Dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektów „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”
ROZWIŃ
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowa jakość edukacji w szkołach podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Sokółka”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 z podziałem na zadania: 1) Zadanie I Dostawa atlasów, przewodników, 2) Zadanie II Dostawa map, plansz dydaktycznych, globusów, 3) Zadanie III Dostawa i montaż, mebli laboratoryjnych,

Brak pliku (535469_2019.html) ogłoszenia! ERROR: 002
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Termin składania wniosków lub ofert:
2019-04-24
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 535469-N-2019 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | PI.I.271.11.2019 |
Data publikacji zamówienia: | 2019-04-09 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | www.sokolka.pl |
Informacja dostępna pod: | http://bip.um.sokolka.wrotapodlasia.pl/przet_zam/ |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
39162100-6 | Pomoce dydaktyczne |