Lębork: Przeprowadzenie dwóch okresowych audytów finansowych w związku z realizacją Projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lęborka


Numer ogłoszenia: 141610 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie dwóch okresowych audytów finansowych w związku z realizacją Projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lęborka.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu dwóch okresowych audytów finansowych związanych z realizacją projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, zgodnie z następującym harmonogramem: a. pierwszy okresowy audyt finansowy za okres od 01.06.2012 r. do 31.05.2014 r. b. drugi końcowy finansowy audyt Projektu po jego zakończeniu za okres od 01.06.2012 do 30.06.2015 r. 2. Celem audytów finansowych Projektu jest uzyskanie opinii na temat tego, czy sprawozdania finansowe zostały przygotowane pod każdym względem zgodnie z obowiązującymi ramami sprawozdawczości finansowej (ISA 200, punkt 3). W związku z tym sprawozdania finansowe należy przygotować zgodnie z jednym lub wieloma międzynarodowymi standardami rachunkowości, krajowymi standardami rachunkowości lub innymi autorskimi i szeroko zakrojonymi ramami sprawozdawczości finansowej, przeznaczonymi do stosowania w sprawozdawczości finansowej i określonymi w sprawozdaniach finansowych. 3. Instytucja Audytująca przeprowadzi audyt finansowy zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rewizji Finansowej (ISA) wydanymi przez Międzynarodową Radę Standardów Rewizji Finansowej (International Auditing and Assurance Standards Board) (IAASB) Międzynarodowej Federacji Księgowych (IFAC) w celu osiągnięcia uzasadnionego zapewnienia, że sprawozdania finansowe jako całość są wolne od znaczących błędnych oświadczeń, niezależnie od tego czy wynikających z oszustwa czy błędu (ISA 200 punkt 11a) oraz że wszystkie spośród sprawozdań zostały przygotowane w sposób poprawny, zgodnie z obowiązującymi ramami sprawozdawczości finansowej (zgodnie z ISA 200, punkt 3) 4. W przypadku drugiego końcowego audytu Instytucja Audytująca weźmie pod uwagę wyniki z poprzedniego audytu. 5. Instytucja Audytująca może zostać zobligowana do wzięcia pod uwagę dodatkowych wymagań sugerowane przez KIK (Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju) lub stronę szwajcarską. 6. Raport z finansowego audytu okresowego winien zostać opracowany w polskiej wersji językowej, w formie papierowej (3 egz.) i elektronicznej (2 egz.). Wnioski i zalecenia pokontrolne winny zostać przygotowane w wersji polskiej i angielskiej, w formie papierowej (3 egz.) i elektronicznej (2 egz.). 7. Ponadto oprócz raportu z audytu Instytucja Audytująca dostarczy Zamawiającemu informacje odnośnie wszelkich znaczących wad rachunkowości i wewnętrznych systemów kontroli wykrytych przez Instytucję Audytującą. 8. Celem audytu jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że wydatki poniesione w ramach Projektu są kwalifikowalne, a Projekt jest realizowany zgodnie z umową i wnioskiem oraz wydanie opinii w tym zakresie. 9. W opiniach audytor poświadczy, że wszelkie zadania wykonywane w ramach projektu zostały wykonane zgodnie z dokumentami programowymi Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy www.programszwajcarski.gov.pl. (zakładka: Dokumenty, podzakładka Dokumenty Programowe, System Zarządzania i Wdrażania, Umowa finansowa, System monitorowania oraz zakładka Obszary wsparcia Środowisko i infrastruktura, Odbudowa, remont, przebudowa i rozbudowa infrastruktury). 10. Warunki programu są zawsze nadrzędne wobec standardów ogólnych (standardy rachunkowości lub standardy odnośnie systemów zarządzania). 11. Audytor (zwany również dalej Instytucją Audytującą lub Wykonawcą) sprawdzi czy działania, na które przedstawiono wydatki rzeczywiście zostały zrealizowane, czy wnioski o płatność są zgodne z wymaganiami zawartymi w umowie (wniosku) o dofinansowanie, czy są poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi. Powyższe weryfikowane będzie w szczególności na podstawie ksiąg rachunkowych i dowodów księgowych (stanowiącymi podstawę dokonania w nich zapisów) oraz na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków (wnioski o płatność wraz ze wszystkimi załącznikami - finansowymi i merytorycznymi), które powinny odpowiadać we wszystkich istotnych aspektach wymogom programu oraz prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiać sytuację finansową i majątkową projektu według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów. 12. Kontrola dokumentacji finansowo-księgowej obejmie analizę: a) kwalifikowalności wydatków ujętych we wnioskach o płatność, b) poprawności udokumentowania wydatków w Projekcie, stosownie do przedmiotu zamówienia np. umowa, zlecenie wykonania usługi, itp., c) dokumentacji dotyczącej wykonanych usług stosownie do przedmiotu zamówienia, np. protokoły odbioru, oświadczenia, itp., d) prawidłowego udokumentowania poniesionych wydatków, e) prawidłowego opisu dokumentów księgowych, f) księgowania środków finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) stanu oraz przepływów na koncie projektowym, na dzień kontroli, h) prawidłowego zwrotu kwot dofinansowania i należnych odsetek, i) wydatków poniesionych, określonych w Umowie ws. Realizacji Projektu. j) raportów okresowych złożonych w ramach Projektu, popartych odpowiednimi dokumentami finansowymi, potwierdzającymi poniesione wydatki. k) kompletności danych finansowych zawartych w raportach okresowych i wnioskach o płatność w porównaniu do źródłowych dokumentów księgowych. 13.Ponadto zakres audytu nie powinien być węższy niż wymagania WWPE zawarte w dokumentach programowych. 14. Liczba raportów oraz wniosków o płatność objętych pierwszym okresowym audytem finansowym projektu: a. 7 raportów okresowych wraz z korektami do nich b. 2 raporty roczne wraz z korektami do nich (I raport obejmujący rok 2012, II raport obejmujący rok 2013) 15. Całkowita ilość okresów raportowania obejmujących realizację Projektu od momentu zawarcia umowy na realizację Projektu do zakończenia Projektu - 12 okresów, dla których złożonych zostanie 12 raportów i wniosków o płatność (w tym 7, o których mowa w pkt. 14) oraz 3 raporty roczne (w tym 2, o których mowa w pkt. 14). 16. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych dokumentów (w tym dokumentów księgowych i finansowych) oraz udzielenia niezbędnych informacji dotyczących projektu będącego przedmiotem audytu. W szczególności Zamawiający umożliwi Wykonawcy sporządzenie kopii i odpisów wskazanych przez Wykonawcę dokumentów. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt sporządzi kopie i odpisy wskazanych przez siebie dokumentów. 17. Instytucja Audytująca ma prawo wglądu do związanych z przeprowadzanym audytem informacji, danych i innych dokumentów, w tym zawartych na elektronicznych nośnikach informacji, oraz do wykonywania z nich kopii, odpisów, wyciągów, zestawień lub wydruków, z zachowaniem przepisów o tajemnicy ustawowo chronionej. Z chwilą przyjęcia ostatecznych wersji raportów i opinii przez Zamawiającego, na Zamawiającego przechodzą - w ramach wynagrodzenia wypłaconego Instytucji Audytującej za sporządzenie dokumentów z audytu projektu - prawa autorskie do sprawozdania i opinii obejmujące m.in. możliwość ich zwielokrotniania bez ograniczeń, publikacji bez ograniczeń (tak w całości, jak i we fragmentach) oraz prawo powoływania się na treści zawarte w opinii we wszelkich publikacjach dotyczących Zamawiającego i bez względu na medium, w którym publikacji dokonano oraz nakład publikacji. 18. Instytucja Audytująca powinna zapoznać się z zakresem realizowanego projektu, stronami internetowymi, dokumentami programowymi oraz pełnym opisem przedmiotu zamówienia. 19. Odpowiedzialność za nieprawidłowości i błędy merytoryczne raportów oraz przygotowanych dokumentów, zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej spoczywa na Instytucji Audytującej. Instytucja Audytująca na własny koszt dokona poprawy wszystkich dokumentów z przeprowadzonego audytu, w przypadku uwag, przekazanych przez Instytucję Pośredniczącą, Krajową Instytucję Koordynującą lub Biuro Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, zarówno w wersji polskiej jak i angielskiej. Instytucja Audytująca zobowiązana jest do uwzględniania wszystkich uwag przekazywanych przez powyższe Instytucje przez cały okres trwania umowy. 20. Instytucja Audytująca, a także osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu muszą spełniać warunek bezstronności i niezależności w stosunku do Zamawiającego 21. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca (Instytucja Audytująca) dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 22. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Informacje ogólne o Projekcie będącym przedmiotem audytu. Projekt realizowany jest w ramach Szwajcarsko- Polskiego Program Współpracy. Obszar priorytetowy: 2. Środowisko i infrastruktura, Obszar tematyczny: 1. Odbudowa, remont, przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury oraz poprawa stanu środowiska. Cel projektu: Zwiększenie efektywności energetycznej i redukcji emisji, w szczególności gazów cieplarnianych i niebezpiecznych substancji. Szacowany całkowity budżet projektu wynosi 11 638 194 CHF według kursu 1 CHF = 3,394 PLN. Współfinansowanie strony szwajcarskiej - 9 892 465 CHF. Rzeczowy okres realizacji Projektu: od 01.06.2012 r. do 30.06.2015 r..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.21.20.00-3, 79.21.21.00-4.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług, których przedmiotem było wykonanie audytu finansowego projektu realizowanego ze środków pomocowych - unijnych i/lub europejskich i/lub rządów i organizacji innych krajów. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznika Nr 3 do SIWZ - Wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie ostatnich 3 lat. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Audytor winien posiadać łącznie: a) uprawnienia biegłego rewidenta lub inne kwalifikacje audytora wymagane przez organizację będącą członkiem Międzynarodowej Federacji Księgowych - International Federation of Accountants, zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rewizji Finansowej (ISA) wydanymi Międzynarodową Radę Standardów Rewizji Finansowej (IAASB) Międzynarodowej Federacji Księgowych (IFAC), b) minimum 3 letnie doświadczenie w przeprowadzaniu audytów, c) uczestniczyć w co najmniej 2 audytach projektów finansowanych ze środków pomocowych - unijnych i/lub europejskich i/lub rządów i organizacji innych krajów. d) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że przepisy odrębne uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego. Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznika nr 4 - wykazu osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznika Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonanie co najmniej 3 usług, których przedmiotem było wykonanie audytu finansowego projektu realizowanego ze środków pomocowych - unijnych i/lub europejskich i/lub rządów i organizacji innych krajów (nie należy wykazywać usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 3.Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w dziale III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w Art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zstępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 5.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. 7.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w Art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w dziale III.4.2), III.4.3) oraz pkt. 3 i 4 niniejszego działu. 8.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w dziale III.4.2), III.4.4), III.4.3) oraz pkt. 3 i 4 niniejszego działu każdy z Wykonawców składa indywidualnie; dokumenty wymienione w dziale III.4.1) oraz pkt. 1 niniejszego działu składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. 10.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 11.Dołączenie nie poświadczonej kopii Zamawiający traktuje jako brak danego dokumentu. 12.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 13.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 14.Dowodami o których mowa w dziale III.4.1) tiret 1 są: a.poświadczenie b.oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia 15.W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w dziale III.4.1) tiret 1, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 13 niniejszego działu.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z Art. 144 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 1.Zamawiający określa następujące warunki zmian istotnych postanowień zawartej umowy: 1.1. W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT możliwe będzie zawarcie aneksu w zakresie zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT. 1.2. W przypadku zmiany terminu zakończenia robót budowlanych, spowodowanego: warunkami geologicznymi, wystąpieniem wykopalisk i odkryć archeologicznych lub historycznych, niewybuchów lub niewypałów, kolizjami z nieujawnioną na mapie dc. projektowych infrastrukturą, zmianami warunków płatności, przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego (m.in. wstrzymanie robót, nieterminowe udostępnienie terenu budowy, konieczność dokonania ustaleń i udzielenia wyjaśnień, innych przyczyn za które nie odpowiada Instytucja Audytująca. 1.3. Zmiana warunków płatności na skutek wprowadzenia zmian w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Pośredniczącą lub wytycznych Instytucji Pośredniczącej 1.4. Zmiana wynikająca z działania siły wyższej 1.5. Zmiana wynikająca ze zmian w zakresie obowiązujących przepisów prawa. 2.Dopuszczalne są zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3.Ustala się, że nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: 3.1.zmiana nr rachunku bankowego, 3.2.zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego 3.3.zmian danych teleadresowych. 4.Zaistnienie okoliczności, o których mowa w punkcie 6 wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. 5.Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jednaj jest zmiana sprzeczna z Prawem zamówień publicznych


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.um.lebork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork pok. 105C.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
09.05.2014 godzina 09:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Lęborku - BOX nr 1, 84-300 Lębork ul. Armii Krajowej 14.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt realizowany z dofinansowaniem w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Lębork: Przeprowadzenie dwóch audytów finansowych w związku z realizacją Projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomsą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lęborka


Numer ogłoszenia: 202744 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 141610 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie dwóch audytów finansowych w związku z realizacją Projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomsą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lęborka.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu dwóch okresowych audytów finansowych związanych z realizacją projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, zgodnie z następującym harmonogramem: a. pierwszy okresowy audyt finansowy za okres od 01.06.2012 r. do 31.05.2014 r. b. drugi końcowy finansowy audyt Projektu po jego zakończeniu za okres od 01.06.2012 do 30.06.2015 r. 2. Celem audytów finansowych Projektu jest uzyskanie opinii na temat tego, czy sprawozdania finansowe zostały przygotowane pod każdym względem zgodnie z obowiązującymi ramami sprawozdawczości finansowej (ISA 200, punkt 3). W związku z tym sprawozdania finansowe należy przygotować zgodnie z jednym lub wieloma międzynarodowymi standardami rachunkowości, krajowymi standardami rachunkowości lub innymi autorskimi i szeroko zakrojonymi ramami sprawozdawczości finansowej, przeznaczonymi do stosowania w sprawozdawczości finansowej i określonymi w sprawozdaniach finansowych. 3. Instytucja Audytująca przeprowadzi audyt finansowy zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rewizji Finansowej (ISA) wydanymi przez Międzynarodową Radę Standardów Rewizji Finansowej (International Auditing and Assurance Standards Board) (IAASB) Międzynarodowej Federacji Księgowych (IFAC) w celu osiągnięcia uzasadnionego zapewnienia, że sprawozdania finansowe jako całość są wolne od znaczących błędnych oświadczeń, niezależnie od tego czy wynikających z oszustwa czy błędu (ISA 200 punkt 11a) oraz że wszystkie spośród sprawozdań zostały przygotowane w sposób poprawny, zgodnie z obowiązującymi ramami sprawozdawczości finansowej (zgodnie z ISA 200, punkt 3) 4. W przypadku drugiego końcowego audytu Instytucja Audytująca weźmie pod uwagę wyniki z poprzedniego audytu. 5. Instytucja Audytująca może zostać zobligowana do wzięcia pod uwagę dodatkowych wymagań sugerowane przez KIK (Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju) lub stronę szwajcarską. 6. Raport z finansowego audytu okresowego winien zostać opracowany w polskiej wersji językowej, w formie papierowej (3 egz.) i elektronicznej (2 egz.). Wnioski i zalecenia pokontrolne winny zostać przygotowane w wersji polskiej i angielskiej, w formie papierowej (3 egz.) i elektronicznej (2 egz.). 7. Ponadto oprócz raportu z audytu Instytucja Audytująca dostarczy Zamawiającemu informacje odnośnie wszelkich znaczących wad rachunkowości i wewnętrznych systemów kontroli wykrytych przez Instytucję Audytującą. 8. Celem audytu jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że wydatki poniesione w ramach Projektu są kwalifikowalne, a Projekt jest realizowany zgodnie z umową i wnioskiem oraz wydanie opinii w tym zakresie. 9. W opiniach audytor poświadczy, że wszelkie zadania wykonywane w ramach projektu zostały wykonane zgodnie z dokumentami programowymi Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy www.programszwajcarski.gov.pl. (zakładka: Dokumenty, podzakładka Dokumenty Programowe, System Zarządzania i Wdrażania, Umowa finansowa, System monitorowania oraz zakładka Obszary wsparcia Środowisko i infrastruktura, Odbudowa, remont, przebudowa i rozbudowa infrastruktury). 10. Warunki programu są zawsze nadrzędne wobec standardów ogólnych (standardy rachunkowości lub standardy odnośnie systemów zarządzania). 11. Audytor (zwany również dalej Instytucją Audytującą lub Wykonawcą) sprawdzi czy działania, na które przedstawiono wydatki rzeczywiście zostały zrealizowane, czy wnioski o płatność są zgodne z wymaganiami zawartymi w umowie (wniosku) o dofinansowanie, czy są poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi. Powyższe weryfikowane będzie w szczególności na podstawie ksiąg rachunkowych i dowodów księgowych (stanowiącymi podstawę dokonania w nich zapisów) oraz na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie wydatków (wnioski o płatność wraz ze wszystkimi załącznikami - finansowymi i merytorycznymi), które powinny odpowiadać we wszystkich istotnych aspektach wymogom programu oraz prawidłowo, rzetelnie i jasno przedstawiać sytuację finansową i majątkową projektu według stanu na dzień sporządzenia ww. dokumentów. 12. Kontrola dokumentacji finansowo-księgowej obejmie analizę: a) kwalifikowalności wydatków ujętych we wnioskach o płatność, b) poprawności udokumentowania wydatków w Projekcie, stosownie do przedmiotu zamówienia np. umowa, zlecenie wykonania usługi, itp., c) dokumentacji dotyczącej wykonanych usług stosownie do przedmiotu zamówienia, np. protokoły odbioru, oświadczenia, itp., d) prawidłowego udokumentowania poniesionych wydatków, e) prawidłowego opisu dokumentów księgowych, f) księgowania środków finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) stanu oraz przepływów na koncie projektowym, na dzień kontroli, h) prawidłowego zwrotu kwot dofinansowania i należnych odsetek, i) wydatków poniesionych, określonych w Umowie ws. Realizacji Projektu. j) raportów okresowych złożonych w ramach Projektu, popartych odpowiednimi dokumentami finansowymi, potwierdzającymi poniesione wydatki. k) kompletności danych finansowych zawartych w raportach okresowych i wnioskach o płatność w porównaniu do źródłowych dokumentów księgowych. 13.Ponadto zakres audytu nie powinien być węższy niż wymagania WWPE zawarte w dokumentach programowych. 14. Liczba raportów oraz wniosków o płatność objętych pierwszym okresowym audytem finansowym projektu: a. 7 raportów okresowych wraz z korektami do nich b. 2 raporty roczne wraz z korektami do nich (I raport obejmujący rok 2012, II raport obejmujący rok 2013) 15. Całkowita ilość okresów raportowania obejmujących realizację Projektu od momentu zawarcia umowy na realizację Projektu do zakończenia Projektu - 12 okresów, dla których złożonych zostanie 12 raportów i wniosków o płatność (w tym 7, o których mowa w pkt. 14) oraz 3 raporty roczne (w tym 2, o których mowa w pkt. 14). 16. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych dokumentów (w tym dokumentów księgowych i finansowych) oraz udzielenia niezbędnych informacji dotyczących projektu będącego przedmiotem audytu. W szczególności Zamawiający umożliwi Wykonawcy sporządzenie kopii i odpisów wskazanych przez Wykonawcę dokumentów. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt sporządzi kopie i odpisy wskazanych przez siebie dokumentów. 17. Instytucja Audytująca ma prawo wglądu do związanych z przeprowadzanym audytem informacji, danych i innych dokumentów, w tym zawartych na elektronicznych nośnikach informacji, oraz do wykonywania z nich kopii, odpisów, wyciągów, zestawień lub wydruków, z zachowaniem przepisów o tajemnicy ustawowo chronionej. Z chwilą przyjęcia ostatecznych wersji raportów i opinii przez Zamawiającego, na Zamawiającego przechodzą - w ramach wynagrodzenia wypłaconego Instytucji Audytującej za sporządzenie dokumentów z audytu projektu - prawa autorskie do sprawozdania i opinii obejmujące m.in. możliwość ich zwielokrotniania bez ograniczeń, publikacji bez ograniczeń (tak w całości, jak i we fragmentach) oraz prawo powoływania się na treści zawarte w opinii we wszelkich publikacjach dotyczących Zamawiającego i bez względu na medium, w którym publikacji dokonano oraz nakład publikacji. 18. Instytucja Audytująca powinna zapoznać się z zakresem realizowanego projektu, stronami internetowymi, dokumentami programowymi oraz pełnym opisem przedmiotu zamówienia. 19. Odpowiedzialność za nieprawidłowości i błędy merytoryczne raportów oraz przygotowanych dokumentów, zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej spoczywa na Instytucji Audytującej. Instytucja Audytująca na własny koszt dokona poprawy wszystkich dokumentów z przeprowadzonego audytu, w przypadku uwag, przekazanych przez Instytucję Pośredniczącą, Krajową Instytucję Koordynującą lub Biuro Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, zarówno w wersji polskiej jak i angielskiej. Instytucja Audytująca zobowiązana jest do uwzględniania wszystkich uwag przekazywanych przez powyższe Instytucje przez cały okres trwania umowy. 20. Instytucja Audytująca, a także osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu muszą spełniać warunek bezstronności i niezależności w stosunku do Zamawiającego 21. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca (Instytucja Audytująca) dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 22. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Informacje ogólne o Projekcie będącym przedmiotem audytu. Projekt realizowany jest w ramach Szwajcarsko- Polskiego Program Współpracy. Obszar priorytetowy: 2. Środowisko i infrastruktura, Obszar tematyczny: 1. Odbudowa, remont, przebudowa i rozbudowa podstawowej infrastruktury oraz poprawa stanu środowiska. Cel projektu: Zwiększenie efektywności energetycznej i redukcji emisji, w szczególności gazów cieplarnianych i niebezpiecznych substancji. Szacowany całkowity budżet projektu wynosi 11 638 194 CHF według kursu 1 CHF = 3,394 PLN. Współfinansowanie strony szwajcarskiej - 9 892 465 CHF. Rzeczowy okres realizacji Projektu: od 01.06.2012 r. do 30.06.2015 r..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.21.20.00-3, 79.21.21.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04.06.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Audit Lab Sp. z o.o., DPC A. Danylczenko i Spółka Sp. J., {Dane ukryte}, 45-071 Opole, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9288,89 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    12699,75


  • Oferta z najniższą ceną:
    12699,75
    / Oferta z najwyższą ceną:
    20172,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork
woj. pomorskie
Dane kontaktowe: email: zp@um.lebork.pl,
tel: 59 862 42 80,
fax: 59 862 24 27
Termin składania wniosków lub ofert:
2014-05-08
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 14161020140
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2014-04-24
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 479 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.bip.um.lebork.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork pok. 105C
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79212000-3 Usługi audytu
79212100-4 Usługi audytu finansowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Przeprowadzenie dwóch audytów finansowych w związku z realizacją Projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomsą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lęborka Konsorcjum: Audit Lab Sp. z o.o., DPC A. Danylczenko i Spółka Sp. J.
Opole
2014-06-16 12 699,00