Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - upośledzenia w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 38 części
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć specjalistycznych w ramach tutoringu - upośledzenia w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowa biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 38 części. 1. Zamówienie podzielone jest na: 1.1. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM - terapia indywidualna Dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestniczki zajęć. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: (KLASY I - III) Część 1: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej Część 2: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego Część 3: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza Część 4: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera Część 5: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35 Część 6: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 37 im. Jana Pawła II Część 7: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej Część 8: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego Część 9: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie (KLASY IV - VI) Część 19: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej Część 20: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego - terapia indywidualna Część 21: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza - terapia indywidualna Część 22: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera Część 23: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35 Część 24: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego Część 25: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie Część 26: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego (GIMNAZJUM) Część 33: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków Część 34: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego Część 35: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki Część 36: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego Część 37: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 20 im. Aleksandra Fredry 1.2. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM - stymulacja czucia Stymulacja czucia głębokiego (proprioceptywnego), które bezpośrednio wpływa na napięcie mięśniowe, czucie własnego ciała i orientację w przestrzeni. Stymulację proprioceptywną często stosuje się jako ćwiczenie przygotowujące do terapii dotykowej. Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: (KLASY I - III) Część 10: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza Część 11: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego (KLASY IV - VI) Część 27: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie 1.3. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - UPOŚLEDZENIA W STOPNIU LEKKIM, UMIARKOWANYM I ZNACZNYM - terapia integracji sensorycznej Celem terapii SI jest poprawa połączeń synaptycznych centralnego układu nerwowego dziecka czyli poprawa jakości przesyłania i organizacji informacji odbieranych przez różne jego zmysły: (przedsionkowy - odpowiada za równowagę i rejestrację ruchu ciała, propriocepcji - czucia własnego ciała, dotyku, wzroku, słuchu, węchu, smaku). Ww. zajęcia prowadzone będą jako części: (KLASY I - III) Część 12: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej Część 13: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza Część 14: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35 Część 15: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej Część 16: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca Część 17: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie Część 18: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego (KLASY IV - VI) Część 28: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 35 Część 29: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego Część 30: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca - terapia integracji sensorycznej Część 31: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie Część 32: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego (GIMNAZJUM) Część 38: Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych w Gimnazjum nr 12 im. Jana Matejki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz adresy szkół, w których będą prowadzone zajęcia, zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 25059620140 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2014-07-28 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 286 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 38 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.czestochowa.pl |
| Informacja dostępna pod: | Adres e-mail: jmusial@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pokój nr 417, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa |
| Okres związania ofertą: | 60 dni |
Kody CPV
| 80340000-9 | Usługi edukacji specjalnej |
