Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę
Opis przedmiotu przetargu: 3.1. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu POKL.09.01.02-14-068/13 pt. Dajmy dzieciom szansę. Zamówienie dotyczy prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych, zajęć psychoedukacyjnych, zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych oraz zajęć gimnastyki korekcyjnej. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, odbywać się będą cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły (przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zajęcia prowadzone będą dla uczniów klas I - III w następujących szkołach: 1. Szkole Podstawowej w Krynicy, Krynica 33, 2. Szkole Podstawowej w Krześlinie, Krześlin 67, 3. Szkole Podstawowej w Suchożebrach, Suchożebry ul. Siedlecka 6/8, Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część Nr I Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr II Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr III Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr IV Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 3 grup dzieci, łącznie 90 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr V Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr VI Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Część Nr VII Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr VIII Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr IX Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr X Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr XI Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krynicy. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krynicy. Część Nr XII Prowadzenie zajęć dla dzieci uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 1 grupy dzieci, łącznie 30 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Krześlinie. Część Nr XIII Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. Zajęcia będą prowadzone bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, cyklicznie zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły(przewiduje się jedną godzinę zajęć dla każdej grupy w tygodniu). Zadanie obejmuje przeprowadzenie zajęć dla 2 grup dzieci, łącznie 60 godz. zajęć w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą prowadzone w Szkole Podstawowej w Suchożebrach. 3.2.Wszystkie zadania będą realizowane sukcesywnie w terminie 7 dni od podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2014 r. Dokładne godziny zajęć zostaną uzgodnione z Wykonawcą bezpośrednio przed realizacją przedmiotu zamówienia. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać następujące kwalifikacje: Część Nr I - III Kwalifikacje określone dla nauczycieli klas I-III szkół podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część Nr IV - VI Kwalifikacje określone dla nauczyciela logopedy w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część Nr VII - VIII, XI - XII Kwalifikacje określone dla nauczycieli klas I-III szkół podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część Nr X - XI Kwalifikacje określone dla nauczyciela psychologa w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) Część Nr XIII Kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz.400, zm. 2012r. poz.174 i poz.426) oraz ukończoną, co najmniej jedną formę doskonalącą dającą kwalifikacje do gimnastyki korekcyjnej lub odpowiadających wymogom ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz.394) 3.3.Wykonawca zobowiązuje się do a) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; b) Przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy dokumentów nauczycieli prowadzących zajęcia potwierdzających posiadanie kwalifikacji uprawniających do prowadzenia zajęć. c) Niezwłocznego rozpoczęcia realizacji zajęć zgodnie z ramowym harmonogram zajęć w ramach projektu d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. e) Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją kierownikowi projektu f) Wykonywania niniejszej umowy rzetelnie i solidnie, przy zachowaniu należytej staranności i dochowaniu wszelkich przyjętych standardów i obowiązujących przepisów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa uczestników projektu stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Wykonanie przedmiotu umowy w taki sposób uprawnia Wykonawcę do roszczenia o zapłatę wynagrodzenia, a Zamawiającego zobowiązuje do zapłaty wynagrodzenia w wysokości, terminie i w sposób określony w umowie. 3.4.Nauczyciel prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: a) Opracowania i realizacja programów nauczania dla zajęć oraz szczegółowych harmonogramów zajęć. Programy nauczania oraz harmonogram muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. b) Prowadzenia dzienników zajęć i list obecności na zajęciach zgodnie z zasadami określonymi przez Zamawiającego, c) prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy, d) Dostarczenia dzienników zajęć i list obecności do kierownika projektu po zakończeniu zajęć. e) Sporządzenie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w formie elektronicznej i papierowej, f) Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego g) Zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w zajęciach 3.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r. 3.6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość CZĘŚCI. 3.7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający.

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 42310220130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-10-17 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 244 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 13 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.bip.suchozebry.pl |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |