Ogłoszenie nr 535496-N-2018 z dnia 2018-03-23 r.

Gmina Nakło nad Notecią: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą „Budowa parkingu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nakło nad Notecią, krajowy numer identyfikacyjny 092350895, ul. Ks. Piotra Skargi   7 , 89-100  Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, e-mail malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl, faks 52 386 79 02.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina-naklo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gmina-naklo.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą „Budowa parkingu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną”.

Numer referencyjny:
ZP.271.13.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:



Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:



Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:





II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2. Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni po swojej stronie odpowiedni zespół, który posiada niezbędną zdolność techniczną i zawodową w postaci Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalnościach: a) drogowej – bez ograniczeń (1 osoba), b) konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, (1 osoba), c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (1 osoba), d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, (1 osoba), e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych, bez ograniczeń (1 osoba). Inspektor Nadzoru Inwestorskiego powinien w miarę potrzeb przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób (np. geologa, geodetę, technologa ds. materiałowych, inżyniera w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie sterowania ruchem kolejowym lub w zakresie kolejowych obiektów budowlanych), których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego. Zamawiający dopuszcza łączenie max. 2 funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, iż osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonej funkcji. W związku z ustanowieniem Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wymaga wyznaczenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalności drogowej, jako koordynatora ich czynności na budowie. 2.1 Przedmiot nadzoru. Nazwa nadzorowanego zadania: „Budowa parkingu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną”. Wartość nadzorowanego zadania wynosi 10.735 536,99 zł brutto. Zadanie, które ma być nadzorowane zostało udzielone do wykonania w systemie „zaprojektuj i wybuduj” firmie wyłonionej w przetargu nieograniczonym, który wraz z wszelkimi posiadanymi w przedmiotowej sprawie przez Zamawiającego materiałami został opublikowany na stronie: http://bip.gmina-naklo.pl/index.php?app=przetargi&nid=8350&y=2017&status=3 . Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zadania. Ponadto wskazane jest dokonanie wizji lokalnej na terenie planowanej lokalizacji obiektu. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Projekt w zakresie wykonania robót budowlanych i promocji projektu jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działania 3.5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT, Poddziałania 3.5.2 Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014 – 2020 i jest wykonywany zgodnie z zapisami zawartymi w „Regionalnych zasadach i standardach kształtowania ładu przestrzennego w polityce Województwa Kujawsko-Pomorskiego”. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. W ramach planowanej inwestycji zostanie wykonanych m.in.: • 3 100 m2 nawierzchni asfaltobetonowych jezdni układu ulic podstawowego, • 4 600 m2 modernizacji nawierzchni ul. Nowej, • 350 m2 nawierzchni z kostki kamiennej w rejonie ronda, • 6 500 m2 nawierzchni asfaltobetonowych jezdni obsługujących parking, • 2 350 m2 nawierzchni miejsc parkingowych z kostki betonowej (176 miejsc parkingowych, w tym 17 miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych), • 3 050 m2 nawierzchni chodników i placów, • 2 950 m2 nawierzchni asfaltobetonowych dróg rowerowych, • 350 m2 nawierzchni zatok autobusowych, • 270 m muru oporowego, • 500 m2 nawierzchni zjazdów z kostki betonowej, oraz pozostałe roboty określone w PFU. 2.2 Obowiązki ogólne W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie świadczenie usług kompleksowych obejmujących: zarządzanie, rozliczanie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadania pod nazwą „Budowa parkingu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną” udzielonego do wykonania w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Usługi te obejmują także administrowanie, koordynację wszystkich czynności związanych z realizacją zadania inwestycyjnego począwszy od etapu projektowania, uzyskiwania wymaganych decyzji i zezwoleń, prowadzenia robót budowlanych, ich odbioru, aż po etap zgłaszania wad i rozliczenia wykonanych robót w okresie rękojmi i gwarancji. Personel Zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywał swoje obowiązki z należytą starannością, a w szczególności będzie: a) dokumentował decyzje i rozstrzygnięcia mające wpływ na potwierdzone kwoty; b) przestrzegał prawidłowości rozliczeń rachunkowych; c) dbał o kompletność korespondencji i prawidłowość przedstawianej dokumentacji; d) potwierdzał wyłącznie kwoty, które bezspornie są należne Wykonawcy robót budowlanych, a wszelkich kalkulacji dokonywał w oparciu o warunki umowy i zasady oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi; e) nie dopuszczał do sytuacji, w których jego działania lub zaniechania będą stanowiły podstawę roszczeń Wykonawcy robót budowlanych; 2.3 Terminy realizacji przedmiotu zamówienia Nadzór Inwestorski sprawowany będzie w następujący sposób: termin rozpoczęcia - od daty podpisania umowy do 30.11.2020 r. (zakończenie robót budowlanych łącznie ze spisaniem protokołu końcowego na wykonane roboty budowlane bez istotnych wad i rozliczenie finansowe inwestycji w tym rozliczenie dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ). W przypadku konieczności przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych – termin pełnienia nadzoru inwestorskiego będzie odpowiednio przesunięty. Zespół Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego zobowiązany będzie pełnić funkcję przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, to jest przez 72 miesiące - licząc od dnia dokonania odbioru końcowego. Czas pracy Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego powinien być dostosowany do czasu pracy Wykonawcy robót budowanych w godzinach od 7:00 do 15:00. 2.4 Częstość pobytu na budowie Wymagana jest obecność na placu budowy/miejscu prowadzenia robót w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór, w tym obligatoryjna minimalna ilość pobytów kontrolnych na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania: - w specjalności drogowej, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych placu budowy/miejsca realizacji robót, do dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót nadzorowanego zadania do odbioru końcowego) - 2 pobyty/tydzień oraz w trakcie odbiorów końcowego i ostatecznego, - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych placu budowy/miejsca realizacji robót, do dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót nadzorowanego zadania do odbioru końcowego) - 1 pobyt/tydzień w trakcie realizacji obiektów kubaturowych oraz w trakcie odbiorów: końcowego i ostatecznego, - w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. w trakcie wykonywania robót branży sanitarnej) – 1 pobyt/tydzień oraz w trakcie odbioru końcowego, - w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. w trakcie wykonywania robót branży elektrycznej) - 1 pobyt na tydzień oraz w trakcie odbioru końcowego, - w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń teletechnicznych, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. w trakcie wykonywania robót branży teletechnicznej) - 1 pobyt na tydzień oraz w trakcie odbioru końcowego oraz - dodatkowe pobyty na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, na każde wezwanie Zamawiającego oraz w sytuacjach problematycznych (problemy związane z realizacją robót) i/lub nagłych i/lub awaryjnych, a także w sytuacjach, gdy wyczerpany został limit tygodniowych obligatoryjnych pobytów kontrolnych, a obecność inspektora (inspektorów) nadzoru inwestorskiego jest niezbędna dla zapewnienia właściwego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi pracami. Obecność Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego konieczna będzie również w niezbędnym zakresie (na każde wezwanie Zamawiającego) celem przedstawienia danych do rozliczenia dotacji z ze środków unijnych a także w przypadku konieczności uwzględnienia uwag wniesionych przez Urząd Marszałkowski do rozliczenia zadania. W trakcie prowadzenia robót budowlanych każdy z Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego będzie potwierdzał swój pobyt w karcie pobytów – założonej w celu możliwości weryfikacji pobytów Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego na budowie, znajdującej się w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią. Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z: a) przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie oraz zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, b) dokumentacji technicznej (PFU, projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót), c) umowy Nr 46/2018 z dnia 17 stycznia 2018 r. zawartej z wykonawcą robót budowlanych, d) wymagań Zamawiającego. W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego Wykonawca będzie realizował zamówienie poprzez ustanowionych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, przy czym zapewni ciągłość świadczonej usługi w przypadku nieobecności któregokolwiek Inspektora Nadzoru Inwestorskiego poprzez ustanowienie nowego inspektora nadzoru o nie mniejszych kwalifikacjach niż pierwotnie ustanowiony - zastępowany inspektor nadzoru inwestorskiego. Inspektor nadzoru jako przedstawiciel Zamawiającego będzie działał zgodnie z rolą, jaką mu przepisano w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w SIWZ oraz wynikających z aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane. 2.5 Etapy współpracy Inspektora Nadzoru Inwestorskiego z Zamawiającym. Zakres przedmiotu zamówienia podzielny jest na trzy etapy: a) etap projektowania - przed rozpoczęciem robót budowlanych b) etap wykonawstwa - budowy i rozliczania w trakcie robót budowlanych c) etap rękojmi i gwarancji - po zakończeniu robót budowlanych Na etapie projektowania – przed rozpoczęciem robót budowlanych Inspektor nadzoru jest upoważniony i zobowiązany do: 1) nadzorowania procesu opracowywania dokumentacji projektowej wraz z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST) - w zakresie parkingu typu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną na obszarze przyległym do terenu obecnego dworca PKP w Nakle nad Notecią oraz ulic: Nowej, al. Mickiewicza, fragmentu drogi wojewódzkiej nr 241 wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej. 2) opracowania Programu Zapewnienia Jakości w ciągu 14 dni od zawarcia umowy – w celu ustalenia standardów obowiązujących formularzy dokumentów, które będą miały zastosowanie w trakcie budowy 3) przeprowadzenia inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia istniejącego stanu z tworzoną dokumentacją projektową 4) sprawdzanie zgodności dokumentacji projektowej z programem funkcjonalno-użytkowym (PFU) 5) dokonania pełnej analizy otrzymywanych dokumentów dotyczących projektowania, wskazanie błędów i zaproponowanie konkretnych zmian (rozwiązań) 6) pomocy doradczej i technicznej w sprawdzaniu dokumentacji technicznej w zakresie koordynacji międzybranżowej, kompletności, zgodności z wytycznymi Zamawiającego określonymi w przetargu na wyłonienie wykonawcy 7) zapoznania się z warunkami finansowania przedmiotu umowy, a zwłaszcza z ustalonymi zasadami płatności za częściowe i całkowite wykonanie robót, w tym związanymi z rozliczaniem dofinansowania ze środków unijnych. 8) Sprawdzania zgodności powstającego projektu z zapisami zawartymi w „Regionalnych zasadach i standardach kształtowania ładu przestrzennego w polityce Województwa Kujawsko-Pomorskiego” – przy wykorzystaniu środków publicznych w okresie programowania 2014-2020 9) przybycie na spotkanie na każde wezwanie Zamawiającego 10) Zapoznanie się z warunkami umowy Nr WP-II-C.433.3.89.2017 o dofinansowanie zadania objętego nadzorem inwestorskim, zawartej dnia 29 grudnia 2017 roku pomiędzy Gminą Nakło nad Notecią a Województwem Kujawsko-Pomorskim. Na Etapie wykonawstwa (budowy i rozliczania), tj. w okresie od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych do dnia zakończenia robót budowlanych i rozliczenia inwestycji. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest upoważniony i zobowiązany w szczególności do: 1) wspierania Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego; 2) działania w imieniu Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy i na podstawie nadanych upoważnień mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie zadania inwestycyjnego w sposób poprawny jakościowo i w przewidzianych terminach; 3) zapoznania się z dokumentacją projektową (projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót), uzyskanymi w trakcie projektowania postanowieniami, zezwoleniami i decyzjami oraz umową zawartą z Wykonawcą robót nadzorowanego zadania, harmonogramem rzeczowo-finansowym; 4) udostępnienia numeru telefonu komórkowego każdego z Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego umożliwiającego szybki i bezpośredni kontakt, w razie konieczności codzienny telefoniczny kontakt z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, 5) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją zamówienia a w szczególności w kontaktach z przedstawicielami zarządców dróg i urządzeń infrastruktury technicznej, itp.; 6) prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi objętymi przedmiotem umowy w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane; łącznie z robotami koniecznymi do wykonania, a nie ujętymi w dokumentacji projektowej i niemożliwymi do przewidzenia na etapie podpisywania umowy; 7) swobodnego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania; 8) przygotowania niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy robót budowlanych w obecności przedstawiciela Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią; 9) uzgodnienia z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 10) egzekwowania od Wykonawcy uaktualnionego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w zależności od postępu robót oraz jego akceptacji w ciągu 7 dni; 11) prowadzenia regularnych (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską; kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; 12) w przypadku wykonywania robót przez podwykonawców ciągłe monitorowanie wykonywanych przez nich robót, a w szczególności: a) posiadanie wiedzy na temat wykonywania robót przez podwykonawców i nadzorowanie dokonywania wpisu do dziennika budowy o wykonywaniu robót przez konkretnego podwykonawcę, b) nadzorowanie poprawności wprowadzenia podwykonawców do realizacji robót budowlanych, a zwłaszcza stwierdzania zawarcia umów o podwykonawstwo wg zatwierdzonego projektu umowy; 13) monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie rzeczywistego zaawansowania i zgodności z obowiązującym przy realizacji przedmiotu umowy harmonogramem robót; 14) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości zobligowanie Wykonawcy wpisem do dziennika budowy do naprawy sytuacji; 15) udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizowanego zadania inwestycyjnego; 16) podejmowania decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w warunkach umowy na roboty budowlane oraz powiadamianie niezwłoczne o takich zdarzeniach Zamawiającego; 17) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót budowlanych, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna; 18) organizacji oraz przewodniczenia naradom dotyczącym postępu robót (Rad Budowy), w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w realizację umowy stron (Kierownik robót, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawca robót budowlanych oraz inni przedstawiciele firm biorących udział w realizacji budowy) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie do 5 dni od dnia narady, narady winny odbywać się wg potrzeb, minimum raz na dwa tygodnie; 19) obecność całego Zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego według potrzeb na naradach budowy jest obowiązkowa; 20) czuwania nad realizacją elementów robót związanych z ochroną środowiska, współpracy z organizacjami ekologicznymi, zgodnie z obwiązującymi przepisami; 21) wydawania poleceń zmian Wykonawcy robót budowlanych oraz dokonywania ich wyceny po akceptacji przez Zamawiającego; 22) na podstawie „Wystąpienia Wykonawcy” (WW Nr XX) przygotowywanie i sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, nie ujęte w dokumentacji projektowej oraz zamienne w celu ich zaakceptowania przez Zamawiającego; sprawdzanie wycen robót dodatkowych, zamiennych i podobnych oraz kontrola rozliczeń wykonanych robót budowlanych, w uzgodnieniu z Zamawiającym, negocjowanie z Wykonawcą robót budowlanych wynagrodzenia za roboty nie objęte umową podstawową, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 23) nadzorowania wykonania robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym – w ramach wynagrodzenia; 24) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów; 25) nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych; 26) udział w komisyjnym pobieraniu próbek do badań oraz powiadamiania Zamawiającego na 3 dni przed o zamiarze ich pobrania. 27) zlecania Wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości; 28) sprawdzania i formułowania zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułów własności sprzętu itp.; 29) zatwierdzania rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w umowie z Wykonawcą tych robót; 30) zalecenia sporządzania wszelkich koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy; 31) weryfikowania „rysunków powykonawczych" sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych; 32) odbioru, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu; 33) sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót, w oparciu o obowiązujący harmonogram rzeczowo-finansowy i dokumenty przedstawione przez Wykonawcę robót; 34) sprawdzenia zgodności faktury Wykonawcy robót budowlanych z dokumentami odbioru i wcześniejszymi dokumentami rozliczeniowymi, zatwierdzenia, opisania i zwrotu faktury w terminie 3 dni od jej otrzymania; 35) doradzania Zamawiającemu na temat możliwych sposobów obniżenia kosztów realizowanego przez Wykonawcę robót budowlanych zamówienia; 36) sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienia Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad w wyznaczonym terminie; 37) poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę robót budowlanych; 38) przygotowania odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, przygotowania protokołu odbioru, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru (w szczególności sprawdzenia harmonogramu finansowo-rzeczowego) oraz uczestnictwa w odbiorze robót podstawowych, i robót dodatkowych; 39) powiadomienia komisji odbioru o terminie i miejscu odbioru, 40) poświadczenia terminu zakończenia robót; 41) identyfikowania wszędzie tam, gdzie jest to możliwe, ryzyka powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawcy robót budowlanych i stron trzecich oraz informowania o tym Zamawiającego wraz z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom; 42) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych po zakończeniu robót; 43) zapobiegania roszczeniom Wykonawcy robót budowlanych ; 44) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót budowlanych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy i podania Zamawiającemu sposobu ich rozwiązania; 45) rozpatrywania roszczeń Wykonawcy robót budowlanych i przedstawienia stanowiska w odniesieniu do nich; 46) w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji zadania inwestycyjnego, reprezentowanie Zamawiającego w zakresie technicznym, poprzez przedstawianie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego, co do przedmiotu sporu; 47) wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego wymaganych przez Zamawiającego jak i dla potrzeb rozliczeniowo – kontrolnych dla jednostek zewnętrznych; 48) prowadzenia bieżącej kontroli realizowanego zadania inwestycyjnego; 49) odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach, problemach jakie napotkał w trakcie realizacji robót; 50) sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót budowlanych; 51) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; 52) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót; 53) przegląd kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego oraz dokumentacji związanej z nadzorowana budową w formie i terminie ustalonym wspólnie z Zamawiającym; 54) przygotowywania niezbędnych dokumentów do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, o ile jest wymagane; 55) dokonywania inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 56) odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 57) wspierania Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; 58) dokonania odbioru końcowego i przekazanie obiektu do eksploatacji po uzgodnieniu z kierownikiem budowy lub robót , 59) przygotowania końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego i sporządzenia sprawozdania końcowego z jego realizacji. 60) zadbanie o prawidłową realizację warunków określonych w umowie Nr WP-II-C.433.3.89.2017 o dofinansowanie zadania objętego nadzorem inwestorskim, zawartej dnia 29 grudnia 2017 roku pomiędzy Gminą Nakło nad Notecią a Województwem Kujawsko-Pomorskim 61) przygotowanie kompletu danych technicznych do udokumentowania spełnienia warunków umowy Nr WP-II-C.433.3.89.2017 o dofinansowanie zadania objętego nadzorem inwestorskim, zawartej dnia 29 grudnia 2017 roku pomiędzy Gminą Nakło nad Notecią a Województwem Kujawsko-Pomorskim. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w porozumieniu z Projektantem będzie decydować o: 1) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; 2) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót; 3) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej z Wykonawcą robót; 4) wprowadzeniu zmian w dokumentacji projektowej, O powyższych decyzjach Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie niezwłocznie informować Zamawiającego. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie wnioskować do Zamawiającego o: 1) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie usunie ich w wyznaczonym terminie; 2) zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy robót budowlanych; 3) udzielenie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego, zgodnie z ustawą Pzp. Etap po zakończeniu robót Po zakończeniu robót budowlanych Inspektor Nadzoru Inwestycyjnego, potwierdzi gotowość obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru końcowego. Inspektor Nadzoru Inwestycyjnego wyegzekwuje od Wykonawcy robót przygotowanie Operatu Kolaudacyjnego (Odbiorowego) wraz z jego sprawdzeniem i zadba o dostarczenie przez Wykonawcę robót wszelkich niezbędnych dokumentów, a także sprawdzi i potwierdzi gotowość obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru końcowego. W okresie rękojmi, Inspektor Nadzoru Inwestycyjnego jest zobowiązany i upoważniony do: 1) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z przeglądami wykonanych robót oraz usuwaniem wad, które ujawnią się w okresie rękojmi; 2) prowadzenia regularnych przeglądów wykonanych robót (co najmniej 2 razy w roku) z udziałem kierownika budowy lub robót i przedstawicieli Wykonawcy robót budowlanych i sporządzania protokołów z przeglądów oraz przekazywania protokołów wykonawcy robót i zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty dokonania przeglądu. 3) wystawiania Wykonawcy robót budowlanych polecenia usunięcia wad, które zostaną ujawnione w trakcie przeglądów i wyznaczania terminów ich usunięcia; 4) nadzoru nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 5) odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 6) wnioskowania do Zamawiającego o zlecenie zastępczego usunięcia wad w przypadku, gdy nie zostaną usunięte przez Wykonawcę robót budowlanych w wyznaczonym terminie; 7) sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego (ostatecznego) wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów; 8) sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego po okresie rękojmi i potwierdzenia usunięcia wszystkich wad ujawnionych w okresie rękojmi; 9) wspierania Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów. 2.6 Współpraca z Zamawiającym Na każdym etapie realizacji zadania inwestycyjnego Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z umowy o roboty budowlane. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego niniejszego zamówienia zorganizuje pracę swojego Zespołu w taki sposób, aby zadanie inwestycyjne było realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 2.7 Wymagania od Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Personel Nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego, powierzony będzie osobom wskazanym w ofercie Wykonawcy niniejszego zamówienia. Osoby - Zespół Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, musi spełniając określone w SIWZ wymagania. Wszyscy uczestnicy Zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego odgrywają zasadniczą rolę w realizacji nadzoru nad realizowanymi robotami budowlanymi. Należą do nich: • Inspektor nadzoru robót drogowej - Inspektor Koordynator • Inspektor nadzoru robót budowlanych • Inspektor nadzoru robót sanitarnych • Inspektor nadzoru robót elektrycznych • Inspektor nadzoru robót teletechnicznych. Osobą odpowiedzialną za kierowanie zespołem inspektorów będzie Inspektor Koordynator, który może przekazać którykolwiek ze swoich obowiązków i uprawnień zastępcy, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego i po powiadomieniu Wykonawcy robót. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenia wszystkich inspektorów o przyjęciu obowiązku pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, a także kopię uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby. Raporty Wykonawca niniejszego zamówienia sporządza raporty w czasie trwania Umowy na realizację niniejszego zadania inwestycyjnego w zakresie i terminach określonych poniżej. 1) Raporty kwartalne Inspektor Nadzoru Inwestorskiego do 6-tego dnia miesiąca następującego po danym kwartale (np. 6 kwietnia, 6 lipca, 6 października, 6 stycznia) przedłoży „Raport kwartalny" informujący o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane. Raport będzie zawierał: a) opis postępu robót i powstałych problemów, propozycje rozwiązania tych problemów, b) zaangażowanie sił i środków Wykonawcy robót, c) postęp robót w podziale na kategorie robót w powiązaniu z harmonogramem rzeczowo-finansowym, d) fotografie (z widocznymi datami) dokumentujące postęp robót, e) wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia. f) aktualne szacunki kosztu końcowego na różnych etapach realizacji zadania inwestycyjnego oraz wartość ewentualnych robót dodatkowych, 2) Raport techniczny Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przygotuje (wtedy, kiedy to konieczne) raport informujący o problemach technicznych, jakie wystąpiły w trakcie realizacji robót. Taki raport będzie wymagany, kiedy wystąpią poważne zmiany w dokumentacji projektowej. 3) Raport dotyczący sporu Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przedłoży Zamawiającemu „Raport dotyczący sporu" w każdym wypadku, gdy w trakcie realizacji usługi zostanie wszczęty spór między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji zadania inwestycyjnego. Każdy „Raport dotyczący sporu" zawierał będzie szczegółowy opis zdarzeń i korespondencji dotyczącej sporu (wraz z kalendarium). Do „Raportu" powinny być załączone wszelkie istotne dokumenty, które pozwolą na przeanalizowanie przebiegu sporu i stanowisk stron, jeśli nie będzie wynikało to z korespondencji. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie zobowiązany do zawarcia w „Raporcie" swego wyraźnego i jednoznacznego stanowiska, co do przedmiotu sporu oraz uzasadnienia dla podejmowanych w związku ze sporem rozstrzygnięć. 4) Raport końcowy Po zakończeniu robót, przed odbiorem końcowym, Zespół Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przedłoży Zamawiającemu „Raport końcowy" zawierający: 1. Wstęp 1.1. Krótki opis projektu 2. Dokumentację Projektową 2.1. Założenia Projektowe 2.2. Zmiany projektowe w trakcie realizacji 3. Wykonawstwo 2.1. Postęp robót 2.2. Uwagi do wykonania poszczególnych głównych elementów robót 2.3. Osiągnięta jakość robót w zgodności ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3.4 Przyczyny wystąpienia wad 4. Sprawy umowy o roboty budowlane i zmiany 4.1. Czas trwania umowy o roboty budowlane 4.2. Roszczenia 5. Sprawy finansowe 5.1. Przyczyny zmiany ceny umownej wykonawcy 5.2. Końcowe rozliczenie ilościowe wykonanych robót 6. Uwagi i wnioski z przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego dotyczące: 6.1. Dokumentacji projektowej 6.2. Warunków realizacji zadania inwestycyjnego 6.3. Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 6.4. Czasu trwania umowy o roboty budowlane 6.5. Technologii robót 6.6. Rekomendacji na przyszłe, podobne projekty. W okresie rękojmi, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu raportów z przeprowadzonych przeglądów robót zrealizowanych w ramach zawartej umowy oraz usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych wad ujawnionych w okresie rękojmi.


II.5) Główny kod CPV:
71520000-9

Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
71540000-5
71247000-1



II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach:    lub
dniach:

lub

data rozpoczęcia:
  lub
zakończenia:
2020-11-30


II.9) Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a i 4 ustawy Pzp oraz nie stawia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust.2 Pzp.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100 ); Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów tj. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty finansowe wymienione powyżej (jako podstawa do oceny spełnienia warunków) potwierdzające spełnienie wymagań finansowych przez ten podmiot. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty ich zdolności techniczne i zawodowe oraz sytuacja finansowa pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 i ust.5. Jeżeli zdolności zawodowe podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże sytuację techniczną lub zawodową lub sytuację finansową, o której mowa powyżej. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych; zawodowych lub finansowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla inwestycji obejmującej budowę, lub przebudowę, drogi, ulicy, parkingu lub placu o rodzajach i wielkościach nawierzchni: - bitumicznej o minimalnej powierzchni 12 000 m2 - i o nawierzchni z kostki betonowej o minimalnej powierzchni 1 000 m2 - i o nawierzchni z kostki kamiennej o minimalnej powierzchni 300 m² współfinansowaną ze środków pochodzących z Unii Europejskiej. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Osób zdolnych do wykonania zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami niezbędną/niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; Skład i kwalifikacje Zespołu Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego  Inspektor Koordynator - 1 osoba posiadająca aktualne uprawnienia budowlane do kierowania budową w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru, posiadająca uprawnienia budowlane minimum 5 lat i będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe z wykonania co najmniej jednego zadania drogowego współfinansowanego ze środków unijnych o wartości minimum 8 mln zł brutto (słownie: osiem milionów złotych 00/100) na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót drogowych lub inspektora nadzoru, obejmującego robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi lub ulicy lub parkingu lub placu, obejmującą wykonanie nawierzchni bitumicznej o minimalnej powierzchni 12 000 m2 i nawierzchni z kostki betonowej o minimalnej powierzchni 1 000 m2  Inspektor robót konstrukcyjno-budowlanych – 1 osoba posiadająca aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót lub inspektora nadzoru, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe stanowisku kierownika budowy/kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych lub inspektora nadzoru minimum 3 lata.  Inspektor robót sanitarnych – 1 osoba posiadająca aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót lub inspektora nadzoru, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót sanitarnych lub inspektora nadzoru minimum 3 lata.  Inspektor robót elektroenergetycznych – 1 osoba posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektroenergetycznych bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót lub inspektora nadzoru, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót elektroenergetycznych lub inspektora nadzoru minimum 3 lata.  Inspektor robót teletechnicznych – 1 osoba posiadająca aktualne uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji teletechnicznych bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót lub inspektora nadzoru, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/kierownika robót teletechnicznych lub inspektora nadzoru minimum 3 lata. Zamawiający dopuszcza łączenie max. 2 funkcji wskazanych wyżej przez osoby posiadające powyższe wymagane uprawnienia. Osoba wskazana do pełnienia obu funkcji musi spełniać wymagania dla obu łączonych funkcji. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty ich zdolności techniczne i zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 i ust.5. Jeżeli zdolności techniczne i zawodowe podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże sytuację techniczną i zawodową, o której mowa powyżej. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena potwierdzenia spełniania braku podstaw wykluczenia zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena potwierdzenia spełniania warunków zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego we wskazanym przez niego terminie, jednak nie krótszym niż 5 dni, zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień złożenia tych dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : 1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami ( załącznik nr 7 ) 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy o Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem Zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują); 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:


Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa brutto60,00
czas przybycia na teren budowy40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe



IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto. Należną kwotę zabezpieczenia Wykonawca zobowiązany będzie wnieść w całości przed zawarciem umowy. 2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110). 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, jeżeli oferta została złożona przez Wykonawcę lub wspólnie przez kilku Wykonawców, gwarancja musi być złożona w oryginale oraz zawierać następujące informacje : 1) nazwę i adres zamawiającego (Beneficjenta), 2) nazwę zadania objętego zabezpieczeniem z tytułu niewykonania lub należytego wykonania umowy, 3) nazwę i adres wykonawcy, a w przypadku złożenia oferty wspólnej wykaz wszystkich wykonawców wspólnie składających ofertę; 4) że gwarant zapłaci nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze wezwanie Zamawiającego kwotę zabezpieczenia, a w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców - bez względu na to, z przyczyny którego z Wykonawców przedmiot zamówienia nie został wykonany należycie, 5) dokonanie zapłaty w terminie 14 dni roboczych, od otrzymania pierwszego pisemnego żądania zapłaty, właściwie podpisanego pisemnego oświadczenia, że Wykonawca nie wykonał lub nienależycie wykonał swoje zobowiązania wynikające z Umowy lub też nie zapłacił kar umownych wynikających z umowy, 6) terminy ważności gwarancji i kwoty, jak to wynika z treści ust. 10 i 11 niniejszego rozdziału na okres odpowiedzialności za wykonanie zamówienia oraz na okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi, 7) spory mogące wyniknąć przy wykonywaniu postanowień gwarancji rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego, 8) gwarancja może zostać przeniesiona wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. 5. Niedopuszczalnym jest w gwarancji żądanie pisemnego potwierdzenia przez Zobowiązanego (wykonawcę ) bezsporności roszczeń oraz oświadczenia, że zapłacenie żądanej kwoty stało się wymagalne. 6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 7. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, to zamawiający przechowa je na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 8. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 3. 9. Zamawiający zwróci zabezpieczenie według następujących zasad: 70 % kwoty zabezpieczenia Zamawiający zwróci w ciągu 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, natomiast pozostałe 30 % kwoty zabezpieczenia Zamawiający zwróci nie później niż w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady. 10. W przypadku dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do przedłużenia ważności odpowiednich części zabezpieczenia o okres, o jaki przedłużono termin wykonania zamówienia, 11. W przypadku nie wykonania czynności przewidzianych w ust. 10 Zamawiający będzie uprawniony do zatrzymania należnego Wykonawcy wynagrodzenia do czasu wykonania uzupełnienia ważności zabezpieczenia.

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy. 2. Zmiana postanowień umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, w przypadku: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 2) zmiany warunków gospodarczych; 3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia; 4) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia – jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniają warunki określone w Rozdziale VI SIWZ. 5) terminu realizacji przedmiotu umowy, wyłącznie w przypadku: a) występowania niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe niskie dobowe temperatury, długotrwałe opady deszczu lub śniegu itp.) uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z technologią określoną w dokumentacji projektowej - fakt ten musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami oraz wpisem w dzienniku budowy. W takim przypadku dopuszcza się zmianę terminu o czas występowania niesprzyjających warunków atmosferycznych; b) działania siły wyższej. W takim przypadku dopuszcza się zmianę terminu przez okres trwania siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, niezależnie od stron, na których powstanie strony nie miały wpływu i których powstaniu nie mogły zapobiec; za siłę wyższą uważa się również klęski żywiołowe, katastrofy, mające wpływ na terminowość wykonania robót; c) konieczności wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej, których wartość nie przekroczy wartości rozwiązań podstawowych, dokonania zamiany kolejności wykonania robót, zmiany rozwiązań technicznych i/lub technologicznych wykonania elementów robót, przy czym są one dopuszczalne wyłącznie w przypadku gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie opisuje dokumentacja jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 6) zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek; 7) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu o pracę. 8) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne Zmiany określone w pkt 6, 7, 8 będą mogły być wprowadzone jeżeli będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 9) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 10) zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy . 3. Zmiany, o których mowa w ust.2 mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym



IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2018-04-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski

IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Oferty należy składać do dnia 06 kwietnia 2018 r. do godziny 10:00 w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią przy ul. Ks. P. Skargi 7. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06 kwietnia 2018 r. o godzinie 10:15 w siedzibie Urzędu, pok. nr 21, II piętro.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






Rozmiar pliku: 27128 KB
Ogłoszenie nr 500103175-N-2018 z dnia 10-05-2018 r.
Gmina Nakło nad Notecią: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą „Budowa parkingu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną”.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535496-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nakło nad Notecią, Krajowy numer identyfikacyjny 092350895, ul. Ks. Piotra Skargi   7, 89-100  Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, e-mail malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl, faks 52 386 79 02.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina-naklo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą „Budowa parkingu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną”.

Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
ZP.271.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie świadczenie usług kompleksowych obejmujących: zarządzanie, rozliczanie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadania pod nazwą „Budowa parkingu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną” udzielonego do wykonania w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Usługi te obejmują także administrowanie, koordynację wszystkich czynności związanych z realizacją zadania inwestycyjnego począwszy od etapu projektowania, uzyskiwania wymaganych decyzji i zezwoleń, prowadzenia robót budowlanych, ich odbioru, aż po etap zgłaszania wad i rozliczenia wykonanych robót w okresie rękojmi i gwarancji. Personel Zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywał swoje obowiązki z należytą starannością, a w szczególności będzie: a) dokumentował decyzje i rozstrzygnięcia mające wpływ na potwierdzone kwoty; b) przestrzegał prawidłowości rozliczeń rachunkowych; c) dbał o kompletność korespondencji i prawidłowość przedstawianej dokumentacji; d) potwierdzał wyłącznie kwoty, które bezspornie są należne Wykonawcy robót budowlanych, a wszelkich kalkulacji dokonywał w oparciu o warunki umowy i zasady oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi; e) nie dopuszczał do sytuacji, w których jego działania lub zaniechania będą stanowiły podstawę roszczeń Wykonawcy robót budowlanych; Przedmiot nadzoru. Nazwa nadzorowanego zadania: „Budowa parkingu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną”. Wartość nadzorowanego zadania wynosi 10.735 536,99 zł brutto. Zadanie, które ma być nadzorowane zostało udzielone do wykonania w systemie „zaprojektuj i wybuduj” firmie wyłonionej w przetargu nieograniczonym, który wraz z wszelkimi posiadanymi w przedmiotowej sprawie przez Zamawiającego materiałami został opublikowany na stronie: http://bip.gmina-naklo.pl/index.php?app=przetargi&nid=8350&y=2017&status=3 . Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zadania. Ponadto wskazane jest dokonanie wizji lokalnej na terenie planowanej lokalizacji obiektu. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Projekt w zakresie wykonania robót budowlanych i promocji projektu jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działania 3.5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT, Poddziałania 3.5.2 Zrównoważona mobilność miejska i promowanie strategii niskoemisyjnych w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014 – 2020 i jest wykonywany zgodnie z zapisami zawartymi w „Regionalnych zasadach i standardach kształtowania ładu przestrzennego w polityce Województwa Kujawsko-Pomorskiego”. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. W ramach planowanej inwestycji zostanie wykonanych m.in.: • 3 100 m2 nawierzchni asfaltobetonowych jezdni układu ulic podstawowego, • 4 600 m2 modernizacji nawierzchni ul. Nowej, • 350 m2 nawierzchni z kostki kamiennej w rejonie ronda, • 6 500 m2 nawierzchni asfaltobetonowych jezdni obsługujących parking, • 2 350 m2 nawierzchni miejsc parkingowych z kostki betonowej (176 miejsc parkingowych, w tym 17 miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych), • 3 050 m2 nawierzchni chodników i placów, • 2 950 m2 nawierzchni asfaltobetonowych dróg rowerowych, • 350 m2 nawierzchni zatok autobusowych, • 270 m muru oporowego, • 500 m2 nawierzchni zjazdów z kostki betonowej, oraz pozostałe roboty określone w PFU. Wykonawca zapewni po swojej stronie odpowiedni zespół, który posiada niezbędną zdolność techniczną i zawodową w postaci Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalnościach: a) drogowej – bez ograniczeń (1 osoba), b) konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, (1 osoba), c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (1 osoba), d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, (1 osoba), e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych, bez ograniczeń (1 osoba). Inspektor Nadzoru Inwestorskiego powinien w miarę potrzeb przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób (np. geologa, geodetę, technologa ds. materiałowych, inżyniera w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie sterowania ruchem kolejowym lub w zakresie kolejowych obiektów budowlanych), których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego. Zamawiający dopuszcza łączenie max. 2 funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, iż osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonej funkcji. W związku z ustanowieniem Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wymaga wyznaczenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalności drogowej, jako koordynatora ich czynności na budowie. Nadzór Inwestorski sprawowany będzie w następujący sposób: termin rozpoczęcia - od daty podpisania umowy do 30.11.2020 r. (zakończenie robót budowlanych łącznie ze spisaniem protokołu końcowego na wykonane roboty budowlane bez istotnych wad i rozliczenie finansowe inwestycji w tym rozliczenie dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ). W przypadku konieczności przesunięcia terminu zakończenia robót budowlanych – termin pełnienia nadzoru inwestorskiego będzie odpowiednio przesunięty. Zespół Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego zobowiązany będzie pełnić funkcję przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, to jest przez 72 miesiące - licząc od dnia dokonania odbioru końcowego. Czas pracy Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego powinien być dostosowany do czasu pracy Wykonawcy robót budowanych w godzinach od 7:00 do 15:00. Częstość pobytu na budowie Wymagana jest obecność na placu budowy/miejscu prowadzenia robót w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór, w tym obligatoryjna minimalna ilość pobytów kontrolnych na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania: - w specjalności drogowej, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych placu budowy/miejsca realizacji robót, do dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót nadzorowanego zadania do odbioru końcowego) - 2 pobyty/tydzień oraz w trakcie odbiorów końcowego i ostatecznego, - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych placu budowy/miejsca realizacji robót, do dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót nadzorowanego zadania do odbioru końcowego) - 1 pobyt/tydzień w trakcie realizacji obiektów kubaturowych oraz w trakcie odbiorów: końcowego i ostatecznego, - w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. w trakcie wykonywania robót branży sanitarnej) – 1 pobyt/tydzień oraz w trakcie odbioru końcowego, - w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. w trakcie wykonywania robót branży elektrycznej) - 1 pobyt na tydzień oraz w trakcie odbioru końcowego, - w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń teletechnicznych, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. w trakcie wykonywania robót branży teletechnicznej) - 1 pobyt na tydzień oraz w trakcie odbioru końcowego oraz - dodatkowe pobyty na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, na każde wezwanie Zamawiającego oraz w sytuacjach problematycznych (problemy związane z realizacją robót) i/lub nagłych i/lub awaryjnych, a także w sytuacjach, gdy wyczerpany został limit tygodniowych obligatoryjnych pobytów kontrolnych, a obecność inspektora (inspektorów) nadzoru inwestorskiego jest niezbędna dla zapewnienia właściwego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi pracami. Obecność Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego konieczna będzie również w niezbędnym zakresie (na każde wezwanie Zamawiającego) celem przedstawienia danych do rozliczenia dotacji z ze środków unijnych a także w przypadku konieczności uwzględnienia uwag wniesionych przez Urząd Marszałkowski do rozliczenia zadania. W trakcie prowadzenia robót budowlanych każdy z Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego będzie potwierdzał swój pobyt w karcie pobytów – założonej w celu możliwości weryfikacji pobytów Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego na budowie, znajdującej się w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9


Dodatkowe kody CPV:
71540000-5, 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
180000.00

Waluta
pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Adam Chmielewski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AC DROGA ADAM CHMIELEWSKI
Email wykonawcy: biuro@acdroga.pl
Adres pocztowy: Słupca ul. Rtm. W. Pileckiego 16/25,
Kod pocztowy: 62-400
Miejscowość: Słupca
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
221400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221400.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

Adres: Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
woj. kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe: email: malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl
tel: 52 386 79 01, 52 386 79 60
fax: 52 386 79 02
Termin składania wniosków lub ofert:
2018-04-05
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 535496-N-2018
ID postępowania Zamawiającego: ZP.271.13.2018
Data publikacji zamówienia: 2018-03-22
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 969 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: www.bip.gmina-naklo.pl
Informacja dostępna pod: www.bip.gmina-naklo.pl
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 Usługi zarządzania budową
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą „Budowa parkingu „Park and Ride” przy dworcu PKP w Nakle nad Notecią wraz z połączeniem z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną”. Adam Chmielewski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AC DROGA ADAM CHMIELEWSKI
Słupca
2018-05-09 221 400,00