTING Sp. z o.o. CWW S.Cetera M.Węgrzyn-Wysocka i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Spółka Komandytowa, {Dane ukryte}, 80-266 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 200000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    194000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    194000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    220000,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Matejki 57, 60-770 Poznań
woj. wielkopolskie
Dane kontaktowe: email: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
tel: 61 8964800; 8694801
fax: 61 8694809
Termin składania wniosków lub ofert:
2010-10-13
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 32094420100
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2010-10-05
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 5 miesięcy
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.zkzl.poznan.pl
Informacja dostępna pod: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
79410000-1 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Wykonanie wielowariantowej koncepcji restrukturyzacji i przekształcenia zakładu budżetowego - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych obejmującej dwa etapy Konsorcjum DS CONSULTING Sp. z o.o. CWW S.Cetera M.Węgrzyn-Wysocka i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów Spółka Komandytowa
Gdańsk
2010-11-17 194 000,00