Tomaszów Lubelski: Opracowanie i dostarczenie kompletu scenariuszy, materiałów i Multimedialnego słownika zawodowego na rzecz projektu pn.: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Zespół Szkół Nr 4 im. J. Dąbrowskiego w Tomaszowie Lub. w partnerstwie z Agencją Rozwoju Roztocza Sp. z o.o.


Numer ogłoszenia: 440008 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim , ul. Żwirki i Wigury 7, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 84 6659015, faks 84 6659002.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    http://www.zs4.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=40&Itemid=76,


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i dostarczenie kompletu scenariuszy, materiałów i Multimedialnego słownika zawodowego na rzecz projektu pn.: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Zespół Szkół Nr 4 im. J. Dąbrowskiego w Tomaszowie Lub. w partnerstwie z Agencją Rozwoju Roztocza Sp. z o.o..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opracowanie kompletu scenariuszy dla prowadzących do realizacji zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal. Scenariusze powinny uwzględniać potrzeby i możliwości uczniów-uczennic kl. I-II i kl. III, jednocześnie wskazywać na wykorzystanie metody projektów w realizacji zajęć, aktywizującej uczniów, uczennice do działań twórczych i kreatywności, kształtującej umiejętność pracy w grupie, uczącej oceny pracy własnej, korzystania z różnych źródeł informacji. Ponadto powinny zawierać informacje na temat sposobu prowadzenia zajęć, jak również praktyczne wskazówki dotyczące doboru odpowiednich technik komunikacyjnych i dostosowania ich do grupy docelowej, tak aby jak najefektywniej przekazać wiedzę z danego zakresu. Scenariusze będą obejmować 16-godzin zajęć dydaktycznych. W skład jednego kompletu scenariuszy dla prowadzących do realizacji zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal wchodzi: -6 zestawów scenariuszy. 2. Komplet materiałów dla Uczestników/czek projektu do zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletu materiałów dla Uczestników-czek projektu do zajęć pozalekcyjnych -Komunikacja na medal. Materiały umożliwią przygotowanie do zajęć i wykonywanie zadań przez Uczestników- czki projektu, jednocześnie posłużą jako niezbędne wsparcie dydaktyczne dla Uczestników-czek projektu zarówno w trakcie jak i po zakończeniu zajęć (jako repetytorium). Materiały będą w równym stopniu uwzględniały wizerunek obu płci i przyczynią się do trwałości rezultatów po zakończeniu projektu. W skład jednego kompletu materiałów dla Uczestników-czek projektu zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal wchodzi: -215 zestawów materiałów. 3. Komplet scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II. W skład kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II wchodzi: -5 zestawów scenariuszy. Zajęcia są ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym (angielskim) zawodowym, zgodnym z kierunkiem kształcenia Uczestników- czek projektu (UP). Scenariusze powinny zawierać informacje na temat sposobu prowadzenia zajęć, jak również praktyczne wskazówki dotyczące doboru odpowiednich technik i dostosowania ich do grupy docelowej, tak aby jak najefektywniej przekazać wiedzę z danego zakresu. Jednocześnie powinny uwzględniać wykorzystanie nowych metod nauczania, tj. metody projektu i mind mappingu, umożliwiającej wizualizację związków pomiędzy poszczególnymi pojęciami i uporządkowanie materiału omawianego podczas zajęć. Realizacja 64-godzinnych zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II dotyczy zawodów: sprzedawca, kucharz małej gastronomii/kucharz, operator obrabiarek skrawających, fryzjer, cukiernik, elektromechanik pojazdów samochodowych, mechanik pojazdów samochodowych. 4. Komplet scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach -Akademii językowej dla klas III. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas III. W skład kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas III wchodzi: -5 zestawów scenariuszy. Zajęcia są ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym (angielskim) zawodowym, zgodnym z kierunkiem kształcenia Uczestników/czek projektu (UP). Scenariusze powinny zawierać informacje na temat sposobu prowadzenia zajęć, jak również praktyczne wskazówki dotyczące doboru odpowiednich technik i dostosowania ich do grupy docelowej, tak aby jak najefektywniej przekazać wiedzę z danego zakresu. Jednocześnie powinny uwzględniać wykorzystanie nowych metod nauczania, tj. metody projektu i mind mappingu, umożliwiającej wizualizację związków pomiędzy poszczególnymi pojęciami i uporządkowanie materiału omawianego podczas zajęć. Realizacja 64-godzinnych zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas III swoim zakresem obejmuje zawody: operator obrabiarek skrawających, fryzjer, cukiernik, elektromechanik pojazdów samochodowych mechanik pojazdów samochodowych. 5. Multimedialny słownik zawodowy do nauki j. angielskiego, 2 500 haseł x 7 zawodów. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Multimedialnego słownika zawodowego do nauki j. angielskiego, 2 500 haseł x 7 zawodów. Specjalistyczny słownik języka angielskiego będzie przydatny młodzieży zarówno w trakcie trwania projektu, jak i po jego zakończeniu. Słownik będzie zawierał słownictwo zawodowe odpowiadające swoim zakresem zawodom: sprzedawca, kucharz małej gastronomii kucharz, operator obrabiarek skrawających, fryzjer, cukiernik, elektromechanik pojazdów samochodowych oraz mechanik pojazdów samochodowych- 2 500 haseł na każdy z zawodów. Słownik zamieszczony będzie na portalu internetowym -stronie projektu, w związku z realizacją projektu nr: POKL.09.02.00-06-045.12 pt: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.21.00.00-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego do oferty Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy: wykażą się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, opracował -co najmniej 3 opracowania scenariuszy/materiałów edukacyjnych do zajęć pozalekcyjnych w ramach projektów współfinansowanych z EFS z zastosowaniem odpowiedniej metodologii. -co najmniej 1 opracowania słownika multimedialnego do nauki języków obcych w ramach projektów współfinansowanych z EFS oraz zastosowanie odpowiedniej metodologii, podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały zrealizowane należycie (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem). Przez dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy, Zamawiający rozumie: referencje, listy polecające, protokoły odbioru, inne dokumenty, potwierdzające że zrealizowane dostawy zostały wykonane zgodnie z umową, bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie, złożonego do oferty Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie za wystarczające będzie złożone Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60.
  • 2 - Doświadczenie w zakresie przygotowywania zestawów scenariuszy/materiałów edukacyjnych do zajęć pozalekcyjnych. - 30.
  • 3 - Doświadczenie w zakresie opracowania słowników multimedialnych do nauki języków obcych w ramach projektów współfinansowanych z EFS. - 10.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a instytucją nadzorującą wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.zs4.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=40&Itemid=76.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 7.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 7, sekretariat- pok. nr 6 / parter /..


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr: POKL.09.02.00-06-045.12..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak


Tomaszów Lubelski: Opracowanie i dostarczenie kompletu scenariuszy, materiałów i Multimedialnego słownika zawodowego na rzecz projektu pn.: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Zespół Szkół Nr 4 im. J. Dąbrowskiego w Tomaszowie Lub. w partnerstwie z Agencją Rozwoju Roztocza Sp. z o.o.


Numer ogłoszenia: 518626 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 440008 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim, ul. Żwirki i Wigury 7, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 84 6659015, faks 84 6659002.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i dostarczenie kompletu scenariuszy, materiałów i Multimedialnego słownika zawodowego na rzecz projektu pn.: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Zespół Szkół Nr 4 im. J. Dąbrowskiego w Tomaszowie Lub. w partnerstwie z Agencją Rozwoju Roztocza Sp. z o.o..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Opracowanie kompletu scenariuszy dla prowadzących do realizacji zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal. Scenariusze powinny uwzględniać potrzeby i możliwości uczniów-uczennic kl. I-II i kl. III, jednocześnie wskazywać na wykorzystanie metody projektów w realizacji zajęć, aktywizującej uczniów, uczennice do działań twórczych i kreatywności, kształtującej umiejętność pracy w grupie, uczącej oceny pracy własnej, korzystania z różnych źródeł informacji. Ponadto powinny zawierać informacje na temat sposobu prowadzenia zajęć, jak również praktyczne wskazówki dotyczące doboru odpowiednich technik komunikacyjnych i dostosowania ich do grupy docelowej, tak aby jak najefektywniej przekazać wiedzę z danego zakresu. Scenariusze będą obejmować 16-godzin zajęć dydaktycznych. W skład jednego kompletu scenariuszy dla prowadzących do realizacji zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal wchodzi: -6 zestawów scenariuszy. 2. Komplet materiałów dla Uczestników/czek projektu do zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletu materiałów dla Uczestników-czek projektu do zajęć pozalekcyjnych -Komunikacja na medal. Materiały umożliwią przygotowanie do zajęć i wykonywanie zadań przez Uczestników- czki projektu, jednocześnie posłużą jako niezbędne wsparcie dydaktyczne dla Uczestników-czek projektu zarówno w trakcie jak i po zakończeniu zajęć (jako repetytorium). Materiały będą w równym stopniu uwzględniały wizerunek obu płci i przyczynią się do trwałości rezultatów po zakończeniu projektu. W skład jednego kompletu materiałów dla Uczestników-czek projektu zajęć pozalekcyjnych Komunikacja na medal wchodzi: -215 zestawów materiałów. 3. Komplet scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II. W skład kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II wchodzi: -5 zestawów scenariuszy. Zajęcia są ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym (angielskim) zawodowym, zgodnym z kierunkiem kształcenia Uczestników- czek projektu (UP). Scenariusze powinny zawierać informacje na temat sposobu prowadzenia zajęć, jak również praktyczne wskazówki dotyczące doboru odpowiednich technik i dostosowania ich do grupy docelowej, tak aby jak najefektywniej przekazać wiedzę z danego zakresu. Jednocześnie powinny uwzględniać wykorzystanie nowych metod nauczania, tj. metody projektu i mind mappingu, umożliwiającej wizualizację związków pomiędzy poszczególnymi pojęciami i uporządkowanie materiału omawianego podczas zajęć. Realizacja 64-godzinnych zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas I-II dotyczy zawodów: sprzedawca, kucharz małej gastronomii/kucharz, operator obrabiarek skrawających, fryzjer, cukiernik, elektromechanik pojazdów samochodowych, mechanik pojazdów samochodowych. 4. Komplet scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach -Akademii językowej dla klas III. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas III. W skład kompletu scenariuszy do realizacji zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas III wchodzi: -5 zestawów scenariuszy. Zajęcia są ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym (angielskim) zawodowym, zgodnym z kierunkiem kształcenia Uczestników/czek projektu (UP). Scenariusze powinny zawierać informacje na temat sposobu prowadzenia zajęć, jak również praktyczne wskazówki dotyczące doboru odpowiednich technik i dostosowania ich do grupy docelowej, tak aby jak najefektywniej przekazać wiedzę z danego zakresu. Jednocześnie powinny uwzględniać wykorzystanie nowych metod nauczania, tj. metody projektu i mind mappingu, umożliwiającej wizualizację związków pomiędzy poszczególnymi pojęciami i uporządkowanie materiału omawianego podczas zajęć. Realizacja 64-godzinnych zajęć z j. angielskiego w ramach Akademii językowej dla klas III swoim zakresem obejmuje zawody: operator obrabiarek skrawających, fryzjer, cukiernik, elektromechanik pojazdów samochodowych mechanik pojazdów samochodowych. 5. Multimedialny słownik zawodowy do nauki j. angielskiego, 2 500 haseł x 7 zawodów. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Multimedialnego słownika zawodowego do nauki j. angielskiego, 2 500 haseł x 7 zawodów. Specjalistyczny słownik języka angielskiego będzie przydatny młodzieży zarówno w trakcie trwania projektu, jak i po jego zakończeniu. Słownik będzie zawierał słownictwo zawodowe odpowiadające swoim zakresem zawodom: sprzedawca, kucharz małej gastronomii kucharz, operator obrabiarek skrawających, fryzjer, cukiernik, elektromechanik pojazdów samochodowych oraz mechanik pojazdów samochodowych- 2 500 haseł na każdy z zawodów. Słownik zamieszczony będzie na portalu internetowym -stronie projektu.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.21.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt pn.: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr: POKL.09.02.00-06-045.12..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19.11.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Nauk Społeczno-Ekonomicznych Spółka z o.o. {Dane ukryte}, {Dane ukryte}, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 103252,03 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    97918,47


  • Oferta z najniższą ceną:
    97918,47
    / Oferta z najwyższą ceną:
    97918,47


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Żwirki i Wigury 7, 22600 Tomaszów Lubelski
woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: zs4@list.pl
tel: 846 659 015
fax: 846 659 002
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-11-15
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 44000820120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-11-07
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 14 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 90%
WWW ogłoszenia: http://www.zs4.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=40&Itemid=76,
Informacja dostępna pod: Zespół Szkół Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim, 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. Żwirki i Wigury 7
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80210000-9 Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Opracowanie i dostarczenie kompletu scenariuszy, materiałów i Multimedialnego słownika zawodowego na rzecz projektu pn.: Pierwsze kroki w zawodzie. Program rozwojowy w Zasadniczej Szkole Zawodowej z Zespołu Szkół nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, współ Instytut Nauk Społeczno-Ekonomicznych Spółka z o.o. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 17 lok. 4A
Łódź
2012-12-19 97 918,00