Ogłoszenie nr 551331-N-2018 z dnia 2018-04-26 r.

Gmina Brusy: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Pomorskie szlaki kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 08. Konwersja, Działania 08.04. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu

Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 08. Konwersja, Działania 08.04. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego Efektywność energetyczna – wsparcie dotacyjne współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brusy, krajowy numer identyfikacyjny 9235125100000, ul. ul. Na Zaborach  1 , 89632   Brusy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 523 969 302, e-mail zp@brusy.pl, faks 523 969 303.
Adres strony internetowej (URL): brusy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.brusy.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.brusy.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:


Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie
Inny sposób:


Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak
Inny sposób:
Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, Biuro interesanta, pok. Nr 1


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Pomorskie szlaki kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 08. Konwersja, Działania 08.04. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego

Numer referencyjny:
Nr ZP.271.12.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:
Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:



Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:





II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Pomorskie szlaki kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 08. Konwersja, Działania 08.04. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego Efektywność energetyczna – wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w tym: Część I: Infrastruktura kajakowa w miejscowościach Czernica, Kaszuba, Leśno, Męcikał, Mylof, , Parzyn – Młyn, Rolbik, Rolbik – Młyn, Skoszewo na terenie Gminy Brusy Część II: Budowa budynku sportowego w miejscowości Skoszewo, gmina Brusy Część III: Budowa budynku przystani wraz zagospodarowaniem terenu w Męcikale, gm. Brusy 2. Inwestycja objęta nadzorem polegała będzie na: Część I: Infrastruktura kajakowa w miejscowościach Czernica, Kaszuba, Leśno, Męcikał, Mylof, , Parzyn – Młyn, Rolbik, Rolbik – Młyn, Skoszewo na terenie Gminy Brusy zaprojektowaniu, uzyskaniu wymaganych decyzji administracyjnych, wybudowaniu i oddaniu do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek inwestycji obejmującej budowę infrastruktury kajakowej, wg. poniższego zestawienia: 1) w miejscowości Czernica: a) pomost, b) mała architektura, w tym: wiata, przebieralnia, 5 ławostołów, 4 kosze na śmieci, osłona sanitariatu, tablica informacyjno – promocyjna, c) palenisko, 2) w miejscowości Kaszuba: a) pomost z rynną i trapem, b) zjazd z drogi z miejscem do nawracania i postoju, c) mała architektura, w tym: wiata, 6 ławostołów, osłona kontenerów na śmieci, tablica informacyjno – promocyjna, 2 kosze na śmieci, 3) w miejscowości Leśno: a) pomost, b) zatoka postojowa z parkingiem, c) mała architektura, w tym: miejsce na ognisko, wiata, 3 ławostoły, 2 kosze na śmieci, tablica informacyjno - promocyjna, 4) w miejscowości Męcikał: a) pomost z rynną i trapem, b) mała architektura, w tym: suszarka do kajaków, 6 ławostołów, 2 kosze na śmieci, tablica informacyjno – promocyjna, ogrodzenia, c) remont schodów i utwardzenie zjazdu, d) schody z rynną do wodowania kajaków, e) stojak na 5 rowerów 5) w miejscowości Przyn – Młyn: a) pomost z rynną, b) stopnie terenowe,, c) tablica informacyjno - promocyjna, 6) w miejscowości Rolbik: a) pomost, b) zatoka postojowa z parkingiem,, c) mała architektura: wiata, suszarka na kajaki, 4 kosze na śmieci, tablica informacyjno - promocyjna, 7) w miejscowości Rolbik – Młyn: a) pomost z rynną ze stopniami terenowymi i palisada chroniąca linię brzegową, b) tablica informacyjno - promocyjna, 8) w miejscowości Skoszewo: a) pomost, b) mała architektura: 6 ławostołów, 2 kosze na śmieci, tablica informacyjno – promocyjna, 9) wykonanie oznakowania drogowego i wodnego rzek (16 znaków drogowych i 52 znaków wodnych). Roboty budowlane Wykonawca zrealizuje na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez siebie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) i wytycznych Gminy Brusy, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres objętego nadzorem zadania określa Program Funkcjonalno-Użytkowy i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Część II: Budowa budynku sportowego w miejscowości Skoszewo, gmina Brusy wykonaniu robót budowlanych obejmujących:  budowę budynku sportowego dla potrzeb turystyki wodnej o kubaturze 383,00 m3, wyposażonego w instalację wod – kan, c.o., c.w.u., elektryczną,  wykonanie przyłącza energetycznego i kanalizacyjnego do zbiornika bezodpływowego,  utwardzenie terenu wokół budynku,  urządzenie zieleni. Część III: Budowa budynku przystani wraz zagospodarowaniem terenu w Męcikale, gm. Brusy  rozbiórce istniejącego budynku gospodarczego,  budowie budynku przystanie służącego turystyce wodnej o pow. Zabudowy 171,23 m2 wyposażonego w instalację wod. – kan., c.w.u., elektryczną,  wykonaniu przyłączy wod. – kan. oraz energetycznego,  wykonanie instalacji oświetlenia terenu wraz z montażem 4 lamp parkowych 3. Zamówienie obejmuje: Część I: Infrastruktura kajakowa w miejscowościach Czernica, Kaszuba, Leśno, Męcikał, Mylof, , Parzyn – Młyn, Rolbik, Rolbik – Młyn, Skoszewo na terenie Gminy Brusy a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej, Część II: Budowa budynku sportowego w miejscowości Skoszewo, gmina Brusy a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno -budowlanej, b) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej, Część III: Budowa budynku przystani wraz zagospodarowaniem terenu w Męcikale, gm. Brusy a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno -budowlanej, b) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej, 4. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego pełnić będą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) 5. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 6. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będą zobowiązani do: 1) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji; 2) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy; 3) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót; 4) organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad 5) opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii, 6) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe, 7) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, 8) rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia, 9) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 10) dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu, 11) sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym, 12) uczestnictwa w odbiorze końcowym i ostatecznym inwestycji oraz przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania, 13) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, 14) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót; 15) bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót; 16) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; 17) po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia; 18) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 19) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót); 20) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego; 21) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia; 22) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji; 23) uczestniczenia w odbiorze ostatecznym obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót. Inspektor Nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek; 24) wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót; 25) przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu, 26) przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.) 27) Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych. 28) Koordynatorem czynności inspektorów nadzoru różnych branż jest inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej. 7. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych


II.5) Główny kod CPV:
71247000-1

Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
71520000-9
71540000-5



II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach:    lub
dniach:

lub

data rozpoczęcia:
  lub
zakończenia:
2018-10-10


II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU


III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) dysponuje:  jedną osobą na stanowisko Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich, posiadających odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; W przypadku składania oferty na więcej niż na jedną część zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się tymi samymi osobami na wszystkie części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA


III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:








III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI


Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP


III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

a) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik Nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez Wykonawców wspólnie lub przez ustanowionego pełnomocnika

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 7 do SIWZ); 3) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja - Załącznik nr 5 do SIWZ); 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:


Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie osoby pełniącej funkcję Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej 40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne


IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe



IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:


IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:


IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art.144 ustawy Pzp oraz: 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 2) wystąpienia siły wyższej, tj. wystąpienia wyjątkowego wydarzenia lub okoliczności:  na którą Strony nie miały wpływu,  przeciw której Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy,  której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć,  której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron. 3) sądowej waloryzacji zamówienia, 4) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych. 5) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia lub/i umowy na roboty budowlane, 6) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy 7) wyłączenia lub rezygnacji z wykonania części zamówienia (zmniejszenie wynagrodzenia). 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w siwz oraz określił warunki takiej zmiany.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym



IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2018-05-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane


IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr:
1Nazwa:
Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” infrastruktury kajakowej w miejscowościach Czernica, Kaszuba, Leśno, Męcikał, Parzyn – Młyn, Rolbik, Rolbik – Młyn, Skoszewo na terenie Gminy Brusy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Pomorskie szlaki kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 08. Konwersja, Działania 08.04. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego Efektywność energetyczna – wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w tym: Część I: Infrastruktura kajakowa w miejscowościach Czernica, Kaszuba, Leśno, Męcikał, Mylof, , Parzyn – Młyn, Rolbik, Rolbik – Młyn, Skoszewo na terenie Gminy Brusy 3. Zamówienie obejmuje: Część I: Infrastruktura kajakowa w miejscowościach Czernica, Kaszuba, Leśno, Męcikał, Mylof, , Parzyn – Młyn, Rolbik, Rolbik – Młyn, Skoszewo na terenie Gminy Brusy a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej, 4. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego pełnić będą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) 5. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 6. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będą zobowiązani do: 1) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji; 2) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy; 3) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót; 4) organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad 5) opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii, 6) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe, 7) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, 8) rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia, 9) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 10) dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu, 11) sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym, 12) uczestnictwa w odbiorze końcowym i ostatecznym inwestycji oraz przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania, 13) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, 14) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót; 15) bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót; 16) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; 17) po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia; 18) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 19) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót); 20) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego; 21) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia; 22) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji; 23) uczestniczenia w odbiorze ostatecznym obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót. Inspektor Nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek; 24) wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót; 25) przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu, 26) przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.) 27) Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych. 28) Koordynatorem czynności inspektorów nadzoru różnych branż jest inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej. 7. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
71247000-1, 71520000-9, 71540000-5


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie osoby pełniącej funkcję Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
2Nazwa:
Budowa budynku sportowego w miejscowości Skoszewo, gm. Brusy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Pomorskie szlaki kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 08. Konwersja, Działania 08.04. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego Efektywność energetyczna – wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w tym: Część II: Budowa budynku sportowego w miejscowości Skoszewo, gmina Brusy 3. Zamówienie obejmuje: Część II: Budowa budynku sportowego w miejscowości Skoszewo, gmina Brusy a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno -budowlanej, b) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej. 4. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego pełnić będą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) 5. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 6. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będą zobowiązani do: 1) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji; 2) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy; 3) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót; 4) organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad 5) opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii, 6) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe, 7) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, 8) rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia, 9) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 10) dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu, 11) sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym, 12) uczestnictwa w odbiorze końcowym i ostatecznym inwestycji oraz przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania, 13) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, 14) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót; 15) bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót; 16) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; 17) po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia; 18) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 19) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót); 20) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego; 21) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia; 22) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji; 23) uczestniczenia w odbiorze ostatecznym obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót. Inspektor Nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek; 24) wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót; 25) przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu, 26) przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.) 27) Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych. 28) Koordynatorem czynności inspektorów nadzoru różnych branż jest inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej. 7. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
71247000-1, 71520000-9, 71540000-5


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie osoby pełniącej funkcję Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:



Część nr:
3Nazwa:
Budowa budynku przystani wraz zagospodarowaniem terenu w Męcikale, gm. Brusy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Pomorskie szlaki kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 08. Konwersja, Działania 08.04. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego Efektywność energetyczna – wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w tym: Część III: Budowa budynku przystani wraz zagospodarowaniem terenu w Męcikale, gm. Brusy 3. Zamówienie obejmuje: Część III: Budowa budynku przystani wraz zagospodarowaniem terenu w Męcikale, gm. Brusy a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno -budowlanej, b) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej. 4. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego pełnić będą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) 5. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 6. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będą zobowiązani do: 1) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji; 2) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy; 3) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót; 4) organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad 5) opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii, 6) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe, 7) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, 8) rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia, 9) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 10) dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu, 11) sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym, 12) uczestnictwa w odbiorze końcowym i ostatecznym inwestycji oraz przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania, 13) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, 14) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót; 15) bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót; 16) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; 17) po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia; 18) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 19) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót); 20) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego; 21) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia; 22) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji; 23) uczestniczenia w odbiorze ostatecznym obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót. Inspektor Nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek; 24) wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót; 25) przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu, 26) przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.) 27) Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych. 28) Koordynatorem czynności inspektorów nadzoru różnych branż jest inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej. 7. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
71247000-1, 71520000-9, 71540000-5


3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-10

5) Kryteria oceny ofert:

KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie osoby pełniącej funkcję Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:







Rozmiar pliku: 42100 KB
Ogłoszenie nr 500136345-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.
Gmina Brusy: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Pomorskie szlaki kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 08. Konwersja, Działania 08.04. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 08. Konwersja, Działania 08.04. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego Efektywność energetyczna – wsparcie dotacyjne współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551331-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brusy, Krajowy numer identyfikacyjny 9235125100000, ul. ul. Na Zaborach  1, 89632   Brusy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 523 969 302, e-mail zp@brusy.pl, faks 523 969 303.
Adres strony internetowej (url): brusy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Pomorskie szlaki kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 08. Konwersja, Działania 08.04. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego

Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
Nr ZP.271.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Pomorskie szlaki kajakowe – Szlakiem Zbrzycy i Brdy” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 08. Konwersja, Działania 08.04. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego Efektywność energetyczna – wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w tym: Część I: Infrastruktura kajakowa w miejscowościach Czernica, Kaszuba, Leśno, Męcikał, Mylof, , Parzyn – Młyn, Rolbik, Rolbik – Młyn, Skoszewo na terenie Gminy Brusy Część II: Budowa budynku sportowego w miejscowości Skoszewo, gmina Brusy Część III: Budowa budynku przystani wraz zagospodarowaniem terenu w Męcikale, gm. Brusy 2. Inwestycja objęta nadzorem polegała będzie na: Część I: Infrastruktura kajakowa w miejscowościach Czernica, Kaszuba, Leśno, Męcikał, Mylof, , Parzyn – Młyn, Rolbik, Rolbik – Młyn, Skoszewo na terenie Gminy Brusy zaprojektowaniu, uzyskaniu wymaganych decyzji administracyjnych, wybudowaniu i oddaniu do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek inwestycji obejmującej budowę infrastruktury kajakowej, wg. poniższego zestawienia: 1) w miejscowości Czernica: a) pomost, b) mała architektura, w tym: wiata, przebieralnia, 5 ławostołów, 4 kosze na śmieci, osłona sanitariatu, tablica informacyjno – promocyjna, c) palenisko, 2) w miejscowości Kaszuba: a) pomost z rynną i trapem, b) zjazd z drogi z miejscem do nawracania i postoju, c) mała architektura, w tym: wiata, 6 ławostołów, osłona kontenerów na śmieci, tablica informacyjno – promocyjna, 2 kosze na śmieci, 3) w miejscowości Leśno: a) pomost, b) zatoka postojowa z parkingiem, c) mała architektura, w tym: miejsce na ognisko, wiata, 3 ławostoły, 2 kosze na śmieci, tablica informacyjno - promocyjna, 4) w miejscowości Męcikał: a) pomost z rynną i trapem, b) mała architektura, w tym: suszarka do kajaków, 6 ławostołów, 2 kosze na śmieci, tablica informacyjno – promocyjna, ogrodzenia, c) remont schodów i utwardzenie zjazdu, d) schody z rynną do wodowania kajaków, e) stojak na 5 rowerów 5) w miejscowości Przyn – Młyn: a) pomost z rynną, b) stopnie terenowe,, c) tablica informacyjno - promocyjna, 6) w miejscowości Rolbik: a) pomost, b) zatoka postojowa z parkingiem,, c) mała architektura: wiata, suszarka na kajaki, 4 kosze na śmieci, tablica informacyjno - promocyjna, 7) w miejscowości Rolbik – Młyn: a) pomost z rynną ze stopniami terenowymi i palisada chroniąca linię brzegową, b) tablica informacyjno - promocyjna, 8) w miejscowości Skoszewo: a) pomost, b) mała architektura: 6 ławostołów, 2 kosze na śmieci, tablica informacyjno – promocyjna, 9) wykonanie oznakowania drogowego i wodnego rzek (16 znaków drogowych i 52 znaków wodnych). Roboty budowlane Wykonawca zrealizuje na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez siebie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) i wytycznych Gminy Brusy, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres objętego nadzorem zadania określa Program Funkcjonalno-Użytkowy i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Część II: Budowa budynku sportowego w miejscowości Skoszewo, gmina Brusy wykonaniu robót budowlanych obejmujących:  budowę budynku sportowego dla potrzeb turystyki wodnej o kubaturze 383,00 m3, wyposażonego w instalację wod – kan, c.o., c.w.u., elektryczną,  wykonanie przyłącza energetycznego i kanalizacyjnego do zbiornika bezodpływowego,  utwardzenie terenu wokół budynku,  urządzenie zieleni. Część III: Budowa budynku przystani wraz zagospodarowaniem terenu w Męcikale, gm. Brusy  rozbiórce istniejącego budynku gospodarczego,  budowie budynku przystanie służącego turystyce wodnej o pow. Zabudowy 171,23 m2 wyposażonego w instalację wod. – kan., c.w.u., elektryczną,  wykonaniu przyłączy wod. – kan. oraz energetycznego,  wykonanie instalacji oświetlenia terenu wraz z montażem 4 lamp parkowych 3. Zamówienie obejmuje: Część I: Infrastruktura kajakowa w miejscowościach Czernica, Kaszuba, Leśno, Męcikał, Mylof, , Parzyn – Młyn, Rolbik, Rolbik – Młyn, Skoszewo na terenie Gminy Brusy a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej, Część II: Budowa budynku sportowego w miejscowości Skoszewo, gmina Brusy a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno -budowlanej, b) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej, Część III: Budowa budynku przystani wraz zagospodarowaniem terenu w Męcikale, gm. Brusy a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno -budowlanej, b) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej, 4. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego pełnić będą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) 5. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 6. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będą zobowiązani do: 1) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji; 2) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy; 3) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót; 4) organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad 5) opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii, 6) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe, 7) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, 8) rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia, 9) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 10) dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu, 11) sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym, 12) uczestnictwa w odbiorze końcowym i ostatecznym inwestycji oraz przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania, 13) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, 14) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót; 15) bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót; 16) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; 17) po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia; 18) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 19) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót); 20) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego; 21) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia; 22) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji; 23) uczestniczenia w odbiorze ostatecznym obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą robót. Inspektor Nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek; 24) wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót; 25) przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu, 26) przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.) 27) Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych. 28) Koordynatorem czynności inspektorów nadzoru różnych branż jest inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej. 7. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:


Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1


Dodatkowe kody CPV:
71520000-9, 71540000-5
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR:
1   

NAZWA:
Infrastruktura kajakowa w miejscowościach Czernica, Kaszuba, Leśno, Męcikał, Mylof, , Parzyn – Młyn, Rolbik, Rolbik – Młyn, Skoszewo na terenie Gminy Brusy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
11086.38

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KONAR Koordynacja Nadzór Realizacja Robót Budowlanych mgr inż. Mirosław Kubiszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wróblewskiego 18
Kod pocztowy: 89-600
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
9840.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15375.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
2   

NAZWA:
Budowa budynku sportowego w miejscowości Skoszewo, gmina Brusy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
3822.89

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
5904.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5904.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR:
3   

NAZWA:
Budowa budynku przystani wraz zagospodarowaniem terenu w Męcikale, gm. Brusy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018

IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
4205.17

Waluta
PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KONAR Koordynacja Nadzór Realizacja Robót Budowlanych mgr inż. Mirosław Kubiszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wróblewskiego 18
Kod pocztowy: 89-600
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM


Cena wybranej oferty/wartość umowy
5904.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5904.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

Adres: ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy
woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: zp@brusy.pl
tel: 523 969 302
fax: 523 969 303
Termin składania wniosków lub ofert:
2018-05-08
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 551331-N-2018
ID postępowania Zamawiającego: Nr ZP.271.12.2018
Data publikacji zamówienia: 2018-04-25
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 154 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 3
Kryterium ceny: 60%
WWW ogłoszenia: brusy.pl
Informacja dostępna pod: bip.brusy.pl
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 Usługi zarządzania budową
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Infrastruktura kajakowa w miejscowościach Czernica, Kaszuba, Leśno, Męcikał, Mylof, , Parzyn – Młyn, Rolbik, Rolbik – Młyn, Skoszewo na terenie Gminy Brusy KONAR Koordynacja Nadzór Realizacja Robót Budowlanych mgr inż. Mirosław Kubiszewski
Chojnice
2018-06-14 9 840,00
Budowa budynku przystani wraz zagospodarowaniem terenu w Męcikale, gm. Brusy KONAR Koordynacja Nadzór Realizacja Robót Budowlanych mgr inż. Mirosław Kubiszewski
Chojnice
2018-06-14 5 904,00