Opole: Przetarg nieograniczony na usługę edukacyjną polegającą na opracowaniu i dostawie 24 ścieżek edukacyjnych realizowanych metodą projektu do pracy z uczniami szkół podstawowych umożliwiających rozwijanie zainteresowań w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz matematyczno - przyrodniczych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii


Numer ogłoszenia: 145489 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji , Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.rcre.opolskie.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę edukacyjną polegającą na opracowaniu i dostawie 24 ścieżek edukacyjnych realizowanych metodą projektu do pracy z uczniami szkół podstawowych umożliwiających rozwijanie zainteresowań w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz matematyczno - przyrodniczych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na autorskim opracowaniu i dostawa 24 ścieżek edukacyjnych realizowanych metodą projektu do pracy z uczniami szkół podstawowych umożliwiających rozwijanie zainteresowań w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz matematyczno - przyrodniczych, w szkołach biorących udział, w projekcje realizowanym przez Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu finansowanego przez Unie Europejska z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas I ( pierwszych ) 2 w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 matematycznych - przyrodniczych; b) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas II ( drugich) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; c) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas III ( trzecich) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; d) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas IV ( czwartych) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; e) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas V ( piątych) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; f) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas VI ( szóstych) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych. 3. Wszystkie ścieżki /projekty edukacyjne, w zakresie przedmiotów humanistycznych zawierają takie elementy jak: a) poszukiwanie informacji z wykorzystaniem różnych źródeł; b) zadania kształtujące umiejętności planowania działań (pracy i nauki); c) ćwiczenia uwzględniające zajęcia sportowo - rekreacyjne; d) ćwiczenia rozwijające koordynację wzrokowo - ruchową (plastyczne, muzyczne, teatralne). 4. Wszystkie ścieżki /projekty edukacyjne, w zakresie przedmiotów matematyczno - przyrodniczych zawierają takie elementy jak:a) zadania/ćwiczenia uwzględniające doświadczenia z zakresu pomiarów i monitoringu środowiska; b) zadania/ćwiczenia rozwijające umiejętności logicznego myślenia (gry matematyczne, doświadczenia i działania związane dokonywaniem, pomiarów, konstruowaniem i budowaniem prostych elementów). 5. Każda ścieżka/projektu edukacyjnego zawiera: a) elementy związane z potencjałem i możliwościami uczniów tj. uczniami z trudnościami i zdolnościami z zakresu nauk humanistycznych oraz z trudnościami i zdolnościami z zakresu nauk matematyczno - przyrodniczych; b) cele dydaktyczne i wychowawcze, stanowiące opis wiadomości i umiejętności, zdobywanych w toku realizacji projektu; c) ustalenie hierarchii poszczególnych elementów zajęć, wraz z podaniem szczegółowego przebiegu zajęć i ich formy, z podziałem na części i czas przeznaczany dla każdej z nich; d) opis metod pracy stosowanych w trakcie realizacji projektu edukacyjnego (wykładu, pokazów, ćwiczeń, doświadczeń); e) proponowaną ewaluację zajęć, która odpowie na pytanie czy uczniowie uczestniczą-cy w realizacji wybranego projektu poszerzyli swoja wiedzę i umiejętności z realizowanego obszaru tematycznego, a nauczycielom, czy udział uczniów w projekcie umożliwia osiąganie przez nich sukcesów edukacyjnych w szkole. 6. Każda ścieżka projekt edukacyjny jest opracowana w formie zestawu: a) ułożony w książkę przewodnik metodyczny dla nauczyciela - w formie elektronicznej oraz papierowej, zawierający: materiał zawierający część teoretyczną i praktyczną, w części teoretycznej znajdują się ogólne informacje na temat zagadnienia, do którego poradnik został napisany, w części praktycznej znajdują się konkretne wskazówki dla nauczyciela, np. opis zadań, ćwiczeń, metodyki; podpowiedzi jak korzystać z konkretnych rozwiązań; materiał zawiera odniesienia do najnowszej literatury (przypisy, bibliografia); zawiera spis treści. b) płytę CD z prezentacją multimedialną (wymagania techniczne środowiska pracy dla systemu offline: MS Windows XP/Vista/7) zawierającą: prezentację w PowerPoint zawierającą wizualizację omawianych z uczniami celów, treści i zadań, ćwiczenia, karty pracy, elektroniczną formę scenariusza,przewodnik metodyczny dla nauczyciela. 7. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące każdej ścieżki - projektu edukacyjnego odnoszą się do zawartości każdego projektu zaplanowanego na 20 godzin dydaktycznych, który musi uwzględniać: a) cele ogólne ścieżki - projektu; b) cele szczegółowe; c) główne kompetencje kluczowe w klasach I - III oraz IV - IV rozwijane podczas realizacji projektu; d) cele edukacyjne oraz wychowawcze; e) oczekiwane efekty i sposoby zakończenia projektu przez grupę projektową f) uzasadnienie merytoryczne realizacji projektu; g) harmonogram działań z rozbiciem na : etap projektu, działania nauczyciela, działania uczniów (opis tych działań) czas niezbędny na poszczególne działania; h) scenariusze poszczególnych działań z: komentarzem metodycznym dla nauczyciela, ćwiczeniami z opisami działań nauczyciela i uczniów, karty ćwiczeń; i) podsumowanie i oceną skuteczności i efektywności działań zrealizowanych w projekcie , wzory dyplomów dla uczniów uczestniczących w projekcie. 8. Zestaw ścieżek musi posiadać co najmniej dwie, rekomendacje/recenzje samodzielnych pracowników naukowych z zakresu dydaktyki o poprawności merytorycznej oraz metodycznej, co zostanie udokumentowane przy odbiorze przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca przenosi na Zamawiającego, w ramach realizacji zamówienia autorskie prawa majątkowe szczegółowo opisane we wzorze umowy..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.52.10.00-2, 80.10.00.00-5.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi edukacyjne o podobnym charakterze, tj. dotyczące opracowania autorskich programów nauczania lub opracowania i realizacji projektów edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu głównych usług edukacyjnych, wykonanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, przygotowanego wg wzoru - załącznika nr 4 do SIWZ b) dowodów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru). Dowodami potwierdzającym czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są także: poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi, oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający (Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy usługi te zostały wykonane należycie. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje minimum 1 osobą posiadającą doświadczenie w opracowaniu autorskich programów nauczania lub opracowaniu i realizacji projektów edukacyjnych zrealizowanych dla uczniów szkół podstawowych, wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje kierunkowe do pracy w klasach I - III nauczanie zintegrowane, wychowanie wczesnoszkolne/ przedszkolne. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami sporządzony wg załącznika 5 do SIWZ


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). 3. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przykładowy wzór pisemnego zobowiązania, stanowi załącznika nr 6 do SIWZ. Wykonawca może przedłożyć również zawarte umowy czy oświadczenia

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarte we wzorze umowy załączonym do SIWZ


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.rcre.opolskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 pokój 1.2 - parter.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
26.07.2013 godzina 10:30, miejsce: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji ul. Głogowska 27, pokój 1.2 parter, 45-315 Opole.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Przedmiot zamówienia jest realizowany na potrzeby projektu systemowego nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013r.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Opole: Przetarg nieograniczony na usługę edukacyjną polegającą na opracowaniu i dostawie 24 ścieżek edukacyjnych realizowanych metodą projektu do pracy z uczniami szkół podstawowych umożliwiających rozwijanie zainteresowań w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz matematyczno - przyrodniczych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii


Numer ogłoszenia: 166667 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 145489 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę edukacyjną polegającą na opracowaniu i dostawie 24 ścieżek edukacyjnych realizowanych metodą projektu do pracy z uczniami szkół podstawowych umożliwiających rozwijanie zainteresowań w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz matematyczno - przyrodniczych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na autorskim opracowaniu i dostawa 24 ścieżek edukacyjnych realizowanych metodą projektu do pracy z uczniami szkół podstawowych umożliwiających rozwijanie zainteresowań w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz matematyczno - przyrodniczych, w szkołach biorących udział, w projekcje realizowanym przez Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu finansowanego przez Unie Europejska z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas I ( pierwszych ) 2 w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 matematycznych - przyrodniczych; b) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas II ( drugich) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; c) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas III ( trzecich) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; d) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas IV ( czwartych) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; e) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas V ( piątych) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; f) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas VI ( szóstych) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych. 3. Wszystkie ścieżki /projekty edukacyjne, w zakresie przedmiotów humanistycznych zawierają takie elementy jak: a) poszukiwanie informacji z wykorzystaniem różnych źródeł; b) zadania kształtujące umiejętności planowania działań (pracy i nauki); c) ćwiczenia uwzględniające zajęcia sportowo - rekreacyjne; d) ćwiczenia rozwijające koordynację wzrokowo - ruchową (plastyczne, muzyczne, teatralne). 4. Wszystkie ścieżki /projekty edukacyjne, w zakresie przedmiotów matematyczno - przyrodniczych zawierają takie elementy jak:a) zadania/ćwiczenia uwzględniające doświadczenia z zakresu pomiarów i monitoringu środowiska; b) zadania/ćwiczenia rozwijające umiejętności logicznego myślenia (gry matematyczne, doświadczenia i działania związane dokonywaniem, pomiarów, konstruowaniem i budowaniem prostych elementów). 5. Każda ścieżka/projektu edukacyjnego zawiera: a) elementy związane z potencjałem i możliwościami uczniów tj. uczniami z trudnościami i zdolnościami z zakresu nauk humanistycznych oraz z trudnościami i zdolnościami z zakresu nauk matematyczno - przyrodniczych; b) cele dydaktyczne i wychowawcze, stanowiące opis wiadomości i umiejętności, zdobywanych w toku realizacji projektu; c) ustalenie hierarchii poszczególnych elementów zajęć, wraz z podaniem szczegółowego przebiegu zajęć i ich formy, z podziałem na części i czas przeznaczany dla każdej z nich; d) opis metod pracy stosowanych w trakcie realizacji projektu edukacyjnego (wykładu, pokazów, ćwiczeń, doświadczeń); e) proponowaną ewaluację zajęć, która odpowie na pytanie czy uczniowie uczestniczą-cy w realizacji wybranego projektu poszerzyli swoja wiedzę i umiejętności z realizowanego obszaru tematycznego, a nauczycielom, czy udział uczniów w projekcie umożliwia osiąganie przez nich sukcesów edukacyjnych w szkole. 6. Każda ścieżka projekt edukacyjny jest opracowana w formie zestawu: a) ułożony w książkę przewodnik metodyczny dla nauczyciela - w formie elektronicznej oraz papierowej, zawierający: materiał zawierający część teoretyczną i praktyczną, w części teoretycznej znajdują się ogólne informacje na temat zagadnienia, do którego poradnik został napisany, w części praktycznej znajdują się konkretne wskazówki dla nauczyciela, np. opis zadań, ćwiczeń, metodyki; podpowiedzi jak korzystać z konkretnych rozwiązań; materiał zawiera odniesienia do najnowszej literatury (przypisy, bibliografia); zawiera spis treści. b) płytę CD z prezentacją multimedialną (wymagania techniczne środowiska pracy dla systemu offline: MS Windows XP/Vista/7) zawierającą: prezentację w PowerPoint zawierającą wizualizację omawianych z uczniami celów, treści i zadań, ćwiczenia, karty pracy, elektroniczną formę scenariusza,przewodnik metodyczny dla nauczyciela. 7. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące każdej ścieżki - projektu edukacyjnego odnoszą się do zawartości każdego projektu zaplanowanego na 20 godzin dydaktycznych, który musi uwzględniać: a) cele ogólne ścieżki - projektu; b) cele szczegółowe; c) główne kompetencje kluczowe w klasach I - III oraz IV - IV rozwijane podczas realizacji projektu; d) cele edukacyjne oraz wychowawcze; e) oczekiwane efekty i sposoby zakończenia projektu przez grupę projektową f) uzasadnienie merytoryczne realizacji projektu; g) harmonogram działań z rozbiciem na : etap projektu, działania nauczyciela, działania uczniów (opis tych działań) czas niezbędny na poszczególne działania; h) scenariusze poszczególnych działań z: komentarzem metodycznym dla nauczyciela, ćwiczeniami z opisami działań nauczyciela i uczniów, karty ćwiczeń; i) podsumowanie i oceną skuteczności i efektywności działań zrealizowanych w projekcie , wzory dyplomów dla uczniów uczestniczących w projekcie. 8. Zestaw ścieżek musi posiadać co najmniej dwie, rekomendacje/recenzje samodzielnych pracowników naukowych z zakresu dydaktyki o poprawności merytorycznej oraz metodycznej, co zostanie udokumentowane przy odbiorze przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca przenosi na Zamawiającego, w ramach realizacji zamówienia autorskie prawa majątkowe szczegółowo opisane we wzorze umowy.


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.52.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: na potrzeby projektu systemowego nr POKL.09.01.02-16-001/13 pn. Fascynujący świat nauki i technologii, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z decyzją o dofinansowanie - uchwała ZWO nr 3514/2013 z dnia 28 marca 2013 r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12.08.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły Otwarte okno w Moszczance, {Dane ukryte}, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 77967,48 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    91000,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    91000,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    91000,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Głogowska 27, 45-315 Opole
woj. OPOLSKIE
Dane kontaktowe: email: mhejduk@wodip.opole.pl
tel: +48 774579895
fax: +48 774552979
Termin składania wniosków lub ofert:
2013-07-25
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 14548920130
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2013-07-16
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 2 miesięcy
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.rcre.opolskie.pl
Informacja dostępna pod: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji 45-315 Opole ul. Głogowska 27 pokój 1.2 - parter
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
80521000-2 Usługi opracowywania programów szkoleniowych
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Przetarg nieograniczony na usługę edukacyjną polegającą na opracowaniu i dostawie 24 ścieżek edukacyjnych realizowanych metodą projektu do pracy z uczniami szkół podstawowych umożliwiających rozwijanie zainteresowań w zakresie przedmiotów hu Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły Otwarte okno w Moszczance
Prudnik
2013-08-21 91 000,00