Wrocław: Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż- poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r


Numer ogłoszenia: 95545 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego , pl. Grunwaldzki 2/4, 50-384 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3757401, faks 071 3757429.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.math.uni.wroc.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż- poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż - poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: liczba części - 6. część 1. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu- Analiza portfelowa Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Analizy portfelowej (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 2. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu:Rachunek Prawdopodobieństwa 1A Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa A1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 3. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu - Rachunek Prawdopodobieństwa B1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa B1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 4. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu -Ekonometria 1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Ekonometria (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 5. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu - Pracownia statystyczna 1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Pracownia Statystyczna 1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 6. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Visual Basic w Excelu (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 6.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy przedstawiają CV w którym prezentują swoje wykształcenie, wiedzę i doświadczenie. Wykonawcy winni dysponować dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy itp.), które potwierdzają ich kwalifikacje.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy przedstawiają CV w którym prezentują swoje wykształcenie, wiedzę i doświadczenie. Wykonawcy winni dysponować dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy itp.), które potwierdzają ich kwalifikacje. Ponadto każdy Wykonawca musi mieć doświadczenie praktyczne w zakresie przygotowywania zajęć w formie e-learningowej w systemie Moodle.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:


  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaaprobowany i podpisany wzór umowy (załącznik nr 2do SIWZ) oraz: ofertę składającą się z : a. CV ze szczególnym uwzględnieniem udokumentowania posiadania wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu kursów z Matematyki na poziomie wyższym dla części 1 z Analizy Portfelowej, dla części 2 i 3 z Rachunku Prawdopodobieństwa, dla części 4 z Ekonometrii, dla części 5 ze Statystyki, dla części 6 z Visual Basic w Excelu, oraz wiedzy i doświadczenia w tworzeniu kursów e-learningu w systemie Moodle. b. określenie ceny ofertowej za całość zamówienia lub jej część w przypadku złożenia oferty częściowej. Sposób obliczenia ceny ofertowej znajduje się w rozdziale VIII SIWZ. c. adresu strony internetowej na której umieszczony jest już wcześniej zrealizowany przez Wykonawcę kurs e-learningu w systemie Moodle lub fragment (próbka) kursu, lub inne materiały pozwalające ocenić umiejętności tworzenia kursów e-learningowych w systemie Moodle (wraz z hasłem lub opisem dostępu do materiałów jeśli dostęp ten jest ograniczony). d. listu(ów) referencyjnego(ych) samodzielnych pracowników naukowych z dziedziny matematyki aplikacyjnej.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
  • 3 - wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bzp.uni.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Instytut Matematyczny Uniwersytetu Wrocławskiego pl. Grunwaldzki 2/4; 50-384 Wroclaw pokój 315.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
30.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Instytut Matematyczny Uniwersytetu Wrocławskiego pl. Grunwaldzki 2/4; 50-384 Wroclaw pokój 315.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Usługi współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt:Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż- poddziałanie 4.1.2.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Analiza portfelowa.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Analiza portfelowa. Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Analizy portfelowej (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 15.09.2010.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
    • 3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35


CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu : Rachunek Prawdopodobieństwa 1A..


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu : Rachunek Prawdopodobieństwa 1A. Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa A1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 15.09.2010.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
    • 3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35


CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek Prawdopodobieństwa B1.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek Prawdopodobieństwa B1. Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa B1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 15.09.2010.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
    • 3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35


CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Ekonometria 1.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Ekonometria 1. Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Ekonometria (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 15.09.2010.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
    • 3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35


CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Pracownia statystyczna 1.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Pracownia statystyczna 1. Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Pracownia Statystyczna 1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 15.09.2010.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
    • 3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35


CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu. Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Visual Basic w Excelu (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 15.09.2010.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35
    • 3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35


Wrocław: Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, atematycznych i przyrodniczych - pilotaż - poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r.


Numer ogłoszenia: 113389 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 95545 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego, pl. Grunwaldzki 2/4, 50-384 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3757401, faks 071 3757429.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, atematycznych i przyrodniczych - pilotaż - poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż- poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: liczba części - 6. część 1. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu Analiza portfelowa Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Analizy portfelowej (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 2. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu Rachunek Prawdopodobieństwa 1A Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa A1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 3. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu Rachunek Prawdopodobieństwa B1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa B1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 4. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu Ekonometria 1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Ekonometria (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 5. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu Pracownia statystyczna 1 Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Pracownia Statystyczna 1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu. część 6. Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu Visual Basic w Excelu Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Visual Basic w Excelu (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Usługi współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż - poddziałanie 4.1.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Analiza portfelowa


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.05.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Irmina Czarna, {Dane ukryte}, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    10000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    0,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    0,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek prawdopodobieństwa 1A


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.05.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Jasiulis-Gołdyn, {Dane ukryte}, 50-231 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    10000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    0,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    0,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek prawdopodobieństwa B1


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.05.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Arendarczyk, {Dane ukryte}, 58-420 Lubawka, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    10000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    0,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    0,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Ekonometria 1


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.05.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Bobikau, {Dane ukryte}, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    10000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    0,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    0,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Pracownia statystyczna 1


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.05.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Żebrowski, {Dane ukryte}, 50-540 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    10000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    0,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    0,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07.05.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Pochyła, {Dane ukryte}, 51-165 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 10000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    10000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    0,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    0,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Kuźnicza 35, 50-138 Wrocław
woj. dolnośląskie
Dane kontaktowe: email: joanna.lata@uwr.edu.pl
tel: 71 375 27 93
fax: -
Termin składania wniosków lub ofert:
2010-04-29
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 9554520100
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2010-04-22
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 138 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 6
Kryterium ceny: 30%
WWW ogłoszenia: www.math.uni.wroc.pl
Informacja dostępna pod: Instytut Matematyczny Uniwersytetu Wrocławskiego pl. Grunwaldzki 2/4; 50-384 Wroclaw pokój 315
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Analiza portfelowa Irmina Czarna
Świdnica
2010-05-07 10 000,00
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek prawdopodobieństwa 1A Barbara Jasiulis-Gołdyn
Wrocław
2010-05-07 10 000,00
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek prawdopodobieństwa B1 Marek Arendarczyk
Lubawka
2010-05-07 10 000,00
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Ekonometria 1 Barbara Bobikau
Koło
2010-05-07 10 000,00
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Pracownia statystyczna 1 Piotr Żebrowski
Wrocław
2010-05-07 10 000,00
Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu Anna Pochyła
Wrocław
2010-05-07 10 000,00