„Dowóz i odwóz uczniów Zespołu Szkół w Zawoni i Szkoły Podstawowej w Czeszowie w roku szkolnym 2020/2021”
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe świadczone w dniach nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021, polegające na codziennym dowożeniu uczniów do podanych w zamówieniu szkół z wymienionych miejscowości i odwożeniu ich trasą powrotną po zakończeniu zajęć szkolnych. Przewóz dzieci i ich opiekunów będzie się odbywał wg ustalonych tras i kursów. Zestawienie przewidywanych tras dowozu oraz godzin przywozu dzieci do szkół i ich powrotów oraz szacunkową ilość dzieci dowożonych do szkół stanowi załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt harmonogramu dowozów. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być realizowane poprzez świadczenie usług o odpowiednim standardzie, odpowiednimi środkami transportu zapewniającymi bezpieczeństwo przejazdu uczniów. Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Zawonia będzie realizowany w podziale na dwie części (dwa Zadania): Zadanie I - trasa nr 1 - dowóz i odwóz uczniów Zespołu Szkół w Zawoni– 151,9 km (średnio) dziennie; trasa nr 2 - dowóz i odwóz uczniów Zespołu Szkół w Zawoni (Zadanie 1) – 130,1 km (średnio) dziennie; Zadanie II - trasa nr 3 - dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Czeszowie – 105,8 km (średnio) dziennie. Ostateczny harmonogram dowozów uczniów zostanie sporządzony w porozumieniu między Wykonawcą a Zamawiającym po podpisaniu umowy.

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 569116-N-2020 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | 7/GPI/2020 |
Data publikacji zamówienia: | 2020-08-03 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 318 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | TAK |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.zawonia.pl |
Informacja dostępna pod: | |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
60112000-6 | (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego |