Toruń: przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu doskonalącego dla dyrektorów i pracowników jst Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli


Numer ogłoszenia: 157823 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli , Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.kpcen-torun.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu doskonalącego dla dyrektorów i pracowników jst Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dziesięciu edycji kursu doskonalącego dla dyrektorów i pracowników jst Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości. 2. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji 3. Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg. ustalonego harmonogramu. 4. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji. 5. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. III. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: Cele kursu cel ogólny : - przygotowanie pracowników gmin odpowiedzialnych za oświatę oraz dyrektorów szkół z ich terenu do wspólnego opracowywania i tworzenia lokalnych strategii rozwoju edukacji oraz projektów służących rozwojowi lokalnych instytucji oświatowych i podnoszeniu efektów kształcenia w oparciu o założenia polityki oświatowej państwa. przewidywane efekty szkolenia: - poznanie czynników wpływających na jakość kształcenia, zasad i sposobów wprowadzania zmiany, tworzenia strategii rozwoju edukacji, - przeprowadzenie lokalnej debaty oświatowej i prezentacja jej przebiegu, - opracowanie wstępnych założeń projektu służącego podnoszeniu efektów kształcenia, - nabycie przez uczestników szkolenia umiejętności przydatnych w ich pracy zawodowej, związanych z tworzeniem programów rozwoju Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: 1. zgodność treści zajęć z celami ogólnymi programu i celami szczegółowymi modułu, 2. dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas ich trwania) do celów programu, 3. celowość doboru metod i form pracy, 4. przydatność przewidywanych efektów szkolenia dla praktyki kadry zarządzającej szkołą/placówką, 5. zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na każdą z części wyodrębnionych w przedmiocie zamówienia. Postanowienia specyfikacji, zwłaszcza dotyczące oceny ofert i wymaganych dokumentów dotyczą każdej części. Zamawiający zastrzega sobie, że ani całość, ani część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 5.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj: posiadają: - doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych - doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu/projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają poniższe kwalifikacje zawodowe - warunki obowiązkowe: - wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, - ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy oraz wykażą spełnienie przynajmniej trzech z poniższych warunków opcjonalnych: - ukończone kursy edukatorskie. - ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu. - posiadają doświadczenie w zarządzaniu oświatą i współpraca z jst w zakresie oświaty. - opracowali autorski program, materiały dla uczestników i scenariusz szkoleń dla nauczycieli. - ukończyli szkolenie z zakresu tematyki gender - w przypadku zamiaru prowadzenia szkolenia z tej tematyki jest to warunek konieczny. - ukończyli szkolenie z zakresu posługiwania się narzędziami TOC,


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
  • 3 - Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na realizację przedmiotu zamówienia. 2. Rozliczenia dokonywane będą po zakończeniu zadania w ramach określonej edycji kursu. Zapłata nastąpi po przyjęciu wykonanego zadania przez specjalistę ds. organizacji kursu, przekazaniu Zamawiającemu scenariuszy zajęć i przekazaniu uczestnikom kursu niezbędnych materiałów, przelewem, w ciągu 30 dni od daty otrzymania ww. dokumentów. 3. Wszystkie postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone we wzorze umowy, który stanowi integralną część specyfikacji (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w wymienionych niżej okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy bądź terminy wynikające z harmonogramów płatności, e) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji, a także innych wymienionych w umowie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.kpcen-torun.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
24.06.2010 godzina 15:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.4,Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr:
1
NAZWA:
MODUŁ 1 Sposoby diagnozowania i wykorzystanie wyników diagnozy.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - uświadamia sobie istotę procesu planowania rozwoju - analizuje sytuację oświaty w gminie - dostrzega jej problemy w szerszym kontekście - doskonali umiejętność zastosowania wybranych metod diagnozowania sytuacji oświaty w gminie - doskonali umiejętność wykorzystania wyników diagnozy do planowania rozwoju.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
2
NAZWA:
MODUŁ 2 Raport o realizacji zadań oświatowych w gminie.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - wykorzystuje dane i analizy o wynikach egzaminów zewnętrznych na potrzeby raportu - sporządza informację (raportu)o realizacji zadań oświatowych w gminie - opracowuje sposoby prezentacji raportu.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
3
NAZWA:
MODUŁ 3- Szkolna oraz lokalna strategia poprawy efektywności kształcenia.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - pogłębia wiedzę o planowaniu rozwoju i wprowadzaniu zmian zgodnie z nowoczesnymi zasadami - poznaje sposób wykorzystania narzędzi do planowania zmiany w planowaniu poprawy efektywności wyników kształcenia - zna i potrafi wykorzystać w planowaniu techniki TOC - podejmuje działania przygotowujące do tworzenia szkolnej i lokalnej strategii poprawy efektywności wyników kształcenia - tworzy plany realizacji strategii - planuje ewaluację.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
4
NAZWA:
MODUŁ 4 - Środowiskowa debata i projekt: Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - Rozumie i potrafi określić miejsce szkoły w strukturach samorządowych. - Potrafi określić obszary i tematy konsultacyjne między organami gminy a dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz innych. - Zna i potrafi skomentować zadania rady gminy, komisji rady oraz urzędu w stosunku do placówek oświatowych. - Opracowuje scenariusz środowiskowej debaty oświatowej (we współpracy z innymi osobami z danej gminy). - Opracowuje sprawozdanie z przeprowadzenia środowiskowej debaty oświatowej i przedstawia podstawowe wnioski - założenia projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości.


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


CZĘŚĆ Nr:
5
NAZWA:
MODUŁ 5 - Innowacyjne i skuteczne zarządzanie oświatą.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cele szczegółowe Uczestnik: - Zna założenia określone przez Stephena R. Covea dotyczące nawyków skutecznego działania. - Dokonuje refleksji nt. wykorzystania nawyków skutecznego działania w realizacji projektu dot. podnoszenia efektywności kształcenia w danej gminie i w swojej pracy. - Zna i rozumie zasady innowacyjnego zarządzania w oświacie..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
    80.40.00.00-8.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:
    Zakończenie: 30.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert:
    cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Przedstawiony scenariusz zajęć - 35
    • 3. Spełnianie kryteriów dodatkowych - 35


Toruń: Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu doskonalącego dla dyrektorów i pracowników jst Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli


Numer ogłoszenia: 233137 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 157823 - 2010r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli, Aleja Solidarności 3, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 62 277 47, faks 56 62 231 81.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu doskonalącego dla dyrektorów i pracowników jst Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości, realizowanych w ramach Projektu pt. Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas dziesięciu edycji kursu doskonalącego dla dyrektorów i pracowników jst Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości. Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone w specyfikacji Zajęcia mają być realizowane w wymiarze godzinowym (ilość godzin zgodna zestawieniami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji) wg. ustalonego harmonogramu. Treści zajęć muszą odpowiadać celom wyszczególnionym niniejszej specyfikacji. Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu scenariuszy zajęć, przekazaniem Zamawiającemu do powielenia materiałów dla uczestników kursu, zapisami w dzienniku kursu czasu i tematyki zajęć. Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność, mobilność - możliwość prowadzenia zajęć na terenie całego województwa kujawsko-pomorskiego, a także możliwość prowadzenia zajęć w weekendy oraz gotowość do prowadzenia zajęć wg ustalonego harmonogramu. Zamawiający wskazuje i zabezpiecza miejsce oraz termin prowadzenia zajęć, a Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie we wskazanym miejscu i terminie. Zamówienie składa się z części. Częścią jest każdy moduł. Do wszystkich części odnoszą się poniższe uwagi: MODUŁ 1 - Moduł wprowadzający a) Zasada gender w edukacji. Organizacja szkolenia. Cele szczegółowe Uczestnik - poznaje ideę szkolenia, cele, założone zadania do opracowania - zna podstawowe założenia zasady gender - odróżnia stereotypy od rzeczywistości w zakresie cech charakteryzujących kobiety i mężczyzn - określa obszary zastosowania gender w oświacie b) Czynniki wpływające na jakość edukacji Cele szczegółowe Uczestnik : - zna podstawowe czynniki wpływające na jakość edukacji - rozumie ich znaczenie w podnoszeniu efektów kształcenia - dokonuje refleksji nad występowaniem czynników wpływających na jakość edukacji w lokalnej społeczności MODUŁ 2 - Diagnoza edukacji w perspektywie lokalnej a) Sposoby diagnozowania i wykorzystanie wyników diagnozy Cele szczegółowe Uczestnik: - uświadamia sobie istotę procesu planowania rozwoju - analizuje sytuację oświaty w gminie - dostrzega jej problemy w szerszym kontekście - doskonali umiejętność zastosowania wybranych metod diagnozowania sytuacji oświaty w gminie - doskonali umiejętność wykorzystania wyników diagnozy do planowania rozwoju b) Raport o realizacji zadań oświatowych w gminie Cele szczegółowe Uczestnik: - wykorzystuje dane i analizy o wynikach egzaminów zewnętrznych na potrzeby raportu - sporządza informację (raportu)o realizacji zadań oświatowych w gminie - opracowuje sposoby prezentacji raportu MODUŁ 3 - Szkolna oraz lokalna strategia poprawy efektywności kształcenia a) Szkolna oraz lokalna strategia poprawy efektywności kształcenia. Tworzenie i realizacja. Cele szczegółowe Uczestnik: - pogłębia wiedzę o planowaniu rozwoju i wprowadzaniu zmian zgodnie z nowoczesnymi zasadami - poznaje sposób wykorzystania narzędzi do planowania zmiany w planowaniu poprawy efektywności wyników kształcenia - podejmuje działania przygotowujące do tworzenia szkolnej i lokalnej strategii poprawy efektywności wyników kształcenia - tworzy plany realizacji strategii - planuje ewaluację b) Nowoczesne planowanie - wykorzystanie techniki TOC. Cele szczegółowe Uczestnik: - zna i potrafi wykorzystać w planowaniu technikę TOC - przeprowadza symulację planowania działania zespołu związanego z pracą szkoły MODUŁ 4 -Lokalny projekt: Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości a) Przygotowanie scenariusza środowiskowej debaty i założeń projektu: Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości. Cele szczegółowe Uczestnik: - Rozumie i potrafi określić miejsce szkoły w strukturach samorządowych. - Potrafi określić obszary i tematy konsultacyjne między organami gminy a dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz innych. - Zna i potrafi skomentować zadania rady gminy, komisji rady oraz urzędu w stosunku do placówek oświatowych. - Opracowuje scenariusz środowiskowej debaty oświatowej (we współpracy z innymi osobami z danej gminy). b) Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty i prezentacja założeń projektu Cele szczegółowe - Opracowuje sprawozdanie z przeprowadzenia środowiskowej debaty oświatowej i przedstawia podstawowe wnioski - założenia projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości MODUŁ 5 - Innowacyjne i skuteczne zarządzanie oświatą a) Zasady efektywnego działania wg Coveya. Innowacyjne zarządzanie Cele szczegółowe Uczestnik: - Zna założenia określone przez Stephena R. Covea dotyczące nawyków skutecznego działania. - Dokonuje refleksji nt. wykorzystania nawyków skutecznego działania w realizacji projektu dot. podnoszenia efektywności kształcenia w danej gminie i w swojej pracy. - Zna i rozumie zasady innowacyjnego zarządzania w oświacie..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.40.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z funduszy UE w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty Tytuł projektu: Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


Część NR:
1   


Nazwa:
Zasada gender w edukacji. Organizacja szkolenia.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Kondrat, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 1800,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
2   


Nazwa:
Czynniki wpływające na jakość edukacji.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Kondrat, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
3   


Nazwa:
Sposoby diagnozowania i wykorzystanie wyników diagnozy


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolanta Misztal, {Dane ukryte}, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 13500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    140,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    140,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    140,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
4   


Nazwa:
Raport o realizacji zadań oświatowych w gminie.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Brygida Bogdanowicz-Kopeć, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 3000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    140,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    140,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    140,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
5   


Nazwa:
Szkolna oraz lokalna strategia poprawy efektywności kształcenia. Tworzenie i realizacja


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Brygida Bogdanowicz-Kopeć, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 9000,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    140,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    140,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    140,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
6   


Nazwa:
Nowoczesne planowanie - wykorzystanie techniki TOC.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Kondrat, {Dane ukryte}, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 4500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
7   


Nazwa:
Przygotowanie scenariusza środowiskowej debaty i założeń projektu: Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Jurewicz, ul. Bydgoska 78/1, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
8   


Nazwa:
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty i prezentacja założeń projektu


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Jurewicz, ul. Bydgoska 78/1, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.


Część NR:
9   


Nazwa:
Zasady efektywnego działania wg Coveya. Innowacyjne zarządzanie.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09.07.2010.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Witold Kołodziejczyk, ul. Królewska 4/3, 77-300 Człuchów, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 7500,00 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    150,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    150,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    150,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Henryka Sienkiewicza 36, 87100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
Dane kontaktowe: email: kpcen_torun@kpcen-torun.edu.pl
tel: 881 93 10 25
fax: 56 62 231 81
Termin składania wniosków lub ofert:
2010-06-23
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 15782320100
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2010-06-16
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 524 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: TAK
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 5
Kryterium ceny: 65%
WWW ogłoszenia: www.kpcen-torun.edu.pl
Informacja dostępna pod: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli Ul. Al. Solidarności 3 87-100 Toruń
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Zasada gender w edukacji. Organizacja szkolenia. Ewa Kondrat
Toruń
2010-08-27 150,00
Czynniki wpływające na jakość edukacji. Ewa Kondrat
Toruń
2010-08-27 150,00
Sposoby diagnozowania i wykorzystanie wyników diagnozy Jolanta Misztal
Włocławek
2010-08-27 140,00
Raport o realizacji zadań oświatowych w gminie. Brygida Bogdanowicz-Kopeć
Toruń
2010-08-27 140,00
Szkolna oraz lokalna strategia poprawy efektywności kształcenia. Tworzenie i realizacja Brygida Bogdanowicz-Kopeć
Toruń
2010-08-27 140,00
Nowoczesne planowanie - wykorzystanie techniki TOC. Ewa Kondrat
Toruń
2010-08-27 150,00