Zakup energii elektrycznej
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 oraz 2 do SIWZ. Gmina Jastków - Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz w imieniu niżej wymienionych jednostek: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Jastkowie, Gminna Biblioteka Publiczna w Jastkowie, Gimnazjum w Jastkowie, Szkoła Podstawowa w Jastkowie, Szkoła Podstawowa w Snopkowie, Szkoła Podstawowa w Płouszowicach, Szkoła Podstawowa w Ożarowie, Szkoła Podstawowa w Tomaszowicach. Gmina Jastków oraz wyżej wymienione jednostki organizacyjne, będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w załączniku nr 1 i 2: Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. wynosi 280 446,32 kWh. Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2016 r. wynosi: 1 240 603,25 kWh

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 16011520150 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2015-11-03 |
Rodzaj zamówienia: | dostawy |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 415 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 2 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.jastkow.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3 pok. 5a |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
09300000-2 | Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa | |
09000000-3 | Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii |