Lędziny: Świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej Urzędu Miasta Lędziny


Numer ogłoszenia: 372605 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. , faks , strona internetowa www.ledziny.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej Urzędu Miasta Lędziny.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego pomocy prawnej w szczególności w następującym zakresie : bieżące doradztwo prawne, sporządzanie opinii prawnych, formułowanie projektów umów, weryfikacja projektów umów, udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Gminę Lędziny, opracowywanie, opiniowanie i weryfikacja wewnętrznych aktów prawnych oraz reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw, opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów uchwał Rady Miejskiej, udział w sesjach Rady Miejskiej, udzielanie porad prawnych radnym w związku z wykonywaniem przez nich mandatu radnego, pomoc przy opracowywaniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach obywateli, sprawowanie zastępstwa procesowego w sprawach przed sądami powszechnymi, Naczelnym Sądem Administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następującego minimalnego standardu świadczonych usług: a) koordynatora obsługi prawnej Zamawiającego ( radcy prawnego lub adwokata); b) świadczenie usług w siedzibie Zamawiającego, bądź na terenie jego działania średnio w miesięcznym okresie rozliczeniowym - 32 godziny w miesiącu, 2 razy w tygodniu, c)w przypadku konieczności uczestnictwa w rozprawach przed sądami, organami i urzędami administracji publicznej może ulec zmianie sposób uzgodnionych wzajemnych świadczeń pomiędzy stronami, tj. miesięczny okres rozliczeniowy; d)w pozostałym zakresie: udzielanie ustnych porad prawnych zgłaszanych telefonicznie lub drogą elektroniczną. e)opiniowanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod względem prawnym..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.10.00.00-5, 79.11.00.08-8, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-5.


II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA


Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Przedmiotem niniejszego postępowania jest obsługa prawna Gminy Lędziny w Lędzinach tj. usługi określone pod numerem CPV od 79100000-5 (usługi w zakresie doradztwa prawnego) do 79140000-7 (doradztwo prawne i usługi informacyjne). Uwzględniając okoliczności opisane poniżej zdecydowano o konieczności zawarcia umowy w przedmiocie obsługi prawnej w trybie zamówienia z wolnej ręki. Podstawę do zastosowania tego trybu stanowi art. 5 ust 1,1a i ust. 1b oraz art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 i nr 161 poz. 1078), rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68) oraz załącznik nr II B do Dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi w brzmieniu nadanym załącznikiem nr VII do Rozporządzenia Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. Zgodnie z powołanymi przepisami w sytuacji udzielania zamówień na usługi niepriorytetowe, a takimi są usługi prawnicze w myśl rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki lub negocjacji bez ogłoszenia, także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1. naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2. naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3. poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4. uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Powołany przepis pozwala na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki pomimo braku przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 Pzp, w sytuacji gdy występuje uzasadniony przypadek zastosowania takiego trybu udzielenia zamówienia. W przedmiotowej sytuacji zachodzi uzasadniony przypadek dający podstawę zawarcia kolejnej umowy w zakresie obsługi prawnej Gminy Lędziny w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1 a i ust. 1 b Pzp z wykonującą dotychczas tę obsługę Kancelarią Radcy Prawnego dr Alicją Jochymczyk. Zastosowanie innego trybu udzielenia zamówienia celem wyłonienia wykonawcy kontynuującego obsługę prawną spowoduje naruszenie zasad celowego, efektywnego i oszczędnego dokonywania wydatków, a jednocześnie uniemożliwi terminowe wykonanie założonych zobowiązań. Podobnie - prowadzenie stałej obsługi prawnej Gminy Lędziny wymaga dokładnego poznania specyfiki działania tego podmiotu - samorządu w oparciu nie tylko o powszechnie obowiązujące przepisy prawa lecz także o akty prawa miejscowego i przepisy wewnętrzne, z którymi zaznajomienie się wiązać się będzie musiało z zaangażowaniem we wprowadzenie Kancelarii w tę tematykę pracowników Gminy, co oderwie ich od spraw bieżących i także wpłynie na terminową realizację powierzonych Kancelarii zadań. Czynności takie jak prowadzenie rejestru spraw sądowych, wydawanie opinii poszczególnym komórkom organizacyjnym czy udzielanie bieżących porad, udzielanie pomocy prawnej przy udzielaniu zamówień publicznych i zawieraniu umów oraz aktualizacja regulaminów bądź też innych dokumentów wewnętrznych Gminy których prace aktualizacyjne już się rozpoczęły muszą być bowiem wykonywane na bieżąco gdyż wpływają one na prawidłowe i terminowe załatwianie spraw prowadzonych przez Gminę. Zastosowanie trybów przetargowych znacznie wydłuży procedurę udzielenia zamówienia zaś tryb zamówienia z wolnej ręki pozwala na zaoszczędzenie czasu, odgrywającego ważną rolę przy specyfice obsługi prawnej Gminy, o której mowa wyżej. Zważyć należy, iż Kancelaria Radcy Prawnego prowadząca obsługę prawną do tej pory zna już specyfikę działalności Gminy, posiada w tym zakresie niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zapewnia świadczenie obsługi prawnej w sposób ciągły, umożliwiający terminową realizację zadań Gminy, zapewniając w tym bieżące prowadzenie spraw sądowych i egzekucyjnych. Również zasada celowego i efektywnego dokonywania wydatków wskazuje na potrzebę udzielenia zamówienia z wolnej ręki i powierzenia dalszej obsługi prawnej dotychczasowej Kancelarii Prawnej. Poza wszelkimi wątpliwościami pozostaje okoliczność, iż zawarcie umowy w ramach innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki będzie miało przełożenie na poniesienie w tym zakresie niecelowych wydatków. Zostaną one poniesione w sposób nieoszczędny, niezgodny z zasadami, jakimi powinny się kierować podmioty wydatkujące środki publiczne. Tryb zamówienia z wolnej ręki pozwala na przeprowadzenie z wykonawcą negocjacji ceny usługi, co nie jest możliwe przy podstawowym trybie przetargu nieograniczonego. Negocjacja ceny usługi ma istotne przełożenie na wydatki Gminy. Jak wyżej podniesiono w ramach działania Gminy oprócz czynności w ramach obsługi prawnej, a polegających na sporządzaniu pism, umów, opinii, część zamówienia stanowi zastępstwo procesowe, bądź doradztwo w zakresie zastępstwa procesowego w zakresie których to usług ustawodawca pozwala na udzielenie zamówienia z wolnej ręki bez dodatkowych przesłanek, zgodnie z art. 5 ust.1b ustawy Pzp. W ocenie Zamawiającego niecelowe jest jednak oddzielenie usług prawnych polegających na sporządzaniu pism, opinii itp. od usług prawnych polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego zaś ustawa Pzp nie zakazuje łączenia tego rodzaju czynności wchodzących w zakres obsługi prawnej w ramach jednego postępowania. Połączenie takie powinno wynikać z racjonalności działania Zamawiającego, co w niniejszym przypadku niewątpliwie jest zrealizowane. Ponadto zatrudnienie dwóch Kancelarii Prawnych - wykonującej usługę polegającą na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego oraz sprawującej obsługę prawną w pozostałym zakresie spowodowałoby poniesienie znacznie wyższych kosztów i naruszyłoby zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. W świetle powyższego udzielenie zamówienia publicznego z wolnej ręki dotychczasowej Kancelarii Radcy Prawnego dr Alicji Jochymczy 40-026 Katowice, ul. Wojewódzka 16/3 jest uzasadnione. Uzasadnienie wyboru trybu. Przedmiotem niniejszego postępowania jest obsługa prawna

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • KANCELARIA RADCY PRAWNEGO, ul. Wojewódzka 16/3, 40-026 Katowice, kraj/woj. śląskie.


Lędziny: Świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej Urzędu Miasta Lędziny


Numer ogłoszenia: 273 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 372605 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. , faks.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej Urzędu Miasta Lędziny.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego pomocy prawnej w szczególności w następującym zakresie : bieżące doradztwo prawne, sporządzanie opinii prawnych, formułowanie projektów umów, weryfikacja projektów umów, udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Gminę Lędziny, opracowywanie, opiniowanie i weryfikacja wewnętrznych aktów prawnych oraz reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw, opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów uchwał Rady Miejskiej, udział w sesjach Rady Miejskiej, udzielanie porad prawnych radnym w związku z wykonywaniem przez nich mandatu radnego, pomoc przy opracowywaniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach obywateli, sprawowanie zastępstwa procesowego w sprawach przed sądami powszechnymi, Naczelnym Sądem Administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następującego minimalnego standardu świadczonych usług: a) koordynatora obsługi prawnej Zamawiającego ( radcy prawnego lub adwokata); b) świadczenie usług w siedzibie Zamawiającego, bądź na terenie jego działania średnio w miesięcznym okresie rozliczeniowym - 32 godziny w miesiącu, 2 razy w tygodniu, c)w przypadku konieczności uczestnictwa w rozprawach przed sądami, organami i urzędami administracji publicznej może ulec zmianie sposób uzgodnionych wzajemnych świadczeń pomiędzy stronami, tj. miesięczny okres rozliczeniowy; d)w pozostałym zakresie: udzielanie ustnych porad prawnych zgłaszanych telefonicznie lub drogą elektroniczną. e)opiniowanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod względem prawnym..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03.01.2011.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KABCELARIA RADCY PRAWNEGO Dr. Alicja Jochymczyk, {Dane ukryte}, 43-143 Katowice, kraj/woj. śląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 78048,84 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    68292,72


  • Oferta z najniższą ceną:
    68292,72
    / Oferta z najwyższą ceną:
    68292,72


  • Waluta:
    PLN.

ZAŁĄCZNIK I


Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę


  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.


  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem niniejszego postępowania jest obsługa prawna Urzędu Miasta Lędziny tj. usługi określone pod numerem CPV od 79100000-5 (usługi w zakresie doradztwa prawnego) do 79140000-7 (doradztwo prawne i usługi informacyjne). Uwzględniając okoliczności opisane poniżej zdecydowano o konieczności zawarcia umowy w przedmiocie obsługi prawnej w trybie zamówienia z wolnej ręki. Podstawę do zastosowania tego trybu stanowi art. 5 ust 1,1a i ust. 1b oraz art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 i nr 161 poz. 1078), rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68) oraz załącznik nr II B do Dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi w brzmieniu nadanym załącznikiem nr VII do Rozporządzenia Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. Zgodnie z powołanymi przepisami w sytuacji udzielania zamówień na usługi niepriorytetowe, a takimi są usługi prawnicze w myśl rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki lub negocjacji bez ogłoszenia, także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1. naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2. naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3. poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4. uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Powołany przepis pozwala na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki pomimo braku przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 Pzp, w sytuacji gdy występuje uzasadniony przypadek zastosowania takiego trybu udzielenia zamówienia. W przedmiotowej sytuacji zachodzi uzasadniony przypadek dający podstawę zawarcia kolejnej umowy w zakresie obsługi prawnej Urzędu Miasta Lędziny w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1 a i ust. 1 b Pzp z wykonującą dotychczas tę obsługę Kancelarią Radcy Prawnego dr Alicją Jochymczyk. Zastosowanie innego trybu udzielenia zamówienia celem wyłonienia wykonawcy kontynuującego obsługę prawną spowoduje naruszenie zasad celowego, efektywnego i oszczędnego dokonywania wydatków, a jednocześnie uniemożliwi terminowe wykonanie założonych zobowiązań. Podobnie - prowadzenie stałej obsługi prawnej Urzędu Miasta Lędziny wymaga dokładnego poznania specyfiki działania tego podmiotu - samorządu w oparciu nie tylko o powszechnie obowiązujące przepisy prawa lecz także o akty prawa miejscowego i przepisy wewnętrzne, z którymi zaznajomienie się wiązać się będzie musiało z zaangażowaniem we wprowadzenie Kancelarii w tę tematykę pracowników Urzędu Miasta, co oderwie ich od spraw bieżących i także wpłynie na terminową realizację powierzonych Kancelarii zadań. Czynności takie jak prowadzenie rejestru spraw sądowych, wydawanie opinii poszczególnym komórkom organizacyjnym czy udzielanie bieżących porad, udzielanie pomocy prawnej przy udzielaniu zamówień publicznych i zawieraniu umów oraz aktualizacja regulaminów bądź też innych dokumentów wewnętrznych Urzedu których prace aktualizacyjne już się rozpoczęły muszą być bowiem wykonywane na bieżąco gdyż wpływają one na prawidłowe i terminowe załatwianie spraw prowadzonych przez Urzędu Miasta. Zastosowanie trybów przetargowych znacznie wydłuży procedurę udzielenia zamówienia zaś tryb zamówienia z wolnej ręki pozwala na zaoszczędzenie czasu, odgrywającego ważną rolę przy specyfice obsługi prawnej Urzędu, o której mowa wyżej. Zważyć należy, iż Kancelaria Radcy Prawnego prowadząca obsługę prawną do tej pory zna już specyfikę działalności Urzędu Miasta, posiada w tym zakresie niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zapewnia świadczenie obsługi prawnej w sposób ciągły, umożliwiający terminową realizację zadań Urzędu, zapewniając w tym bieżące prowadzenie spraw sądowych i egzekucyjnych. Również zasada celowego i efektywnego dokonywania wydatków wskazuje na potrzebę udzielenia zamówienia z wolnej ręki i powierzenia dalszej obsługi prawnej dotychczasowej Kancelarii Prawnej. Poza wszelkimi wątpliwościami pozostaje okoliczność, iż zawarcie umowy w ramach innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki będzie miało przełożenie na poniesienie w tym zakresie niecelowych wydatków. Zostaną one poniesione w sposób nieoszczędny, niezgodny z zasadami, jakimi powinny się kierować podmioty wydatkujące środki publiczne. Tryb zamówienia z wolnej ręki pozwala na przeprowadzenie z wykonawcą negocjacji ceny usługi, co nie jest możliwe przy podstawowym trybie przetargu nieograniczonego. Negocjacja ceny usługi ma istotne przełożenie na wydatki Urzędu Miasta. Jak wyżej podniesiono w ramach działania Urzędu oprócz czynności w ramach obsługi prawnej, a polegających na sporządzaniu pism, umów, opinii, część zamówienia stanowi zastępstwo procesowe, bądź doradztwo w zakresie zastępstwa procesowego w zakresie których to usług ustawodawca pozwala na udzielenie zamówienia z wolnej ręki bez dodatkowych przesłanek, zgodnie z art. 5 ust.1b ustawy Pzp. W ocenie Zamawiającego niecelowe jest jednak oddzielenie usług prawnych polegających na sporządzaniu pism, opinii itp. od usług prawnych polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego zaś ustawa Pzp nie zakazuje łączenia tego rodzaju czynności wchodzących w zakres obsługi prawnej w ramach jednego postępowania. Połączenie takie powinno wynikać z racjonalności działania Zamawiającego, co w niniejszym przypadku niewątpliwie jest zrealizowane. Ponadto zatrudnienie dwóch Kancelarii Prawnych - wykonującej usługę polegającą na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego oraz sprawującej obsługę prawną w pozostałym zakresie spowodowałoby poniesienie znacznie wyższych kosztów i naruszyłoby zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. W świetle powyższego udzielenie zamówienia publicznego z wolnej ręki dotychczasowej Kancelarii Radcy Prawnego dr Alicji Jochymczy 40-026 Katowice, {Dane ukryte} jest uzasadnione. Uzasadnienie wyboru trybu. Przedmiotem niniejszego postępowania jest obsługa prawna

Adres: ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny
woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: um@ledziny.pl
tel: 32 2166511
fax: 32 2166508
Termin składania wniosków lub ofert:
- brak -
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 37260520100
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2010-12-27
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [WR]: Zamówienia z wolnej ręki
Czas na realizację: -
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.ledziny.pl
Informacja dostępna pod:
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
79100000-5 Usługi prawnicze
79111000-5 Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79112000-2 Usługi reprezentacji prawnej
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej Urzędu Miasta Lędziny KABCELARIA RADCY PRAWNEGO Dr. Alicja Jochymczyk
Katowice
2011-01-03 68 292,00