Świadczenie usługi przeprowadzenia cyklu zajęć z kompetencji miękkich zgodnie z zakresem merytorycznym projektów. – liczba części 2
Opis przedmiotu przetargu: 1. Zamawiający realizuje programy Osi III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 pt ”Przyroda od A do Z. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”, „Zostań młodym inżynierem środowiska. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”, „Tego nie wiesz o drewnie. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia cyklu zajęć dla dzieci w wieku szkolnym 7-16 lat z kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz ich rodziców z kompetencji wychowawczych i społecznych zgodnie z ilością oraz zakresem merytorycznym wskazanym w punkcie 2.1. Przewidywana podstawowa liczba uczestników wynosi łącznie 1318 dzieci i 144 rodziców. Rzeczywista liczba uczestników uzależniona jest od przeprowadzonych rekrutacji w programach. Zajęcia ujęte w opisie przedmiotu zamówienia odbywać będą się w salach dydaktycznych będących dyspozycji Zamawiającego. Składając ofertę należy uwzględnić rozdzielenie zakresu ilościowego zamówienia zgodnie z zaplanowanym wsparciem dla poszczególnych projektów: a) dla projektu „Przyroda od A do Z. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”, b) dla projektu „Zostań młodym inżynierem środowiska. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników” c) dla projektu „Tego nie wiesz o drewnie. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników” Podział ilościowy oraz szczegółowe przydzielenie szkolenia do danego projektu/ów zostały wskazane w punkcie 2.1. 2.1. Zakres świadczonych usług: 2.1.1. Część I – Zajęcia dla dzieci w wieku szkolnym 7-16 lat Projekt Przyroda od A do Z Zostań młodym inżynierem środowiska Tego nie wiesz o drewnie liczba godzin 204 416 144 Liczba grup 42 32 24 Średnia liczba osób/edycję 13 13 14 Przewidziana liczba osób 576 404 336 Forma realizacji wsparcia Stacjonarna Łączna liczba godzin 764 Minimalny zakres tematyki zajęć: a) Każda grupa będzie brała udział w co najmniej trzech zajęciach/tematach z niżej wymienionych (po 2 godziny zajęć na 1 temat), których celem jest podniesienie umiejętności z kompetencji kluczowych i/lub umiejętności uniwersalnych, wybranych indywidualnie według wieku, potrzeb i oczekiwań określonej grupy b) NAUKA WSPÓŁPRACY I KOMUNIKACJI W GRUPIE • jak powstaje system i jakie role przejmujemy w grupie • źródła konfliktów i jak razem można je rozwiązywać • wchodzenie w role ofiary • ćwiczenia ukazujące komunikację, która doprowadza do dialogu, rozmowy, jak i taką, która ją wyklucza i blokuje c) TWORZENIE PLANÓW, GOSPODAROWANIE CZASEM I TWÓRCZE NOTOWANIE • Prawidła ułatwiające gospodarowanie czasem • nadawanie znaczenia działaniom • rola nawyków • planowanie, autoanaliza i umiejętność opracowywania informacji do nauki. d) POZNANIE SWOICH EMOCJI, KOMUNIKATÓW ORAZ SAMEGO SIEBIE, NAUKA ASERTYWNOŚCI, SKŁONNOŚCI ZAWODOWE • jakie są emocje, jak je rozpoznawać • radzenie sobie z emocjami oraz ich komunikowanie • autoprezentacja i zestawienie wewnętrznego obrazu z odbiorem społecznym • typowe postawy w relacjach • czym jest asertywność • budowanie wizji swojej przyszłości zawodowej • testy kompetencji i preferencji zawodowych, celem określenia potencjalnego obszaru sukcesu zawodowego/ plan na budowanie swojej przyszłości edukacyjnej e) POZNANIE I NAUKA UCZENIA SIĘ, ZAPAMIĘTYWANIA I KREATYWNOŚCI • procesu uczenia się • umiejętności adaptacyjne i radzenie sobie w życiu oraz samoocena • własne przekonania na temat zdolności intelektualnych • efektywna nauka i jej etapy • techniki pamięciowe • ćwiczenia pobudzające kreatywność, która również wpływa na odprężenie, pewność siebie i lepsze pomysły w trudnych sytuacjach. f) POSZUKIWANIE MOTYWACJI I CELÓW W BLIŻSZEJ I DALSZEJ PERSPEKTYWIE ŻYCIA • cykl działania • jak radzić sobie w kryzysach • uświadomienie blokad, spowalniaczy, jak i akumulatorów • schemat działań kluczowych w dążeniu do celu g) ROZPOZNANIE INDYWIDUALNYCH ZDOLNOŚCI I MOŻLIWOŚCI W POSZUKIWANIU WIEDZY, PRZETWARZANIU INFORMACJI • Indywidualne Wzorce Myślenia, identyfikacja wzorca uczestników • efektywne korzystanie z własnego potencjału. • uniwersalne prawa przetwarzania informacji przez mózg wg psychologii poznawczej i jak tym zarządzać, by efektywnie przyswajać informacje w szkole. h) WYZNACZ SWOJE CELE - MOJA MAPA ŻYCIA, MOJA MOTYWACJE Warsztaty pokazują, • Wyznaczanie własnych celów • Co to jest motywacja i jakie są jej rodzaje. • Jak motywować 2.1.2 Część II – Zajęcia dla rodziców dzieci w wieku szkolnym 7- 16 lat Projekt Przyroda od A do Z Zostań młodym inżynierem środowiska Tego nie wiesz o drewnie. Liczba godzin [45’] na jedną grupę 2 2 2 liczba godzin 16 16 16 Liczba grup 8 8 8 Średnia liczba osób/edycję 6 6 6 Przewidziana liczba osób 48 48 48 Forma realizacji wsparcia Stacjonarna Łączna liczba godzin 48 Minimalny zakres tematyki zajęć: a) samodzielność i odpowiedzialność dziecka w odniesieniu do siebie i najbliższego otoczenia b) nauka podejmowania samodzielnych i odpowiedzialnych decyzji kształtowanie u dzieci kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych c) racjonalne korzystanie z zasobów przyrody, zdrowa żywność, świadoma konsumpcja, ww. zajęcia uwzględnią aspekt poszanowania środowiska, flory i fauny, odpowiedzialności za podejmowane działania, umiejętnego gospodarowania zasobami np.: oszczędzanie wody, segregacji śmieci, racjonalnego odżywiania się, racjonalnych zakupów 2.1 .3 Sumaryczne zestawienie zamówienia dla Części I-II Część Numer zadania Liczba grup/edycji Łączna liczba godzin Łączna liczba osób Przyroda od A do Z I 42 204 576 II 8 16 48 Zostań młodym inżynierem środowiska I 32 416 404 II 8 16 48 Tego nie wiesz drewnie. I 24 144 336 II 8 16 48 812 1460 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 501799-N-2019 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | 2/DGZ/PN/2019 |
Data publikacji zamówienia: | 2019-01-09 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | - |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | TAK |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.puls.edu.pl |
Informacja dostępna pod: | www.puls.edu.pl |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80570000-0 | Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego |