Chorzów: 53/WR/U/ZB/11: świadczenie usług prawniczych dla WPKiW S.A. w Chorzowie


Numer ogłoszenia: 343279 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka, Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3498361, faks 032 3498362 , strona internetowa www.wpkiw.com.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
53/WR/U/ZB/11: świadczenie usług prawniczych dla WPKiW S.A. w Chorzowie.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych dla WPKiW S.A. w Chorzowie na okres 36 miesięcy..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.11.00.00-8.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Przedmiotem niniejszego postępowania jest kompleksowa obsługa prawna Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka S.A. w Chorzowie. W zakresie usług prawniczych, polegających na doradztwie prawnym podstawę prawną udzielenia niniejszego zamówienia stanowi art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. W zakresie usług prawniczych, polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego podstawę prawną udzielenia zamówienia stanowi art. 5 ust. 1 b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z treścią art. 5 ust. 1 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - W przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Usługi prawnicze będące przedmiotem niniejszego postępowania mieszczą się w wykazie usług o charakterze niepriorytetowym określonym w treści załącznika nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. nr 12, poz. 68) wydanego na podstawie delegacji zawartej w przepisie art. 2 a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wobec powyższego do niniejszego postępowania znajduje zastosowanie przepis art. 5 ust. 1 a ustawy Prawo zamówień publicznych. Z wykładni wyżej powołanego przepisu art. 5 ust. 1 a ustawy Prawo zamówień publicznych wynika, że katalog przypadków, których zaistnienie uprawniałoby zamawiającego do skorzystania z trybu niekonkurencyjnego jest katalogiem otwartym, co oznacza, że okoliczności podane w ust. 1 a są tylko przykładowe, a zamawiający może wskazywać także na wszelkie inne okoliczności uzasadniające zastosowanie trybu z wolnej ręki lub trybu negocjacji bez ogłoszenia (vide: Prawo zamówień publicznych. Komentarz Jerzy Pieróg, Wydawnictwo C.H. Beck, rok wydania 2010). W niniejszym postępowaniu zachodzą okoliczności uzasadniające zawarcie umowy w przedmiocie kompleksowej obsługi prawnej Spółki w trybie zamówienia z wolnej reki z dotychczasowemum wykonawcy - Kancelarii BBK Radca Prawny Łukasz Kajda z siedzibą w Katowicach (40-467) przy ul. Adama 1. Specyfika działalności Spółki przejawia się w tym, iż funkcjonuje on w wielu różnorodnych płaszczyznach prawnych. Istnieje zatem konieczność zapewnienia profesjonalnej obsługi prawnej przez podmiot, który posiada rozległą wiedzę prawniczą, obejmująca zakres działalności Spółki popartą odpowiednim doświadczeniem. Zlecenie obsługi prawnej dotychczasowej Kancelarii pozwoli zatem na szybkie rozwiązywanie zaistniałych problemów prawnych na bazie zdobytego przez Kancelarię doświadczenia i wiedzy. Pozwoli to zaoszczędzić czas potrzebny dla rozstrzygnięcia danego problemu i zapewni efektywne dokonywanie przez Zamawiającego wydatków. Zaznajomienie nowego wykonawcy ze specyfiką funkcjonowania Spółki, wszystkimi wewnętrznymi aktami normatywnymi regulującymi jej działalność oraz bardzo szerokim zakresem często skomplikowanych zagadnień wymaga zaangażowania czasu zarówno wykonawcy jak i pracowników Spółki, co może uniemożliwić terminową realizację zadań i niekorzystnie wpłynąć na realizację przez pracowników bieżących zadań związanych z funkcjonowaniem Spółki. Rozpoczęte prace winny być wykonywane przez dotychczasową Kancelarię. Zlecenie tych prac nowemu wykonawcy, na etapie wdrażania się przez niego w specyfikę działalności Spółki wpłynie niekorzystnie na terminowość tych prac. Zawarcie umowy z zastosowaniem innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki może zatem spowodować niecelowe i nieefektywne wydatkowanie przez Zamawiającego środków publicznych. Kancelaria Prawna, podczas dotychczasowej współpracy zapewniła ciągłość w realizacji przez Spółkę wszystkich jej zadań, w tym w zakresie procedur udzielania zamówień publicznych, co przemawia za dalszym wykonywaniem przez nią usług. Z dotychczasowej współpracy z Kancelarią BBK Radca Prawny Łukasz Kajda wynika ponadto, iż jest to wykonawca profesjonalny, niezawodny, rzetelny i godny zaufania. Konieczność racjonalnego dokonywania wydatków przez Zamawiającego przemawia za udzieleniem zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy co zmniejszy ryzyko poniesienia przez Spółkę szkód jakie mogłyby powstać w wyniku powierzenia obsługi prawnej innemu, niesprawdzonemu wykonawcy. W świetle powyższego zawarcie umowy z dotychczasową Kancelarią Prawną jest w pełni uzasadnione oraz zgodne z zasadami celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Wybór tego wykonawcy zapobiegnie ponoszeniu ewentualnych strat w mieniu publicznym oraz umożliwi terminową realizację zadań. Oprócz usług polegających na bieżącym doradztwie prawnym w sprawach pozaprocesowych, obsługa prawna Spółki polegać będzie na wydawaniu opinii prawnych i bieżącym doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego oraz na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi, które to usługi stanowią część zamówienia na obsługę prawną Spółki. Podstawę prawną udzielenia zamówienia w tym zakresie stanowi art. 5 ust. 1 b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z którym w przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi prawnicze polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego lub jeżeli wymaga tego ochrona ważnych prawa lub interesów Skarbu Państwa nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących przesłanek wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia oraz przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. Oznacza to, że Zamawiający może w takim przypadku zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki, bez konieczności wskazywania przesłanek z art. 67 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również uzasadniania dla zastosowania tego trybu, jak to ma miejsce w okolicznościach, o których mowa w przepisie art. 5 ust. 1 a ustawy dla pozostałych usług prawniczych. Wyżej przywołany przepis art. 5 ust. 1 b Ustawy Prawo zamówień publicznych uprawnia zatem Zamawiającego do zastosowania trybu z wolnej ręki do udzielenia niniejszego zamówienia na usługi prawnicze w zakresie zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego bez wskazywania okoliczności uzasadniających zastosowanie tego trybu. Ustawa Prawo zamówień publicznych nie zakazuje łączenia usług prawniczych polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub bądź doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego z usługami prawniczymi w pozostałym zakresie. Celowe i racjonalne jest połączenie w niniejszym postępowaniu usług prawniczych polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego z innymi usługami prawniczymi. Dotychczasowy wykonawca legitymuje się wysokim poziomem świadczonych dotychczas na rzecz Spółki usług zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego i jest w stanie zapewnić ciągłość tych usług i kontynuować procesy sądowe. W świetle wyżej opisanych okoliczności uzasadnione jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki i powierzenie dalszej obsługi prawnej Kancelarii BBK Radca Prawny Łukasz Kajda na podstawie art. 5 ust. 1 a oraz art. 5 ust. 1 b ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Kancelaria BBK Radca Prawny Łukasz Kajda, ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.


Chorzów: 53/WR/U/ZB/11: świadczenie usług prawniczych dla WPKiW S.A. w Chorzowie


Numer ogłoszenia: 8825 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 343279 - 2011r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka, Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3498361, faks 032 3498362.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
53/WR/U/ZB/11: świadczenie usług prawniczych dla WPKiW S.A. w Chorzowie.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych dla WPKiW S.A. w Chorzowie na okres 36 miesięcy.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.11.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30.12.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria BBK Radca Prawny Łukasz Kajda, {Dane ukryte}, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 180000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    221400,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    221400,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    221400,00


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem niniejszego postępowania jest kompleksowa obsługa prawna Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka S.A. w Chorzowie. W zakresie usług prawniczych, polegających na doradztwie prawnym podstawę prawną udzielenia niniejszego zamówienia stanowi art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. W zakresie usług prawniczych, polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego podstawę prawną udzielenia zamówienia stanowi art. 5 ust. 1 b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z treścią art. 5 ust. 1 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - W przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Usługi prawnicze będące przedmiotem niniejszego postępowania mieszczą się w wykazie usług o charakterze niepriorytetowym określonym w treści załącznika nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. nr 12, poz. 68) wydanego na podstawie delegacji zawartej w przepisie art. 2 a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wobec powyższego do niniejszego postępowania znajduje zastosowanie przepis art. 5 ust. 1 a ustawy Prawo zamówień publicznych. Z wykładni wyżej powołanego przepisu art. 5 ust. 1 a ustawy Prawo zamówień publicznych wynika, że katalog przypadków, których zaistnienie uprawniałoby zamawiającego do skorzystania z trybu niekonkurencyjnego jest katalogiem otwartym, co oznacza, że okoliczności podane w ust. 1 a są tylko przykładowe, a zamawiający może wskazywać także na wszelkie inne okoliczności uzasadniające zastosowanie trybu z wolnej ręki lub trybu negocjacji bez ogłoszenia (vide: Prawo zamówień publicznych. Komentarz Jerzy Pieróg, Wydawnictwo C.H. Beck, rok wydania 2010). W niniejszym postępowaniu zachodzą okoliczności uzasadniające zawarcie umowy w przedmiocie kompleksowej obsługi prawnej Spółki w trybie zamówienia z wolnej reki z dotychczasowemum wykonawcy - Kancelarii BBK Radca Prawny Łukasz Kajda z siedzibą w Katowicach (40-467) przy ul. {Dane ukryte}. Specyfika działalności Spółki przejawia się w tym, iż funkcjonuje on w wielu różnorodnych płaszczyznach prawnych. Istnieje zatem konieczność zapewnienia profesjonalnej obsługi prawnej przez podmiot, który posiada rozległą wiedzę prawniczą, obejmująca zakres działalności Spółki popartą odpowiednim doświadczeniem. Zlecenie obsługi prawnej dotychczasowej Kancelarii pozwoli zatem na szybkie rozwiązywanie zaistniałych problemów prawnych na bazie zdobytego przez Kancelarię doświadczenia i wiedzy. Pozwoli to zaoszczędzić czas potrzebny dla rozstrzygnięcia danego problemu i zapewni efektywne dokonywanie przez Zamawiającego wydatków. Zaznajomienie nowego wykonawcy ze specyfiką funkcjonowania Spółki, wszystkimi wewnętrznymi aktami normatywnymi regulującymi jej działalność oraz bardzo szerokim zakresem często skomplikowanych zagadnień wymaga zaangażowania czasu zarówno wykonawcy jak i pracowników Spółki, co może uniemożliwić terminową realizację zadań i niekorzystnie wpłynąć na realizację przez pracowników bieżących zadań związanych z funkcjonowaniem Spółki. Rozpoczęte prace winny być wykonywane przez dotychczasową Kancelarię. Zlecenie tych prac nowemu wykonawcy, na etapie wdrażania się przez niego w specyfikę działalności Spółki wpłynie niekorzystnie na terminowość tych prac. Zawarcie umowy z zastosowaniem innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki może zatem spowodować niecelowe i nieefektywne wydatkowanie przez Zamawiającego środków publicznych. Kancelaria Prawna, podczas dotychczasowej współpracy zapewniła ciągłość w realizacji przez Spółkę wszystkich jej zadań, w tym w zakresie procedur udzielania zamówień publicznych, co przemawia za dalszym wykonywaniem przez nią usług. Z dotychczasowej współpracy z Kancelarią BBK Radca Prawny Łukasz Kajda wynika ponadto, iż jest to wykonawca profesjonalny, niezawodny, rzetelny i godny zaufania. Konieczność racjonalnego dokonywania wydatków przez Zamawiającego przemawia za udzieleniem zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy co zmniejszy ryzyko poniesienia przez Spółkę szkód jakie mogłyby powstać w wyniku powierzenia obsługi prawnej innemu, niesprawdzonemu wykonawcy. W świetle powyższego zawarcie umowy z dotychczasową Kancelarią Prawną jest w pełni uzasadnione oraz zgodne z zasadami celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Wybór tego wykonawcy zapobiegnie ponoszeniu ewentualnych strat w mieniu publicznym oraz umożliwi terminową realizację zadań. Oprócz usług polegających na bieżącym doradztwie prawnym w sprawach pozaprocesowych, obsługa prawna Spółki polegać będzie na wydawaniu opinii prawnych i bieżącym doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego oraz na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi, które to usługi stanowią część zamówienia na obsługę prawną Spółki. Podstawę prawną udzielenia zamówienia w tym zakresie stanowi art. 5 ust. 1 b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z którym w przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi prawnicze polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego lub jeżeli wymaga tego ochrona ważnych prawa lub interesów Skarbu Państwa nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących przesłanek wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia oraz przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. Oznacza to, że Zamawiający może w takim przypadku zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki, bez konieczności wskazywania przesłanek z art. 67 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również uzasadniania dla zastosowania tego trybu, jak to ma miejsce w okolicznościach, o których mowa w przepisie art. 5 ust. 1 a ustawy dla pozostałych usług prawniczych. Wyżej przywołany przepis art. 5 ust. 1 b Ustawy Prawo zamówień publicznych uprawnia zatem Zamawiającego do zastosowania trybu z wolnej ręki do udzielenia niniejszego zamówienia na usługi prawnicze w zakresie zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego bez wskazywania okoliczności uzasadniających zastosowanie tego trybu. Ustawa Prawo zamówień publicznych nie zakazuje łączenia usług prawniczych polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub bądź doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego z usługami prawniczymi w pozostałym zakresie. Celowe i racjonalne jest połączenie w niniejszym postępowaniu usług prawniczych polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego z innymi usługami prawniczymi. Dotychczasowy wykonawca legitymuje się wysokim poziomem świadczonych dotychczas na rzecz Spółki usług zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego i jest w stanie zapewnić ciągłość tych usług i kontynuować procesy sądowe. W świetle wyżej opisanych okoliczności uzasadnione jest udzielenie zamówienia z wolnej ręki i powierzenie dalszej obsługi prawnej Kancelarii BBK Radca Prawny Łukasz Kajda na podstawie art. 5 ust. 1 a oraz art. 5 ust. 1 b ustawy Prawo zamówień publicznych

Adres: Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: zamowienia.publiczne@parkslaski.pl
tel: 32 79 37 008
fax: 32 79 05 376
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 34327920110
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2011-12-21
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.wpkiw.com.pl
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
79110000-8 Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
53/WR/U/ZB/11: świadczenie usług prawniczych dla WPKiW S.A. w Chorzowie Kancelaria BBK Radca Prawny Łukasz Kajda
Katowice
2012-01-10 221 400,00