Realizacja kursów o różnej tematyce w branży medyczno-społecznej w ramach projektu: ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II’’ – Zamówienie III
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów o różnej tematyce w branży medyczno-społecznej w ramach projektu: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój Kształcenia Zawodowego, Poddziałanie 10.2.3 Koordynacja kształcenia zawodowego uczniów, współfinansowanego przez Unię Europejską – w podziale na 5 części wg poniższego zestawienia:. • Część 1 – kurs masażu Ajurwedyjskiego dla nauczycieli szkoły • Część 2 – kursu masażu Lomi Lomi dla nauczycieli szkoły • Część 3 – kurs z zakresu ochrony radiologicznej pacjenta dla uczniów • Część 4 – kurs prawa jazdy kat. B • Część 5 – kurs kinesiotapingu rehabilitacyjno-sportowego dla słuchaczy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na wyżej wskazane części – Wykonawca może zaoferować realizację zamówienia dla dowolnej liczby części. Szczegółowy opis każdego kursu zawarto w załączniku nr 1 do ogłoszenia. 2. Kody CPV przedmiotu zamówienia: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe, 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego, 80411000-8 – Usługi szkół jazdy.

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 600422-N-2019 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | ZP/4/PZP/2019 |
Data publikacji zamówienia: | 2019-09-20 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 90% |
WWW ogłoszenia: | https://www.zjewm.krakow.pl/ |
Informacja dostępna pod: | https://www.zjewm.krakow.pl/zamowienia-publiczne/ |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80500000-9 | Usługi szkoleniowe | |
80411000-8 | Usługi szkół jazdy |