REALIZACJA ZAJĘĆ DODATKOWYCH WSPIERAJĄCYCH INDYWIDUALIZACJĘ PROCESU DYDAKTYCZNEGO DLA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH GMINY BRZESZCZE w ramach projektu PO KL: ASY Z NASZEJ KLASY
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Brzeszcze w ramach projektu PO KL: ASY Z NASZEJ KLASY, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - CPV: 80.00.00.00-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe. 2. Zakres, ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 60 minut pracy. Wszystkie zajęcia będą odbywały się poza podstawą programową. Zajęcia odbywać się będą w przedziałach czasowych: III-VI.2012 r., IX.2012-VI.2013 r. oraz IX-XII.2013 r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje 39 zadań: Szkoła Podstawowa nr 1 w Brzeszczach - zadania od 1 do 12 Zadanie nr 1: Zajęcia rozwojowe informatyczne rozwijające umiejętności posługiwania się komputerem i korzystania z programów edukacyjnych: 4 grupy po 8 osób x 30 h = 120 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r - 30 h, grupa nr 2: IX-XII 2012 r. - 30 h, grupa nr 3: II-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 4: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 2: Zajęcia rozwojowe doskonalące umiejętności w zakresie języka angielskiego: 2 grupy po 8 osób x 30 h = 60 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: II-VI 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 3: Zajęcia rozwojowe przyrodniczo-ekologiczne: 2 grupy po 8 osób x 30 h = 60 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 4: Zajęcia rozwojowe rozwijające uzdolnienia wokalno-taneczne: 1 grupa po 8 osób - 30 h: IX-XII 2012 r. Zadanie nr 5: Zajęcia rozwojowe rozwijające zdolności plastyczne: 1 grupa po 8 osób - 30 h: IX-XII 2012 r. Zadanie nr 6: Zajęcia rozwojowe rozwijające zainteresowania i umiejętności matematyczne: 1 grupa po 8 osób - 30 h: II-VI 2013 r. Zadanie nr 7: Zajęcia rozwojowe techniczne rozwijające umiejętności manualne: 1 grupa po 8 osób - 30 h: IX-XII 2013 r. Zadanie nr 8: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 4 grupy po 4 osoby x 30 h = 120 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX-XII 2012 r. - 30 h, grupa nr 3: II-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 4: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 9: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w czytaniu: 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX-XII 2012 r. - 30 h, grupa nr 3: II-VI 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 10: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami matematycznymi: 2 grupy po 8 osób x 30 h = 60 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2 : IX-XII 2012 r. - 30 h. Zadanie nr 11: Zajęcia socjoterapeutyczne rozwijające umiejętności komunikacyjne, społeczne i interpersonalne: 2 grupy po 5 osób x 30 h = 60 h, tj.: grupa nr 1: II-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 2: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 12: Zajęcia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej mające na celu korygowanie wad postawy:1 grupa po 10 osób x 30 h: IX-XII 2013 r. Szkoła Podstawowa nr 2 w Brzeszczach - zadania od 13 do 21: Zadanie nr 13: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami matematycznymi: 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 -VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 14: Zajęcia rozwojowe dla uczniów uzdolnionych w zakresie matematyki: 6 grup po 8 osób x 30 h = 180 h, tj.: dwie grupy: III-VI 2012 r. - 2 x 30 h = 60 h, cztery grupy: IX 2012 -VI 2013 r. - 4 x 30 h = 120 h. Zadanie nr 15: Zajęcia rozwojowe dla uczniów uzdolnionych w zakresie matematyki z wykorzystaniem technik origami: 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h. grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 16: Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne z biblioterapii z wykorzystaniem bajek jako metody redukcji lęku u uczniów: 3 grupy po 10 osób x 30 h = 90 h, tj.:grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 17: Zajęcia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej mające na celu korygowanie wad postawy: 3 grupy po 5 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 18: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 9 grup po 8 osób x 30 h = 270 h, tj.: Trzy grupy: III-VI 2012 r. - 3 x 30 h = 90 h, Trzy grupy: IX 2012 - VI 2013 r. - 3 x 30 h = 90 h, Trzy grupy: IX-XII 2013 r. - 3 x30 h = 90 h. Zadanie nr 19: Zajęcia socjoterapeutyczne rozwijające umiejętności komunikacyjne, społeczne i interpersonalne: 3 grupy po 10 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 20: Zajęcia rozwojowe rozwijające zdolności plastyczne: 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 21: Zajęcia rozwojowe w zakresie nauk przyrodniczych: 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Szkoła Podstawowa w Jawiszowicach - zadania od 22 do 27: Zadanie nr 22: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 6 grup po 4 osoby x 30 h = 180 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2012 r. - 30 h, grupa nr 4: II-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 5: II-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 6: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 23: Zajęcia psychoedukacyjne dla uczniów nadpobudliwych ze zmiennymi nastrojami mające na celu zmniejszenie napięć i niepokoju: 3 grupy po 5 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012 - VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 24: Zajęcia rozwijające uzdolnienia artystyczne (plastyczno-muzyczne): 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 25: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 26: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej mające na celu korygowanie wad postawy: 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 27: Zajęcia rozwojowe w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych: 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h,grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Szkoła Podstawowa w Skidziniu - zadania od 28 do 31:Zadanie nr 28: Zajęcia rozwojowe dla uczniów uzdolnionych w zakresie języka polskiego i matematyki: 3 grupy po 5 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 29: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w języku polskim i matematyce: 3 grupy po 6 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 30: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej mające na celu korygowanie wad postawy: 3 grupy po 7 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 31: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 3 grupy po 4 osoby x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Szkoła Podstawowa w Przecieszynie - zadania od 32 do 35: Zadanie nr 32: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:3 grupy po 4 osoby x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h, Zadanie nr 33: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 34: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w matematyce: 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 35: Zajęcia rozwojowe dla uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych: 3 grupy po 8 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Szkoła Podstawowa w Zasolu - zadanie od 36 do 39. Zadanie nr 36: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 3 grupy po 5 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 37: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 3 grupy po 2 osoby x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 38: Zajęcia rozwojowe dla uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych: 3 grupy po 5 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h. Zadanie nr 39: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w matematyce: 3 grupy po 5 osób x 30 h = 90 h, tj.: grupa nr 1: III-VI 2012 r. - 30 h, grupa nr 2: IX 2012-VI 2013 r. - 30 h, grupa nr 3: IX-XII 2013 r. - 30 h.

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 4156520120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-02-21 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 648 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 39 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.gze.brzeszcze.pl |
Informacja dostępna pod: | Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach ul. Kosynierów 20, 32-620 Brzeszcze |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |