EZ/216/10/2011 Świadczenie stałej obsługi prawnej Zamawiającego
Opis przedmiotu przetargu: Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania osobiście lub przez osoby przez niego zatrudnione, posiadające odpowiednie przygotowanie merytoryczne, pod nadzorem Wykonawcy do: 1) Prowadzenia stałej obsługi prawnej, w tym doradztwa prawnego w zakresie działalności prowadzonej przez Zamawiającego, 2) Sporządzania opinii i analiz prawnych, 3) Opiniowania i weryfikowanie wewnętrznych aktów prawnych Zamawiającego, 4) Opiniowania i weryfikowanie projektów umów, 5) Kompleksowej pomocy prawnej na wszystkich etapach postępowania o zamówienia publiczne, 6) Zastępstwa procesowe przed sądami lub innymi organami orzekającymi,
Krosno: EZ/216/10/2011 Świadczenie stałej obsługi prawnej Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 432132 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215 , strona internetowa www.krosno.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
EZ/216/10/2011 Świadczenie stałej obsługi prawnej Zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania osobiście lub przez osoby przez niego zatrudnione, posiadające odpowiednie przygotowanie merytoryczne, pod nadzorem Wykonawcy do: 1) Prowadzenia stałej obsługi prawnej, w tym doradztwa prawnego w zakresie działalności prowadzonej przez Zamawiającego, 2) Sporządzania opinii i analiz prawnych, 3) Opiniowania i weryfikowanie wewnętrznych aktów prawnych Zamawiającego, 4) Opiniowania i weryfikowanie projektów umów, 5) Kompleksowej pomocy prawnej na wszystkich etapach postępowania o zamówienia publiczne, 6) Zastępstwa procesowe przed sądami lub innymi organami orzekającymi,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.10.00.00-5.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawnaPostępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybuWojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie (dalej Szpital), jako jednostka sektora finansów publicznych, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. 2009, nr 153, poz. 1240), zobowiązana jest do udzielania zamówień na świadczenie usług na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 r, nr 113, poz. 759 t.j.) - dalej powołana jako pzp. Zgodnie z artykułem 10 przedmiotowej ustawy, podstawowymi trybami udzielenia zamówienia są: przetarg nieograniczony oraz przetarg ograniczony. Niemniej jednak w odniesieniu do świadczenia usług prawniczych, które zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. 2010 r. nr 12, poz. 68), zostały zakwalifikowane jako usługi niepriorytetowe, zastosowanie ma art. 5 pzp. Zgodnie z ust. 1a tego artykułu w przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 pzp lub 67 ust. 1 pzp, w szczególności, jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Natomiast art. 5 ust. 1b pzp stanowi, że: w przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego, lub jeżeli wymaga tego ochrona ważnych interesów Skarbu Państwa, nie stosuje się przepisów dotyczących przesłanek wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia oraz przesłanek wyboru trybu z wolnej ręki. Ustawodawca nie wyjaśnił, co należy rozumieć pod pojęciami wykonywania zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami i innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego. W doktrynie przyjmuje się, że wykonywanie zastępstwa procesowego polega na występowaniu przed sądami i innymi organami orzekającymi w rozumieniu reprezentacji prawnej, zatem w zakres tego pojęcia wchodzi nie tylko zastępstwo mocodawcy, ale także udzielanie dalszej substytucji. Natomiast doradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego należy rozumieć dość szeroko. Każde działanie podmiotu prowadzącego działalność leczniczą w sferze jego praw i obowiązków może prowadzić do wstąpienia na drogę procesową. Tym samym, w danych okolicznościach, udzielenie porady, konsultacji prawnej, czy też wydanie opinii może mieć na celu wskazanie, czy dana sytuacja rodzi konieczność lub ryzyko wstąpienia na drogę procesową. Ponadto doradztwo w zakresie zastępstwa procesowego może być także rozumiane jako określanie właściwej i korzystnej strategii procesowej toczącego się już postępowania. Wybór Wykonawcy, najlepiej dopasowanego do potrzeb, gwarantuje ochronę ogólnie pojętych interesów Szpitala. Nagłość i nieprzewidywalność sytuacji prawnych wymaga niekiedy szybkiej i zdecydowanej reakcji strony, zaś wybór Wykonawcy dopasowanego do potrzeb, daje możliwość podjęcia szybkiego i przede wszystkim skutecznego działania. Niemniej jednak nie wyczerpuje to mnogości sytuacji prawnych, w których może znaleźć się Szpital. Niewątpliwie opracowywanie opinii i ekspertyz, prowadzenie negocjacji, sporządzanie umów, podobnie jak zastępstwo procesowe i doradztwo prawne w rozumieniu art. 5 ust 1b pzp, wymagają od Wykonawcy wysokich kwalifikacji i umiejętności, dlatego też, ze względu na ochronę ważnych praw lub interesów Skarbu Państwa, jak również racjonalność wydatkowania środków publicznych uzasadnionym jest, by jeden podmiot wykonywał obsługę prawną jednostki także w tym zakresie na podstawie udzielenia zamówienia z wolnej ręki. Cytowane artykuły w sposób niebudzący wątpliwości uprawniają Szpital do wyboru wykonawcy gwarantującego najwyższą jakość świadczonych usług, zarówno w zakresie zastępstwa procesowego, jak i doradztwa prawnego, nie zaś jedynie proponującego najniższą cenę. Jest to zasadne przede wszystkim z tego względu, że usługi prawnicze mają charakter specjalistyczny, w związku z czym, ważne są nie tylko wykształcenie i posiadane tytuły naukowe, ale przede wszystkim faktycznie posiadana wiedza, doświadczenie zawodowe, lata praktyki w danej dziedzinie prawa, czy też liczba i kwalifikacje osób zatrudnionych w danym zespole, czy kancelarii prawnej. W przedmiotowej sprawie istotny jest fakt, iż dotychczas Kancelaria Prawna Mariusz Załucki prowadzi niezwykle istotne dla Szpitala postępowania sądowe, należy przy tym podkreślić iż zlecenie prowadzenia tych niezwykle skomplikowanych spraw sądowych i innych toczącymi się przed innymi organami administracyjnymi w ich toku nowej Kancelarii Prawnej może spowodować naruszenie zasad celowego, oszczędnego i a zwłaszcza efektywnego dokonywania wydatków. Nie może budzić wątpliwości iż dotychczasowa obsługa prawna, wykonująca zastępstwo procesowe oraz prowadząca doradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego z całą pewnością prowadzić będzie w postępowania sądowe efektywniej niż nowy inny podmiot, który nie będzie posiadał wiedzy w zakresie stanu faktycznego toczących się sporów, zwłaszcza że dotychczasowa Kancelaria Prawna prowadzi obsługę prawną Szpitala już ponad 5 lat. Należy również podkreślić, iż prowadzenie przez dotychczasową Kancelarię Prawną tych niezwykle skomplikowanych i istotnych z punktu widzenia Szpitala postępowań sądowych stanowi inny uzasadniony przypadek w rozumieniu przepisu art. 5 ust. 1 a ustawy PZP uzasadniający zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki. Kancelaria Prawna Mariusz Załucki współpracuje ze Szpitalem od 2006 roku, zatem posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w zakresie obsługi prawnej jednostki, zarówno w zakresie zastępstwa procesowego, jak i szeroko rozumianego doradztwa prawnego. Doskonale orientuje się w bieżących w sprawach i problemach Szpitala. Udzielenie zamówienia niniejszej kancelarii zapewni kontynuację w zakresie rozpoczętych procedur, prowadzenia postępowań sądowych i egzekucyjnych, jak również spraw pracowniczych i socjalnych. Kadrę Kancelarii stanowi wykwalifikowany zespół pracowników dysponujący szeroką wiedzą z zakresu prawa, następstwem czego jest wysoka skuteczność w realizacji podejmowanych działań. Równocześnie dodatkowym aspektem przemawiającym za słusznością i celowością wyboru i kontynuacji współpracy z adw. dr Mariuszem Załuckim w zakresie obsługi prawnej Szpitala przemawia fakt, że w dniu 12 lipca 2011 r., adwokat dr Mariusz Załucki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Prawna Mariusz Załucki z siedzibą w Rzeszowie, zawarł umowę spółki partnerskiej z radcą prawnym Piotrem Pliś prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Pliś z siedzibą w Rzeszowie . Dzięki temu powstał nowy podmiot: Spółka KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni z siedzibą w Rzeszowie. Fakt ten spowodował, że podmiot ten posiada jeszcze większe doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek sektora finansów publicznych, wynikającego z połączenia doświadczenia adw. dr. Mariusza Załuckiego oraz kierowanego przez niego zespołu prawników o dodatkowe doświadczenie radcy prawnego Piotra Pliś i kierowanego przez niego zespołu prawników. Tym samym dotychczasowa kadra, prowadząca obsługę prawną Szpitala, wzbogaciła się o dodatkowych, bardzo doświadczonych prawników. Tym samym udzielenie zamówienia z wolnej ręki KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska w zakresie świadczenia usług prawniczych na rzecz Szpitala jest zgodne z przepisami prawa zamówień publicznych i uzasadnione względami praktycznymi.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy, Adwokaci i Radcowie Prawni sp.p., Al. Armii Krajowej 7, 35-307 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
Krosno: EZ/216/10/2011 usługa stałej obsługi prawnej zamawiającego
Numer ogłoszenia: 13058 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 432132 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
EZ/216/10/2011 usługa stałej obsługi prawnej zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania osobiście lub przez osoby przez niego zatrudnione, posiadające odpowiednie przygotowanie merytoryczne, pod nadzorem Wykonawcy do: 1) Prowadzenia stałej obsługi prawnej, w tym doradztwa prawnego w zakresie działalności prowadzonej przez Zamawiającego, 2) Sporządzania opinii i analiz prawnych, 3) Opiniowania i weryfikowanie wewnętrznych aktów prawnych Zamawiającego, 4) Opiniowania i weryfikowanie projektów umów, 5) Kompleksowej pomocy prawnej na wszystkich etapach postępowania o zamówienia publiczne, 6) Zastępstwa przed sądami lub innymi organami,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy, Adwokaci i Radcowie Prawni sp. p., {Dane ukryte}, 35-307 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia
(bez VAT): 75000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty:
112500,00
Oferta z najniższą ceną:
112500,00
/ Oferta z najwyższą ceną:
112500,00
Waluta:
PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawnaPostępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a, art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie (dalej Szpital), jako jednostka sektora finansów publicznych, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. 2009, nr 153, poz. 1240), zobowiązana jest do udzielania zamówień na świadczenie usług na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 r, nr 113, poz. 759 t.j.) - dalej powołana jako pzp. Zgodnie z artykułem 10 przedmiotowej ustawy, podstawowymi trybami udzielenia zamówienia są: przetarg nieograniczony oraz przetarg ograniczony. Niemniej jednak w odniesieniu do świadczenia usług prawniczych, które zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. 2010 r. nr 12, poz. 68), zostały zakwalifikowane jako usługi niepriorytetowe, zastosowanie ma art. 5 pzp. Zgodnie z ust. 1a tego artykułu w przypadku zamówień, o których mowa w ust. 1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 pzp lub 67 ust. 1 pzp, w szczególności, jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Natomiast art. 5 ust. 1b pzp stanowi, że: w przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego, lub jeżeli wymaga tego ochrona ważnych interesów Skarbu Państwa, nie stosuje się przepisów dotyczących przesłanek wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia oraz przesłanek wyboru trybu z wolnej ręki. Ustawodawca nie wyjaśnił, co należy rozumieć pod pojęciami wykonywania zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami i innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego. W doktrynie przyjmuje się, że wykonywanie zastępstwa procesowego polega na występowaniu przed sądami i innymi organami orzekającymi w rozumieniu reprezentacji prawnej, zatem w zakres tego pojęcia wchodzi nie tylko zastępstwo mocodawcy, ale także udzielanie dalszej substytucji. Natomiast doradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego należy rozumieć dość szeroko. Każde działanie podmiotu prowadzącego działalność leczniczą w sferze jego praw i obowiązków może prowadzić do wstąpienia na drogę procesową. Tym samym, w danych okolicznościach, udzielenie porady, konsultacji prawnej, czy też wydanie opinii może mieć na celu wskazanie, czy dana sytuacja rodzi konieczność lub ryzyko wstąpienia na drogę procesową. Ponadto doradztwo w zakresie zastępstwa procesowego może być także rozumiane jako określanie właściwej i korzystnej strategii procesowej toczącego się już postępowania. Wybór Wykonawcy, najlepiej dopasowanego do potrzeb, gwarantuje ochronę ogólnie pojętych interesów Szpitala. Nagłość i nieprzewidywalność sytuacji prawnych wymaga niekiedy szybkiej i zdecydowanej reakcji strony, zaś wybór Wykonawcy dopasowanego do potrzeb, daje możliwość podjęcia szybkiego i przede wszystkim skutecznego działania. Niemniej jednak nie wyczerpuje to mnogości sytuacji prawnych, w których może znaleźć się Szpital. Niewątpliwie opracowywanie opinii i ekspertyz, prowadzenie negocjacji, sporządzanie umów, podobnie jak zastępstwo procesowe i doradztwo prawne w rozumieniu art. 5 ust 1b pzp, wymagają od Wykonawcy wysokich kwalifikacji i umiejętności, dlatego też, ze względu na ochronę ważnych praw lub interesów Skarbu Państwa, jak również racjonalność wydatkowania środków publicznych uzasadnionym jest, by jeden podmiot wykonywał obsługę prawną jednostki także w tym zakresie na podstawie udzielenia zamówienia z wolnej ręki. Cytowane artykuły w sposób niebudzący wątpliwości uprawniają Szpital do wyboru wykonawcy gwarantującego najwyższą jakość świadczonych usług, zarówno w zakresie zastępstwa procesowego, jak i doradztwa prawnego, nie zaś jedynie proponującego najniższą cenę. Jest to zasadne przede wszystkim z tego względu, że usługi prawnicze mają charakter specjalistyczny, w związku z czym, ważne są nie tylko wykształcenie i posiadane tytuły naukowe, ale przede wszystkim faktycznie posiadana wiedza, doświadczenie zawodowe, lata praktyki w danej dziedzinie prawa, czy też liczba i kwalifikacje osób zatrudnionych w danym zespole, czy kancelarii prawnej. W przedmiotowej sprawie istotny jest fakt, iż dotychczas Kancelaria Prawna Mariusz Załucki prowadzi niezwykle istotne dla Szpitala postępowania sądowe, należy przy tym podkreślić iż zlecenie prowadzenia tych niezwykle skomplikowanych spraw sądowych i innych toczącymi się przed innymi organami administracyjnymi w ich toku nowej Kancelarii Prawnej może spowodować naruszenie zasad celowego, oszczędnego i a zwłaszcza efektywnego dokonywania wydatków. Nie może budzić wątpliwości iż dotychczasowa obsługa prawna, wykonująca zastępstwo procesowe oraz prowadząca doradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego z całą pewnością prowadzić będzie w postępowania sądowe efektywniej niż nowy inny podmiot, który nie będzie posiadał wiedzy w zakresie stanu faktycznego toczących się sporów, zwłaszcza że dotychczasowa Kancelaria Prawna prowadzi obsługę prawną Szpitala już ponad 5 lat. Należy również podkreślić, iż prowadzenie przez dotychczasową Kancelarię Prawną tych niezwykle skomplikowanych i istotnych z punktu widzenia Szpitala postępowań sądowych stanowi inny uzasadniony przypadek w rozumieniu przepisu art. 5 ust. 1 a ustawy PZP uzasadniający zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki. Kancelaria Prawna Mariusz Załucki współpracuje ze Szpitalem od 2006 roku, zatem posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w zakresie obsługi prawnej jednostki, zarówno w zakresie zastępstwa procesowego, jak i szeroko rozumianego doradztwa prawnego. Doskonale orientuje się w bieżących w sprawach i problemach Szpitala. Udzielenie zamówienia niniejszej kancelarii zapewni kontynuację w zakresie rozpoczętych procedur, prowadzenia postępowań sądowych i egzekucyjnych, jak również spraw pracowniczych i socjalnych. Kadrę Kancelarii stanowi wykwalifikowany zespół pracowników dysponujący szeroką wiedzą z zakresu prawa, następstwem czego jest wysoka skuteczność w realizacji podejmowanych działań. Równocześnie dodatkowym aspektem przemawiającym za słusznością i celowością wyboru i kontynuacji współpracy z adw. dr Mariuszem Załuckim w zakresie obsługi prawnej Szpitala przemawia fakt, że w dniu 12 lipca 2011 r., adwokat dr Mariusz Załucki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Prawna Mariusz Załucki z siedzibą w Rzeszowie, zawarł umowę spółki partnerskiej z radcą prawnym Piotrem Pliś prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Pliś z siedzibą w Rzeszowie . Dzięki temu powstał nowy podmiot: Spółka KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni z siedzibą w Rzeszowie. Fakt ten spowodował, że podmiot ten posiada jeszcze większe doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek sektora finansów publicznych, wynikającego z połączenia doświadczenia adw. dr. Mariusza Załuckiego oraz kierowanego przez niego zespołu prawników o dodatkowe doświadczenie radcy prawnego Piotra Pliś i kierowanego przez niego zespołu prawników. Tym samym dotychczasowa kadra, prowadząca obsługę prawną Szpitala, wzbogaciła się o dodatkowych, bardzo doświadczonych prawników. Tym samym udzielenie zamówienia z wolnej ręki KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska w zakresie świadczenia usług prawniczych na rzecz Szpitala jest zgodne z przepisami prawa zamówień publicznych i uzasadnione względami praktycznymi.
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 43213220110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-12-19 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [WR]: | Zamówienia z wolnej ręki |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.krosno.med.pl |
Informacja dostępna pod: | |
Okres związania ofertą: | 0 dni |
Kody CPV
79100000-5 | Usługi prawnicze |
Wyniki
Nazwa części | Wykonawca | Data udzielenia | Wartość |
---|---|---|---|
EZ/216/10/2011 usługa stałej obsługi prawnej zamawiającego | KPMZ.pl Załucki, Pliś i Partnerzy, Adwokaci i Radcowie Prawni sp. p. Rzeszów | 2012-01-16 | 112 500,00 |
Barometr Ryzyka NadużyćRaport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego. Data udzielenia: 2012-01-16 Dotyczy cześci nr: 1 Kody CPV: 791000005 Ilość podmiotów składających się na wykonawcę: 1 Kwota oferty w PLN: 112 500,00 zł Minimalna złożona oferta: 112 500,00 zł Ilość złożonych ofert: 1 Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego: 0 Minimalna złożona oferta: 112 500,00 zł Maksymalna złożona oferta: 112 500,00 zł |