Warszawa: Wykonanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji. Znak sprawy: IBE/2/M/2015


Numer ogłoszenia: 20055 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Badań Edukacyjnych , ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, faks 22 241 71 11.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.ibe.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji. Znak sprawy: IBE/2/M/2015.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001. Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy: 1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań. 1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji. 1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem. 1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001. Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy: 1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań. 1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji. 1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem. 1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji 1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001. 1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ. 1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001. 1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ. Celem zamówienia jest przygotowanie analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizacji celów nadawania kwalifikacji, z wykorzystaniem elementów analizy spójności, analizy ryzyka, studiów przypadków procesów nadawania kwalifikacji oraz analizy rozwiązań wykorzystywanych w normach ISO 9001. Wykonawca przygotuje analizę o charakterze jakościowym, posiłkując się dostępnymi danymi, informacjami uzyskanymi od osób biorących udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu procesów nadawania kwalifikacji w Polsce oraz wiedzą ekspercką. Zamawiający nie przewiduje konieczności wykorzystywania doświadczeń zagranicznych w zakresie zapewniania jakości kwalifikacji. Opracowanie zawierać będzie następujące, niekoniecznie rozłączne elementy: 1.1. Analizę systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem spójności logicznej jego elementów i ich relacji lub powiązań. 1.2. Analizę ryzyka systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem realizowania celów nadawania kwalifikacji. 1.3. Analizę mocnych stron systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji oraz szans związanych z jego wdrożeniem. 1.4. Analizę instytucjonalną zawierającą jakościową analizę ról pełnionych przez poszczególne typy podmiotów (instytucja certyfikująca, instytucja walidująca, instytucja zewnętrznego zapewniania jakości) odpowiedzialnych za zapewnianie jakości procesu nadawania kwalifikacji z perspektywy nadawania jednej kwalifikacji 1.5. Analizę możliwości wykorzystania przez instytucje odpowiedzialne za jakość kwalifikacji rozwiązań zawartych w normie ISO 9001. 1.6. Zestaw rekomendacji zawierających propozycje rozwiązań służących udoskonaleniu systemu zapewniania jakości w zintegrowanym systemie kwalifikacji pod kątem jego adaptacyjności, spójności i realizacji celów nadawania kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszego SIWZ..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.31.50.00-5, 92.31.22.10-6, 79.40.00.00-8.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 18.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem - Analiza możliwości wdrożenia systemu zapewnienia jakości w zsk -. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi być złożone w oryginale i musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. Kierownika merytorycznego zespołu oraz dodatkowo co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania usługi (zespołem eksperckim): A. Wykonawca zapewni zespół ekspercko-badawczy, w którego skład wejdą osoby posiadające łącznie następujące kompetencje: a) Wiedzę na temat systemów edukacji zawodowej bądź wyższej, popartą udziałem w roli eksperta w dwóch badaniach lub przygotowaniem dwóch analiz o wskazanej tematyce w przeciągu ostatnich 5 lat. b) Wiedzę i doświadczenie w zakresie tworzenia i wdrażania systemów zapewniania jakości, w tym przede wszystkim zapewniania jakości edukacji, poparte uczestnictwem w trzech projektach wdrożenia systemu zapewniania jakości w instytucji edukacyjnej/szkolącej w charakterze eksperta lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat. c) Doświadczenie w realizowaniu badań metodą studiów przypadku, poparte realizacją minimum dwóch badań w formie studiów przypadków w obszarze edukacji w roli badacza lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat. d) Doświadczenie w przygotowaniu analiz ryzyka i analiz SWOT, poparte udziałem w przygotowaniu minimum dwóch analiz ryzyka/SWOT o wartości minimum 100 tys. zł zrealizowanych w ostatnich 5 latach. e) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we wdrażaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat. f) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we audytowaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat. B. Wykonawca wskaże kierownika merytorycznego zespołu, który będzie odpowiedzialny za kontakt z wykonawcą i koordynację prac nad projektem oraz ekspertów odpowiedzialnych za poszczególne elementy analizy. Kierownik merytoryczny zespołu powinien posiadać doświadczenie z zakresu kierowania projektami badawczo-analitycznymi, poparte realizacją pod jego kierownictwem 4 projektów badawczo-analitycznych lub doradczych, o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych każdy w ostatnich 5 latach. Dodatkowo powinien spełniać minimum 1 z poniższych warunków. a. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji o tematyce ewaluacji. b. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji na temat zapewniania jakości w oświacie, szkolnictwie wyższym, projektach szkoleniowych lub związanych z tematyką edukacji. c. certyfikat auditora ds. zapewnia jakości normy ISO 9001 lub inny certyfikat z zakresu zapewniania jakości. d. ukończone studia podyplomowe z zakresu ewaluacji.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Propozycja koncepcji analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji - 30
  • 3 - Przykłady systemów nadawania kwalifikacji - 30
  • 4 - Plan i harmonogram realizacji zamówienia - 10


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM a inną niż WYKONAWCA stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest Zamówienie w szczególności dotyczącej przesunięcia okresu realizacji projektu. 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa fax: 022 241 71 11 e-mail: zamówienia@ibe.edu.pl.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. W ofercie, poza wyceną swych usług, Wykonawca zawrze: a) Wstępną koncepcję analizy możliwości wdrożenia systemu zapewniania jakości kwalifikacji w zintegrowanym systemie kwalifikacji zamówienia. Koncepcja analizy uwzględni: - wszystkie elementy analizy określone w pkt. 2 OPZ >Zakres przedmiotowy zamówienia< z wyłączeniem podpunktu 6 >zestaw rekomendacji< wraz z krótkimi opisami oraz źródłami informacji; - wstępną operacjonalizację pytań sformułowanych w pkt. 1 OPZ >Informacje wstępne dotyczące zamówienia<; - metodykę prowadzenia analizy; b) propozycję 10 przykładów systemów/procesów nadawania kwalifikacji funkcjonujących w Polsce wraz z ich krótkim opisem, oraz uzasadnieniem dokonanego wyboru oraz przedstawi metody i źródła pozyskiwania danych na ich temat, zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 3 >Wymagania wobec oferenta i sposób realizacji zamówienia<. Przykłady powinny być podzielone na dwie konfiguracje procesu nadawania kwalifikacji, w których: - proces walidacji i certyfikacji odbywa się wyłącznie w instytucji certyfikującej, - proces certyfikacji odbywa się w instytucji certyfikującej a proces walidacji odbywa się w instytucji walidującej lub proces certyfikacji jest prowadzony w instytucji certyfikującej a proces walidacji jest podzielony między instytucję certyfikująca i walidującą, Przykłady powinny też uwzględniać różny status organizacji biorących udział w procesie nadawania kwalifikacji (w tym podział na prywatne, publiczne etc.) oraz różne branże. c) Plan i harmonogram prac nad przygotowaniem analizy zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie 3 OPZ >Wymagania wobec oferenta i sposób realizacji zamówienia<. Harmonogram analizy uwzględni co najmniej termin przekazania Zamawiającemu koncepcji analizy zgodnie z wymaganiami (punkt 3 OPZ) oraz pierwszej wersji analizy (punkt 3 OPZ, a także czas na wprowadzenie uwag Zamawiającego do struktury analizy oraz do samej analizy). Brak jakiegokolwiek elementu opisanego w pkt a - c z zastrzeżeniem art. 87 upzp może skutkować uznaniem oferty za niezgodną z treścią SIWZ i powodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 upzp. 2. Badanie jest realizowane w ramach projektu systemowego >Budowa krajowego systemu kwalifikacji - pilotażowe wdrożenie krajowego systemu kwalifikacji oraz kampania informacyjna dotycząca jego funkcjonowania (projekt KRK-pilotaż)< współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Numer ogłoszenia: 22873 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:
20055 - 2015 data 13.02.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Instytut Badań Edukacyjnych, ul. Górczewska 8, 01-180 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 241 71 00, fax. 22 241 71 11.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
    III.3.4).

  • W ogłoszeniu jest:
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku tj. Kierownika merytorycznego zespołu oraz dodatkowo co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania usługi (zespołem eksperckim): A. Wykonawca zapewni zespół ekspercko-badawczy, w którego skład wejdą osoby posiadające łącznie następujące kompetencje: a) Wiedzę na temat systemów edukacji zawodowej bądź wyższej, popartą udziałem w roli eksperta w dwóch badaniach lub przygotowaniem dwóch analiz o wskazanej tematyce w przeciągu ostatnich 5 lat. b) Wiedzę i doświadczenie w zakresie tworzenia i wdrażania systemów zapewniania jakości, w tym przede wszystkim zapewniania jakości edukacji, poparte uczestnictwem w trzech projektach wdrożenia systemu zapewniania jakości w instytucji edukacyjnej/szkolącej w charakterze eksperta lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat. c) Doświadczenie w realizowaniu badań metodą studiów przypadku, poparte realizacją minimum dwóch badań w formie studiów przypadków w obszarze edukacji w roli badacza lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat. d) Doświadczenie w przygotowaniu analiz ryzyka i analiz SWOT, poparte udziałem w przygotowaniu minimum dwóch analiz ryzyka/SWOT o wartości minimum 100 tys. zł zrealizowanych w ostatnich 5 latach. e) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we wdrażaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat. f) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we audytowaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat. B. Wykonawca wskaże kierownika merytorycznego zespołu, który będzie odpowiedzialny za kontakt z wykonawcą i koordynację prac nad projektem oraz ekspertów odpowiedzialnych za poszczególne elementy analizy. Kierownik merytoryczny zespołu powinien posiadać doświadczenie z zakresu kierowania projektami badawczo-analitycznymi, poparte realizacją pod jego kierownictwem 4 projektów badawczo-analitycznych lub doradczych, o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych każdy w ostatnich 5 latach. Dodatkowo powinien spełniać minimum 1 z poniższych warunków. a. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji o tematyce ewaluacji. b. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji na temat zapewniania jakości w oświacie, szkolnictwie wyższym, projektach szkoleniowych lub związanych z tematyką edukacji. c. certyfikat auditora ds. zapewnia jakości normy ISO 9001 lub inny certyfikat z zakresu zapewniania jakości. d. ukończone studia podyplomowe z zakresu ewaluacji..

  • W ogłoszeniu powinno być:
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku tj. Kierownika merytorycznego zespołu oraz dodatkowo co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania usługi (zespołem eksperckim): A. Wykonawca zapewni zespół ekspercko-badawczy, w którego skład wejdą osoby posiadające łącznie następujące kompetencje: a) Wiedzę na temat systemów edukacji zawodowej bądź wyższej, popartą udziałem w roli eksperta w dwóch badaniach lub przygotowaniem dwóch analiz o wskazanej tematyce w przeciągu ostatnich 5 lat. b) Wiedzę i doświadczenie w zakresie tworzenia i wdrażania systemów zapewniania jakości, w tym przede wszystkim zapewniania jakości edukacji, poparte uczestnictwem w trzech projektach wdrożenia systemu zapewniania jakości w instytucji edukacyjnej/szkolącej w charakterze eksperta lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat. c) Doświadczenie w realizowaniu badań metodą studiów przypadku, poparte realizacją minimum dwóch badań w formie studiów przypadków w obszarze edukacji w roli badacza lub kierownika projektu w przeciągu ostatnich 5 lat. d) Doświadczenie w przygotowaniu analiz ryzyka i analiz SWOT, poparte udziałem w dwóch odrębnych usługach obejmujących m.in. analizę ryzyka/SWOT o wartości usługi 100 tys. zł zrealizowanych w ostatnich 5 latach. e) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we wdrażaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat. f) Wiedzę i doświadczenie związane z normą ISO 9001, udokumentowane certyfikatem audytora zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 i doświadczeniem we audytowaniu systemu zapewniania jakości zgodnie z normą ISO 9001 w dwóch instytucjach w przeciągu ostatnich 5 lat. B. Wykonawca wskaże kierownika merytorycznego zespołu, który będzie odpowiedzialny za kontakt z wykonawcą i koordynację prac nad projektem oraz ekspertów odpowiedzialnych za poszczególne elementy analizy. Kierownik merytoryczny zespołu powinien posiadać doświadczenie z zakresu kierowania projektami badawczo-analitycznymi, poparte realizacją pod jego kierownictwem 3 projektów badawczo-analitycznych lub doradczych, o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych każdy w ostatnich 7 latach. Dodatkowo powinien spełniać minimum 1 z poniższych warunków. a. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji o tematyce ewaluacji. b. autor lub współautor min. 2 recenzowanych publikacji na temat zapewniania jakości w oświacie, szkolnictwie wyższym, projektach szkoleniowych lub związanych z tematyką edukacji. c. certyfikat auditora ds. zapewnia jakości normy ISO 9001 lub inny certyfikat z zakresu zapewniania jakości. d. ukończone studia podyplomowe z zakresu ewaluacji..


II.2) Tekst, który należy dodać:


  • Miejsce, w którym należy dodać tekst:
    II.1.5.

  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
    II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, po spełnieniu warunków określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 33% wartości zamówienia podstawowego..
Adres: ul. Górczewska 8, 01180 Warszawa
woj. mazowieckie
Dane kontaktowe: email: zamowienia@ibe.edu.pl
tel: 22 241 71 00
fax: 22 241 71 11
Termin składania wniosków lub ofert:
2015-03-01
Dane postępowania

ID postępowania BZP/TED: 2005520150
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2015-02-12
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 108 dni
Wadium: 1 ZŁ
Szacowana wartość* 33 PLN  -  50 PLN
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 30%
WWW ogłoszenia: www.ibe.edu.pl
Informacja dostępna pod: Instytut Badań Edukacyjnych ul. Górczewska 8 01-180 Warszawa fax: 022 241 71 11 e-mail: zamówienia@ibe.edu.pl
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
79315000-5 Usługi badań społecznych
79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
92312210-6 Usługi świadczone przez autorów