Warszawa: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 205/2014 z dnia 10.10.2014r. na Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 4 - Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Siedlcach.


Numer ogłoszenia: 346720 - 2015; data zamieszczenia: 17.12.2015

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2092500, 22 2092360, faks 22 6986045, 22 2092474 , strona internetowa www.gddkia.gov.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie uzupełniające do umowy nr 205/2014 z dnia 10.10.2014r. na Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 4 - Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Siedlcach..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie uzupełniające do umowy nr 205/2014 z dnia 10.10.2014r. na Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 4 - Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Siedlcach..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.32.20-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest równa lub przekraczająca kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia uzupełniającego do umowy nr 205/2014 z dnia 10.10.2014r. na Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań: Zadanie nr 4, Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Siedlcach obejmującej w szczególności: - wykonanie remontów nawierzchni asfaltowych na drogach krajowych, - bieżące utrzymanie dróg krajowych, - wykaszanie traw, chwastów, samosiejek, drobnych krzaków i odrostów, - sprzątanie pasa drogowego,- zimowe utrzymanie dróg,- prace przygotowawcze, pomocnicze do zud. Z uwagi na to, że rodzaje robót występują w zamówieniu podstawowym, roboty ujęte w zamówieniu uzupełniającym będą powtórzeniem tego samego radzaju zamówienia. Jest to przesłanka do udzielenia zamówienia uzupełniającego po negocjacjach z dotychczasowym wykonawcą robót.Przesłanki do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania w rozumieniu PZP: Źródłem zamówień uzupełniających jest dyrektywa 2004/18/WE w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (dalej: dyrektywa 2004/18/WE). Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE stanowi, że instytucje zamawiające mogą udzielać zamówień publicznych w drodze procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do nowych robót polegających na powtarzaniu podobnych robót lub usług powierzonych wykonawcy, któremu te same instytucje zamawiające udzieliły pierwotnego zamówienia, pod warunkiem, że takie roboty lub usługi pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia, zgodnie z procedurą otwartą lub ograniczoną. Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE nie wymaga, aby roboty budowlane lub usługi objęte zamówieniem uzupełniającym były identyczne, lecz stanowi, że ich przedmiot ma być podobny do robót/usług objętych zamówieniem podstawowym. Wykładnię tę potwierdza wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE (dawniej Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości) z 14 września 2004r. wydany w sprawie C-385/02 Komisja v. Włochy (Zb.Orz. 2004, s. I-08121). Trybunał stwierdził w nim (akapit 33 wyroku), że dyrektywa dopuszcza możliwość zastosowania procedury negocjacyjnej dla nowych robót budowlanych polegających na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych, które zostały powierzone wykonawcy pierwotnego kontraktu. W krajowej literaturze europejskiego prawa zamówień publicznych również dostrzeżono, że przedmiot zamówienia uzupełniającego nie musi być identyczny z przedmiotem zamówienia podstawowego, lecz powinien być jedynie podobny do niego. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6Pzp Zamawiający może udzielić w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponieważ przywołane unormowanie implementuje do krajowego porządku prawnego artykuł 31 ust. 4 lit. (b) dyrektywy 2004/18/WE to powinno być ono interpretowane zgodnie z dyrektywą, a jeżeli ta dyrektywa poddana została interpretacji Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej - to zgodnie z tą interpretacją (por. w tej mierze m.in. Sąd Najwyższy w uchwale z 19 listopada 2010r., III CZP 79/10, OSNC 2011, nr 4, poz. 41 oraz postanowienie Sądu Najwyższego z 27 czerwca 2008r., III CZP 25/08, OSNC 2009, nr 9, poz. 127). W konsekwencji, przy wykładni art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp należy uwzględniać zarówno treść dyrektywy 2004/18/WE, jak i wyrok Trybunału w sprawie C-385/02. Wymaganie jedynie podobieństwa, a nie tożsamości robót objętych zamówieniem podstawowym i uzupełniającym zaprezentowano tak w orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej, orzecznictwie Głównych Komisji Orzekających w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych oraz w literaturze przedmiotu. Reasumując, na gruncie prawa zamówień publicznych zarówno orzecznictwo, jak i piśmiennictwo zgodnie przyjmują, że roboty objęte zamówieniem uzupełniającym powinny być jedynie podobne (nie te same, a takie same) do wykonywanych w ramach zamówienia podstawowego. Kluczowe znaczenie dla stwierdzenia występującego w sprawie podobieństwa oraz zgodności między przedmiotem zamówienia uzupełniającego a przedmiotem zamówienia podstawowego ma okoliczność, że wykonanie zamówienia uzupełniającego polegać będzie na powtarzaniu podobnych robót powierzonych wykonawcy, któremu udzielono pierwotnego zamówienia, a roboty te pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia. W rezultacie, przedmiot zamówienia - w niniejszym zamówieniu uzupełniającym jest tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia podstawowego oraz jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. W zamówieniu podstawowym występuje zakres prac objętych zamówieniem uzupełniającym tj. zimowe utrzymanie dróg oraz remonty nawierzchni asfaltowych. Pozostałe przesłanki art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp są również spełnione. Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu Sekcja VI.3) pkt 1 Ogłoszenia o zamówieniu Informacje dodatkowe stanowi, że: Zamawiajacy przewiduje mozliwość udzielania zamówień uzupełniajacych, na warunkach o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wyskokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniajace zostaje udzielone w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowę w przedmiocie zamówienia podstawowego zawarto 10.10.2014r., zamówienie uzupełniajace udzielane jest wykonawcy zamówienia podstawowego, szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia uzupełniajacego wynosi 7 116 743,79 zł netto, co stanowi 46,5% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego tym samym 50% próg wartości zamówień uzupełniających nie zostaje przekroczony.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   

Nazwa:
Zam. uzup. do umowy 205/2015 z dn.10.10.2015r.na Bieżące i zimowe utrzymanie dr.kr.zarządzanych przez GDDKiA O/Wa z podziałem na 5 zadań. Zad.4


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • 4) Jacek Kaczmarski, Zwierzyniec 63, 97-403 Drużbice, kraj/woj. mazowieckie.

  • 2) Rejonowy Związek Spółek Wodnych, ul. Kolejowa 21, 08-200 Łosice, kraj/woj. mazowieckie.

  • 3) Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Gdańska 69, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie.

  • 1) Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych MIKST Sp. z o. o., ul. Gdańska 69A, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie.


Numer ogłoszenia: 348602 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
346720 - 2015 data 17.12.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2092500, 22 2092360, fax. 22 6986045, 22 2092474.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.

  • W ogłoszeniu jest:
    Nazwa i adres Wykonawcy któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia 4) Jacek Kaczmarski, Zwierzyniec 63, 97-403 Drużbice, kraj/woj. mazowieckie. 2) Rejonowy Związek Spółek Wodnych, ul. Kolejowa 21, 08-200 Łosice, kraj/woj. mazowieckie. 3) Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Gdańska 69, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie. 1) Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych MIKST Sp. z o. o., ul. Gdańska 69A, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Nazwa i adres Wykonawcy któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia 1) Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych MIKST Sp. z o. o., ul. Gdańska 69A, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie. 2) Rejonowy Związek Spółek Wodnych, ul. Kolejowa 21, 08-200 Łosice, kraj/woj. mazowieckie 3) Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Gdańska 69, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie. 4) Jacek Janczyk, Zwierzyniec 63, 97-403 Drużbice, kraj/woj. łódzkie.


Warszawa: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 205/2014 z dnia 10.10.2014r. na Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 4 - Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Siedlcach.


Numer ogłoszenia: 7078 - 2016; data zamieszczenia: 11.01.2016

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 346720 - 2015r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2092500, 22 2092360, faks 22 6986045, 22 2092474.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie uzupełniające do umowy nr 205/2014 z dnia 10.10.2014r. na Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 4 - Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Siedlcach..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie uzupełniające do umowy nr 205/2014 z dnia 10.10.2014r. na Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 4 - Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Siedlcach..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.32.20-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.12.2015.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: 1) Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych MIKST Sp. z o. o., {Dane ukryte}, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie.
  • 2) Rejonowy Związek Spółek Wodnych, {Dane ukryte}, 08-200 Łosice, kraj/woj. mazowieckie.
  • 3) Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., {Dane ukryte}, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie.
  • 4) Jacek Janczyk, {Dane ukryte}, 97-403 Drużbice, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7116743,79 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    8602598,29


  • Oferta z najniższą ceną:
    8602598,29
    / Oferta z najwyższą ceną:
    8602598,29


  • Waluta:
    PLN .


ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia uzupełniającego do umowy nr 205/2014 z dnia 10.10.2014r. na Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarzadzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań: Zadanie nr 4, Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie Rejonu w Siedlcach obejmującej w szczególności: - wykonanie remontów nawierzchni asfaltowych na drogach krajowych, - bieżące utrzymanie dróg krajowych, - wykaszanie traw, chwastów, samosiejek, drobnych krzaków i odrostów, - sprzątanie pasa drogowego,- zimowe utrzymanie dróg,- prace przygotowawcze, pomocnicze do zud. Z uwagi na to, że rodzaje robót występują w zamówieniu podstawowym, roboty ujęte w zamówieniu uzupełniającym będą powtórzeniem tego samego rodzaju zamówienia. Jest to przesłanka do udzielenia zamówienia uzupełniającego po negocjacjach z dotychczasowym wykonawcą robót. Przesłanki do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania w rozumieniu PZP:Źródłem zamówień uzupełniających jest dyrektywa 2004/18/WE w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (dalej: dyrektywa 2004/18/WE). Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE stanowi, że instytucje zamawiające mogą udzielać zamówień publicznych w drodze procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do nowych robót polegających na powtarzaniu podobnych robót lub usług powierzonych wykonawcy, któremu te same instytucje zamawiające udzieliły pierwotnego zamówienia, pod warunkiem, że takie roboty lub usługi pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia, zgodnie z procedurą otwartą lub ograniczoną. Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE nie wymaga, aby roboty budowlane lub usługi objęte zamówieniem uzupełniającym były identyczne, lecz stanowi, że ich przedmiot ma być podobny do robót/usług objętych zamówieniem podstawowym.Wykładnię tę potwierdza wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE (dawniej Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości) z 14 września 2004r. wydany w sprawie C-385/02 Komisja v. Włochy (Zb.Orz. 2004, s. I-08121). Trybunał stwierdził w nim (akapit 33 wyroku), że dyrektywa dopuszcza możliwość zastosowania procedury negocjacyjnej dla nowych robót budowlanych polegających na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do tych, które zostały powierzone wykonawcy pierwotnego kontraktu. W krajowej literaturze europejskiego prawa zamówień publicznych również dostrzeżono, że przedmiot zamówienia uzupełniającego nie musi być identyczny z przedmiotem zamówienia podstawowego, lecz powinien być jedynie podobny do niego. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6Pzp Zamawiający może udzielić w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponieważ przywołane unormowanie implementuje do krajowego porządku prawnego artykuł 31 ust. 4 lit. (b) dyrektywy 2004/18/WE to powinno być ono interpretowane zgodnie z dyrektywą, a jeżeli ta dyrektywa poddana została interpretacji Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej - to zgodnie z tą interpretacją (por. w tej mierze m.in. Sąd Najwyższy w uchwale z 19 listopada 2010r., III CZP 79/10, OSNC 2011, nr 4, poz. 41 oraz postanowienie Sądu Najwyższego z 27 czerwca 2008r., III CZP 25/08, OSNC 2009, nr 9, poz. 127). W konsekwencji, przy wykładni art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp należy uwzględniać zarówno treść dyrektywy 2004/18/WE, jak i wyrok Trybunału w sprawie C-385/02. Wymaganie jedynie podobieństwa, a nie tożsamości robót objętych zamówieniem podstawowym i uzupełniającym zaprezentowano tak w orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej, orzecznictwie Głównych Komisji Orzekających w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych oraz w literaturze przedmiotu. Reasumując, na gruncie prawa zamówień publicznych zarówno orzecznictwo, jak i piśmiennictwo zgodnie przyjmują, że roboty objęte zamówieniem uzupełniającym powinny być jedynie podobne (nie te same, a takie same) do wykonywanych w ramach zamówienia podstawowego. Kluczowe znaczenie dla stwierdzenia występującego w sprawie podobieństwa oraz zgodności między przedmiotem zamówienia uzupełniającego a przedmiotem zamówienia podstawowego ma okoliczność, że wykonanie zamówienia uzupełniającego polegać będzie na powtarzaniu podobnych robót powierzonych wykonawcy, któremu udzielono pierwotnego zamówienia, a roboty te pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia. W rezultacie, przedmiot zamówienia - w niniejszym zamówieniu uzupełniającym jest tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia podstawowego oraz jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. W zamówieniu podstawowym występuje zakres prac objętych zamówieniem uzupełniającym tj. zimowe utrzymanie dróg oraz remonty nawierzchni asfaltowych. Pozostałe przesłanki art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp są również spełnione. Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu Sekcja VI.3) pkt 1 Ogłoszenia o zamówieniu Informacje dodatkowe stanowi, że: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, na warunkach o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające zostaje udzielone w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowę w przedmiocie zamówienia podstawowego zawarto 10.10.2014r., zamówienie uzupełniające udzielane jest wykonawcy zamówienia podstawowego, szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi 7 116 743,79 zł netto, co stanowi 46,5% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego tym samym 50% próg wartości zamówień uzupełniających nie zostaje przekroczony.

Adres: ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: awiercioch@gddkia.gov.pl,
tel: 22 2092500, 22 2092360,
fax: -
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 34672020150
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2015-12-16
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.gddkia.gov.pl
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zamówienie uzupełniające do umowy nr 205/2014 z dnia 10.10.2014r. na Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 4 - Bieżą Konsorcjum Firm: 1) Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych MIKST Sp. z o. o.
Węgrów
2016-01-11 2 150 649,00
Zamówienie uzupełniające do umowy nr 205/2014 z dnia 10.10.2014r. na Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 4 - Bieżą 2) Rejonowy Związek Spółek Wodnych
Łosice
2016-01-11 2 150 649,00
Zamówienie uzupełniające do umowy nr 205/2014 z dnia 10.10.2014r. na Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 4 - Bieżą 3) Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Węgrów
2016-01-11 2 150 649,00
Zamówienie uzupełniające do umowy nr 205/2014 z dnia 10.10.2014r. na Bieżące i zimowe utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z podziałem na 5 zadań. Zadanie nr 4 - Bieżą 4) Jacek Janczyk
Drużbice
2016-01-11 2 150 649,00