Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz doradztwa edukacyjno-zawodowego i poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego w ramach realizacji projektu Nasza szkoła jest coolowa! realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Opis przedmiotu przetargu: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Dotyczy części od 1-14. Każda grupa będzie liczyć od 10-12 osób uczniów ZSPG w Chocianowicach. Zajęcia będą realizowane w SP i PG w Chocianowicach, SP w Gronowicach i SP Jasieniu. Celem zajęć jest przygotowanie do egzaminów zewnętrznych z j. polskiego, matematyki i j. obcego u- dot. uczniów klas VI SP i III PG, oraz wyrównanie braków szkolnych, związanych z pisaniem, mówieniem, liczeniem- dot. uczniów klas I-III w SP. Główny nacisk powinien być położony na wykorzystanie nowoczesnych środków ICT, nauczyciele będą samodzielnie zobligowani do opracowania i rozdysponowania materiałów dydaktycznych: zeszytów zadań, testów, zbiorów zadań, które powinny zostać opracowane również w formie elektronicznej z możliwością zamieszczenia na platformie e-learningowej, która powinna być wykorzystywana podczas realizacji zajęć. Ponadto wykonawca zobligowany będzie do mierzenia efektów nauczania poprzez opracowanie testów i analiz, prowadzenia dzienników zajęć, dbania o wysoką frekwencję oraz przeprowadzenia rekrutacji uczniów, opracować program zajęć - w zakresie ostatecznego programu i harmonogramu zajęć oraz form i metod pracy z uczestnikami zajęć, wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z koordynatorem projektu. Prowadzenie zajęć odbędzie się z metodami aktywizującymi z wykorzystaniem TIK i multimediów. Na zajęciach korygowane i kompensowane będą deficyty w obrębie funkcji poznawczych i grafomotorycznych. Ponadto wykonawca powinien uwzględnić, co następuje:-zajęcia nie powinny kolidować z realizacją zajęć obowiązkowych w szkole, powinny uwzględniać możliwości dojazdu dzieci do szkoły, powinny odbywać się po zajęciach szkolnych uczestników projektu, -1h zajęć trwa 45 minut , -znajomość podstaw programowych i wymagań egzaminacyjnych dla uczniów klas VI SP i III PG, oraz znajomość podstawy programowej w klasach 1-3 SP,-dostosowywać godziny realizacji zajęć do możliwości uczniów Realizacja zajęć powinna przyczynić się do osiągnięcia wyższych wyników nauczania osiągniętych przez uczniów po pierwszym roku realizacji projektu oraz po drugim w stosunku do wyników przed przystąpieniem uczniów do projektu. Na każdą część 1 - 14 przeznacza się 60 h zajęć lekcyjnych w podziale na następujące okresy: 1 okres - 18.03.2013-31.07.2013-11 h zajęć. 2 okres-01.08.2013 - 31.10.2013 - 8 h zajęć. 3 okres - 01.11.2013 - 31.01.2014 - 9 h zajęć. 4 okres - 01.02.2014 - 30.04.2014 - 10 h zajęć. 5 okres - 01.05.2014 - 31.07.2014 - 6 h zajęć. 6 okres - 01.08.2014 - 31.10.2014 - 7 h zajęć. 7 okres - 01.11.2014 - 10.02.2015 - 9 h zajęć. Dotyczy części 15. Wykonawca - doradca zawodowy przebada uczniów z klas III PG (60 uczniów) pod kątem wyboru przyszłej ścieżki edukacyjno-zawodowej, określi ich predyspozycje i zainteresowania, przeprowadzi dla 60 uczniów z gimnazjum indywidualne doradztwo w celu przygotowania opisów predyspozycji edukacyjno- zawodowych. Ponadto przeprowadzi 4 grupowe spotkania z uczniami celem przedstawienia możliwości dalszego kształcenia. Uświadomi dziewczęta na temat korzyści płynących z nauk ścisłych a chłopców z umiejętności sprawnego posługiwania się językiem ojczystym. Wykonawca opracuje i zmierzy według poniższego zapisu następujące produkty projektu: - Liczba opisów predyspozycji ze wskazaniem kierunku kształcenia BO/wyboru ścieżki zawodowej-60/2x/koniec III klasy PG - Liczba spotkań grupowych z doradcą zawodowym - 4, lista obecności, program spotkania- 1x/spotkaniach. Ponadto wykonawca zadba o wysoką jakość prowadzonego doradztwa, przeprowadzi rekrutację, dostosuje się do możliwości organizacyjnych szkoły i uczniów korzystających z doradztwa, będzie prowadził dokumentację z realizowanego zadania w tym karty czasu pracy oraz inną dokumentację wymaganą przez koordynatora. Dotyczy części 16 Wykonawca- psycholog/pedagog przeprowadzi dla 280 uczniów z projektu, nauczycieli i rodziców 4 spotkania z zakresu radzenia sobie z trudnościami w nauce, zachowaniem, rozwijaniem zdolności uczniów. Będzie dostępny dla rodziców i uczniów z 4 szkół 3 h w tygodniu w PG w Chocianowicach - łącznie 110h w projekcie. W tym czasie będzie organizował spotkania z rodzicami i nauczycielami w celu wypracowania wspólnych rozwiązań na temat problemów szkolnych i wychowawczych uczniów. Wykonawca opracuje i zmierzy według poniższego zapisu następujące produkty projektu: - Liczba spotkań grupowych z psychologiem- 4/lista obecności, program spotkania- 1x/spotkaniach - Liczba godzin wsparcia psychologa-110 h/ listy obecności, notatki ze spotkań 1x/podczas każdych spotkań Ponadto wykonawca zadba o wysoką jakość prowadzonego poradnictwa, przeprowadzi rekrutację, dostosuje się do możliwości organizacyjnych szkoły i uczniów korzystających z poradnictwa, będzie prowadził dokumentację z realizowanego zadania w tym karty czasu pracy oraz inną dokumentację wymaganą przez koordynatora.

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 12016820130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-03-26 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 678 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | TAK |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 16 |
Kryterium ceny: | 40% |
WWW ogłoszenia: | http://bip.lasowicewielkie.pl |
Informacja dostępna pod: | Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny w Chocianowicach, Chocianowice 78, 46-280 Lasowice Małe |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |