Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj: w Zespole Szkół Nr 2, Zespole Szkół w Otrębusach oraz w Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brwinowie, w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Opis przedmiotu przetargu: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów dwóch szkół podstawowych, dwóch gimnazjów oraz jednego liceum ogólnokształcącego prowadzonych przez Gminę Brwinów w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj. w: - Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie, przy ul. Żwirowa 16; - Zespole Szkół w Otrębusach, przy ul. Piaseckiego 1, - Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brwinowie, przy ul. Żwirowej 16, w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-079/10-00 - projekt pn.: Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki. ZADANIE 1: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie. Termin realizacji od kwietnia 2012 r. do 30.06.2013 r. w sumie 13 miesięcy. Część 1: Blended learningowy kurs informatyki - zajęcia na platformie: 100 godz. i zajęcia konsultacyjne:100 godz. (to jest ok. 15 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej); Podczas zajęć dzieci doskonalić będą umiejętność posługiwania się komputerem, wykorzystania umiejętności zdobytych podczas nauki, edytowaniem i formatowaniem tekstu, posługiwaniem się programami użytkowymi Word, Paint, Excel, Power Point, poruszaniem się po zasobach internetowych, celowe gromadzenie i przetwarzanie danych. Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne 160 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 40 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 2: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną -108 godzin - po 54 godziny dla 2 grup 12 osobowych dla klas SP IV-VI; Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki. Dodatkowe zajęcia z matematyki: 61 h w miesiącach:, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 47 h w miesiącach: I,II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 3: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - 108 godzin - po 54 godziny dla 2 grup 12 osobowych dla klas SP IV-VI; Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki. Dodatkowe zajęcia z matematyki: 60 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 48 h w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 4: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - 108 godzin - po 54 godziny dla 2 grup 12 osobowych dla klas SP IV-VI; Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki. Dodatkowe zajęcia z matematyki: 60 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 48 h w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 5: dodatkowe zajęcia z języka polskiego prowadzone metodą tradycyjną -100 godzin - po 50 godzin dla 2 grup 12 osobowych dla klas SP IV-VI; Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych. Dodatkowe zajęcia z języka polskiego: 69 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 31 h w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 6: dodatkowe zajęcia z języka polskiego prowadzone metodą tradycyjną -150 godzin - po 50 godzin dla 3 grup 12 osobowych dla klas SP IV-VI; Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych. Dodatkowe zajęcia z języka polskiego: 150 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. - w sumie 7 miesięcy. Część 7: dodatkowe zajęcia z języka angielskiego prowadzone metodą tradycyjną -140 godzin - 2 grupy po 50 godzin i 1 grupa 40 godzin, grupy 12 osobowe dla klas SP IV-VI; Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych. Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego: 140 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. - w sumie 7 miesięcy. Część 8: dodatkowe zajęcia z chemii prowadzone metodą tradycyjną -100 godzin dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum; Zajęcia pozwolą usystematyzować wiedzę z chemii, badając naturę i właściwości substancji, a zwłaszcza przemiany zachodzące pomiędzy nimi. Podczas zajęć dzieci poznają bliżej przemiany substancji, a także prawa według których tworzą się związki. Dodatkowe zajęcia z chemii: 65 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 35 h w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 9: dodatkowe zajęcia z przyrody prowadzone metodą tradycyjną -50 godzin dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej; Zajęcia pozwolą usystematyzować wiedzę przyrodniczą, kształcenie umiejętności czytania mapy, orientacji w terenie, wskazywanie i wyznaczanie kierunków świata, przypominanie wiedzy z zakresu podstawowych zjawisk fizycznych, utrwalanie pojęć. Dodatkowe zajęcia z przyrody: 35 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 15 h w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 10: dodatkowe zajęcia z biologii prowadzone metodą tradycyjną - 50 godzin dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum; Zajęcia z biologii będą między innymi pogłębiały zakres wiedzy przyrodniczej w tym botaniki, czy zoologii. Dodatkowe zajęcia z biologii: 50 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r - w sumie 7 miesięcy. Część 11: dodatkowe zajęcia z jęz. niemieckiego prowadzone metodą tradycyjną -50 godzin dla wybranych ok.12 uczniów z klas I-II Gimnazjum; Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Dodatkowe zajęcia z języka niemieckiego: 50 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r - w sumie 7 miesięcy. Część 12: dodatkowe zajęcia przygotowujące do egz. cz. humanistyczna - 18 godzin- po 6 godzin dla 3 grup dla wybranych 12 uczniów z klas III Gimnazjum rok szkolny 2011/2012; Potrzeba stworzenia takich zajęć wynika ze słabych wyników ww. egzaminu w latach ubiegłych. Kurs skierowany będzie na rozwiązywanie testów, na których opiera się egzamin gimnazjalny. Dodatkowe zajęcia przygotowujące do egz. cz. humanistyczna: 18 h w miesiącach: IV 2012 r - w sumie 1 miesiąc. Część 13: dodatkowe zajęcia przygotowujące do egz. cz. matematyczno - przyrodnicza - 18 godzin dla 3 grup dla wybranych 12 uczniów z klas III Gimnazjum rok szkolny 2011/2012; Potrzeba stworzenia takich zajęć wynika ze słabych wyników ww. egzaminu w latach ubiegłych. Kurs skierowany będzie na rozwiązywanie testów, na których opiera się egzamin gimnazjalny. Dodatkowe zajęcia przygotowujące do egz. cz. matematyczno - przyrodnicza - 18 h w miesiącach: IV 2012 r - w sumie 1 miesiąc. ZADANIE 2: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół w Otrębusach. Termin realizacji od kwietnia 2012 r. do 30.06.2013 r. w sumie 13 miesięcy. Część 14: Blended learningowy kurs matematyki - zajęcia na platformie: 100 godz. i zajęcia konsultacyjne: 100 godz. (to jest ok. 15 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki. Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne 138 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 62 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 15: dodatkowe zajęcia z jęz. angielskiego prowadzone metodą tradycyjną - 100 godzin dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej; Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego: 60 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 40 h w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 16: dodatkowe zajęcia z jęz. angielskiego prowadzone metodą tradycyjną - 100 godzin dla wybranych 12 uczniów z klas I-II gimnazjum; Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia. Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego: 59 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 41 h w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 17: dodatkowe zajęcia z jęz. polskiego prowadzone metodą tradycyjną - 100 godzin dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej; Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych. Dodatkowe zajęcia z języka polskiego: 83h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 17 h w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 18: dodatkowe zajęcia z jęz. polskiego prowadzone metodą tradycyjną - 100 godzin dla wybranych 12 uczniów z klas I-II gimnazjum; Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych. Dodatkowe zajęcia z języka polskiego: 83h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 17 h w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 19: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - 101 godzin dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum; Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki. Dodatkowe zajęcia z matematyki: 51h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 50 h w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 20: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - 100 godzin dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej; Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki. Dodatkowe zajęcia z matematyki: 50h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 50 h w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 21: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - 100 godzin dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej; Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki. Dodatkowe zajęcia z matematyki: 50h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 50 h w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 22: dodatkowe zajęcia z chemii prowadzone metodą tradycyjną -100 godzin- po 50 godzin dla 2 grup dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum; Zajęcia pozwolą usystematyzować wiedzę z chemii, badając naturę i właściwości substancji, a zwłaszcza przemiany zachodzące pomiędzy nimi. Podczas zajęć dzieci poznają bliżej przemiany substancji, a także prawa według których tworzą się związki. Dodatkowe zajęcia z chemii: 100h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. - w sumie 7 miesięcy. Część 23: dodatkowe zajęcia z fizyki prowadzone metodą tradycyjną - 100 godzin dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum; Zajęcia z fizyki pozwolą usystematyzować wiedzę na temat właściwości i przemiany materii i energii oraz oddziaływanie między nimi. Dodatkowe zajęcia z fizyki: 50h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 50 h w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 13 miesięcy. Część 24: dodatkowe zajęcia przygotowujące do egz. cz. humanistyczna - 10godzin - po 5 godzin dla 2 grup dla wybranych ok. 12 uczniów z klas III Gimnazjum rok szkolny 2011/2012; Potrzeba stworzenia takich zajęć wynika ze słabych wyników ww. egzaminu w latach ubiegłych. Kurs skierowany będzie na rozwiązywanie testów, na których opiera się egzamin gimnazjalny. Dodatkowe zajęcia przygotowujące do egz. cz. humanistyczna: 10 h w miesiącach: IV 2012 r - w sumie 1 miesiąc. Część 25: dodatkowe zajęcia przygotowujące do egz. cz. matematyczno - przyrodnicza - 10 godzin - po 5 godzin dla 2 grup dla wybranych ok. 12 uczniów z klas III Gimnazjum rok szkolny 2011/2012; Potrzeba stworzenia takich zajęć wynika ze słabych wyników ww. egzaminu w latach ubiegłych. Kurs skierowany będzie na rozwiązywanie testów, na których opiera się egzamin gimnazjalny. Dodatkowe zajęcia przygotowujące do egz. cz. matematyczno - przyrodnicza - 10 h w miesiącach: IV 2012 r - w sumie 1 miesiąc. ZADANIE 3: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym w Brwinowie. Termin realizacji od kwietnia 2012 r. do 30.04.2013 r. w sumie 11miesięcy. Część 26: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną -100 godzin dla wybranych 12 uczniów każdej grupy z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego; Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki. Dodatkowe zajęcia z matematyki: 72 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 28 h w miesiącach: I, II, III, IV w 2013 r. w sumie 11 miesięcy. Część 27: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - 100 godzin dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego. Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki. Dodatkowe zajęcia z matematyki: 72 h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 28 h w miesiącach: I, II, III, IV w 2013 r. w sumie 11 miesięcy. Część 28: dodatkowe zajęcia z języka polskiego prowadzone metodą tradycyjną - 100 godzin dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego. Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych. Dodatkowe zajęcia z języka polskiego: 72h w miesiącach: IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 28h w miesiącach: I, II, III, IV, w 2013 r. - w sumie 11 miesięcy. Część 29: intensywny kurs przygotowujący do matury z języka polskiego - 12 godzin - po 6 godzin dla 2 grup dla wybranych ok. 12 uczniów z klas III Liceum Ogólnokształcącego. rok szkolny 2011/2012; Potrzeba stworzenia takich zajęć wynika ze słabych wyników ww. egzaminu w latach ubiegłych. Kurs skierowany będzie na rozwiązywanie testów, na których opiera się egzamin maturalny. Intensywny kurs przygotowujący do matury z języka polskiego: 12 h w miesiącach: IV 2012 r - w sumie 1 miesiąc. Część 30: intensywny kurs przygotowujący do matury z matematyki- 12 godzin - po 6 godzin dla 2 grup dla wybranych ok. 12 uczniów z klas III Liceum Ogólnokształcącego, rok szkolny 2011/2012; Potrzeba stworzenia takich zajęć wynika ze słabych wyników ww. egzaminu w latach ubiegłych. Kurs skierowany będzie na rozwiązywanie testów, na których opiera się egzamin maturalny Intensywny kurs przygotowujący do matury z matematyki - 12 h w miesiącach: IV 2012 r - w sumie 1 miesiąc. Część 31: intensywny kurs przygotowujący do matury z języka angielskiego- 12 godzin - po 6 godzin dla 1 grupy oraz 5 godzin dla 2 grupy dla wybranych ok. 12 uczniów z klas III Liceum Ogólnokształcącego rok szkolny 2011/2012; Potrzeba stworzenia takich zajęć wynika ze słabych wyników ww. egzaminu w latach ubiegłych. Kurs skierowany będzie na rozwiązywanie testów, na których opiera się egzamin maturalny. Intensywny kurs przygotowujący do matury z języka angielskiego- 11 h w miesiącach: IV 2012 r - w sumie 1 miesiąc. Część 32: intensywny kurs przygotowujący do matury historia - 6 godzin dla 1 grupy wybranych ok. 12 uczniów z klas III Liceum Ogólnokształcącego rok szkolny 2011/2012; Potrzeba stworzenia takich zajęć wynika ze słabych wyników ww. egzaminu w latach ubiegłych. Kurs skierowany będzie na rozwiązywanie testów, na których opiera się egzamin maturalny. Intensywny kurs przygotowujący do matury historii- 6 h w miesiącach: IV 2012 r - w sumie 1 miesiąc. Część 33: intensywny kurs przygotowujący do matury z wos-u - 6 godzin dla 1 grupy wybranych ok. 12 uczniów z klas III Liceum Ogólnokształcącego rok szkolny 2011/2012; Potrzeba stworzenia takich zajęć wynika ze słabych wyników ww. egzaminu w latach ubiegłych. Kurs skierowany będzie na rozwiązywanie testów, na których opiera się egzamin maturalny. Intensywny kurs przygotowujący do matury z wos-u- 6 h w miesiącach: IV 2012 r - w sumie 1 miesiąc. Część 34: intensywny kurs przygotowujący do matury z biologii - 6 godzin dla 1 grupy wybranych ok. 12 uczniów z klas III Liceum Ogólnokształcącego rok szkolny 2011/2012; Potrzeba stworzenia takich zajęć wynika ze słabych wyników ww. egzaminu w latach ubiegłych. Kurs skierowany będzie na rozwiązywanie testów, na których opiera się egzamin maturalny. Intensywny kurs przygotowujący do matury z biologii - 6 h w miesiącach: IV 2012 r - w sumie 1 miesiąc. 3. Opis do zajęć prowadzonych w ramach BLENDED LEARNINGU: a) zajęcia konsultacyjne w placówkach oświatowych odbywać się będą w wyznaczonych przez Dyrektorów placówek oświatowych salach, po zajęciach objętych podstawą programową; sale udostępnione będą nieodpłatnie; czas trwania jednej godziny zajęć konsultacyjnych to 45 minut, b) metoda ta przewiduje prowadzenie zajęć dla uczniów w systemie on-line, na platformie e-learningowej (projekt w części szkoleniowej wykorzystuje nowoczesną metodę nauczania - blended learningu), c) uczniowie i osoby prowadzące zajęcia będą miały wykupiony dostęp do platform e-learningowych, d) dla każdego ucznia każdego kursu (1 grupa x12 osób - informatyka, 1 grupa x 12 osób- matematyka) zostanie zakupiony elektroniczny kurs informatyki i matematyki, e) w ramach blended learningu osoba prowadząca zajęcia będzie monitorowała pracę uczniów podczas ich pracy na platformie oraz prowadziła dla nich odrębne zajęcia konsultacyjne - 100 godzin informatyka, 100 godzin matematyka - podczas trwania projektu, f) uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 w Brwinowie będą mogli skorzystać z kursu informatyki (1 grupa x 12), a uczniowie Zespołu Szkół w Otrębusach będą mogli skorzystać z kursów matematyki (1 grupa x 12 osób), g) każdy uczeń biorący udział w blended learningu, który posiada komputer i dostęp do Internetu, będzie miał wykupione konto na platformie na okres 13 miesięcy (miesiące, w których odbywają się zajęcia w szkole - bez ferii letnich), które zawierać będzie dostęp do platformy przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, ze wsparciem technicznym z tzw. opcją tutora. h) osoba prowadząca zajęcia w ramach blended learningu będzie miała możliwość tworzenia raportów z aktywności na platformie dla danego ucznia, i) zakres merytoryczny zajęć - programów - przygotowany przez Wykonawcę kontentu - kursu wgranego na platformę e-learningową, zostanie zaakceptowany przez osoby prowadzące zajęcia (nauczycieli przedmiotów) oraz Koordynatora projektu, j) osoby prowadzące zajęcia konsultacyjne będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać testy i sprawdziany na początku i na końcu trwania projektu, a także po zakończeniu każdego semestru, k) osoby prowadzące zajęcia dokonają analizy wyników testów, sprawdzianów i ankiet diagnostycznych oraz będą przygotowywać okresowe raporty z wyżej wymienionych działań, l) kursy zakończą się egzaminami wewnętrznymi, po których uczniowie otrzymają certyfikaty potwierdzające poziom umiejętności zdobytych przez uczestników kursu informatyki i matematyki, m) Wykonawca lub osoby prowadzące zajęcia w systemie blended learningu muszą dysponować własnym sprzętem, pomocami dydaktycznymi w czasie trwania zajęć na platformie, zajęć konsultacyjnych oraz zajęć dodatkowych (wszelkie potrzebne do realizacji zajęć materiały typu: książki, ćwiczenia, folie do rzutników, materiały biurowe np. długopisy, zakreślacze, papier, kreda, markery do pisania itp., testy do interpretacji, testy sprawdzające wiedzę leżą po stronie osoby prowadzącej zajęcia). 4. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych prowadzonych metodą tradycyjną: a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektorów placówek oświatowych, w których realizowany jest projekt; sale udostępnione będą nieodpłatnie; b) czas trwania jednej godziny zajęć to 45 minut, c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać testy i sprawdziany na początku i na końcu trwania projektu, a także po zakończeniu każdego semestru, d) osoby prowadzące zajęcia dokonają analizy wyników testów, sprawdzianów i ankiet diagnostycznych oraz będą przygotowywać okresowe raporty z wyżej wymienionych działań, e) Wykonawca lub osoby prowadzące zajęcia w systemie tradycyjnym muszą dysponować własnym sprzętem, pomocami dydaktycznymi w czasie trwania zajęć dodatkowych (wszelkie potrzebne do realizacji zajęć materiały typu: kserokopie książek, ćwiczeń, materiały biurowe np. długopisy, zakreślacie, papier, kreda, markery do pisania itp., testy do interpretacji, testy sprawdzające wiedzę). 5. Osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne metodą blended learningu i tradycyjnym mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne metodą blended learningu i tradycyjnym jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynator projektu oraz Dyrektora szkoły. 6. Dodatkowe informacje, wymagania do realizacji zadań: 1) Zajęcia w systemie blended learningu i dodatkowe zajęcia nie mogą się odbywać w dni wolne od zajęć szkolnych (w szczególnych wypadkach zgodę na takie zajęcia wyrazić może koordynator i dyrektor szkoły); 2) Wykonawca opracuje Program zajęć uwzględniający zakres wynikający z założeń przyjętych do projektu, z harmonogramu realizacji projektu, dostosowany do potrzeb i możliwości uczniów szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum ogólnokształcącego i przedłoży go Dyrektorowi szkoły, a następnie Koordynatorowi projektu nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć; 3) Osoba prowadząca zajęcia zobowiązana jest do: a) współpracy z zespołem zarządzającym projektem, a szczególnie z Koordynatorem projektu, b) terminowej realizacji umowy, terminowego składania sprawozdań miesięcznych, c) opracowania i przekazania Koordynatorowi Projektu miesięcznego harmonogramu realizacji zajęć w terminach do 15 dnia każdego miesiąca na miesiąc następny (harmonogram miesięczny powinien być wcześniej zaakceptowany przez Dyrektora szkoły prowadzącego w projekcie nadzór pedagogiczny), e) przed rozpoczęciem zajęć poinformowania uczestników, że projekt dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, f) systematyczne prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym: dziennika zajęć nauczanego przedmiotu, listy obecności uczestników; oraz innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego oraz dostarczanie ich w wyznaczonych terminach Dyrektorowi szkoły i Koordynatorowi projektu, g) pomoc w zbieraniu dokumentacji dotyczącej beneficjentów projektu (deklaracje, oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych, formularz PEFS), h) właściwe i celowe wykorzystanie pomocy dydaktycznych w ramach projektu, i) przeprowadzanie ewaluacji zajęć na polecenie Koordynatora projektu, j) pisemne informowanie Koordynatora projektu o zagrożeniach i zmianach w realizacji zajęć; k) opracowanie i bieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie (np. informacja o klasyfikacji rocznej i semestralnej), l) gromadzenie wytworów prac uczestników projektu, m) wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach (osiągnięciach) zachowaniu uczniów Koordynatora projektu i Dyrektora szkoły, n) dodatkowe informowanie o stanie realizacji przedmiotu umowy na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru, o) rzetelne przygotowanie i prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem; 7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 7324920120 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2012-03-30 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 445 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 34 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.brwinow.pl |
Informacja dostępna pod: | URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
80100000-5 | Usługi szkolnictwa podstawowego |