Chorzów: Opracowanie Zintegrowanego Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic.


Numer ogłoszenia: 70188 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2-411-261...9, faks 32 2-417-458.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.chorzow.eu


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Zintegrowanego Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie podzielono na dwie części: Część I: Wykonanie Lokalnego Programu Rewitalizacji Chorzowa do 2030 r. obejmuje opracowanie dokumentu podległego do strategii rozwoju miasta zintegrowanego z ustaleniami planu miejscowego (MPZP). Lokalny Program Rewitalizacji (LPR) winien być programem operacyjnym. Program powinien składać się z dwóch komponentów: 1.klasycznego - obejmującego działania związane z poprawą stanu szeroko rozumianej tkanki miejskiej w obszarze kryzysowym - np. budynki i budowle wymagające generalnego remontu potrzeby termomodernizacyjne, substandardy architektoniczne (np. zdewastowana zabudowa barakowa, magazynowa itp.) , tereny nieużytków (najczęściej poprzemysłowych), uporządkowanie i uzupełnienie zabudowy, potrzeby budowy ,uzupełnienia lub odnowy przestrzeni publicznych, terenów zieleni itp., budowa lub poprawa jakości i standardu dróg i chodników lokalnych, 2.społeczno-gospodarczego - obejmującego działania związane z ograniczeniem degradacji społeczno-gospodarczej poprzez walkę z wykluczeniem społecznym ( bezrobocie i ubóstwo ), poprawą bezpieczeństwa, zwiększeniem potencjału gospodarczego. Lokalny Program Rewitalizacji powinny mieć następującą strukturę : 1.Streszczenie, 2.Diagnozę, powinna zawierać kontekst w zakresie elementu polityki strategicznej miasta, konieczne jest określenie w jaki sposób delimitowano obszary kryzysowe miasta. 3.Analizę przyczyn degradacji i charakterystykę sytuacji na obszarach objętych LPR, w tym także nawiązania do szerszej struktury i procesów rozwojowych miasta. Analiza powinna być prowadzona w obu komponentach i przede wszystkim charakteryzować zjawiska kryzysowe. W analizie powinni zostać zidentyfikowani potencjalni partnerzy i interesariusze projektu. 4.Opis najważniejszych potencjałów ,wyzwań ,problemów obszarów objętych LPR z udziałem obu komponentów. Doprecyzowanie celów szczegółowych i priorytetów rewitalizacji. 5.Cele szczegółowe rewitalizacji wraz z narzędziami ich rewitalizacji ,a także system zarządzania rewitalizacją programu. 6.Środki realizacji celów (z rozbiciem na oba komponenty i wskazaniem ich komplementarności w przypadku jej występowania),opracowanie planu rzeczowo- finansowego zadania dla obszarów zrewitalizowanych, w podziale na lata i zakres przedmiotowy oraz wysokość i źródła finansowania. Zasadniczą częścią opracowania powinny być tabele szczegółowo opisujące planowane projekty, czas ich realizacji i poszczególne etapy ,oczekiwane rezultaty (wskaźniki produktu, rezultatu i oddziaływania ), niezbędne nakłady wraz informacją o zakładanych źródłach finansowania, lista podmiotów uczestniczących w realizacji zadania. Tabela winna być przygotowana w taki sposób, aby łatwo można było wprowadzać zmiany w jej treści. Projekty zupełnie niezależne od władz lokalnych -powinny być przedstawiane , jako lista dobrowolnych partnerstw. Ostatnią częścią tej jednostki LPR powinno być przedstawienie powiązań miedzy poszczególnymi projektami . 7.Wskaźniki LPR. 8. Załączniki mapowe i inne ilustrujące wyznaczone obszary kryzysowe miasta. 9.Instrumenty wdrażania programu i komunikacji społecznej obejmujące formę zarządzania realizacją LPR-u ,system informacji i promocji ,system budowania i wspierania partnerstw, system monitorowania procesu rewitalizacji. 10.Wnioski W trakcie realizacji LPR należy uwzględnić: roboczą wersję Miniprogramu Rewitalizacji Chorzowa II stanowiący załącznik nr 8, projekt wytycznych w sprawie przygotowania Lokalnych Programów Rewitalizacji i uwzględniać kolejne jego aktualizacje stanowiący załącznik nr 9, opracowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, założenia końcowe dla Strategii Rozwoju Chorzowa do 2030 r. (wraz z dokumentem obowiązującym, który powstanie w czasie realizacji tego zamówienia) stanowiące załącznik nr 10 oraz Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic - określenie obszaru funkcjonalnego poprzez jego identyfikacje i delimitację zamieszczone na stronie internetowej www.miasto3com Wykonawca winien przeprowadzić postępowanie związane z Strategiczną Oceną Oddziaływania na Środowisko (SOOŚ) wynikającą z zapisów ustawy z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie ,udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, 1235 z późn. zm.), a w szczególności z art.47 ww ustawy wskazującym, że przeprowadzenie SOOŚ jest wymagane także w przypadku dokumentów innych niż te wymienione w art.46 ,jeżeli w uzgodnieniu z właściwym organem ,o którym mowa art.57 ,organ opracowujący projekt dokumentu stwierdzi ,że wyznaczają one ramy dla późniejszej realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko lub ,że realizacja postanowień tych dokumentów może spowodować znaczące oddziaływanie na środowisko i w tym przypadku zakłada się taką ewentualność. Wymóg SOOŚ powoduje konieczność uzgodnienie przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. Sporządzenie Prognozy Oddziaływania na Środowisko powinno zawsze odpowiadać wymogom wynikającym z art.51 ust.2 ww. ustawy , przy zachowaniu warunków ,o których mowa w art.52 ust.1 i 2 ustawy. Organami właściwymi w sprawach opiniowania i uzgadniania w ramach SOOŚ są w tym przypadku Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska i Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny. Zgodnie z treścią art.53 Organ opracowujący projekt dokumentu ,o którym mowa w art.46 lub art.47 , uzgadnia z właściwymi organami zakres i stopień szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. Uzgodnienia dokonuje się w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku o uzgodnienie. Organ opracowujący projekt dokumentu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko poddaje go opiniowaniu przez właściwe organy, które w terminie 30 dni od dnia otrzymania takiego wniosku wydaja opinię. Organ opracowujący projekt takiego dokumentu zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w tym postępowaniu. Zasady udziału społeczeństwa w podejmowaniu decyzji określają art.33-art.38 ww. ustawy, a udział społeczeństwa w opracowywaniu dokumentów określają art.39- art.43 ww. ustawy. Wykonawca powinien zapewnić 1 spotkanie konsultacyjne z udziałem dwóch moderatorów trwające do 5 godzin, wraz z wynajmem sali, na to spotkanie Wykonawca zapewnia catering dla około 70 osób (w formie napojów woda mineralna, soki, kawa , herbata wraz z dodatkami i tzw. słodki poczęstunek, który może obejmować również owoce) oraz posiłek lunchowy, dla którego dopuszcza się kanapki z częściowym przystawaniem ich dla wegetarian przy założeniu około 4 kanapek dla jednej osoby. Wykonawca zapewnia materiały dla potrzeb konsultacji i materiały piśmienne, jak również informacje o projekcie wraz z wykonaniem plakatów i ich rozplakatowaniem .Plakaty będą zawierały informacje o projekcie. Konsultacje winny się odbyć do III kwartału 2014 r. W przypadku pozostałych ewentualnych konsultacji Zamawiający może udostępnić jedynie nieodpłatnie salę posiedzeń w budynku UM Chorzowa. Wykonawca LPR zobowiązany będzie w 2015 r. do zaprezentowania na konferencji prezentacji ilustrującej i opisującej kluczowe założenia LPR. Rezultaty konsultacji winny być wykorzystane w następujący sposób: 1.Wykonawca utrwala wyniki konsultacji - po konsultacjach musi powstać protokół lub notatka , jak również materiał fotograficzny. Dokumenty te zostaną udostępnione na stronie internetowej projektu. 2.Zamawiający upubliczni wyniki konsultacji oraz przedstawi wyniki analizy materiału powstałego w czasie konsultacji, które sporządzi Wykonawca. Zamawiający zapewni zamieszczenie na stronie internetowej projektu niezbędnych materiałów dla potrzeb realizacji opracowania. Wykonawca dla tej części zamówienia sporządzi następujące dokumenty : Lokalny Program Rewitalizacji Chorzowa do 2030 roku wraz z ewentualnymi dokumentami związanym z SOOŚ winny być przygotowana w formacie A-4 zawierać powyżej 100 stron (w tym materiał zdjęciowy kolorowy, schematy, tabele, ankiety. plany ,mapy itp.) a jego projekt i skład graficzny przygotowany do druku zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zakłada wydrukowanie 10 egzemplarzy Lokalnego Programu Rewitalizacji Chorzowa do 2030 roku. Każdy egzemplarz wyposażony będzie dodatkowo w nośnik elektroniczny zawierający pełną treść dokumentu. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 4 egzemplarze LPR na 4 sztukach nośników elektronicznych w formie edytowalnej i nieedytowalnej przy użyciu powszechnie dostępnego programu. Dodatkowo Wykonawca wykona 4 egzemplarze prezentacji multimedialnych o minimalnej ilości 30 sztuk slajdów na 4 sztukach nośników elektronicznych w formacie edytowalnym i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie oprogramowaniu np. w programie Power Point. Zamawiający udostępni Wykonawcy logotypy, które muszą być zamieszczone w Lokalnym Programie Rewitalizacji i na nośniku elektronicznym. Zarówno pełny dokument LPR oraz prezentacja multimedialna mogą zostać udostępnione na stronie internetowej miasta Chorzowa. Część II: Wykonanie Zintegrowanego Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego (ZPROF) Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic do 2030 roku obejmuje analizę dokumentów sporządzonych dla potrzeb projektu -Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic - w postaci 3 lokalnych programów rewitalizacji tych miast, z których Lokalny Program Rewitalizacji Chorzowa do 2030 roku zostanie wykonany 02.09.2014 r. w ramach niniejszego zamówienia, a Lokalne Pogramy Rewitalizacji Rudy Śląskiej i Świętochłowic zostaną udostępnione Wykonawcy w terminie do 03.09.2014 r. Na podstawie tych dokumentów Wykonawca przygotuje -Zintegrowany Program Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa ,Rudy Śląskiej i Świętochłowic do 2030 r.- w terminie do 03.10.2014 r. mając na względzie ,że miejski obszar funkcjonalny (MOF) jest układem osadniczym ciągłym przestrzennie ,złożonym z odrębnych administracyjnie jednostek. Obejmuje zwarty obszar miejski oraz powiązaną z nim funkcjonalnie strefę zurbanizowaną . administracyjnie obszary te mogą obejmować gminy miejskie. MOF można podzielić na 4 podtypy, a w przypadku obszaru funkcjonalnego objętego niniejszym zamówieniem najbardziej odpowiedni jest podtyp związany z ośrodkiem subregionalnym (pow.50 000 mieszkańców ), gdyż dotyczy 3 miast na prawach powiatu, z których każde liczebnie przewyższa 50 tys. mieszkańców. Wszystkie trzy miasta pełnią ważną rolę, jako ośrodki koncentrujące funkcje gospodarcze i społeczne oraz są miejscem dostarczania, w uzupełnieniu do oferty miast regionalnych, usług publicznych istotnych z perspektywy mieszkańców. ZPROF winien być wykonany w postaci dokumentu ,o objętości co najmniej 70 stron maszynopisu formatu kartek A-4 w formie 4 egzemplarzy drukowanych ,oraz w formie 4 egzemplarzy na 4 sztukach nośników elektronicznych w formie edytowalnej i nieedytowalnej ,przy użyciu powszechnie dostępnego programu .Dodatkowo Wykonawca wykona 4 egzemplarze prezentacji multimedialnych o minimalnej ilości 30 sztuk slajdów na 4 sztukach nośników elektronicznych w formacie edytowalnym i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie oprogramowaniu np. PowerPoint. W trakcie prac nad dwoma programami Wykonawca będzie przedstawiał i uzgadniał z Zamawiającym wersje robocze dokumentów stanowiące przedmiot zamówienia, jak również treść opracowanej przez Wykonawcę ankiety wykonanej w taki sposób ,aby można je było zamieścić na stronie (ach) internetowych. Przy opracowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego wyłączne prawa autorskie do opracowania. Uwaga: Do oferty Wykonawca winien dołączyć opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem terminowo-rzeczowym przy założeniu, że zostanie wykonana SOOŚ realizacji prac w ujęciu tabelarycznym w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny jego zawartości merytorycznej. Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 10 stron..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.20.00.00-0.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 03.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Wadium nie jest wymagane


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie spełniania w.w. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w.w. warunek spełniają łącznie.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w.w. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem przynajmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Poprzez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie w sposób należyty usługi w postaci : Przygotowania ,co najmniej jednej strategii rozwoju lub innych dokumentów strategicznych lub innego dokumentu programowego dla co najmniej jednego dużego obszaru zurbanizowanego (np. miasta powyżej 50 000 mieszkańców, województwa, kraju). Powyższe opracowania mogą być wykonane w ramach jednego zadania lub odrębnych zadań. Ocena spełniania w.w. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów ( załączniki nr 4 i 5 do SIWZ). Nie wykazanie spełniania w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w/w warunek spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dołączyć do oferty w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie spełniania w.w. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w.w. warunek spełniają łącznie.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie spełniania w.w. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w.w. warunek spełniają łącznie.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). Nie wykazanie spełniania w.w. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w.w. warunek spełniają łącznie.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunku wynikającego z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie). 3. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu. Pełnomocnictwo do reprezentowania danego podmiotu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem terminowo-rzeczowym przy założeniu, że zostanie wykonana SOOŚ realizacji prac w ujęciu tabelarycznym w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny jego zawartości merytorycznej. Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 10 stron. 6. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. 7. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom lub podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( jeżeli dotyczy). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie. 8. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość zawartości merytorycznej konspektu przedstawiającego sposób realizacji przedmiotu zamówienia - 50


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień umowy na podstawie podpisanego przez strony aneksu do umowy w zakresie: a)Terminu wykonania umowy - np. w przypadku opóźnienia w dostarczeniu programu rewitalizacji danego miasta, b) Przedmiotu zamówienia - wprowadzenia usług zamiennych ( do poziomu 20 % wartości zamówienia ) wynikających z sytuacji awaryjnej, c)Zmniejszenia wynagrodzenia - w przypadku zmniejszenia zakresu usług.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.chorzow.ee/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 237.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
12.03.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 237.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn.:-Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic- realizowany jest w ramach współfinansowania środkami budżetu państwa ujętymi w części 34 -rozwój Regionalny, na finansowanie i współfinansowanie działań podejmowanych w ramach realizacji zadań Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna (POPT) w części dotyczącej projektów realizowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, z wyłączeniem środków na wynagrodzenia pracowników Ministerstwa, środków na wydatki związane z wdrożeniem, utrzymaniem oraz rozwojem infrastruktury i systemów teleinformatycznych Ministerstwa oraz na wydatki związane z obsługą logistyczno-administracyjną, gospodarowaniem mieniem i zarządzaniem nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie Ministerstwa, środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, będącymi w dyspozycji Ministra Rozwoju Regionalnego, w ramach realizacji zadań Instytucji Zarządzającej POPT, Projekt jest dofinansowany w 10 % z środków własnych miast: Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic zgodnie z treścią umowy nr DPT/BDG-II/POPT/90/13z dnia 16.07.2013 r. zawartej z Ministrem Rozwoju Regionalnego, a Miastem Chorzów..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 46985 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
70188 - 2014 data 03.03.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2-411-261...9, fax. 32 2-417-458.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie podzielono na dwie części: Część I: Wykonanie Lokalnego Programu Rewitalizacji Chorzowa do 2030 r. obejmuje opracowanie dokumentu podległego do strategii rozwoju miasta zintegrowanego z ustaleniami planu miejscowego (MPZP). Lokalny Program Rewitalizacji (LPR) winien być programem operacyjnym. Program powinien składać się z dwóch komponentów: 1.klasycznego - obejmującego działania związane z poprawą stanu szeroko rozumianej tkanki miejskiej w obszarze kryzysowym - np. budynki i budowle wymagające generalnego remontu potrzeby termomodernizacyjne, substandardy architektoniczne (np. zdewastowana zabudowa barakowa, magazynowa itp.) , tereny nieużytków (najczęściej poprzemysłowych), uporządkowanie i uzupełnienie zabudowy, potrzeby budowy ,uzupełnienia lub odnowy przestrzeni publicznych, terenów zieleni itp., budowa lub poprawa jakości i standardu dróg i chodników lokalnych, 2.społeczno-gospodarczego - obejmującego działania związane z ograniczeniem degradacji społeczno-gospodarczej poprzez walkę z wykluczeniem społecznym ( bezrobocie i ubóstwo ), poprawą bezpieczeństwa, zwiększeniem potencjału gospodarczego. Lokalny Program Rewitalizacji powinny mieć następującą strukturę : 1.Streszczenie, 2.Diagnozę, powinna zawierać kontekst w zakresie elementu polityki strategicznej miasta, konieczne jest określenie w jaki sposób delimitowano obszary kryzysowe miasta. 3.Analizę przyczyn degradacji i charakterystykę sytuacji na obszarach objętych LPR, w tym także nawiązania do szerszej struktury i procesów rozwojowych miasta. Analiza powinna być prowadzona w obu komponentach i przede wszystkim charakteryzować zjawiska kryzysowe. W analizie powinni zostać zidentyfikowani potencjalni partnerzy i interesariusze projektu. 4.Opis najważniejszych potencjałów ,wyzwań ,problemów obszarów objętych LPR z udziałem obu komponentów. Doprecyzowanie celów szczegółowych i priorytetów rewitalizacji. 5.Cele szczegółowe rewitalizacji wraz z narzędziami ich rewitalizacji ,a także system zarządzania rewitalizacją programu. 6.Środki realizacji celów (z rozbiciem na oba komponenty i wskazaniem ich komplementarności w przypadku jej występowania),opracowanie planu rzeczowo- finansowego zadania dla obszarów zrewitalizowanych, w podziale na lata i zakres przedmiotowy oraz wysokość i źródła finansowania. Zasadniczą częścią opracowania powinny być tabele szczegółowo opisujące planowane projekty, czas ich realizacji i poszczególne etapy ,oczekiwane rezultaty (wskaźniki produktu, rezultatu i oddziaływania ), niezbędne nakłady wraz informacją o zakładanych źródłach finansowania, lista podmiotów uczestniczących w realizacji zadania. Tabela winna być przygotowana w taki sposób, aby łatwo można było wprowadzać zmiany w jej treści. Projekty zupełnie niezależne od władz lokalnych -powinny być przedstawiane , jako lista dobrowolnych partnerstw. Ostatnią częścią tej jednostki LPR powinno być przedstawienie powiązań miedzy poszczególnymi projektami . 7.Wskaźniki LPR. 8. Załączniki mapowe i inne ilustrujące wyznaczone obszary kryzysowe miasta. 9.Instrumenty wdrażania programu i komunikacji społecznej obejmujące formę zarządzania realizacją LPR-u ,system informacji i promocji ,system budowania i wspierania partnerstw, system monitorowania procesu rewitalizacji. 10.Wnioski W trakcie realizacji LPR należy uwzględnić: roboczą wersję Miniprogramu Rewitalizacji Chorzowa II stanowiący załącznik nr 8, projekt wytycznych w sprawie przygotowania Lokalnych Programów Rewitalizacji i uwzględniać kolejne jego aktualizacje stanowiący załącznik nr 9, opracowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, założenia końcowe dla Strategii Rozwoju Chorzowa do 2030 r. (wraz z dokumentem obowiązującym, który powstanie w czasie realizacji tego zamówienia) stanowiące załącznik nr 10 oraz Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic - określenie obszaru funkcjonalnego poprzez jego identyfikacje i delimitację zamieszczone na stronie internetowej www.miasto3com Wykonawca winien przeprowadzić postępowanie związane z Strategiczną Oceną Oddziaływania na Środowisko (SOOŚ) wynikającą z zapisów ustawy z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie ,udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, 1235 z późn. zm.), a w szczególności z art.47 ww ustawy wskazującym, że przeprowadzenie SOOŚ jest wymagane także w przypadku dokumentów innych niż te wymienione w art.46 ,jeżeli w uzgodnieniu z właściwym organem ,o którym mowa art.57 ,organ opracowujący projekt dokumentu stwierdzi ,że wyznaczają one ramy dla późniejszej realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko lub ,że realizacja postanowień tych dokumentów może spowodować znaczące oddziaływanie na środowisko i w tym przypadku zakłada się taką ewentualność. Wymóg SOOŚ powoduje konieczność uzgodnienie przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. Sporządzenie Prognozy Oddziaływania na Środowisko powinno zawsze odpowiadać wymogom wynikającym z art.51 ust.2 ww. ustawy , przy zachowaniu warunków ,o których mowa w art.52 ust.1 i 2 ustawy. Organami właściwymi w sprawach opiniowania i uzgadniania w ramach SOOŚ są w tym przypadku Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska i Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny. Zgodnie z treścią art.53 Organ opracowujący projekt dokumentu ,o którym mowa w art.46 lub art.47 , uzgadnia z właściwymi organami zakres i stopień szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. Uzgodnienia dokonuje się w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku o uzgodnienie. Organ opracowujący projekt dokumentu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko poddaje go opiniowaniu przez właściwe organy, które w terminie 30 dni od dnia otrzymania takiego wniosku wydaja opinię. Organ opracowujący projekt takiego dokumentu zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w tym postępowaniu. Zasady udziału społeczeństwa w podejmowaniu decyzji określają art.33-art.38 ww. ustawy, a udział społeczeństwa w opracowywaniu dokumentów określają art.39- art.43 ww. ustawy. Wykonawca powinien zapewnić 1 spotkanie konsultacyjne z udziałem dwóch moderatorów trwające do 5 godzin, wraz z wynajmem sali, na to spotkanie Wykonawca zapewnia catering dla około 70 osób (w formie napojów woda mineralna, soki, kawa , herbata wraz z dodatkami i tzw. słodki poczęstunek, który może obejmować również owoce) oraz posiłek lunchowy, dla którego dopuszcza się kanapki z częściowym przystawaniem ich dla wegetarian przy założeniu około 4 kanapek dla jednej osoby. Wykonawca zapewnia materiały dla potrzeb konsultacji i materiały piśmienne, jak również informacje o projekcie wraz z wykonaniem plakatów i ich rozplakatowaniem .Plakaty będą zawierały informacje o projekcie. Konsultacje winny się odbyć do III kwartału 2014 r. W przypadku pozostałych ewentualnych konsultacji Zamawiający może udostępnić jedynie nieodpłatnie salę posiedzeń w budynku UM Chorzowa. Wykonawca LPR zobowiązany będzie w 2015 r. do zaprezentowania na konferencji prezentacji ilustrującej i opisującej kluczowe założenia LPR. Rezultaty konsultacji winny być wykorzystane w następujący sposób: 1.Wykonawca utrwala wyniki konsultacji - po konsultacjach musi powstać protokół lub notatka , jak również materiał fotograficzny. Dokumenty te zostaną udostępnione na stronie internetowej projektu. 2.Zamawiający upubliczni wyniki konsultacji oraz przedstawi wyniki analizy materiału powstałego w czasie konsultacji, które sporządzi Wykonawca. Zamawiający zapewni zamieszczenie na stronie internetowej projektu niezbędnych materiałów dla potrzeb realizacji opracowania. Wykonawca dla tej części zamówienia sporządzi następujące dokumenty : Lokalny Program Rewitalizacji Chorzowa do 2030 roku wraz z ewentualnymi dokumentami związanym z SOOŚ winny być przygotowana w formacie A-4 zawierać powyżej 100 stron (w tym materiał zdjęciowy kolorowy, schematy, tabele, ankiety. plany ,mapy itp.) a jego projekt i skład graficzny przygotowany do druku zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zakłada wydrukowanie 10 egzemplarzy Lokalnego Programu Rewitalizacji Chorzowa do 2030 roku. Każdy egzemplarz wyposażony będzie dodatkowo w nośnik elektroniczny zawierający pełną treść dokumentu. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 4 egzemplarze LPR na 4 sztukach nośników elektronicznych w formie edytowalnej i nieedytowalnej przy użyciu powszechnie dostępnego programu. Dodatkowo Wykonawca wykona 4 egzemplarze prezentacji multimedialnych o minimalnej ilości 30 sztuk slajdów na 4 sztukach nośników elektronicznych w formacie edytowalnym i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie oprogramowaniu np. w programie Power Point. Zamawiający udostępni Wykonawcy logotypy, które muszą być zamieszczone w Lokalnym Programie Rewitalizacji i na nośniku elektronicznym. Zarówno pełny dokument LPR oraz prezentacja multimedialna mogą zostać udostępnione na stronie internetowej miasta Chorzowa. Część II: Wykonanie Zintegrowanego Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego (ZPROF) Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic do 2030 roku obejmuje analizę dokumentów sporządzonych dla potrzeb projektu -Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic - w postaci 3 lokalnych programów rewitalizacji tych miast, z których Lokalny Program Rewitalizacji Chorzowa do 2030 roku zostanie wykonany 02.09.2014 r. w ramach niniejszego zamówienia, a Lokalne Pogramy Rewitalizacji Rudy Śląskiej i Świętochłowic zostaną udostępnione Wykonawcy w terminie do 03.09.2014 r. Na podstawie tych dokumentów Wykonawca przygotuje -Zintegrowany Program Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa ,Rudy Śląskiej i Świętochłowic do 2030 r.- w terminie do 03.10.2014 r. mając na względzie ,że miejski obszar funkcjonalny (MOF) jest układem osadniczym ciągłym przestrzennie ,złożonym z odrębnych administracyjnie jednostek. Obejmuje zwarty obszar miejski oraz powiązaną z nim funkcjonalnie strefę zurbanizowaną . administracyjnie obszary te mogą obejmować gminy miejskie. MOF można podzielić na 4 podtypy, a w przypadku obszaru funkcjonalnego objętego niniejszym zamówieniem najbardziej odpowiedni jest podtyp związany z ośrodkiem subregionalnym (pow.50 000 mieszkańców ), gdyż dotyczy 3 miast na prawach powiatu, z których każde liczebnie przewyższa 50 tys. mieszkańców. Wszystkie trzy miasta pełnią ważną rolę, jako ośrodki koncentrujące funkcje gospodarcze i społeczne oraz są miejscem dostarczania, w uzupełnieniu do oferty miast regionalnych, usług publicznych istotnych z perspektywy mieszkańców. ZPROF winien być wykonany w postaci dokumentu ,o objętości co najmniej 70 stron maszynopisu formatu kartek A-4 w formie 4 egzemplarzy drukowanych ,oraz w formie 4 egzemplarzy na 4 sztukach nośników elektronicznych w formie edytowalnej i nieedytowalnej ,przy użyciu powszechnie dostępnego programu .Dodatkowo Wykonawca wykona 4 egzemplarze prezentacji multimedialnych o minimalnej ilości 30 sztuk slajdów na 4 sztukach nośników elektronicznych w formacie edytowalnym i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie oprogramowaniu np. PowerPoint. W trakcie prac nad dwoma programami Wykonawca będzie przedstawiał i uzgadniał z Zamawiającym wersje robocze dokumentów stanowiące przedmiot zamówienia, jak również treść opracowanej przez Wykonawcę ankiety wykonanej w taki sposób ,aby można je było zamieścić na stronie (ach) internetowych. Przy opracowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego wyłączne prawa autorskie do opracowania. Uwaga: Do oferty Wykonawca winien dołączyć opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem terminowo-rzeczowym przy założeniu, że zostanie wykonana SOOŚ realizacji prac w ujęciu tabelarycznym w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny jego zawartości merytorycznej. Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 10 stron...

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie podzielono na dwie części: Część I: Wykonanie Lokalnego Programu Rewitalizacji Chorzowa do 2030 r. obejmuje opracowanie dokumentu podległego do strategii rozwoju miasta zintegrowanego z ustaleniami planu miejscowego (MPZP). Lokalny Program Rewitalizacji (LPR) winien być programem operacyjnym. Program powinien składać się z dwóch komponentów: 1.klasycznego - obejmującego działania związane z poprawą stanu szeroko rozumianej tkanki miejskiej w obszarze kryzysowym - np. budynki i budowle wymagające generalnego remontu potrzeby termomodernizacyjne, substandardy architektoniczne (np. zdewastowana zabudowa barakowa, magazynowa itp.) , tereny nieużytków (najczęściej poprzemysłowych), uporządkowanie i uzupełnienie zabudowy, potrzeby budowy ,uzupełnienia lub odnowy przestrzeni publicznych, terenów zieleni itp., budowa lub poprawa jakości i standardu dróg i chodników lokalnych, 2.społeczno-gospodarczego - obejmującego działania związane z ograniczeniem degradacji społeczno-gospodarczej poprzez walkę z wykluczeniem społecznym ( bezrobocie i ubóstwo ), poprawą bezpieczeństwa, zwiększeniem potencjału gospodarczego. Lokalny Program Rewitalizacji powinny mieć następującą strukturę : 1.Streszczenie, 2.Diagnozę, powinna zawierać kontekst w zakresie elementu polityki strategicznej miasta, konieczne jest określenie w jaki sposób delimitowano obszary kryzysowe miasta. 3.Analizę przyczyn degradacji i charakterystykę sytuacji na obszarach objętych LPR, w tym także nawiązania do szerszej struktury i procesów rozwojowych miasta. Analiza powinna być prowadzona w obu komponentach i przede wszystkim charakteryzować zjawiska kryzysowe. W analizie powinni zostać zidentyfikowani potencjalni partnerzy i interesariusze projektu. 4.Opis najważniejszych potencjałów ,wyzwań ,problemów obszarów objętych LPR z udziałem obu komponentów. Doprecyzowanie celów szczegółowych i priorytetów rewitalizacji. 5.Cele szczegółowe rewitalizacji wraz z narzędziami ich rewitalizacji ,a także system zarządzania rewitalizacją programu. 6.Środki realizacji celów (z rozbiciem na oba komponenty i wskazaniem ich komplementarności w przypadku jej występowania),opracowanie planu rzeczowo- finansowego zadania dla obszarów zrewitalizowanych, w podziale na lata i zakres przedmiotowy oraz wysokość i źródła finansowania. Zasadniczą częścią opracowania powinny być tabele szczegółowo opisujące planowane projekty, czas ich realizacji i poszczególne etapy ,oczekiwane rezultaty (wskaźniki produktu, rezultatu i oddziaływania ), niezbędne nakłady wraz informacją o zakładanych źródłach finansowania, lista podmiotów uczestniczących w realizacji zadania. Tabela winna być przygotowana w taki sposób, aby łatwo można było wprowadzać zmiany w jej treści. Projekty zupełnie niezależne od władz lokalnych -powinny być przedstawiane , jako lista dobrowolnych partnerstw. Ostatnią częścią tej jednostki LPR powinno być przedstawienie powiązań miedzy poszczególnymi projektami . 7.Wskaźniki LPR. 8. Załączniki mapowe i inne ilustrujące wyznaczone obszary kryzysowe miasta. 9.Instrumenty wdrażania programu i komunikacji społecznej obejmujące formę zarządzania realizacją LPR-u ,system informacji i promocji ,system budowania i wspierania partnerstw, system monitorowania procesu rewitalizacji. 10.Wnioski W trakcie realizacji LPR należy uwzględnić: roboczą wersję Miniprogramu Rewitalizacji Chorzowa II stanowiący załącznik nr 8, projekt wytycznych w sprawie przygotowania Lokalnych Programów Rewitalizacji i uwzględniać kolejne jego aktualizacje stanowiący załącznik nr 9, opracowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, założenia końcowe dla Strategii Rozwoju Chorzowa do 2030 r. (wraz z dokumentem obowiązującym, który powstanie w czasie realizacji tego zamówienia) stanowiące załącznik nr 10 oraz Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic - określenie obszaru funkcjonalnego poprzez jego identyfikacje i delimitację zamieszczone na stronie internetowej www.miasto3com Wykonawca winien przeprowadzić postępowanie związane z Strategiczną Oceną Oddziaływania na Środowisko (SOOŚ) wynikającą z zapisów ustawy z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie ,udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, 1235 z późn. zm.), a w szczególności z art.47 ww ustawy wskazującym, że przeprowadzenie SOOŚ jest wymagane także w przypadku dokumentów innych niż te wymienione w art.46 ,jeżeli w uzgodnieniu z właściwym organem ,o którym mowa art.57 ,organ opracowujący projekt dokumentu stwierdzi ,że wyznaczają one ramy dla późniejszej realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko lub ,że realizacja postanowień tych dokumentów może spowodować znaczące oddziaływanie na środowisko i w tym przypadku zakłada się taką ewentualność. Wymóg SOOŚ powoduje konieczność uzgodnienie przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. Sporządzenie Prognozy Oddziaływania na Środowisko powinno zawsze odpowiadać wymogom wynikającym z art.51 ust.2 ww. ustawy , przy zachowaniu warunków ,o których mowa w art.52 ust.1 i 2 ustawy. Organami właściwymi w sprawach opiniowania i uzgadniania w ramach SOOŚ są w tym przypadku Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska i Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny. Zgodnie z treścią art.53 Organ opracowujący projekt dokumentu ,o którym mowa w art.46 lub art.47 , uzgadnia z właściwymi organami zakres i stopień szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. Uzgodnienia dokonuje się w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku o uzgodnienie. Organ opracowujący projekt dokumentu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko poddaje go opiniowaniu przez właściwe organy, które w terminie 30 dni od dnia otrzymania takiego wniosku wydaja opinię. Organ opracowujący projekt takiego dokumentu zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w tym postępowaniu. Zasady udziału społeczeństwa w podejmowaniu decyzji określają art.33-art.38 ww. ustawy, a udział społeczeństwa w opracowywaniu dokumentów określają art.39- art.43 ww. ustawy. Wykonawca powinien zapewnić 1 spotkanie konsultacyjne z udziałem dwóch moderatorów trwające do 5 godzin, wraz z wynajmem sali, na to spotkanie Wykonawca zapewnia catering dla około 70 osób (w formie napojów woda mineralna, soki, kawa , herbata wraz z dodatkami i tzw. słodki poczęstunek, który może obejmować również owoce) oraz posiłek lunchowy, dla którego dopuszcza się kanapki z częściowym przystawaniem ich dla wegetarian przy założeniu około 4 kanapek dla jednej osoby. Wykonawca zapewnia materiały dla potrzeb konsultacji i materiały piśmienne, jak również informacje o projekcie wraz z wykonaniem plakatów i ich rozplakatowaniem .Plakaty będą zawierały informacje o projekcie. Konsultacje winny się odbyć do III kwartału 2014 r. W przypadku pozostałych ewentualnych konsultacji Zamawiający może udostępnić jedynie nieodpłatnie salę posiedzeń w budynku UM Chorzowa. Wykonawca LPR zobowiązany będzie w 2015 r. do zaprezentowania na konferencji prezentacji ilustrującej i opisującej kluczowe założenia LPR. Rezultaty konsultacji winny być wykorzystane w następujący sposób: 1.Wykonawca utrwala wyniki konsultacji - po konsultacjach musi powstać protokół lub notatka , jak również materiał fotograficzny. Dokumenty te zostaną udostępnione na stronie internetowej projektu. 2.Zamawiający upubliczni wyniki konsultacji oraz przedstawi wyniki analizy materiału powstałego w czasie konsultacji, które sporządzi Wykonawca. Zamawiający zapewni zamieszczenie na stronie internetowej projektu niezbędnych materiałów dla potrzeb realizacji opracowania. Wykonawca dla tej części zamówienia sporządzi następujące dokumenty : Lokalny Program Rewitalizacji Chorzowa do 2030 roku wraz z ewentualnymi dokumentami związanym z SOOŚ winny być przygotowana w formacie A-4 zawierać powyżej 100 stron (w tym materiał zdjęciowy kolorowy, schematy, tabele, ankiety. plany ,mapy itp.) a jego projekt i skład graficzny przygotowany do druku zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zakłada wydrukowanie 10 egzemplarzy Lokalnego Programu Rewitalizacji Chorzowa do 2030 roku. Każdy egzemplarz wyposażony będzie dodatkowo w nośnik elektroniczny zawierający pełną treść dokumentu. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 4 egzemplarze LPR na 4 sztukach nośników elektronicznych w formie edytowalnej i nieedytowalnej przy użyciu powszechnie dostępnego programu. Dodatkowo Wykonawca wykona 4 egzemplarze prezentacji multimedialnych o minimalnej ilości 30 sztuk slajdów na 4 sztukach nośników elektronicznych w formacie edytowalnym i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie oprogramowaniu np. w programie Power Point. Zamawiający udostępni Wykonawcy logotypy, które muszą być zamieszczone w Lokalnym Programie Rewitalizacji i na nośniku elektronicznym. Zarówno pełny dokument LPR oraz prezentacja multimedialna mogą zostać udostępnione na stronie internetowej miasta Chorzowa. Część II: Wykonanie Zintegrowanego Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego (ZPROF) Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic do 2030 roku obejmuje analizę dokumentów sporządzonych dla potrzeb projektu -Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic - w postaci 3 lokalnych programów rewitalizacji tych miast, z których Lokalny Program Rewitalizacji Chorzowa do 2030 roku zostanie wykonany 02.09.2014 r. w ramach niniejszego zamówienia, a Lokalne Pogramy Rewitalizacji Rudy Śląskiej i Świętochłowic zostaną udostępnione Wykonawcy w terminie do 03.09.2014 r. Na podstawie tych dokumentów Wykonawca przygotuje -Zintegrowany Program Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa ,Rudy Śląskiej i Świętochłowic do 2030 r.- w terminie do 03.12.2014 r. mając na względzie ,że miejski obszar funkcjonalny (MOF) jest układem osadniczym ciągłym przestrzennie ,złożonym z odrębnych administracyjnie jednostek. Obejmuje zwarty obszar miejski oraz powiązaną z nim funkcjonalnie strefę zurbanizowaną . administracyjnie obszary te mogą obejmować gminy miejskie. MOF można podzielić na 4 podtypy, a w przypadku obszaru funkcjonalnego objętego niniejszym zamówieniem najbardziej odpowiedni jest podtyp związany z ośrodkiem subregionalnym (pow.50 000 mieszkańców ), gdyż dotyczy 3 miast na prawach powiatu, z których każde liczebnie przewyższa 50 tys. mieszkańców. Wszystkie trzy miasta pełnią ważną rolę, jako ośrodki koncentrujące funkcje gospodarcze i społeczne oraz są miejscem dostarczania, w uzupełnieniu do oferty miast regionalnych, usług publicznych istotnych z perspektywy mieszkańców. ZPROF winien być wykonany w postaci dokumentu ,o objętości co najmniej 70 stron maszynopisu formatu kartek A-4 w formie 4 egzemplarzy drukowanych ,oraz w formie 4 egzemplarzy na 4 sztukach nośników elektronicznych w formie edytowalnej i nieedytowalnej ,przy użyciu powszechnie dostępnego programu .Dodatkowo Wykonawca wykona 4 egzemplarze prezentacji multimedialnych o minimalnej ilości 30 sztuk slajdów na 4 sztukach nośników elektronicznych w formacie edytowalnym i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie oprogramowaniu np. PowerPoint. W trakcie prac nad dwoma programami Wykonawca będzie przedstawiał i uzgadniał z Zamawiającym wersje robocze dokumentów stanowiące przedmiot zamówienia, jak również treść opracowanej przez Wykonawcę ankiety wykonanej w taki sposób ,aby można je było zamieścić na stronie (ach) internetowych. Przy opracowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego wyłączne prawa autorskie do opracowania. Uwaga: Do oferty Wykonawca winien dołączyć opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem terminowo-rzeczowym przy założeniu, że zostanie wykonana SOOŚ realizacji prac w ujęciu tabelarycznym w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny jego zawartości merytorycznej. Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 10 stron. SOOŚ dotyczy również ZPROF Chorzowa, Rudy Śląskiej, i Świętochłowic, które będzie realizowane na podobnych zasadach, jak SOOŚ dla LPR Chorzowa do 2030 roku, jednak należy pamiętać, że podstawę opracowania tego dokumentu stanowić będą przygotowane wcześniej LPR wszystkich trzech miast z ich SOOŚ..

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.2).

  • W ogłoszeniu jest:
    CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.10.2014..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2014..

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.1).

  • W ogłoszeniu jest:
    Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.ee/bip.

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu/bip.

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 237..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 237..


II.2) Tekst, który należy dodać:


  • Miejsce, w którym należy dodać tekst:
    II.1.4).

  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
    SOOŚ dotyczy również ZPROF Chorzowa, Rudy Śląskiej, i Świętochłowic, które będzie realizowane na podobnych zasadach, jak SOOŚ dla LPR Chorzowa do 2030 roku, jednak należy pamiętać, że podstawę opracowania tego dokumentu stanowić będą przygotowane wcześniej LPR wszystkich trzech miast z ich SOOŚ..


Chorzów: Opracowanie Zintegrowanego Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic


Numer ogłoszenia: 125974 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 70188 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 4165000, faks 32 4165639, 32 4165640.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Zintegrowanego Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Opracowanie Zintegrowanego Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie podzielono na dwie części: Część I: Wykonanie Lokalnego Programu Rewitalizacji Chorzowa do 2030 r. obejmuje opracowanie dokumentu podległego do strategii rozwoju miasta zintegrowanego z ustaleniami planu miejscowego (MPZP). Lokalny Program Rewitalizacji (LPR) winien być programem operacyjnym. Program powinien składać się z dwóch komponentów: 1.klasycznego - obejmującego działania związane z poprawą stanu szeroko rozumianej tkanki miejskiej w obszarze kryzysowym - np. budynki i budowle wymagające generalnego remontu potrzeby termomodernizacyjne, substandardy architektoniczne (np. zdewastowana zabudowa barakowa, magazynowa itp.) , tereny nieużytków (najczęściej poprzemysłowych), uporządkowanie i uzupełnienie zabudowy, potrzeby budowy ,uzupełnienia lub odnowy przestrzeni publicznych, terenów zieleni itp., budowa lub poprawa jakości i standardu dróg i chodników lokalnych, 2.społeczno-gospodarczego - obejmującego działania związane z ograniczeniem degradacji społeczno-gospodarczej poprzez walkę z wykluczeniem społecznym ( bezrobocie i ubóstwo ), poprawą bezpieczeństwa, zwiększeniem potencjału gospodarczego. Lokalny Program Rewitalizacji powinny mieć następującą strukturę : 1.Streszczenie, 2.Diagnozę, powinna zawierać kontekst w zakresie elementu polityki strategicznej miasta, konieczne jest określenie w jaki sposób delimitowano obszary kryzysowe miasta. 3.Analizę przyczyn degradacji i charakterystykę sytuacji na obszarach objętych LPR, w tym także nawiązania do szerszej struktury i procesów rozwojowych miasta. Analiza powinna być prowadzona w obu komponentach i przede wszystkim charakteryzować zjawiska kryzysowe. W analizie powinni zostać zidentyfikowani potencjalni partnerzy i interesariusze projektu. 4.Opis najważniejszych potencjałów ,wyzwań ,problemów obszarów objętych LPR z udziałem obu komponentów. Doprecyzowanie celów szczegółowych i priorytetów rewitalizacji. 5.Cele szczegółowe rewitalizacji wraz z narzędziami ich rewitalizacji ,a także system zarządzania rewitalizacją programu. 6.Środki realizacji celów (z rozbiciem na oba komponenty i wskazaniem ich komplementarności w przypadku jej występowania),opracowanie planu rzeczowo- finansowego zadania dla obszarów zrewitalizowanych, w podziale na lata i zakres przedmiotowy oraz wysokość i źródła finansowania. Zasadniczą częścią opracowania powinny być tabele szczegółowo opisujące planowane projekty, czas ich realizacji i poszczególne etapy ,oczekiwane rezultaty (wskaźniki produktu, rezultatu i oddziaływania ), niezbędne nakłady wraz informacją o zakładanych źródłach finansowania, lista podmiotów uczestniczących w realizacji zadania. Tabela winna być przygotowana w taki sposób, aby łatwo można było wprowadzać zmiany w jej treści. Projekty zupełnie niezależne od władz lokalnych -powinny być przedstawiane , jako lista dobrowolnych partnerstw. Ostatnią częścią tej jednostki LPR powinno być przedstawienie powiązań miedzy poszczególnymi projektami . 7.Wskaźniki LPR. 8. Załączniki mapowe i inne ilustrujące wyznaczone obszary kryzysowe miasta. 9.Instrumenty wdrażania programu i komunikacji społecznej obejmujące formę zarządzania realizacją LPR-u ,system informacji i promocji ,system budowania i wspierania partnerstw, system monitorowania procesu rewitalizacji. 10.Wnioski W trakcie realizacji LPR należy uwzględnić: roboczą wersję Miniprogramu Rewitalizacji Chorzowa II stanowiący załącznik nr 8, projekt wytycznych w sprawie przygotowania Lokalnych Programów Rewitalizacji i uwzględniać kolejne jego aktualizacje stanowiący załącznik nr 9, opracowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, założenia końcowe dla Strategii Rozwoju Chorzowa do 2030 r. (wraz z dokumentem obowiązującym, który powstanie w czasie realizacji tego zamówienia) stanowiące załącznik nr 10 oraz Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic - określenie obszaru funkcjonalnego poprzez jego identyfikacje i delimitację zamieszczone na stronie internetowej www.miasto3com Wykonawca winien przeprowadzić postępowanie związane z Strategiczną Oceną Oddziaływania na Środowisko (SOOŚ) wynikającą z zapisów ustawy z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie ,udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, 1235 z późn. zm.), a w szczególności z art.47 ww ustawy wskazującym, że przeprowadzenie SOOŚ jest wymagane także w przypadku dokumentów innych niż te wymienione w art.46 ,jeżeli w uzgodnieniu z właściwym organem ,o którym mowa art.57 ,organ opracowujący projekt dokumentu stwierdzi ,że wyznaczają one ramy dla późniejszej realizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko lub ,że realizacja postanowień tych dokumentów może spowodować znaczące oddziaływanie na środowisko i w tym przypadku zakłada się taką ewentualność. Wymóg SOOŚ powoduje konieczność uzgodnienie przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. Sporządzenie Prognozy Oddziaływania na Środowisko powinno zawsze odpowiadać wymogom wynikającym z art.51 ust.2 ww. ustawy , przy zachowaniu warunków ,o których mowa w art.52 ust.1 i 2 ustawy. Organami właściwymi w sprawach opiniowania i uzgadniania w ramach SOOŚ są w tym przypadku Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska i Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny. Zgodnie z treścią art.53 Organ opracowujący projekt dokumentu ,o którym mowa w art.46 lub art.47 , uzgadnia z właściwymi organami zakres i stopień szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko. Uzgodnienia dokonuje się w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku o uzgodnienie. Organ opracowujący projekt dokumentu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko poddaje go opiniowaniu przez właściwe organy, które w terminie 30 dni od dnia otrzymania takiego wniosku wydaja opinię. Organ opracowujący projekt takiego dokumentu zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w tym postępowaniu. Zasady udziału społeczeństwa w podejmowaniu decyzji określają art.33-art.38 ww. ustawy, a udział społeczeństwa w opracowywaniu dokumentów określają art.39- art.43 ww. ustawy. Wykonawca powinien zapewnić 1 spotkanie konsultacyjne z udziałem dwóch moderatorów trwające do 5 godzin, wraz z wynajmem sali, na to spotkanie Wykonawca zapewnia catering dla około 70 osób (w formie napojów woda mineralna, soki, kawa , herbata wraz z dodatkami i tzw. słodki poczęstunek, który może obejmować również owoce) oraz posiłek lunchowy, dla którego dopuszcza się kanapki z częściowym przystawaniem ich dla wegetarian przy założeniu około 4 kanapek dla jednej osoby. Wykonawca zapewnia materiały dla potrzeb konsultacji i materiały piśmienne, jak również informacje o projekcie wraz z wykonaniem plakatów i ich rozplakatowaniem .Plakaty będą zawierały informacje o projekcie. Konsultacje winny się odbyć do III kwartału 2014 r. W przypadku pozostałych ewentualnych konsultacji Zamawiający może udostępnić jedynie nieodpłatnie salę posiedzeń w budynku UM Chorzowa. Wykonawca LPR zobowiązany będzie w 2015 r. do zaprezentowania na konferencji prezentacji ilustrującej i opisującej kluczowe założenia LPR. Rezultaty konsultacji winny być wykorzystane w następujący sposób: 1.Wykonawca utrwala wyniki konsultacji - po konsultacjach musi powstać protokół lub notatka , jak również materiał fotograficzny. Dokumenty te zostaną udostępnione na stronie internetowej projektu. 2.Zamawiający upubliczni wyniki konsultacji oraz przedstawi wyniki analizy materiału powstałego w czasie konsultacji, które sporządzi Wykonawca. Zamawiający zapewni zamieszczenie na stronie internetowej projektu niezbędnych materiałów dla potrzeb realizacji opracowania. Wykonawca dla tej części zamówienia sporządzi następujące dokumenty : Lokalny Program Rewitalizacji Chorzowa do 2030 roku wraz z ewentualnymi dokumentami związanym z SOOŚ winny być przygotowana w formacie A-4 zawierać powyżej 100 stron (w tym materiał zdjęciowy kolorowy, schematy, tabele, ankiety. plany ,mapy itp.) a jego projekt i skład graficzny przygotowany do druku zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zakłada wydrukowanie 10 egzemplarzy Lokalnego Programu Rewitalizacji Chorzowa do 2030 roku. Każdy egzemplarz wyposażony będzie dodatkowo w nośnik elektroniczny zawierający pełną treść dokumentu. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 4 egzemplarze LPR na 4 sztukach nośników elektronicznych w formie edytowalnej i nieedytowalnej przy użyciu powszechnie dostępnego programu. Dodatkowo Wykonawca wykona 4 egzemplarze prezentacji multimedialnych o minimalnej ilości 30 sztuk slajdów na 4 sztukach nośników elektronicznych w formacie edytowalnym i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie oprogramowaniu np. w programie Power Point. Zamawiający udostępni Wykonawcy logotypy, które muszą być zamieszczone w Lokalnym Programie Rewitalizacji i na nośniku elektronicznym. Zarówno pełny dokument LPR oraz prezentacja multimedialna mogą zostać udostępnione na stronie internetowej miasta Chorzowa. Część II: Wykonanie Zintegrowanego Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego (ZPROF) Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic do 2030 roku obejmuje analizę dokumentów sporządzonych dla potrzeb projektu -Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic - w postaci 3 lokalnych programów rewitalizacji tych miast, z których Lokalny Program Rewitalizacji Chorzowa do 2030 roku zostanie wykonany 02.09.2014 r. w ramach niniejszego zamówienia, a Lokalne Pogramy Rewitalizacji Rudy Śląskiej i Świętochłowic zostaną udostępnione Wykonawcy w terminie do 03.09.2014 r. Na podstawie tych dokumentów Wykonawca przygotuje -Zintegrowany Program Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa ,Rudy Śląskiej i Świętochłowic do 2030 r.- w terminie do 03.12.2014 r. mając na względzie ,że miejski obszar funkcjonalny (MOF) jest układem osadniczym ciągłym przestrzennie ,złożonym z odrębnych administracyjnie jednostek. Obejmuje zwarty obszar miejski oraz powiązaną z nim funkcjonalnie strefę zurbanizowaną . administracyjnie obszary te mogą obejmować gminy miejskie. MOF można podzielić na 4 podtypy, a w przypadku obszaru funkcjonalnego objętego niniejszym zamówieniem najbardziej odpowiedni jest podtyp związany z ośrodkiem subregionalnym (pow.50 000 mieszkańców ), gdyż dotyczy 3 miast na prawach powiatu, z których każde liczebnie przewyższa 50 tys. mieszkańców. Wszystkie trzy miasta pełnią ważną rolę, jako ośrodki koncentrujące funkcje gospodarcze i społeczne oraz są miejscem dostarczania, w uzupełnieniu do oferty miast regionalnych, usług publicznych istotnych z perspektywy mieszkańców. ZPROF winien być wykonany w postaci dokumentu ,o objętości co najmniej 70 stron maszynopisu formatu kartek A-4 w formie 4 egzemplarzy drukowanych ,oraz w formie 4 egzemplarzy na 4 sztukach nośników elektronicznych w formie edytowalnej i nieedytowalnej ,przy użyciu powszechnie dostępnego programu .Dodatkowo Wykonawca wykona 4 egzemplarze prezentacji multimedialnych o minimalnej ilości 30 sztuk slajdów na 4 sztukach nośników elektronicznych w formacie edytowalnym i nieedytowalnym w dostępnym powszechnie oprogramowaniu np. PowerPoint. W trakcie prac nad dwoma programami Wykonawca będzie przedstawiał i uzgadniał z Zamawiającym wersje robocze dokumentów stanowiące przedmiot zamówienia, jak również treść opracowanej przez Wykonawcę ankiety wykonanej w taki sposób ,aby można je było zamieścić na stronie (ach) internetowych. Przy opracowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. Prawa autorskie: Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego wyłączne prawa autorskie do opracowania. Uwaga: Do oferty Wykonawca winien dołączyć opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem terminowo-rzeczowym przy założeniu, że zostanie wykonana SOOŚ realizacji prac w ujęciu tabelarycznym w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny jego zawartości merytorycznej. Konspekt powinien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max 10 stron. SOOŚ dotyczy również ZPROF Chorzowa, Rudy Śląskiej, i Świętochłowic, które będzie realizowane na podobnych zasadach, jak SOOŚ dla LPR Chorzowa do 2030 roku, jednak należy pamiętać, że podstawę opracowania tego dokumentu stanowić będą przygotowane wcześniej LPR wszystkich trzech miast z ich SOOŚ.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
73.20.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Zintegrowane podejście do problemów obszarów funkcjonalnych na przykładzie Chorzowa, Rudy Śląskiej i Świętochłowic- realizowany jest w ramach współfinansowania środkami budżetu państwa ujętymi w części 34 -rozwój Regionalny, na finansowanie i współfinansowanie działań podejmowanych w ramach realizacji zadań Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Pomoc Techniczna (POPT) w części dotyczącej projektów realizowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10.04.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
6.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, {Dane ukryte}, 40-844 Katowice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 73000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    85485,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    78486,30
    / Oferta z najwyższą ceną:
    185299,50


  • Waluta:
    PLN.

Adres: Rynek 1, 41-500 Chorzów
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: bzp@chorzow.eu
tel: 324 165 000
fax: 32 4165639, 32 4165640
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-03-11
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 7018820140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-03-02
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 205 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 50%
WWW ogłoszenia: www.chorzow.eu
Informacja dostępna pod: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 237
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
73200000-4 Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Opracowanie Zintegrowanego Programu Rewitalizacji Obszaru Funkcjonalnego Chorzowa , Rudy Śląskiej i Świętochłowic Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych
Katowice
2014-04-14 85 485,00