Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Wsparcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Siedlcach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11 w Szkole Podstawowej Nr 11 w Siedlcach
Opis przedmiotu przetargu: Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Wsparcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Siedlcach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11 w Szkole Podstawowej Nr 11 w Siedlcach. Zakres prac obejmuje: Przedmiot zamówienia dzieli się na 26 części: Część 1. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 1, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 2. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 2, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 3. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 3, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 4. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 4, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 5. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 5, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 6. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 6, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 7. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 7, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 8. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 8, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 9. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 9, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 10. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 10, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 11. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia plastyczne - grupa 11, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 12. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 12, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 13. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 13, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 14. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 14, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 15. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 15, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 16. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 16, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 17. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 17, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 18. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 18, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 19. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 19, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 20. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 20, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 21. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 21, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 22. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 22, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 23. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 23, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 24. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 24, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 25. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 25, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013). Część 26. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 26, łącznie 30 h (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013). 1.Całość zamówienia należy zrealizować w Szkole Podstawowej Nr 11 w Siedlcach, ul. Wiśniowa 5. 2.Realizacja zajęć wynika z indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, która została wprowadzona nową podstawą programową kształcenia ogólnego, której charakter wymaga wdrożenia kompleksowego programu wspomagającego szkołę w procesie edukacji, uwzględniającego indywidualną pracę z dzieckiem w celu wspierania jego osobistego rozwoju. 3.Każda zdiagnozowana grupa realizuje 30 godzin w jednym roku szkolnym. 4.Zajęcia zostaną przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, poz. 1487). 5.Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć. 6.Do zadań Wykonawcy będzie należało: a)prowadzenie zajęć (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnie do 30 czerwca 2013 roku; b)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c)sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia; d)opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły oraz koordynatorowi projektu. e)Wykonawca będzie sprawdzał efekty prowadzonych zajęć.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 10817220120 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2012-04-05 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 439 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 26 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.siedlce.pl |
| Informacja dostępna pod: | Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 3,48 zł brutto + koszt przesyłki). |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
| 80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |
