Przeprowadzenie licencjonowanych warsztatów z przedsiębiorczości dla studentów II stopnia kierunku Mechanika i budowa maszyn i Transport
ROZWIŃ
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie licencjonowanego warsztatu z przedsiębiorczości dla jednej grupy studentów II stopnia kierunku Mechanika i budowa maszyn i Transport w formie symulacji prowadzenia własnego przedsiębiorstwa w ramach projektu Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój pn „RYNEK PRACY DLA STUDENTA- podnoszenie kompetencji dopasowanych do potrzeb gospodarki studentów II stopnia kierunków: Mechanika i budowa maszyn i Transport" o sygnaturze POWER.03.01.00-00-K308/15

Brak pliku (537617_2019.html) ogłoszenia! ERROR: 002
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Termin składania wniosków lub ofert:
2019-04-24
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 537617-N-2019 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | AZZP.243.27.2019 |
Data publikacji zamówienia: | 2019-04-15 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.utp.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | www.zamowienia.utp.edu.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80430000-7 | Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim |