Ogłoszenie nr 582777-N-2017 z dnia 2017-09-04 r.

Gmina Nakło nad Notecią: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa segmentu Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nakło nad Notecią, krajowy numer identyfikacyjny 092350895, ul. Ks. Piotra Skargi   7 , 89-100  Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, e-mail malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl, faks 52 386 79 02.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.naklo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.naklo.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy ; ul. Ks. P. Sakrgi 7 ; 89-100 Nało nad Notecią


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa segmentu Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku”

Numer referencyjny:
ZP.271.26.2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:



Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:



Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:





II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonawca zapewni po swojej stronie odpowiedni zespół, który posiada niezbędną zdolność techniczną i zawodową w postaci Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń, d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń teletechnicznych. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, iż osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonej funkcji. W związku z ustanowieniem Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wymaga wyznaczenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jako koordynatora ich czynności na budowie. Dokumentacja projektowa oraz STWiOR dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.naklo.bip.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru Inwestorskiego nad realizacja zadania pn. „Budowa segmentu Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku” Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją projektową oraz STWiOR na obiekt. Ponadto wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektu. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. I. Obowiązki ogólne 1. Nadzór Inwestorski sprawowany będzie w następujący sposób: termin rozpoczęcia - od daty podpisania umowy poprzez spisanie protokołu końcowego na wykonane roboty budowlane bez uwag i rozliczenie finansowe inwestycji tj. do 30.04.2019 r. Termin realizacji zadania przez Wykonawcę robót budowlanych – do 31.03.2019 r. Ponadto Wykonawca pełniący funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego zobowiązany będzie pełnić tę funkcję przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza - na podstawie porozumienia stron (Wykonawca robót budowlanych i Zamawiający) możliwość skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia i zapłaty należności za wykonane roboty budowlane w miesiącu grudniu 2018 roku. 2. Czas pracy Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego powinien być dostosowany do czasu pracy Wykonawcy robót budowanych w godzinach od 7:00 do 15:00 niezależnie od czasu trwania tego 3. Wymagana jest obecność na placu budowy /miejscu prowadzenia robót w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór, w tym: - obligatoryjna minimalna ilość pobytów kontrolnych na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych placu budowy/miejsca realizacji robót, do dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót nadzorowanego zadania do odbioru końcowego) - 2 pobyty/tydzień. - obligatoryjna minimalna ilość pobytów kontrolnych na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. w trakcie wykonywania robót branży sanitarnej) – 1 pobyt/tydzień, - obligatoryjna minimalna ilość pobytów kontrolnych na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. w trakcie wykonywania robót branży elektrycznej) - 1 pobyt na tydzień, - obligatoryjna minimalna ilość pobytów kontrolnych na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń teletechnicznych , w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. w trakcie wykonywania robót branży teletechnicznej) - 1 pobyt na tydzień, oraz - dodatkowe pobyty na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, na każde wezwanie Zamawiającego oraz w sytuacjach problematycznych (problemy związane z realizacją robót) i/lub nagłych i/lub awaryjnych oraz w trakcie odbioru końcowego, a także w sytuacjach, gdy wyczerpany został limit tygodniowych obligatoryjnych pobytów kontrolnych, a obecność inspektora (inspektorów) nadzoru inwestorskiego jest niezbędna dla zapewnienia właściwego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi pracami. Obecność Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego konieczna będzie również w niezbędnym zakresie (na każde wezwanie Zamawiającego) celem przedstawienia danych do rozliczenia dotacji celowej z budżetu państwa a także w przypadku konieczności uwzględnienia uwag wniesionych przez Urząd Wojewódzki do rozliczenia zadania. W trakcie prowadzenia robót budowlanych każdy z Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego będzie potwierdzał swój pobyt w karcie pobytów – założonej w celu możliwości weryfikacji pobytów Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego na budowie, znajdującej się w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią. 4.Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z: a) przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie oraz zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, b) dokumentacji projektowej (projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorys ofertowy), c) umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, d) wymagań Zamawiającego. W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego Wykonawca będzie realizował zamówienie poprzez ustanowionych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, przy czym zapewni ciągłość świadczonej usługi w przypadku nieobecności któregokolwiek Inspektora Nadzoru Inwestorskiego poprzez ustanowienie nowego inspektora nadzoru o nie mniejszych kwalifikacjach niż pierwotnie ustanowiony - zastępowany inspektor nadzoru inwestorskiego. 5. Szczegółowe warunki wykonania robót należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Paterku. II. Etapy współpracy Inspektora Nadzoru Inwestorskiego z Zamawiającym • Etap budowy i rozliczenia, • Etap po zakończeniu robót. Etap budowy i rozliczenia tj. okres od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych do dnia zakończenia eobót budowlanych i rozliczenia inwestycji. 1. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest upoważniony i zobowiązany w szczególności do: 1) wspierania Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego; 2) działania w imieniu Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy i na podstawie nadanych upoważnień mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie zadania inwestycyjnego w sposób poprawny jakościowo i w przewidzianych terminach; 3) zapoznania się z dokumentacją projektową (projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi oraz umową zawartą z Wykonawcą robót nadzorowanego zadania, 4) udostępnienia numeru telefonu komórkowego każdego z Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego umożliwiającego szybki i bezpośredni kontakt, w razie konieczności codzienny telefoniczny kontakt z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, 5) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją zamówienia a w szczególności w kontaktach z przedstawicielami oświaty oraz właścicielami urządzeń infrastruktury technicznej, itp.; 6) prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi objętymi przedmiotem umowy w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane; łącznie z robotami koniecznymi do wykonania, a nie ujętymi w dokumentacji projektowej i niemożliwymi do przewidzenia na etapie podpisywania umowy; 7) swobodnego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania; 8) przygotowania niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy robót budowlanych w obecności przedstawiciela Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią; 9) uzgodnienia z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 10) egzekwowania od Wykonawcy uaktualnionego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w zależności od postępu robót oraz jego akceptacji w ciągu 7 dni; 11) prowadzenia regularnych (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską; kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; 12) w przypadku wykonywania robót przez podwykonawców ciągłe monitorowanie wykonywanych przez nich robót, a w szczególności: a) posiadanie wiedzy na temat wykonywania robót przez podwykonawców i nadzorowanie dokonywania wpisu do dziennika budowy o wykonywaniu robót przez konkretnego podwykonawcę, b) nadzorowanie poprawności wprowadzenia podwykonawców do realizacji robót budowlanych, a zwłaszcza stwierdzania zawarcia umów o podwykonawstwo wg zatwierdzonego projektu umowy; 13) monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie rzeczywistego zaawansowania i zgodności z obowiązującym przy realizacji przedmiotu umowy harmonogramem robót; 14) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości zobligowanie Wykonawcy wpisem do dziennika budowy do naprawy sytuacji; 15) udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizowanego zadania inwestycyjnego; 16) podejmowania decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w warunkach umowy na roboty budowlane oraz powiadamianie niezwłoczne o takich zdarzeniach Zamawiającego; 17) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót budowlanych, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna; 18) organizacji oraz przewodniczenia naradom dotyczącym postępu robót (Rad Budowy), w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w realizację umowy stron (Kierownik robót, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawca robót budowlanych oraz inni przedstawiciele firm biorących udział w realizacji budowy) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie do 5 dni od dnia narady, narady winny odbywać się wg potrzeb, minimum raz na dwa tygodnie; 19) obecność całego Zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego według potrzeb na naradach budowy jest obowiązkowa; 20) czuwania nad realizacją elementów robót związanych z ochroną środowiska, współpracy z organizacjami ekologicznymi, zgodnie z obwiązującymi przepisami; 21) wydawania poleceń zmian Wykonawcy robót budowlanych oraz dokonywania ich wyceny po akceptacji przez Zamawiającego; 22) sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, nie ujęte dokumentacji projektowej oraz zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; sprawdzanie wycen robót dodatkowych, zamiennych i podobnych oraz kontrola rozliczeń wykonanych robót budowlanych, w uzgodnieniu z Zamawiającym negocjowanie z Wykonawcą robót budowlanych wynagrodzenia za roboty nie objęte umową podstawową, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 23) nadzorowania wykonania robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym – w ramach wynagrodzenia; 24) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów; 25) nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych; 26) udział w komisyjnym pobieraniu próbek do badań oraz powiadamiania Zamawiającego na 3 dni przed o zamiarze ich pobrania. 27) zlecania Wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości; 28) sprawdzania i formułowania zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułów własności sprzętu itp.; 29) zatwierdzania rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w umowie z Wykonawcą tych robót; 30) zalecenia sporządzania wszelkich koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy; 31) weryfikowania „rysunków powykonawczych" sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych; 32) odbioru, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu; 33) sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót, w oparciu o obowiązujący harmonogram rzeczowo-finansowy i dokumenty przedstawione przez Wykonawcę robót; 34) sprawdzenia zgodności faktury Wykonawcy robót budowlanych z dokumentami odbioru i wcześniejszymi dokumentami rozliczeniowymi, zatwierdzenia, opisania i zwrotu faktury w terminie 3 dni od jej otrzymania; 35) doradzania Zamawiającemu na temat możliwych sposobów obniżenia kosztów realizowanego przez Wykonawcę robót budowlanych zamówienia; 36) sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienia Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad; 37) poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę robót budowlanych; 38) przygotowania odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, przygotowania protokołu odbioru, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru (w szczególności sprawdzenia harmonogramu finansowo-rzeczowego) oraz uczestnictwa w odbiorze robót podstawowych, i robót dodatkowych; 39) powiadomienia komisji odbioru o terminie i miejscu odbioru, 40) poświadczenia terminu zakończenia robót; 41) identyfikowania wszędzie tam, gdzie jest to możliwe, ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawcy robót budowlanych i stron trzecich oraz informowania o tym Zamawiającego wraz z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom; 42) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych po zakończeniu robót; 43) zapobiegania roszczeniom Wykonawcy robót budowlanych ; 44) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót budowlanych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy i podania Zamawiającemu sposobu ich rozwiązania; 45) rozpatrywania roszczeń Wykonawcy robót budowlanych i przedstawienia stanowiska w odniesieniu do nich; 46) w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji zadania inwestycyjnego, reprezentowanie Zamawiającego w zakresie technicznym, poprzez przedstawianie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego, co do przedmiotu sporu; 47) wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego wymaganych przez Zamawiającego jak i dla potrzeb rozliczeniowo – kontrolnych dla jednostek zewnętrznych; 48) prowadzenia bieżącej kontroli realizowanego zadania inwestycyjnego; 49) odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach, problemach jakie napotkał w trakcie realizacji robót; 50) sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót budowlanych; 51) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; 52) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót; 53) przegląd kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego oraz dokumentacji związanej z nadzorowana budową w formie i terminie ustalonym wspólnie z Zamawiającym; 54) przygotowywania niezbędnych dokumentów do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, o ile jest wymagane; 55) dokonywania inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 56) odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 57) wspierania Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; 58) dokonania odbioru końcowego i przekazanie obiektu do eksploatacji po uzgodnieniu z Kierownikiem Robót , 59) przygotowania końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego i sporządzenia sprawozdania końcowego z jego realizacji. 2. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w porozumieniu z Projektantem będzie decydować o: 1) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; 2) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót; 3) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej z Wykonawcą robót; 4) wprowadzeniu zmian w dokumentacji projektowej, O powyższych decyzjach Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie niezwłocznie informować Zamawiającego. 3. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie wnioskować do Zamawiającego o: 1) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie usunie ich w wyznaczonym terminie; 2) zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy robót budowlanych; 3) udzielenie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego, zgodnie z ustawą pzp. Etap po zakończeniu robót Po zakończeniu robót budowlanych Inspektor Nadzoru Inwestycyjnego, potwierdzi gotowość obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru końcowego. Inspektor Nadzoru Inwestycyjnego wyegzekwuje od Wykonawcy robót przygotowanie Operatu Kolaudacyjnego (Odbiorowego) wraz z jego sprawdzeniem i zadba o dostarczenie przez Wykonawcę robót wszelkich niezbędnych dokumentów, a także sprawdzi i potwierdzi gotowość obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru końcowego. W okresie rękojmi, Inspektor Nadzoru Inwestycyjnego jest zobowiązany i upoważniony do: 1) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z przeglądami wykonanych robót oraz usuwaniem wad, które ujawnią się w okresie rękojmi; 2) prowadzenia regularnych przeglądów wykonanych robót (co najmniej 2 razy w roku) z udziałem Kierownika Robót i przedstawicieli Wykonawcy robót budowlanych i sporządzania protokołów z przeglądów oraz przekazywania protokołów wykonawcy robót i zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty dokonania przeglądu. 3) wystawiania Wykonawcy robót budowlanych polecenia usunięcia wad, które zostaną ujawnione w trakcie przeglądów i wyznaczania terminów ich usunięcia; 4) nadzoru nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 5) odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 6) wnioskowania do Zamawiającego o zlecenie zastępczego usunięcia wad w przypadku, gdy nie zostaną usunięte przez Wykonawcę robót budowlanych w wyznaczonym terminie; 7) sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego (ostatecznego) wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów; 8) sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego po okresie rękojmi i potwierdzenia usunięcia wszystkich wad ujawnionych w okresie rękojmi; 9) wspierania Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów. III. Współpraca z Zamawiającym. Na każdym etapie realizacji zadania inwestycyjnego Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z umowy o roboty budowlane. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego niniejszego zamówienia zorganizuje pracę swojego Zespołu w taki sposób, aby zadanie inwestycyjne było realizowane zgodnie ze szczegółowym harmonogramem czasowym, rzeczowym i finansowym. IV. Wymagania od Inspektora Nadzoru Inwestorskiego 1. Personel Nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego, powierzony będzie osobom wskazanym w ofercie Wykonawcy niniejszego zamówienia. Osoby - Zespół Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, musi spełniając określone w SIWZ wymagania. Wszyscy uczestnicy Zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego odgrywają zasadniczą rolę w realizacji nadzoru nad realizowanymi robotami budowlanymi. Należą do nich: • Inspektor nadzoru robót budowlanych- Inspektor Koordynator • Inspektor nadzoru robót sanitarnych • Inspektor nadzoru robót elektrycznych • Inspektor nadzoru robót teletechnicznych. Osobą odpowiedzialną za kierowanie zespołem inspektorów będzie Inspektor Koordynator, który może przekazać którykolwiek ze swoich obowiązków i uprawnień zastępcy, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego i po powiadomieniu Wykonawcy robót. Personel Wykonawcy niniejszego zamówienia będzie wykonywał swoje obowiązki z należytą starannością, a w szczególności będzie: a) dokumentował decyzje i rozstrzygnięcia mające wpływ na potwierdzone kwoty; b) przestrzegał prawidłowości rozliczeń rachunkowych; c) dbał o kompletność korespondencji i prawidłowość przedstawianej dokumentacji; d) potwierdzał wyłącznie kwoty, które bezspornie są należne Wykonawcy robót budowlanych, a wszelkich kalkulacji dokonywał w oparciu o warunki umowy i zasady oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi; e) nie dopuszczał do sytuacji, w których jego działania lub zaniechania będą stanowiły podstawę roszczeń Wykonawcy robót budowlanych; Inspektor Nadzoru Inwestorskiego może przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenia wszystkich inspektorów o przyjęciu obowiązku pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, a także kopię uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby. 2. Raporty Wykonawca niniejszego zamówienia sporządza raporty w czasie trwania Umowy na realizację niniejszego zadania inwestycyjnego w zakresie i terminach określonych poniżej. 1) Raporty miesięczne Inspektor Nadzoru Inwestorskiego do 10-tego każdego miesiąca przedłoży „Raport miesięczny" informujący o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane. Raport będzie zawierał: a) opis postępu robót i powstałych problemów, propozycje rozwiązania tych problemów, b) zaangażowanie sił i środków Wykonawcy robót, c) postęp robót w podziale na kategorie robót w powiązaniu z harmonogramem rzeczowo-finansowym, d) fotografie (z widocznymi datami) dokumentujące postęp robót, e) wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia. f) aktualne szacunki kosztu końcowego na różnych etapach realizacji zadania inwestycyjnego oraz wartość robót dodatkowych, 2) Raport techniczny Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przygotuje (wtedy, kiedy to konieczne) raport informujący o problemach technicznych, jakie wystąpiły w trakcie realizacji robót. Taki raport będzie wymagany, kiedy wystąpią poważne zmiany w dokumentacji projektowej. 3) Raport dotyczący sporu Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przedłoży Zamawiającemu „Raport dotyczący sporu" w każdym wypadku, gdy w trakcie realizacji usługi zostanie wszczęty spór między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji zadania inwestycyjnego. Każdy „Raport dotyczący sporu" zawierał będzie szczegółowy opis zdarzeń i korespondencji dotyczącej sporu (wraz z kalendarium). Do „Raportu" powinny być załączone wszelkie istotne dokumenty, które pozwolą na przeanalizowanie przebiegu sporu i stanowisk stron, jeśli nie będzie wynikało to z korespondencji. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie zobowiązany do zawarcia w „Raporcie" swego wyraźnego i jednoznacznego stanowiska, co do przedmiotu sporu oraz uzasadnienia dla podejmowanych w związku ze sporem rozstrzygnięć 4) Raport końcowy Po zakończeniu robót, przed odbiorem końcowym, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przedłoży Zamawiającemu „Raport końcowy" zawierający: 1. Wstęp 1.1. Krótki opis projektu 2. Dokumentację Projektową 2.1. Założenia Projektowe 2.2. Zmiany projektowe w trakcie realizacji 3. Wykonawstwo 3.1. Postęp robót 3.2. Uwagi do wykonania poszczególnych głównych elementów robót 3.3. Osiągnięta jakość robót w zgodności ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3.4 Przyczyny wystąpienia wad 4. Sprawy umowy o roboty budowlane i zmiany 4.1. Czas trwania umowy o roboty budowlane 4.2. Roszczenia 5. Sprawy finansowe 5.1. Przyczyny zmiany ceny umownej wykonawcy 5.2. Końcowe rozliczenie ilościowe wykonanych robót 6. Uwagi i wnioski z przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego dotyczące: 6.1. Dokumentacji projektowej 6.2. Warunków realizacji zadania inwestycyjnego 6.3. Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 6.4. Czasu trwania umowy o roboty budowlane 6.5. Technologii robót 6.6. Rekomendacji na przyszłe, podobne projekty. W okresie rękojmi, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu raportów z przeprowadzonych przeglądów robót zrealizowanych w ramach zawartej umowy oraz usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych wad ujawnionych w okresie rękojmi.


II.5) Główny kod CPV:
71520000-9

Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
71540000-5
71247000-1



II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach:    lub
dniach:

lub

data rozpoczęcia:
  lub
zakończenia:
2019-04-30


II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla inwestycji obejmującej budowę/ przebudowę/ rozbudowę budynku użyteczności publicznej, budynku wielofunkcyjnego lub budynku zamieszkania zbiorowego o kubaturze nie mniejszej niż 7 000 m 3 i o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto, obejmującego – roboty budowlane w branży: konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Osób zdolnych do wykonania zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami niezbędną/niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; Kwalifikacje Zespołu Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego a) Inspektor koordynator (1 osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru w zakresie objętym dokumentacją projektową, posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru, w tym wykonywał 1 usługę nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia związanego z robotami budowlanymi obejmującymi budowę/ przebudowę/ rozbudowę budynku użyteczności publicznej, budynku wielofunkcyjnego lub budynku zamieszkania zbiorowego o kubaturze nie mniejszej niż 7 000 m 3 i o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto; b) Inspektor robót sanitarnych (1 osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót sanitarnych lub inspektora nadzoru w zakresie objętym dokumentacją projektową, posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru, w tym wykonywał 1 usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami branży sanitarnej o wartości min. 200 000,00 zł brutto; c) Inspektor robót elektrycznych (1 osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót sanitarnych lub inspektora nadzoru w zakresie objętym dokumentacją projektową, posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru, w tym wykonywał 1 usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami branży sanitarnej o wartości min. 200 000,00 zł brutto; d) Inspektor robót teletechnicznych (1 osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót sanitarnych lub inspektora nadzoru w zakresie objętym dokumentacją projektową. Zamawiający dopuszcza łączenia specjalności wskazanych wyżej przez osoby posiadające powyższe wymagane uprawnienia. Osoba wskazana do pełnienia obu funkcji musi spełniać wymagania dla obu łączonych funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena potwierdzenia spełniania braku podstaw wykluczenia zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 3 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena potwierdzenia spełniania warunków zostanie wstępnie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego we wskazanym przez niego terminie, jednak nie krótszym niż 5 dni, zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień złożenia tych dokumentów. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a i 4 ustawy Pzp oraz nie stawia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust.2 Pzp.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami ( załącznik nr 7 )

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem Zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 3) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 4) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują); 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : 1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:


Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena ofertowa60,00
jakość – czas przybycia na plac budowy40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe



IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy. 2. Zmiana postanowień umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, w tym przypadku: 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 2) zmiany warunków gospodarczych; 3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia; 4) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia – jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniają warunki określone w Rozdziale VI SIWZ. 5) terminu realizacji przedmiotu umowy, wyłącznie w przypadku: a) występowania niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe niskie dobowe temperatury, długotrwałe opady deszczu lub śniegu itp.) uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z technologią określoną w dokumentacji projektowej - fakt ten musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami oraz wpisem w dzienniku budowy. W takim przypadku dopuszcza się zmianę terminu o czas występowania niesprzyjających warunków atmosferycznych; b) działania siły wyższej. W takim przypadku dopuszcza się zmianę terminu przez okres trwania siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, niezależnie od stron, na których powstanie strony nie miały wpływu i których powstaniu nie mogły zapobiec; za siłę wyższą uważa się również klęski żywiołowe, katastrofy, mające wpływ na terminowość wykonania robót; c) konieczności wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej, których wartość nie przekroczy wartości rozwiązań podstawowych, dokonania zamiany kolejności wykonania robót, zmiany rozwiązań technicznych i/lub technologicznych wykonania elementów robót, przy czym są one dopuszczalne wyłącznie w przypadku gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie opisuje dokumentacja jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 6) zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek; 7) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu o pracę. 8) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 9) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy . 3. Zmiany, o których mowa w ust.2 mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym



IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2017-09-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski

IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

1. Oferty należy składać do dnia 12 września 2017 r. do godziny 10:00 w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią przy ul. Ks. P. Skargi 7. 2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12 września 2017 r. o godzinie 10:15 w siedzibie urzędu, pok. nr 21, II piętro.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






Rozmiar pliku: 45919 KB
Ogłoszenie nr 500052374-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.
Gmina Nakło nad Notecią: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa segmentu Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582777-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nakło nad Notecią, Krajowy numer identyfikacyjny 092350895, ul. Ks. Piotra Skargi   7, 89-100  Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, e-mail malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl, faks 52 386 79 02.
Adres strony internetowej (url): www.bip.naklo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa segmentu Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku”

Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
ZP.271.26.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonawca zapewni po swojej stronie odpowiedni zespół, który posiada niezbędną zdolność techniczną i zawodową w postaci Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń, d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń teletechnicznych. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, iż osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonej funkcji. W związku z ustanowieniem Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wymaga wyznaczenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jako koordynatora ich czynności na budowie. Dokumentacja projektowa oraz STWiOR dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.naklo.bip.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru Inwestorskiego nad realizacja zadania pn. „Budowa segmentu Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku” Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją projektową oraz STWiOR na obiekt. Ponadto wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektu. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. I. Obowiązki ogólne 1. Nadzór Inwestorski sprawowany będzie w następujący sposób: termin rozpoczęcia - od daty podpisania umowy poprzez spisanie protokołu końcowego na wykonane roboty budowlane bez uwag i rozliczenie finansowe inwestycji tj. do 30.04.2019 r. Termin realizacji zadania przez Wykonawcę robót budowlanych – do 31.03.2019 r. Ponadto Wykonawca pełniący funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego zobowiązany będzie pełnić tę funkcję przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza - na podstawie porozumienia stron (Wykonawca robót budowlanych i Zamawiający) możliwość skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia i zapłaty należności za wykonane roboty budowlane w miesiącu grudniu 2018 roku. 2. Czas pracy Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego powinien być dostosowany do czasu pracy Wykonawcy robót budowanych w godzinach od 7:00 do 15:00 niezależnie od czasu trwania tego 3. Wymagana jest obecność na placu budowy /miejscu prowadzenia robót w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór, w tym: - obligatoryjna minimalna ilość pobytów kontrolnych na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. od dnia przekazania Wykonawcy robót budowlanych placu budowy/miejsca realizacji robót, do dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót nadzorowanego zadania do odbioru końcowego) - 2 pobyty/tydzień. - obligatoryjna minimalna ilość pobytów kontrolnych na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. w trakcie wykonywania robót branży sanitarnej) – 1 pobyt/tydzień, - obligatoryjna minimalna ilość pobytów kontrolnych na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. w trakcie wykonywania robót branży elektrycznej) - 1 pobyt na tydzień, - obligatoryjna minimalna ilość pobytów kontrolnych na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, w specjalności w zakresie instalacji i urządzeń teletechnicznych , w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. w trakcie wykonywania robót branży teletechnicznej) - 1 pobyt na tydzień, oraz - dodatkowe pobyty na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, na każde wezwanie Zamawiającego oraz w sytuacjach problematycznych (problemy związane z realizacją robót) i/lub nagłych i/lub awaryjnych oraz w trakcie odbioru końcowego, a także w sytuacjach, gdy wyczerpany został limit tygodniowych obligatoryjnych pobytów kontrolnych, a obecność inspektora (inspektorów) nadzoru inwestorskiego jest niezbędna dla zapewnienia właściwego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi pracami. Obecność Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego konieczna będzie również w niezbędnym zakresie (na każde wezwanie Zamawiającego) celem przedstawienia danych do rozliczenia dotacji celowej z budżetu państwa a także w przypadku konieczności uwzględnienia uwag wniesionych przez Urząd Wojewódzki do rozliczenia zadania. W trakcie prowadzenia robót budowlanych każdy z Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego będzie potwierdzał swój pobyt w karcie pobytów – założonej w celu możliwości weryfikacji pobytów Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego na budowie, znajdującej się w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią. 4.Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z: a) przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie oraz zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, b) dokumentacji projektowej (projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorys ofertowy), c) umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, d) wymagań Zamawiającego. W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego Wykonawca będzie realizował zamówienie poprzez ustanowionych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, przy czym zapewni ciągłość świadczonej usługi w przypadku nieobecności któregokolwiek Inspektora Nadzoru Inwestorskiego poprzez ustanowienie nowego inspektora nadzoru o nie mniejszych kwalifikacjach niż pierwotnie ustanowiony - zastępowany inspektor nadzoru inwestorskiego. 5. Szczegółowe warunki wykonania robót należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Paterku. II. Etapy współpracy Inspektora Nadzoru Inwestorskiego z Zamawiającym • Etap budowy i rozliczenia, • Etap po zakończeniu robót. Etap budowy i rozliczenia tj. okres od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych do dnia zakończenia eobót budowlanych i rozliczenia inwestycji. 1. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest upoważniony i zobowiązany w szczególności do: 1) wspierania Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego; 2) działania w imieniu Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy i na podstawie nadanych upoważnień mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie zadania inwestycyjnego w sposób poprawny jakościowo i w przewidzianych terminach; 3) zapoznania się z dokumentacją projektową (projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi oraz umową zawartą z Wykonawcą robót nadzorowanego zadania, 4) udostępnienia numeru telefonu komórkowego każdego z Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego umożliwiającego szybki i bezpośredni kontakt, w razie konieczności codzienny telefoniczny kontakt z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, 5) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją zamówienia a w szczególności w kontaktach z przedstawicielami oświaty oraz właścicielami urządzeń infrastruktury technicznej, itp.; 6) prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi objętymi przedmiotem umowy w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane; łącznie z robotami koniecznymi do wykonania, a nie ujętymi w dokumentacji projektowej i niemożliwymi do przewidzenia na etapie podpisywania umowy; 7) swobodnego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania; 8) przygotowania niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy robót budowlanych w obecności przedstawiciela Urzędu Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią; 9) uzgodnienia z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 10) egzekwowania od Wykonawcy uaktualnionego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w zależności od postępu robót oraz jego akceptacji w ciągu 7 dni; 11) prowadzenia regularnych (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską; kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie; 12) w przypadku wykonywania robót przez podwykonawców ciągłe monitorowanie wykonywanych przez nich robót, a w szczególności: a) posiadanie wiedzy na temat wykonywania robót przez podwykonawców i nadzorowanie dokonywania wpisu do dziennika budowy o wykonywaniu robót przez konkretnego podwykonawcę, b) nadzorowanie poprawności wprowadzenia podwykonawców do realizacji robót budowlanych, a zwłaszcza stwierdzania zawarcia umów o podwykonawstwo wg zatwierdzonego projektu umowy; 13) monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie rzeczywistego zaawansowania i zgodności z obowiązującym przy realizacji przedmiotu umowy harmonogramem robót; 14) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości zobligowanie Wykonawcy wpisem do dziennika budowy do naprawy sytuacji; 15) udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizowanego zadania inwestycyjnego; 16) podejmowania decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w warunkach umowy na roboty budowlane oraz powiadamianie niezwłoczne o takich zdarzeniach Zamawiającego; 17) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót budowlanych, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna; 18) organizacji oraz przewodniczenia naradom dotyczącym postępu robót (Rad Budowy), w których udział biorą przedstawiciele zaangażowanych w realizację umowy stron (Kierownik robót, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawca robót budowlanych oraz inni przedstawiciele firm biorących udział w realizacji budowy) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie do 5 dni od dnia narady, narady winny odbywać się wg potrzeb, minimum raz na dwa tygodnie; 19) obecność całego Zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego według potrzeb na naradach budowy jest obowiązkowa; 20) czuwania nad realizacją elementów robót związanych z ochroną środowiska, współpracy z organizacjami ekologicznymi, zgodnie z obwiązującymi przepisami; 21) wydawania poleceń zmian Wykonawcy robót budowlanych oraz dokonywania ich wyceny po akceptacji przez Zamawiającego; 22) sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, nie ujęte dokumentacji projektowej oraz zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; sprawdzanie wycen robót dodatkowych, zamiennych i podobnych oraz kontrola rozliczeń wykonanych robót budowlanych, w uzgodnieniu z Zamawiającym negocjowanie z Wykonawcą robót budowlanych wynagrodzenia za roboty nie objęte umową podstawową, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 23) nadzorowania wykonania robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym – w ramach wynagrodzenia; 24) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów; 25) nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych; 26) udział w komisyjnym pobieraniu próbek do badań oraz powiadamiania Zamawiającego na 3 dni przed o zamiarze ich pobrania. 27) zlecania Wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości; 28) sprawdzania i formułowania zaleceń dotyczących poprawności i autentyczności wszelkich certyfikatów, polis ubezpieczeniowych, gwarancji wykonania, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, tytułów własności sprzętu itp.; 29) zatwierdzania rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w umowie z Wykonawcą tych robót; 30) zalecenia sporządzania wszelkich koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, które mogą okazać się konieczne lub zalecane w trakcie budowy; 31) weryfikowania „rysunków powykonawczych" sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych; 32) odbioru, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu; 33) sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót, w oparciu o obowiązujący harmonogram rzeczowo-finansowy i dokumenty przedstawione przez Wykonawcę robót; 34) sprawdzenia zgodności faktury Wykonawcy robót budowlanych z dokumentami odbioru i wcześniejszymi dokumentami rozliczeniowymi, zatwierdzenia, opisania i zwrotu faktury w terminie 3 dni od jej otrzymania; 35) doradzania Zamawiającemu na temat możliwych sposobów obniżenia kosztów realizowanego przez Wykonawcę robót budowlanych zamówienia; 36) sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienia Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad; 37) poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę robót budowlanych; 38) przygotowania odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót, przygotowania protokołu odbioru, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru (w szczególności sprawdzenia harmonogramu finansowo-rzeczowego) oraz uczestnictwa w odbiorze robót podstawowych, i robót dodatkowych; 39) powiadomienia komisji odbioru o terminie i miejscu odbioru, 40) poświadczenia terminu zakończenia robót; 41) identyfikowania wszędzie tam, gdzie jest to możliwe, ryzyk powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawcy robót budowlanych i stron trzecich oraz informowania o tym Zamawiającego wraz z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom; 42) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych po zakończeniu robót; 43) zapobiegania roszczeniom Wykonawcy robót budowlanych ; 44) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót budowlanych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy i podania Zamawiającemu sposobu ich rozwiązania; 45) rozpatrywania roszczeń Wykonawcy robót budowlanych i przedstawienia stanowiska w odniesieniu do nich; 46) w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji zadania inwestycyjnego, reprezentowanie Zamawiającego w zakresie technicznym, poprzez przedstawianie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego, co do przedmiotu sporu; 47) wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego wymaganych przez Zamawiającego jak i dla potrzeb rozliczeniowo – kontrolnych dla jednostek zewnętrznych; 48) prowadzenia bieżącej kontroli realizowanego zadania inwestycyjnego; 49) odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach, problemach jakie napotkał w trakcie realizacji robót; 50) sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót budowlanych; 51) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; 52) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót; 53) przegląd kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego oraz dokumentacji związanej z nadzorowana budową w formie i terminie ustalonym wspólnie z Zamawiającym; 54) przygotowywania niezbędnych dokumentów do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie, o ile jest wymagane; 55) dokonywania inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 56) odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 57) wspierania Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; 58) dokonania odbioru końcowego i przekazanie obiektu do eksploatacji po uzgodnieniu z Kierownikiem Robót , 59) przygotowania końcowego rozliczenia zadania inwestycyjnego i sporządzenia sprawozdania końcowego z jego realizacji. 2. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w porozumieniu z Projektantem będzie decydować o: 1) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; 2) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót; 3) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej z Wykonawcą robót; 4) wprowadzeniu zmian w dokumentacji projektowej, O powyższych decyzjach Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie niezwłocznie informować Zamawiającego. 3. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie wnioskować do Zamawiającego o: 1) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie usunie ich w wyznaczonym terminie; 2) zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy robót budowlanych; 3) udzielenie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego, zgodnie z ustawą pzp. Etap po zakończeniu robót Po zakończeniu robót budowlanych Inspektor Nadzoru Inwestycyjnego, potwierdzi gotowość obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru końcowego. Inspektor Nadzoru Inwestycyjnego wyegzekwuje od Wykonawcy robót przygotowanie Operatu Kolaudacyjnego (Odbiorowego) wraz z jego sprawdzeniem i zadba o dostarczenie przez Wykonawcę robót wszelkich niezbędnych dokumentów, a także sprawdzi i potwierdzi gotowość obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru końcowego. W okresie rękojmi, Inspektor Nadzoru Inwestycyjnego jest zobowiązany i upoważniony do: 1) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z przeglądami wykonanych robót oraz usuwaniem wad, które ujawnią się w okresie rękojmi; 2) prowadzenia regularnych przeglądów wykonanych robót (co najmniej 2 razy w roku) z udziałem Kierownika Robót i przedstawicieli Wykonawcy robót budowlanych i sporządzania protokołów z przeglądów oraz przekazywania protokołów wykonawcy robót i zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty dokonania przeglądu. 3) wystawiania Wykonawcy robót budowlanych polecenia usunięcia wad, które zostaną ujawnione w trakcie przeglądów i wyznaczania terminów ich usunięcia; 4) nadzoru nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 5) odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 6) wnioskowania do Zamawiającego o zlecenie zastępczego usunięcia wad w przypadku, gdy nie zostaną usunięte przez Wykonawcę robót budowlanych w wyznaczonym terminie; 7) sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego (ostatecznego) wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów; 8) sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego po okresie rękojmi i potwierdzenia usunięcia wszystkich wad ujawnionych w okresie rękojmi; 9) wspierania Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów. III. Współpraca z Zamawiającym. Na każdym etapie realizacji zadania inwestycyjnego Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z umowy o roboty budowlane. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego niniejszego zamówienia zorganizuje pracę swojego Zespołu w taki sposób, aby zadanie inwestycyjne było realizowane zgodnie ze szczegółowym harmonogramem czasowym, rzeczowym i finansowym. IV. Wymagania od Inspektora Nadzoru Inwestorskiego 1. Personel Nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego, powierzony będzie osobom wskazanym w ofercie Wykonawcy niniejszego zamówienia. Osoby - Zespół Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, musi spełniając określone w SIWZ wymagania. Wszyscy uczestnicy Zespołu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego odgrywają zasadniczą rolę w realizacji nadzoru nad realizowanymi robotami budowlanymi. Należą do nich: • Inspektor nadzoru robót budowlanych- Inspektor Koordynator • Inspektor nadzoru robót sanitarnych • Inspektor nadzoru robót elektrycznych • Inspektor nadzoru robót teletechnicznych. Osobą odpowiedzialną za kierowanie zespołem inspektorów będzie Inspektor Koordynator, który może przekazać którykolwiek ze swoich obowiązków i uprawnień zastępcy, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego i po powiadomieniu Wykonawcy robót. Personel Wykonawcy niniejszego zamówienia będzie wykonywał swoje obowiązki z należytą starannością, a w szczególności będzie: a) dokumentował decyzje i rozstrzygnięcia mające wpływ na potwierdzone kwoty; b) przestrzegał prawidłowości rozliczeń rachunkowych; c) dbał o kompletność korespondencji i prawidłowość przedstawianej dokumentacji; d) potwierdzał wyłącznie kwoty, które bezspornie są należne Wykonawcy robót budowlanych, a wszelkich kalkulacji dokonywał w oparciu o warunki umowy i zasady oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi; e) nie dopuszczał do sytuacji, w których jego działania lub zaniechania będą stanowiły podstawę roszczeń Wykonawcy robót budowlanych; Inspektor Nadzoru Inwestorskiego może przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenia wszystkich inspektorów o przyjęciu obowiązku pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, a także kopię uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby. 2. Raporty Wykonawca niniejszego zamówienia sporządza raporty w czasie trwania Umowy na realizację niniejszego zadania inwestycyjnego w zakresie i terminach określonych poniżej. 1) Raporty miesięczne Inspektor Nadzoru Inwestorskiego do 10-tego każdego miesiąca przedłoży „Raport miesięczny" informujący o postępie robót, uzyskiwanym poziomie jakości robót, sprawach finansowych oraz występujących problemach w realizacji umowy na roboty budowlane. Raport będzie zawierał: a) opis postępu robót i powstałych problemów, propozycje rozwiązania tych problemów, b) zaangażowanie sił i środków Wykonawcy robót, c) postęp robót w podziale na kategorie robót w powiązaniu z harmonogramem rzeczowo-finansowym, d) fotografie (z widocznymi datami) dokumentujące postęp robót, e) wykaz roszczeń i etap ich rozpatrzenia. f) aktualne szacunki kosztu końcowego na różnych etapach realizacji zadania inwestycyjnego oraz wartość robót dodatkowych, 2) Raport techniczny Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przygotuje (wtedy, kiedy to konieczne) raport informujący o problemach technicznych, jakie wystąpiły w trakcie realizacji robót. Taki raport będzie wymagany, kiedy wystąpią poważne zmiany w dokumentacji projektowej. 3) Raport dotyczący sporu Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przedłoży Zamawiającemu „Raport dotyczący sporu" w każdym wypadku, gdy w trakcie realizacji usługi zostanie wszczęty spór między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji zadania inwestycyjnego. Każdy „Raport dotyczący sporu" zawierał będzie szczegółowy opis zdarzeń i korespondencji dotyczącej sporu (wraz z kalendarium). Do „Raportu" powinny być załączone wszelkie istotne dokumenty, które pozwolą na przeanalizowanie przebiegu sporu i stanowisk stron, jeśli nie będzie wynikało to z korespondencji. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie zobowiązany do zawarcia w „Raporcie" swego wyraźnego i jednoznacznego stanowiska, co do przedmiotu sporu oraz uzasadnienia dla podejmowanych w związku ze sporem rozstrzygnięć 4) Raport końcowy Po zakończeniu robót, przed odbiorem końcowym, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przedłoży Zamawiającemu „Raport końcowy" zawierający: 1. Wstęp 1.1. Krótki opis projektu 2. Dokumentację Projektową 2.1. Założenia Projektowe 2.2. Zmiany projektowe w trakcie realizacji 3. Wykonawstwo 3.1. Postęp robót 3.2. Uwagi do wykonania poszczególnych głównych elementów robót 3.3. Osiągnięta jakość robót w zgodności ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 3.4 Przyczyny wystąpienia wad 4. Sprawy umowy o roboty budowlane i zmiany 4.1. Czas trwania umowy o roboty budowlane 4.2. Roszczenia 5. Sprawy finansowe 5.1. Przyczyny zmiany ceny umownej wykonawcy 5.2. Końcowe rozliczenie ilościowe wykonanych robót 6. Uwagi i wnioski z przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego dotyczące: 6.1. Dokumentacji projektowej 6.2. Warunków realizacji zadania inwestycyjnego 6.3. Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 6.4. Czasu trwania umowy o roboty budowlane 6.5. Technologii robót 6.6. Rekomendacji na przyszłe, podobne projekty. W okresie rękojmi, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu raportów z przeprowadzonych przeglądów robót zrealizowanych w ramach zawartej umowy oraz usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych wad ujawnionych w okresie rękojmi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV:
71540000-5


Dodatkowe kody CPV:
71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2017

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
83448.78

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany "INŻYNIERIA"
Email wykonawcy: grekuscom@wp.pl
Adres pocztowy: {Dane ukryte}
Kod pocztowy: 85-347
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
86715.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 187400.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

Adres: Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
woj. kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe: email: malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl
tel: 52 386 79 01, 52 386 79 60
fax: 52 386 79 02
Termin składania wniosków lub ofert:
2017-09-11
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 582777-N-2017
ID postępowania Zamawiającego: ZP.271.26.2017
Data publikacji zamówienia: 2017-09-03
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 595 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: www.bip.naklo.pl
Informacja dostępna pod: www.bip.naklo.pl
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 Usługi zarządzania budową
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Budowa segmentu Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku” Zakład Budowlany "INŻYNIERIA"
Bydgoszcz
2017-11-01 86 715,00