Zajęcia edukacyjne przy realizacji projektu Szkoła z pasją
Opis przedmiotu przetargu: Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas IV-VI Szkół Podstawowych w Głębokiem, Łubiance, Ponętowie Górnym Drugim i klas I-III Gimnazjum w Łubiance w ramach projektu Szkoła z pasją współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem projektu Szkoła z pasją jest trwałe podniesienie jakości kształcenia oraz kompleksowe wyrównanie szans edukacyjnych 200 uczniów z 3 szkół podstawowych i 1 gimnazjum na terenie Gminy Olszówka poprzez zagwarantowanie im udziału w nadprogramowych zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych. Przedmiot zapytania został podzielony na części i grupy, w związku z czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na niżej wymienione części: CZEŚĆ 1. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Głębokiem Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZĘŚĆ 2. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Łubiance Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (8-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZĘŚĆ 3. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Ponętowie Górnym Drugim Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (8-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZĘŚĆ 4. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZĘŚĆ 5. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Głębokiem Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZĘŚĆ 6. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Łubiance Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZĘŚĆ 7. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Ponętowie Górnym Drugim Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZĘŚĆ 8. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance dla grupy I Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (9-osobowej) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZĘŚĆ 9. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance dla grupy II Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (9-osobowej) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZĘŚĆ 10. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z chemii dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 2 grupach (9-osobowych) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin CZEŚĆ 11. Prowadzenie zajęć rozwojowych z informatyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Głębokiem Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 2 grupach (7-osobowych) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin CZEŚĆ 12. Prowadzenie zajęć rozwojowych z informatyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Łubiance Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 2 grupach (10-osobowych) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin CZEŚĆ 13. Prowadzenie zajęć rozwojowych z informatyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Ponętowie Górnym Drugim Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZEŚĆ 14. Prowadzenie zajęć rozwojowych z informatyki dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 2 grupach (10-osobowych) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin CZEŚĆ 15. Prowadzenie zajęć rozwojowych z matematyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Głębokiem Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZEŚĆ 16. Prowadzenie zajęć rozwojowych z matematyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Łubiance Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZEŚĆ 17. Prowadzenie zajęć rozwojowych z matematyki dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Ponętowie Górnym Drugim Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZEŚĆ 18. Prowadzenie zajęć rozwojowych z matematyki dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZEŚĆ 19. Prowadzenie zajęć rozwojowych z przedsiębiorczości dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Głębokiem Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzi CZEŚĆ 20. Prowadzenie zajęć rozwojowych z przedsiębiorczości dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Łubiance Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZEŚĆ 21. Prowadzenie zajęć rozwojowych z przedsiębiorczości dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Ponętowie Górnym Drugim Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZEŚĆ 22. Prowadzenie zajęć rozwojowych z przedsiębiorczości dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance Przeprowadzenie tygodniowo 1 godziny lekcyjnej (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 28 godzin CZEŚĆ 23. Prowadzenie koła rozwijającego zainteresowania ze szczególnym uwzględnieniem nauk geograficznych i biologicznych dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Głębokiem Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin CZEŚĆ 24. Prowadzenie koła rozwijającego zainteresowania ze szczególnym uwzględnieniem nauk geograficznych i biologicznych dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Łubiance Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin CZEŚĆ 25. Prowadzenie koła rozwijającego zainteresowania ze szczególnym uwzględnieniem nauk geograficznych i biologicznych dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Ponętowie Górnym Drugim Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin CZEŚĆ 26. Prowadzenie koła rozwijającego zainteresowania ze szczególnym uwzględnieniem nauk geograficznych i biologicznych dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych (po 45 min) w 2 grupach (10-osobowych) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 112 godzin CZEŚĆ 27. Prowadzenie zajęć językowych z języka angielskiego z wykorzystaniem przez nauczycieli technik ICT dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Głębokiem Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin CZEŚĆ 28. Prowadzenie zajęć językowych z języka angielskiego z wykorzystaniem przez nauczycieli technik ICT dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Łubiance Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin CZEŚĆ 29. Prowadzenie zajęć językowych z języka angielskiego z wykorzystaniem przez nauczycieli technik ICT dla dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Ponętowie Górnym Drugim Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin CZEŚĆ 30. Prowadzenie zajęć językowych z języka angielskiego z wykorzystaniem przez nauczycieli technik ICT dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance w 2 grupach Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych (po 45 min) w 2 grupach (10-osobowych) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 112 godzin CZEŚĆ 31. Prowadzenie zajęć językowych z języka angielskiego z wykorzystaniem przez nauczycieli technik ICT dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance w 1 grupie Przeprowadzenie tygodniowo 2 godzin lekcyjnych (po 45 min) w 1 grupie (10-osobowej) przez 28 tygodni w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 56 godzin CZEŚĆ 32. Prowadzenie zajęć logopedycznych w celu korygowania wad wymowy u dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Głębokiem Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 10 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 120 godzin CZEŚĆ 33. Prowadzenie zajęć logopedycznych w celu korygowania wad wymowy u dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Łubiance Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 6 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 72 godziny CZEŚĆ 34. Prowadzenie zajęć logopedycznych w celu korygowania wad wymowy u dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Ponętowie Górnym Drugim Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 5 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 60 godzin CZEŚĆ 35. Prowadzenie poradnictwa pedagogicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Głębokiem Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 10 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 120 godzin CZEŚĆ 36. Prowadzenie poradnictwa pedagogicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Łubiance Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 6 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 72 godziny CZEŚĆ 37. Prowadzenie poradnictwa pedagogicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Ponętowie Górnym Drugim Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 6 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 72 godzin CZEŚĆ 38. Prowadzenie poradnictwa pedagogicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 10 osób (12h/1os.) w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 120 godzin CZEŚĆ 39. Prowadzenie poradnictwa psychologicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Głębokiem Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 10 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Głębokiem, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 120 godzin CZEŚĆ 40. Prowadzenie poradnictwa psychologicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Łubiance Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 8 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 96 godziny CZEŚĆ 41. Prowadzenie poradnictwa psychologicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas IV-VI Szkół Podstawowych w Ponętowie Górnym Drugim Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 10 osób (12h/1os.) w Szkole Podstawowej w Ponętowie Górnym Drugim, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 120 godzin CZEŚĆ 42. Prowadzenie poradnictwa psychologicznego w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance Przeprowadzenie 12 godzin (po 60 min) dla 12 osób (12h/1os.) w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 144 godziny CZEŚĆ 43. Prowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego w formie zajęć grupowych w ramach utworzenia Szkolnego Ośrodka Kariery dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance Przeprowadzenie zajęć grupowych - 8 spotkań po 2 godziny dla 4 grup (14 lub 15-osobowych) w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 64 godziny CZEŚĆ 44. Prowadzenie doradztwa edukacyjno-zawodowego w formie zajęć indywidualnych w ramach utworzenia Szkolnego Ośrodka Kariery dla dzieci klas I-III Gimnazjum w Łubiance Przeprowadzenie zajęć indywidualnych dla 57 osób po 4h/1os. w Gimnazjum w Łubiance, prowadzenie kart obserwacji, dzienników zajęć - łącznie 228 godzin
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 40914820120 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2012-10-19 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 244 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 44 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.olszowka.bip.net.pl |
| Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka, pok. nr 7 |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80410000-1 | Różne usługi szkolne |
