Dobryszyce: świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce


Numer ogłoszenia: 34170 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dobryszyce , ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, faks 044 6811193.


  • Adres strony internetowej zamawiającego:
    www.dobryszyce.i-bip.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce.


II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III współfinansowane przez Unię Europejską ze środków europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu : Ilość godzin - 180h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 3. SP w Dobryszycach 1 gr. 8-osobowa - 60 h, SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-6-osobowa - 120 h, Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi : Ilość godzin - 120h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. SP w Dobryszycach 2 gr. 6-osobowa - 120 h, Zajęcia logopedyczne: Ilość godzin - 360h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 6. SP w Dobryszycach 3 gr. 4-osobowa - 180 h, SP w Bloku Dobryszyce 3 gr. 4-osobowa - 180 h, Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej : Ilość godzin - 240h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 4. SP w Dobryszycach 2 gr. 5-osobowa - 120 h, SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-osobowa - 120 h. 3.2. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwinięcie zainteresowań poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Dobryszyce., tj.: Szkoła Podstawowa w Dobryszycach, Szkoła Podstawowa w Bloku Dobryszyce. 3.3. Zajęcia będą odbywały się w Szkole Podstawowej w Dobryszycach oraz w Szkole Podstawowej w Bloku Dobryszyce. 3.4. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w ww. szkołach. 3.5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 3.5.1. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu w ramach POKL, Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.5.2. zachowanie przy realizacji przedmiotu umowy należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego, 3.5.3. opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu (lub osobie wskazanej przez Zamawiającego) w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i harmonogramu prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. Program może ulec zmianie z inicjatywy obu stron umowy. W przypadku zmiany programu powinien być on uzgodniony i zaakceptowany przez obie strony umowy. 3.5.4. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z harmonogramem, 3.5.5. bieżące prowadzenie dzienników zajęć wraz listami obecności uczniów oraz innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji Zamawiającemu (lub osobie wskazanej przez Zamawiającego) o stanie realizacji programu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin, 3.5.6. sporządzanie wszelkich sprawozdań i innych dokumentów (wspólnie z Zamawiającym lub osobą przez niego wyznaczoną) wymaganych do prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 3.5.7. wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL oraz współpraca z Zamawiającym (lub osobą wskazaną przez Zamawiającego) w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu, 3.5.8. przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowniach, w której będą prowadzone zajęcia, 3.6. Za wypadki i szkody powstałe podczas świadczenia usługi odpowiada Wykonawca. 3.7. Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia: 3.7.1.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Dobryszyce : Alfabet ruchomy. Małe i duże litery lub równoważne (duże i małe litery alfabetu służące jako pomoc w nauce czytania i pisania; litery wykonane z trwałego tworzywa, które można ze sobą łączyć tworząc słowa)- 5szt, Rebusy obrazkowe lub równoważne (pomoc rozwijająca wyobraźnię, kształcąca umiejętność kojarzenia, zachęcająca do uważnej obserwacji. Pomoc utrwalająca znajomość liter, uświadamiająca różnicę między głoską a literą, rozwijająca koordynację wzrokowo - ruchową. - 24 kostki (rebusy) o wym. 7x3,5cm)- 4szt, Mozaika na magnesie lub równoważne (kolorowe elementy wykonane z drewna, podklejone magnesem, stanowiące możliwość różnorodnej kombinacji kształtów i wzorów. zestaw 250 elementów; wym. podstawy 37x28,5x2cm)- 2szt, Układanka poznajemy cyferki lub równoważne (układanka edukacyjna w drewnianym pudełku o wymiarach 24 x 14 x 3 cm, w pudełku znajdują się w trzech przegródkach płytki z obrazkami przedstawiającymi liczbę w aspekcie kardynalnym i porządkowym. Układanka, która pomaga dziecku zrozumieć istotę monografii liczby)- 1szt, Spadochron edukacyjny lub równoważne (chusta o średnicy 6 m posiadająca 12 uchwytów)- 2 szt, Zestaw Piłek do masażu lub równoważne (zestaw 3 gumowych piłek z wypustkami o średnicy 65mm)- 10szt, Fotel rehabilitacyjny (fotel przeznaczony głównie dla dzieci niepełnosprawnych. Fotel posiadający różne wysokości fotela dzięki czemu dziecko znajdować się może w pozycji pozwalającej na manipulację przedmiotami trzymanymi przed sobą. Fotel posiadający wałek z rzepem, który przytrzymuje dziecko na odpowiedniej wysokości. Fotel o wym. 110x70x36cm)- 2szt, Gra logiczna wedle wyboru Wykonawcy (plansze z zadaniami do ćwiczeń logicznych; ćwiczenia rozwijające spostrzegawczość, wymagające skupienia uwagi)- 1szt, 3.7.2.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Bloku Dobryszyce : Książeczka ABC1 lub równoważne (książeczka służąca rozpoznawaniu i rozróżnianiu liter A - L. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)- 1szt, Książeczka ABC2 lub równoważne (książeczka obejmująca swoim zakresem litery alfabetu od Ł do Z. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)-1szt, Książeczka ABC3 lub równoważne (książeczka obejmująca swoim zakresem dwuznaki. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)- 1szt, Zestaw 4 książeczek Łatwe ćwiczenia do nauki czytania lub równoważne (książeczki mające na celu przybliżenie dzieciom zagadnień związanych w literami, sylabami, spółgłoskami i samogłoskami)- 1szt, Książeczka Jaki? Jaka? Jakie? lub równoważne (książeczka, która służy do kształtowani pojęcia przymiotnika. Ćwiczenia i obserwacje językowe pomagające dziecku odkryć najważniejsze cechy i funkcje tej części mowy, dostarczając ciekawego słownictwa i okazji do posługiwania się nim w różnych sytuacjach. Książeczka służąca do zajęć wyrównawczych i ukierunkowanej pracy z dziećmi z dysleksją i dysortografią oraz w terapii logopedycznej. Różnorodność form ćwiczeń oraz ich zabawowy charakter uatrakcyjniają proces uczenia opierając go na aktywności i samodzielności dziecka.)-1szt, Książeczka Gramatyka na wesoło 1 lub równoważne (książeczka mająca na celu przystępniejsze i bardziej przejrzyste ujęcie trudnych dla dziecka zagadnień - przekształcenie żmudnej nauki pisowni wyrazów w sprawdzoną zabawę. Książeczka z ćwiczeniami, które poszerzają znacznie wiedzę dziecka o poznanych częściach mowy i ich związkach wyrazowych. Dają możliwość praktycznego zastosowania wyrazów bliskoznacznych, przeciwstawnych, zdrobnień, a także różnych form przymiotnika, liczebnika czasownika)- 1szt, Książeczka Gramatyka na wesoło 2 lub równoważne (książeczka z ćwiczeniami, które poszerzają wiedzę dziecka o częściach mowy i ich związkach wyrazowych. Dają możliwość praktycznego zastosowania wyrazów bliskoznacznych, przeciwstawnych, zdrobnień a także różnych form przymiotnika, liczebnika, czasownika i zaimka)- 1szt, Książeczka Co robi? Co robią? lub równoważne (książeczka, która zawiera zabawy i ćwiczenia związane z kształtowaniem i utrwalaniem pojęcia czasownika i jego funkcji w języku polskim; pomoc dostarczająca dzieciom okazji do obserwacji użycia czasownika w różnych kontekstach i sytuacjach, mówienia na poziomie wyrazów, związków wyrazowych, zdań i dłuższych wypowiedzi, doskonali umiejętności posługiwania się tą częścią mowy. materiał językowy uporządkowany zgodnie z zasadą stopniowania trudności; łączy zagadnienia gramatyki, frazeologii, stylistyki)- 1szt, Książeczka Ortografia ch-h lub równoważne (książeczka pomagająca dziecku zgłębić zasady ortografii języka polskiego. Zawarty w niej materiał przybliża podstawowe reguły ortograficzne uzasadniające pisownię z ch; ćwiczenia ukierunkowane na zapamiętywanie i utrwalanie)- 1szt, Książeczka Ortografia zmiękczenia lub równoważne (książeczka dotycząca zagadnień pisowni wyrazów z: ó-u, rz-ż, ch-h oraz zmiękczenia. Służy utrwalaniu i pogłębianiu zasad zapisu wyrazów z trudnościami ortograficznymi oraz zainteresowania dziecka ortografią. Zawarte w książeczkach ćwiczenia przygotowują dziecko do zadawania pytań, uświadamiają problem błędu, uwrażliwiają na błąd, rozbudzają czynność ortograficzną)- 1szt, Książeczka Kruk z Kruklanki lub równoważne (książeczka do opanowania umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się; książeczka zwierająca ćwiczenia dla dzieci mających problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu i pisaniu)- 1szt, Zestaw klocków LOGO wraz z instrukcją lub równoważne (klocki do zabawy i nauki wymowy, czytania, pisania, ortografii i matematyki. Kasetka z 150 klockami, na których umieszczony jest pełny zestaw 44 liter, cyfr, znaków interpunkcyjnych i matematycznych. Zielony szlaczek u dołu każdego z czterech wariantów liter umożliwia właściwe umieszczanie oraz postrzeganie liter)- 1szt, Zgadywanki Wiosna lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt, Zgadywanki Lato lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt, Zgadywanki Jesień lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt, Zgadywanki Zima lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt, Książeczka Idę do szkoły 1 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt, Książeczka Idę do szkoły 2 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt, Książeczka Idę do szkoły 3 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt, Książeczka Idę do szkoły 4 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt, Książeczka Królewna Śnieżka lub równoważne (książeczka ucząca czytania ze zrozumieniem, ortografii i gramatyki języka polskiego)- 1szt, Książeczki 100 pytań i odpowiedzi lub równoważne (komplet 2 części książeczek; ćwiczenia w formie quizu, który nie sprawia nawet najmłodszym dzieciom problemów. Książeczki uczą dzieci formułowania pytań i wyszukiwania odpowiedzi. W książeczce są czarno - białe ilustracje co zmusza dzieci do logicznego myślenia, pobudza ich wyobraźnię, zachęca do samodzielnych obserwacji i doświadczeń.) -1szt, Zestaw kontrolny PUS lub równoważne (zamykane pudełko z plastiku, w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków. Zestaw służy połączeniu z książeczkami z serii PUS, ponieważ cyfry na klockach odpowiadają numerom zadań w książeczkach. W końcowej fazie pracy, poprzez porównanie wzoru ułożonego z klocków w Zestawie Kontrolnym z wzorem znajdującym się w książeczce, otrzymywana jest informacja o poprawności wybranych odpowiedzi)- 1szt, Książeczka Terapia dzieci zagrożonych dysleksją. Stymulacja lewej półkuli mózgu lub równoważne (ćwiczenia przeznaczone dla dzieci z trudnościami w nauce języka przede wszystkim dla zagrożonych dysleksją, ale także dla niesłyszących, z zespołem Aspergera, z dyslalią i innymi dysfunkcjami rozwojowymi)- 1szt, Gra edukacyjna Domino wyrazowo- dwusylabowe lub równoważne (zestaw sylab do tworzenia 17 prostych słów. 34 kartoniki o wym. 4 x 8 cm)- 1szt, Gra edukacyjna Domino obrazkowo- sylabowe lub równoważne (gra polegająca na dopasowywaniu podpisu do obrazka. 28 kartoników, wym. 4 x 8 cm; 8 x 1,3 cm)- 1szt, Książeczka Skoncentruj się cz. 1 lub równoważne (ćwiczenia zapewniające efektywny rozwój zdolności koncentracji, wpływające na uwrażliwienie spostrzegawczości poprzez wnikliwe obserwowanie kształtu, wielkości i położenia przestrzennego figur, rozróżnianie figury i tła, porównywanie, segregowanie oraz wyszukiwanie różnic i podobieństw)- 1szt, Książeczka Skoncentruj się cz. 2 lub równoważne (ćwiczenia zapewniające efektywny rozwój zdolności koncentracji, wpływające na uwrażliwienie spostrzegawczości poprzez wnikliwe obserwowanie kształtu, wielkości i położenia przestrzennego figur, rozróżnianie figury i tła, porównywanie, segregowanie oraz wyszukiwanie różnic i podobieństw)- 1szt, Książeczka Rusz głową 1 lub równoważne (zabawy i ćwiczenia logiczne wpływające na rozwój podstawowych i szczególnie przydatnych w okresie szkolnym sprawności intelektualnych dziecka, takich jak: spostrzeganie, koncentracja uwagi, zapamiętywanie, analiza i synteza wzrokowa)- 1szt, Komplet 5 części Liczę w pamięci lub równoważne (zbiór zadań dotyczących 4 podstawowych działań arytmetycznych. Pomoc służąca poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań)- 1szt, Karty Alfabet z obrazkami lub równoważne (zestaw dwustronnych 44 kart do demonstracji liter. Każda karta zawiera z jednej strony literę drukowaną i pisaną (wraz z kierunkiem jej pisania), ilustrację wraz z podpisem. Druga strona natomiast nie posiada obrazka - jedynie zapis litery, co daje możliwość zaadoptowania karty według własnych potrzeb. Wystarczy nakleić wybrany obrazek lub wykonać ilustrację. W ten sposób można dostosowywać wyrazy związane z wprowadzaną literą do umiejętności czy zainteresowań uczniów. Pomoc rozwija rozumienie mowy, wzbogaca słownictwo, orientację przestrzenną, koordynację wzrokowo - ruchową, umiejętność słuchania i spostrzegania. Pomoc przeznaczona jest dla dzieci, u których należy wspomagać rozwój mowy, z zaburzonym funkcjonowaniem analizatora słuchowego i wzrokowego, z obniżonym poziomem grafomotorycznym i płynnością ruchów, z zaburzoną koordynacją wzrokowo - ruchową, u których chcemy wspomagać umiejętność prawidłowego kreślenia liter pojedynczych jak również dwuznaków i zmiękczeń)- 1szt, Tabliczka ze szlaczkami 1 lub równoważne (6 dużych, dwustronnych tabliczek z ciekawymi rysunkami - narysowanymi linią kropkowaną. Rysowanie po linii stymuluje rozwój sprawności grafomotorycznej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji, utrwala nawyk pisania od lewej do prawej strony. Do rysowania z białymi ołówkami. wym. 36 x 30 cm)- 1szt, Tabliczka ze szlaczkami 2 lub równoważne (6 dużych, dwustronnych tabliczek ze szlaczkami przygotowującymi do nauki pisania. Propozycja wzorów łatwych i trudniejszych, również znaki literopodobne. Rysowanie po linii stymuluje rozwój sprawności grafomotorycznej, koordynacji wzrokowo - ruchowej, koncentracji, utrwala nawyk pisania od lewej do prawej strony. Do rysowania z białymi ołówkami. wym. 36 x 30 cm)- 1szt, Książeczka Trudne litery lub równoważne (książeczka mająca na celu zapobieganie trudnościom oraz pomoc w prawidłowym spostrzeganiu, zapamiętywaniu i rozpoznawaniu liter b, d, g, p - które są do siebie podobne pod względem kształtu, natomiast inaczej ułożone w przestrzeni. W ćwiczeniach wykorzystuje się technikę wielozmysłowego uczenia się, tak aby uczeń efektywnie opanował umiejętność rozróżniania ww. liter. Zadania pogrupowane na trzy zestawy: litery drukowane małe, litery drukowane wielkie i małe, litery pisane)- 1szt, Warsztat doskonalenia graficznego lub równoważne (ilustracje ukazujące różne kształty linii, które wprowadzają progresję stopnia trudności: linie ukośne, linie proste długie, spirale, znaki literopodobne. Dzięki ćwiczeniom dzieci uczą się łatwości i płynności w rysowaniu linii, by lepiej przygotować się do umiejętności pisania. Zestaw 6 przezroczystych teczek, 30 kart o wym. 30 x 21 cm, 8 mazaków)- 1szt, Rozsypanki obrazkowe, sylabowe, głoskowe. Zestaw 1 lub równoważne (60 obrazków z podpisami umieszczonymi w liniaturze. Wszystkie obrazki są łatwo rozpoznawalne przez przedszkolaka, a słowa pod nimi umieszczone, dzięki odstępom między literami, można bez trudu wykorzystać do ćwiczeń syntezy i analizy słuchowej i wzrokowej, doprowadzając dzieci do opanowania umiejętności czytania i pisania)- 1szt, Rozsypanki obrazkowe, sylabowe, głoskowe. Zestaw 2 lub równoważne (60 obrazków z podpisami umieszczonymi w liniaturze. Wszystkie obrazki są łatwo rozpoznawalne przez przedszkolaka, a słowa pod nimi umieszczone, dzięki odstępom między literami, można bez trudu wykorzystać do ćwiczeń syntezy i analizy słuchowej i wzrokowej, doprowadzając dzieci do opanowania umiejętności czytania i pisania)- 1szt. (Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając wyraz lub równoważny lub samą nazwę opisową).


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:
nie dotyczy


III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych o wartości co najmniej 50 000 zł (brutto), współfinansowaną ze środków UE.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy: dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej odpowiednie wykształcenie kierunkowe przewidzianej do prowadzenia danego rodzaju zajęć, zgodnie z kwalifikacjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) i posiadającej co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu danych zajęć oraz posiadającej przeszkolenie w zakresie zasady równości szans kobiet i mężczyzn.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu się spełnienia warunku udziału w postępowaniu na potencjał podmiotu trzeciego , który będzie brał udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego w zakresie wymagany dla Wykonawcy określonym w punkcie 9.2. SIWZ.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień umowy w następującym przypadku i na określonych warunkach: 1) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy zgodnie z treścią § 4 ust. 2 umowy, 2) w przypadku przekształcenia którejkolwiek ze stron umowy, 3) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.dobryszyce.i-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce SEKRETARIAT - pokój nr 1.


IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie


Dobryszyce: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce.


Numer ogłoszenia: 79796 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 34170 - 2012r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dobryszyce, ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, faks 044 6811193.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce..


II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III współfinansowane przez Unię Europejską ze środków europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu : Ilość godzin - 180h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 3. SP w Dobryszycach 1 gr. 8-osobowa - 60 h, SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-6-osobowa - 120 h, Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi : Ilość godzin - 120h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 2. SP w Dobryszycach 2 gr. 6-osobowa - 120 h, Zajęcia logopedyczne: Ilość godzin - 360h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 6. SP w Dobryszycach 3 gr. 4-osobowa - 180 h, SP w Bloku Dobryszyce 3 gr. 4-osobowa - 180 h, Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej : Ilość godzin - 240h łącznie dla wszystkich grup, Ilość grup - 4. SP w Dobryszycach 2 gr. 5-osobowa - 120 h, SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-osobowa - 120 h..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
    tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14.03.2012.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRAINING HOUSE Iwona Wencka Stramowska, {Dane ukryte}, 85-790 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 54978,78 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty:
    50642,00


  • Oferta z najniższą ceną:
    66700,00
    / Oferta z najwyższą ceną:
    50642,00


  • Waluta:
    PLN.

Adres: ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce
woj. łódzkie
Dane kontaktowe: email: wojt.dobryszyce.era@gminypolskie.pl
tel: 044 6811193, 6811168
fax: 446 811 193
Termin składania wniosków lub ofert:
2012-02-16
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: 3417020120
ID postępowania Zamawiającego:
Data publikacji zamówienia: 2012-02-02
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 499 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: NIE
Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE
Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 1
Kryterium ceny: 100%
WWW ogłoszenia: www.dobryszyce.i-bip.pl
Informacja dostępna pod: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce
Okres związania ofertą: 30 dni
Kody CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Data udzielenia Wartość
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce. TRAINING HOUSE Iwona Wencka Stramowska
Bydgoszcz
2012-03-14 50 642,00