Tyszowce: Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych do obsługi projektu- Absolutna szansa


Numer ogłoszenia: 157363 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tyszowce , ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 084 6619315 w. 15, faks 084 6619302.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.bip.lublin.pl/tyszowce


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych do obsługi projektu- Absolutna szansa.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego do obsługi projektu Absolutna szansa z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zadanie nr 1 - cz. 1; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Tyszowcach Zadanie nr 2- cz 2; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Czartowczyku Zadanie nr 3- cz.3; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Kazimierówce Zadanie nr 4- cz. 4; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Perespie Zadanie nr 5- cz. 5; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Przewalu Zadanie nr 6- cz. 6; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum w Tyszowcach Obowiązki koordynatora szkolnego: -udział w komisji rekrutacyjnej szkoły -logistyka zajęć w szkołach -sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów -kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną -udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień) -koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał) -dokumentacja ewidencyjna podleganie kierownikowi projektu -bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu -weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy -prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów -rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych -prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły -ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu -utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole -przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi -koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci.


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.42.00.00-1.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 6.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Wadium nie obowiązuje


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który posiada co najmniej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie pracy w projektach EFS związanych z oświatą - co najmniej 1 rok.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących jego potencjału technicznego


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących osób zdolnych do wykonania zamówienia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących jego sytuacji ekonomicznej i finansowej


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia dla podmiotów zagranicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy na warunkach jn.: 1) zmian nie dotyczących treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących wypadkach: a) jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo finansowego- termin realizacji umowy wydłuża się o okres wydłużenia realizacji Projektu, b) w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg. pierwotnych terminów, a których nie można było przewidzieć, ani zapobiec ( siła wyższa) c) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w chwili zawierania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 4) Wykonawca może dokonać zmiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu zamówienia- w takiej sytuacji Wykonawca wskaże Zamawiającemu osobę o wiedzy i doświadczeniu nie niższym, od wymaganego w SIWZ. Zmiany winny być sporządzone w formie aneksu do umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
umtyszowce.bip.lubelskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski ul. 3 Maja 8 22- 630 Tyszowce.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. 3 Maja 8 22- 630 Tyszowce kancelaria UM. -pokój nr 1.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Tyszowcach.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obowiązki koordynatora szkolnego -udział w komisji rekrutacyjnej szkoły -logistyka zajęć w szkołach -sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów -kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną -udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień) -koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał) -dokumentacja ewidencyjna -podleganie kierownikowi projektu -bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu -weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy -prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów -rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych -prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły -ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu -utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole -przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi -koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Czartowczyku.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obowiązki koordynatora szkolnego -udział w komisji rekrutacyjnej szkoły -logistyka zajęć w szkołach -sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów -kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną -udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień) -koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał) -dokumentacja ewidencyjna -podleganie kierownikowi projektu -bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu -weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy -prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów -rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych -prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły -ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu -utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole -przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi -koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Kazimierówce.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obowiązki koordynatora szkolnego -udział w komisji rekrutacyjnej szkoły -logistyka zajęć w szkołach -sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów -kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną -udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień) -koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał) -dokumentacja ewidencyjna -podleganie kierownikowi projektu -bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu -weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy -prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów -rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych -prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły -ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu -utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole -przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi -koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Perespie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obowiązki koordynatora szkolnego -udział w komisji rekrutacyjnej szkoły -logistyka zajęć w szkołach -sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów -kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną -udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień) -koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał) -dokumentacja ewidencyjna -podleganie kierownikowi projektu -bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu -weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy -prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów -rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych -prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły -ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu -utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole -przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi -koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Przewalu.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obowiązki koordynatora szkolnego -udział w komisji rekrutacyjnej szkoły -logistyka zajęć w szkołach -sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów -kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną -udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień) -koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał) -dokumentacja ewidencyjna -podleganie kierownikowi projektu -bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu -weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy -prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów -rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych -prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły -ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu -utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole -przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi -koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr:
6
NAZWA:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum w Tyszowcach.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obowiązki koordynatora szkolnego -udział w komisji rekrutacyjnej szkoły -logistyka zajęć w szkołach -sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów -kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną -udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień) -koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał) -dokumentacja ewidencyjna -podleganie kierownikowi projektu -bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu -weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy -prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów -rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych -prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły -ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu -utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole -przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi -koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    79.42.00.00-1.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert:
    najniższa cena.



Numer ogłoszenia: 160321 - 2013; data zamieszczenia: 12.08.2013


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
157363 - 2013 data 07.08.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Tyszowce, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 084 6619315 w. 15, fax. 084 6619302.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    II.1.4.

  • W ogłoszeniu jest:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego do obsługi projektu Absolutna szansa z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zadanie nr 1 - cz. 1; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Tyszowcach Zadanie nr 2- cz 2; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Czartowczyku Zadanie nr 3- cz.3; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Kazimierówce Zadanie nr 4- cz. 4; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Perespie Zadanie nr 5- cz. 5; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Przewalu Zadanie nr 6- cz. 6; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum w Tyszowcach Obowiązki koordynatora szkolnego: -udział w komisji rekrutacyjnej szkoły -logistyka zajęć w szkołach -sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów -kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną -udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień) -koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał) -dokumentacja ewidencyjna podleganie kierownikowi projektu -bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu -weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy -prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów -rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych -prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły -ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu -utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole -przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi -koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego do obsługi projektu Absolutna szansa z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zadanie nr 1 - cz. 1; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Tyszowcach Zadanie nr 2- cz 2; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Czartowczyku Zadanie nr 3- cz.3; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Kazimierówce Zadanie nr 4- cz. 4; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Perespie Zadanie nr 5- cz. 5; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Przewalu Zadanie nr 6- cz. 6; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum w Tyszowcach Obowiązki koordynatora szkolnego: -udział w komisji rekrutacyjnej szkoły -logistyka zajęć w szkołach -sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów -kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną -udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień) -koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał) -dokumentacja ewidencyjna podleganie kierownikowi projektu -bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu -weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy -prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów -rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych -prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły -ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu -utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole -przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi -koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci. Miesięczny czas pracy kordynatora w szkole wynosi 35 godz..

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    IV.4.4.

  • W ogłoszeniu jest:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. 3 Maja 8 22- 630 Tyszowce kancelaria UM. -pokój nr 1..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. 3 Maja 8 22- 630 Tyszowce kancelaria UM. -pokój nr 1..


Tyszowce: Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych do obsługi projektu- Absolutna szansa


Numer ogłoszenia: 171037 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 157363 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tyszowce, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 084 6619315 w. 15, faks 084 6619302.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatorów szkolnych do obsługi projektu- Absolutna szansa.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego do obsługi projektu Absolutna szansa z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zadanie nr 1 - cz. 1; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Tyszowcach Zadanie nr 2- cz 2; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Czartowczyku Zadanie nr 3- cz.3; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Kazimierówce Zadanie nr 4- cz. 4; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Perespie Zadanie nr 5- cz. 5; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Przewalu Zadanie nr 6- cz. 6; pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum w Tyszowcach Obowiązki koordynatora szkolnego: -udział w komisji rekrutacyjnej szkoły -logistyka zajęć w szkołach -sporządzanie szkolnych harmonogramów i programów -kontakt z uczniami i kadrą pedagogiczną -udział w spotkaniach roboczych (1x tydzień) -koordynowanie projektu w szkole zgodnie z umową o dofinansowanie, aktualnymi dokumentami programowymi oraz wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -mierzenie produktów wszystkich zadań (1x kwartał) -dokumentacja ewidencyjna podleganie kierownikowi projektu -bieżące weryfikowanie postępu projektu, harmonogramu -weryfikowanie adekwatności wsparcia do potrzeb uczniów i założonych wskaźników dotyczących uczniów -rozliczenie czasu pracy na podstawie kart czasu pracy -prowadzenie działań związanych z informacją na temat projektu wśród uczniów -rozdysponowanie uczestnikom zajęć podręczników, pomocy dydaktycznych -prowadzenie ewaluacji projektu na terenie szkoły -ścisła i terminowa współpraca z kierownikiem projektu, specjalistą ds. monitoringu i logistyki oraz pracownikami Samorządowej Administracji Szkół w Tyszowcach przy sporządzaniu dokumentacji realizowanego projektu -utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym oraz niezwłocznego informowania go w formie pisemnej o napotkanych problemach lub nieprawidłowościach występujących przy realizacji projektu w szkole -przestrzeganie prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie informacji o projekcie, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi -koordynowanie projektu uwzględnia się mając na uwadze zasadę równości szans w tym płci. Miesięczny czas pracy kordynatora w szkole wynosi 35 godz..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.42.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Tyszowcach.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.08.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jacek Kruk, {Dane ukryte}, 22-630 Tyszowce, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7700,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7700,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7700,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7700,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Czartowczyku.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.08.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Zarębski, {Dane ukryte}, 22-630 Tyszowce, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7700,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7700,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7700,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7700,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Kazimierówce.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.08.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dariusz Tomaszewski, {Dane ukryte}, 22-630 Tyszowce, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7700,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7700,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7700,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7700,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Perespie.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.08.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Monika Kwarciana, {Dane ukryte}, 22-630 Tyszowce, {Dane ukryte}, 22-630 Tyszowce, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7700,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7700,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7700,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7700,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Przewalu.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.08.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agnieszka Pachla, {Dane ukryte}, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7700,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7700,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7700,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7700,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum w Tyszowcach.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23.08.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbara Szopa, {Dane ukryte}, 22-600 Tomaszów Lub, kraj/woj. lubelskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7700,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    7700,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    7700,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    7700,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce
woj. lubelskie
Dane kontaktowe: email: tyszowce@tyszowce.pl,
tel: 084 661 93 15,
fax: 084 661 21 29
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-08-15
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 15736320130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-08-06
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 318 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 6
Kryterium ceny: 0%
WWW ogłoszenia: www.bip.lublin.pl/tyszowce
Informacja dostępna pod: Urząd Miejski ul. 3 Maja 8 22- 630 Tyszowce
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79420000-4 Usługi związane z zarządzaniem
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Tyszowcach. Jacek Kruk
Tyszowce
2013-08-28 7 700,00
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Czartowczyku. Marek Zarębski
Tyszowce
2013-08-28 7 700,00
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Kazimierówce. Dariusz Tomaszewski
Tyszowce
2013-08-28 7 700,00
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Perespie. Monika Kwarciana, Perespa 9, 22-630 Tyszowce
Tyszowce
2013-08-28 7 700,00
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Szkole Podstawowej w Przewalu. Agnieszka Pachla
Zamość
2013-08-28 7 700,00
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Gimnazjum w Tyszowcach. Barbara Szopa
Tomaszów Lub
2013-08-28 7 700,00