Prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych/warsztatów w ramach projektu pn. „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie Lubelskim” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. - polska-lublin: usługi edukacyjne i szkoleniowe
Opis przedmiotu przetargu: 3. przedmiot zamówienia – prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych/warsztatów realizowanych w ramach projektu pn. „kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie lubelskim” współfinansowanym przez unię europejską w ramach europejskiego funduszu społecznego, program operacyjny kapitał ludzki, priorytet iii. wysoka jakość systemu oświaty, działanie 3.5. kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w następujących placówkach a) szkoły podstawowe gmina bełżyce 1. szkoła podstawowa w matczynie, matczyn 9, 24 200 bełżyce 2. szkoła podstawowa nr 1 w bełżycach, ul. ks. t. wilczyńskiego 62, 24 200 bełżyce 3. szkoła podstawowa we wronowie, wronów 15, 24 200 bełżyce gmina borzechów 4. publiczna szkoła podstawowa w borzechowie, 24 224 borzechów kolonia 227 5. szkoła podstawowa w kłodnicy dolnej, 24 224 kłodnica dolna, kłodnica dolna 117 gmina bychawa 6. szkoła podstawowa w woli gałęzowskiej, wola gałęzowska 116 a, 23 100 bychawa 7. szkoła podstawowa w starej wsi drugiej, stara wieś ii 56, 23 100 bychawa 8. szkoła podstawowa w bychawie, szkolna 8, 23 100 bychawa 9. szkoła podstawowa im. kajetana koźmiana w bychawce, bychawka druga kolonia 75, 23 100 bychawa 10. szkoła podstawowa w zaraszowie, zaraszów 64, 23 100 bychawa gmina garbów 11. szkoła podstawowa im. marii konopnickiej w garbowie zespół szkół w garbowie, garbów 53e, 21 080 garbów 12. szkoła podstawowa im. zofii trzcińskiej kamińskiej w leścach, leśce 63, 21 080 garbów 13. szkoła podstawowa w woli przybysławskiej, wola przybysławska 331, 21 080 garbów 14. szkoła podstawowa w bogucinie wandy chotomskiej, bogucin 64, 21 080 garbów 15. szkoła podstawowa w przybysławicach zespół szkół w przybysławicach, przybysławice 1, 21 080 garbów gmina głusk 16. szkoła podstawowa im. jana pawła ii w mętowie zespół szkół w mętowie, mętów 124 20 388 mętów 17. szkoła podstawowa im. st. kard. wyszyńskiego w wilczopolu kolonii zespół szkół w wilczopolu, 20 388 lublin 6 wilczopole kolonia 97 18. publiczna szkoła podstawowa im. kornela makuszyńskiego w prawiednikach, prawiedniki 165, 20 515 lublin gmina jabłonna 19. szkoła podstawowa zespół szkół w piotrkowie, piotrków pierwszy 105, 23 114 jabłonna 20. szkoła podstawowa im. stanisława konarskiego zespół szkół w jabłonnie, 23 114 jabłonna woj. lubelskie 21. szkoła podstawowa w tuszowie, tuszów 159, 23 114 jabłonna 22. szkoła podstawowa w czerniejowie, czerniejów 130, 22 113 czerniejów 23. szkoła podstawowa w skrzynicach, skrzynice 110 23 114 jabłonna gmina jastków 24. szkoła podstawowa im. tadeusza kościuszki w jastkowie, al. warszawska 43, 21 002 jastków 25. szkoła podstawowa im. jana pawła ii w tomaszowicach, 21 008 tomaszowice 40 26. szkoła podstawowa im. anny i andrzeja nowaków w ożarowie, ożarów 160 24 150 nałęczów gmina konopnica 27. szkoła podstawowa im. ziemi lubelskiej w radawcu dużym, radawiec duży 145, 21 030 radawiec duży 28. szkoła podstawowa im. ks. j. twardowskiego w zemborzycach tereszyńskich, zemborzyce tereszyńskie 2, 20 515 lublin 29. szkoła podstawowa ks. kardynała stefana wyszyńskiego w konopnicy, konopnica 40 21 030 motycz 30. szkoła podstawowa w motyczu, 21 030 motycz 31. szkoła podstawowa w stasinie, stasin 61 21 030 motycz gmina niemce 32. szkoła podstawowa im. joachima lelewela w jakubowicach konińskich, 21 003 ciecierzyn, ul. szkolna 69 gmina strzyżewice 33. publiczna szkoła podstawowa im. rodziny rohlandów w żabiej woli, żabia wola 77 23 107 strzyżewice 34. publiczna szkoła podstawowa w osmolicach, 23 107 osmolice pierwsze 165 35. publiczna szkoła podstawowa im. marszałka józefa piłsudskiego, w strzyżewicach rechcie, rechta 13 23 107 strzyżewice 36. publiczna szkoła podstawowa im. marii konopnickiej w bystrzycy starej zespół szkół publicznych, bystrzyca stara 89 23 107 strzyżewice gmina wojciechów 37. szkoła podstawowa w łubkach, łubki 58 24 204 wojciechów 38. szkoła podstawowa w palikijach, palikije 85b 24 204 wojciechów 39. szkoła podstawowa w wojciechowie stanisława marusarza zespół szkół w wojciechowie, wojciechów 8 24 204wojciechów 40. szkoła podstawowa w miłocinie, miłocin 7 24 150 miłocin gmina wólka 41. szkoła podstawowa w turce, turka 294 20 258 lublin 62 42. szkoła podstawowa im. róży kołaczkowskiej w pliszczynie, kol. pliszczyn 100 20 258 pliszczyn 43. szkoła podstawowa w świdniku małym, świdnik mały 20 258 lublin 62 44. szkoła podstawowa im. bł. jana pawła ii w łuszczowie, łuszczów drugi 102 20 258 lublin 45. szkoła podstawowa im. tadeusza kościuszki w sobianowicach, sobianowice 32a 20 258 lublin gmina wysokie 46. szkoła podstawowa w wysokiem zespół szkół im. stanisława staszica w wysokiem, szkolna 9 23 145 wysokie gmina zakrzew 47. szkoła podstawowa w dębinie, dębina 20 23 155 zakrzew 48. szkoła podstawowa w zakrzewie, zakrzew 226 23 155 zakrzew b) szkoły gimnazjalne gmina bełżyce 1. gimnazjum nr 1 w bełżycach, ul. ks.t. wilczyńskiego 62, 24 200 bełżyce gmina borzechów 2. gimnazjum w borzechowie, borzechów kolonia 227, 24 224 borzechów gmina bychawa 3. gimnazjum nr 1 im. obrońców ojczyzny w bychawie, 23 100 bychawa, ul. szkolna 8 4. gimnazjum nr 2 w zespole szkół im. ks. kwiatkowskiego w bychawie, 23 100 bychawa, piłsudskiego 81 gmina garbów 5. gimnazjum publiczne im. jana pawła ii w garbowie zespół szkół w garbowie, garbów 53e, 21 080 garbów gmina głusk 6. gimnazjum w kalinówce zespół szkół w kalinówce, kalinówka 78 21 040 świdnik 7. gimnazjum im. stefana kardynała wyszyńskiego w wilczopolu kolonii zespół szkół w wilczopolu, 20 388 lublin 6, wilczopole kolonia 97 gmina jabłonna 8. gimnazjum publiczne w jabłonnie, jabłonna 45 23 114 jabłonna 9. gimnazjum publiczne w piotrkowie, piotrków 105 23 114 jabłonna gmina jastków 10. gimnazjum im. józefa piłsudskiego w jastkowie, al. warszawska 43, 21 002 jastków gmina konopnica 11. gimnazjum im. w. pola w radawczyku drugim, radawczyk drugi 36 21 030 radawczyk drugi gmina niedrzwica duża 12. gimnazjum nr 1 im. marsz. józefa piłsudskiego w niedrzwicy dużej, ul. lubelska 21a, 24 220 niedrzwica duża 13. gimnazjum nr 2 w niedrzwicy kościelnej im. bł. ks. jerzego popiełuszki zespół szkół w niedrzwicy kościelnej, ul. lipowa 26 24 220 niedrzwica duża gmina strzyżewice 14. publiczne gimnazjum nr 1 w bystrzycy starej zespół szkół publicznych w bystrzycy starej, bystrzyca stara 89 23 107 strzyżewice 15. gimnazjum w pszczelej woli zespół szkół rolniczych ckp w pszczelej woli, pszczela wola 9 23 107 strzyżewice gmina wojciechów 16. gimnazjum w wojciechowie zespół szkół w wojciechowie, wojciechów 8 24 204 wojciechów gmina wólka 17. gimnazjum im. pułkownika wojciecha kołaczkowskiego w pliszczynie, pliszczyn 100 20 258 lublin gmina wysokie 18. gimnazjum publiczne w wysokiem zespół szkół im. stanisława staszica w wysokiem, ul. szkolna 9 23 145 wysokie gmina zakrzew 19. gimnazjum w tarnawce, tarnawka i 175 23 155 zakrzew c) licea ogólnokształcące 1. liceum ogólnokształcące im.ks. kwiatkowskiego w bychawie zespół szkół im. ks. a. kwiatkowskiego w bychawie, ul. piłsudskiego 81, 23 100 bychawa 2. liceum ogólnokształcące w niemcach zespół szkół ponadgimnazjalnych w niemcach, ul. różana 8, 21 025 niemce 3. liceum ogólnokształcące w bełżycach zespół szkół im. m. kopernika w bełżycach, ul. bychawska 4, 24 200 bełżyce 4. liceum ogólnokształcące w pszczelej woli zespół szkół rolniczych ckp w pszczelej woli, pszczela wola 9, 23 107 strzyżewice 5. liceum ogólnokształcące w wysokiem zespół szkół im. stanisława staszica w wysokiem, ul. szkolna 9, 23 145 wysokie d) technika 1. technikum mechanizacji rolnictwa w piotrowicach zespół szkół techniki rolniczej im. w. witosa w piotrowicach, piotrowice 183, 23 107 strzyżewice 2. technikum w niedrzwicy dużej zespół szkół w niedrzwicy dużej, ul. bełżycka 77, 24 220 niedrzwica duża 3. technikum w niemcach zespół szkół ponadgimnazjalnych w niemcach, ul. różana 8, 21 025 niemce 4. technikum w zsz nr 1 im. mjr. henryka dobrzańkiego w bychawie, ul. reymonta 4b, 23 100 bychawa 5. technikum w bełżycach zespół szkół im. m. kopernika w bełżycach, ul. bychawska 4, 24 200 bełżyce 6. technikum mechaniczne w bełżycach zespół szkół im. m. kopernika w bełżycach, ul. bychawska 4, 24 200 bełżyce 7. technikum zespół szkół technicznych im. t .kościuszki w bełżycach, ul. przemysłowa 44, 24 200 bełżyce e) zasadnicze szkoły zawodowe 1. zasadnicza szkoła zawodowa w piotrowicach zespół szkół techniki rolniczej im. w. witosa w piotrowicach, piotrowice 183, 23 107 strzyżewice f) przedszkola gmina bełżyce 1. samorządowe przedszkole publiczne w bełżycach, ul. bychawska 15, 24 200 bełżyce gmina bychawa 2. samorządowe przedszkole nr 1 w bychawie, partyzantów 5, 23 100 bychawa gmina wólka 3. samorządowe przedszkole w turce, turka 294, 20 258 lublin 62 3.1 obszary wsparcia w poszczególnych placówkach określa załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). 3.2 dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych część 1. jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? część 2. ocenianie kształtujące. część 3. techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. część 4. uczeń – aktywny uczestnik procesu uczenia się. część 5 . oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej. część 6. wspieranie pracy wychowawców klas – bezpieczna szkoła. część 7. budowa koncepcji szkoły. część 8. praca z uczniem młodszym. część 9. postawy uczniowskie. jak je kształtować? część 10. praca z uczniem zdolnym. część 11. praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. część 12. wykorzystanie tik na zajęciach edukacyjnych – bezpieczny internet część 13. projekt edukacyjny w szkole. część 14. współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym. część 15. rodzice są partnerami szkoły. część 16. nauczyciel 45+ część 17. szkoła promuje wartość edukacji. część 18. efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. część 19 . jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? 3.2 szczegółowe wymagania zamawiającego w ramach realizacji każdej części niniejszego zamówienia a) zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na obszary wsparcia, realizowane we wskazanych w załączniku nr 3 placówkach, b) każde konsultacje indywidualne lub grupowe/warsztat podzielony został na moduły i obejmuje określoną tematykę – obszar główny wspomagania szkoły, określony podczas diagnozy, c) w ramach zadań realizowane będą warsztaty grupowe – forma kształcenia, każda aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników w zakresie wcześniej ustalonego obszaru tematycznego podzielonego na moduły szkoleniowe. grupa warsztatowa powinna liczyć optymalnie do 25 uczestników. moduł zajęć warsztatowych wynosi 3 godziny dydaktyczne (do celów projektu). konsultacje grupowe/wykłady grupowe wspierające proces wspomagania nauczycieli w szkole zorganizowana forma doskonalenia, spotkania grupowe nauczycieli (optymalna grupa do 25 osób) z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą wskazać ważne z ich punktu widzenia problemy związane z tematyką wspomagania, które są szczegółowo wyjaśnione i rozwinięte przez eksperta w formach informacyjnych i ćwiczeniowych; konsultacje grupowe/wykłady grupowe prowadzi ekspert. konsultacje grupowe (wspierające proces przełożenia nowych umiejętności na praktykę szkolną) – spotkania grupowe nauczycieli (optymalna grupa do 25 osób) z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego rpw; konsultacje grupowe prowadzi ekspert lub sore, który może pełnić tu rolę konsultanta, mentora lub facilitatora. konsultacje indywidualne/ spotkania coachingowe – indywidualne spotkania nauczycieli ze szkolnym organizatorem rozwoju edukacji (sore) lub ekspertem zewnętrznym, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole/przedszkolu; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą przedyskutować z sore (lub ekspertem zewnętrznym) swoje wątpliwości, omówić problemy, przedstawić nowe rozwiązania związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego rocznego planu wspomagania (rpw). 3.3 szczegółowy harmonogram spotkań w poszczególnych szkołach musi być uzgodniony ze szkolnym organizatorem rozwoju edukacji i przez niego zaakceptowany. 3.4 zaleca się, aby harmonogram nie kolidował z zajęciami szkolnymi oraz innymi wydarzeniami odbywającymi się w szkole/przedszkolu. 3.5 przez używany termin „godzina” ( godz.) należy rozumieć jednostkę dydaktyczną równą 45 minutom w przypadku warsztatu i konsultacji grupowych/wykładu oraz 60 minutom w przypadku konsultacji grupowych i indywidualnych wspierających proces przełożenia umiejętności na praktykę szkolną. 3.6 wymaga się od wykonawcy przekazania uczestnikom warsztatu/konsultacji grupowych materiałów szkoleniowych, w szczególności przedstawianych prezentacji oraz opracowanych i wypełnionych arkuszy ćwiczeniowych wraz z wnioskami i rekomendacjami do wykorzystania w procesie edukacyjnym. przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny. 3.7 materiały pomocnicze ( długopis, notes, teczka) dla uczestników zapewnia zamawiający wraz z nośnikami elektronicznymi. 3.8 zamawiający zapewnia serwis kawowy dla uczestników, dlatego wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przerwy trwającej min. 20 minut. 3.9 sale i pracownie przewidziane na realizację warsztatu w danej szkole/ przedszkolu udostępniane są wykonawcy bezpłatnie . 3.10 sprzęt i wszelkie pomoce niezbędne do realizacji zadania wykonawca musi zapewnić na swój koszt, z wyjątkiem tego, czym dysponuje zamawiający, tj. rzutnikiem, mobilną tablicą multimedialną, komputerem przenośnym. w przypadku kilku szkoleń odbywających się jednocześnie i braku dostępnego ww. sprzętu, wykonawca zapewnia potrzebny sprzęt we własnym zakresie. 3.11 wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji w postaci scenariusza warsztatu/ konsultacji, listy obecności przekazanej jako wzór przez sore; przygotowania i przeprowadzenia ankiety zadowolenia wśród uczestników po każdym module prowadzonym przez jednego eksperta oraz przygotowanie na zakończenie każdego miesiąca raportu uwzględniającego wyniki ankiet. 3.12 w ramach promocji projektu wykonawca jest zobowiązany do a) oznakowania sal, w których odbywać się będą zajęcia, zgodnie z wytycznymi pokl, przygotowanymi tabliczkami przez zamawiającego, b) poinformowania uczestników o fakcie wspófinansowania ze środków unii europejskiej w ramach europejskiego funduszu społecznego, c/ stosowania na wszystkich dokumentach znaków po kl, logo unii europejskiej wraz z odwołaniem do unii europejskiej i europejskiego funduszu społecznego, logo powiatu lubelskiego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach pokl, logo projektu. 3.13 wykonawca po ukończeniu przez uczestników form szkoleniowych wystawia uczestnikom zaświadczenia. 3.14 głównym celem ww. projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie lubelskim poprzez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia, z zastrzeżeniem pkt 3.15. 1. jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? 2. ocenianie kształtujące 3. techniki uczenia się i metody motywujące do nauki 4. uczeń – aktywny uczestnik procesu uczenia się 5. wykorzystanie ewd w ewaluacji wewnętrznej szkoły 6. oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej 7. wspieranie pracy wychowawców klas – bezpieczna szkoła 8. postawy uczniowskie. jak je kształtować? 9. budowa koncepcji pracy szkoły 10. praca z uczniem młodszym 11. praca z uczniem zdolnym 12. praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 13. wykorzystanie tik na zajęciach edukacyjnych – bezpieczny internet 14. projekt edukacyjny w szkole 15. współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym 16. rodzice są partnerami szkoły 17. nauczyciel 45+ 18. szkoła promuje wartość edukacji 19. doradztwo edukacyjno zawodowe w szkole 20. efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich 21. współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych 22. jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? 23. jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? 24. pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły 3.15 w ramach realizacji zadania objętego niniejszym postępowaniem będą wspomagane obszary wsparcia wymienione w załączniku nr 3 do siwz. 3.16 zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych spotkań, w tym do wykonywania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej wykonanie zadania. 3.17 w każdej wskazanej części zamówienia muszą być zrealizowane następujące formy a) w ramach procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach w powiecie lubelskim 45 minutowe warsztaty grupowe, łącznie dla wszystkich części zamówienia 1395 godzin ( 93 gr. x 15 godz.); sugerowane przeprowadzenie 5 warsztatów grupowych po 3 godz. dla każdej grupy. 45 minutowe konsultacje grupowe/wykłady grupowe, łącznie dla wszystkich części zamówienia 1116 godzin (93 gr. x 12 godz.); sugerowane przeprowadzenie 4 konsultacji/wykładów grupowych po 3 godz. dla każdej grupy. b) w ramach przełożenia umiejętności nauczycieli na praktykę szkolną 60 minutowe konsultacje indywidualne/spotkania coachingowe, łącznie dla wszystkich części zamówienia 830 godzin( 83 szkoły x 10 godz.); harmonogram konsultacji /spotkań coachingowych musi być ustalony indywidualnie ze szkolnym organizatorem rozwoju edukacji dla każdej zakwalifikowanej placówki oświatowej, 60 minutowe konsultacje grupowe , łącznie dla wszystkich części zamówienia 415 godzin (83 szkoły x 5 godz. ); harmonogram konsultacji musi być ustalony indywidualnie ze szkolnym organizatorem rozwoju edukacji dla każdej z zakwalifikowanych placówek. liczba godzin do realizacji w ramach każdej z części (łącznie wszystkie formy) część 1. jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? – 42 h. część 2. ocenianie kształtujące – 252 h. część 3. techniki uczenia się i metody motywujące do nauki 264 h. część 4. uczeń – aktywny uczestnik procesu uczenia się 84 część 5 . oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej – 69 h. część 6. wspieranie pracy wychowawców klas – bezpieczna szkoła – 768 h. część 7. budowa koncepcji szkoły – 126 h. część 8. praca z uczniem młodszym 42 h. część 9. postawy uczniowskie. jak je kształtować? – 126 h. część 10. praca z uczniem zdolnym – 42 h. część 11. praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 42 h. część 12. wykorzystanie tik na zajęciach edukacyjnych – bezpieczny internet – 864 h. część 13. projekt edukacyjny w szkole – 84 h. część 14. współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym – 42 h. część 15. rodzice są partnerami szkoły – 84 h. część 16. nauczyciel 45+ 447 h. część 17. szkoła promuje wartość edukacji – 126 h. część 18. efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich – 168 h. część 19 . jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? – 84 h. 3.18 rozliczenie nastąpi na podstawie wystawionej faktury/rachunku, w okresach miesięcznych. 3.19 zakres zadań eksperta dla części 1 19 1) przeprowadzenie wskazanych form szkoleniowych według ustalonego harmonogramu i we wskazanych przez zamawiającego placówkach oświatowych, 2) przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników w formie papierowej i/lub elektronicznej, 3) przygotowanie i dostarczenie do zamawiającego wymaganej dokumentacji ( scenariusz/plan/konspekt; ankiety zadowolenia, raport z wyników ankiet), 4) oznaczenie sal według wytycznych pokl, 5) poinformowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków unii europejskiej w ramach europejskiego funduszu społecznego, 6) współpraca z zespołem zarządzającym projektu w celu prawidłowej realizacji umowy, 7) ścisła merytoryczna współpraca ze szkolnym organizatorem rozwoju edukacji. oznaczenie wg cpv 80500000 9 usługi szkoleniowe. 4. termin wykonania zamówienia 30.06. 2015 r. ii.1.6)

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 25909420141 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2014-07-30 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 10 miesięcy |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 19 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | http://splublin.bip.lubelskie.pl |
Informacja dostępna pod: | Powiat Lubelski ul. Spokojna 9, 20-074 lublin, woj. lubelskie |
Okres związania ofertą: | 1800 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |