Usługi szkoleniowe w ramach środków na doskonalenie nauczycieli w 2015 roku na terenie województwa mazowieckiego. - polska-warszawa: usługi szkoleniowe
Opis przedmiotu przetargu: usługa polegająca na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla nauczycieli zatrudnionych na terenie województwa mazowieckiego mieszczących się tematycznie w określonych obszarach 1. rozwijanie dojrzałości szkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem pierwszego etapu edukacji. diagnoza gotowości do podjęcia nauki szkolnej sposoby prowadzenia obserwacji dzieci, interpretacja wyników i formułowanie wniosków. zastosowanie skali gotowości edukacyjnej (sge 5). 2. wspieranie dziecka młodszego na i oraz ii etapie edukacyjnym, współpraca rodziców z nauczycielem. 3. edukacja przez ruch – holistyczny system edukacji oparty na zasadzie integracji sensorycznej. metody kształcenia i terapii dzieci w przedszkolu oraz na poziomie edukacji wczesnoszkolnej. ćwiczenia, zabawy, gry. 4. ocenianie kształtujące w edukacji wczesnoszkolnej techniki i sposoby zastosowania ok, strategie ok, narzędzia wspomagające ok. 5. drama i improwizacje teatralne w pracy nauczyciela z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; metody zabawy z dziećmi w teatr pantomimy. 6. teatr w edukacji przedszkolnej i szkolnej – warsztaty teatralne dla nauczycieli. najciekawsze metody teatralne; reżyseria dziecięcych spektakli teatralnych, kreacja scenografii w warunkach szkolnych. wykorzystywanie małych form teatralnych w edukacji. praca głosem, gestem, mimiką – sztuka wywierania wpływu na postawy i motywacje uczniów. 7. gry i zabawy na lekcjach wychowania fizycznego w klasach i iii szkoły podstawowej. 8. zabawy kreatywne, zajęcia relaksacyjne i odprężające w przedszkolu oraz w klasach i iii szkoły podstawowej. 9. rozwojowe oraz nietypowe zachowania dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – co nas powinno niepokoić? kiedy i w jaki sposób reagować? trudne rozmowy z rodzicami / opiekunami dziecka. współpraca z instytucjami zewnętrznymi, algorytmy działań w sytuacjach szczególnych. 10. doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela szkoły ponadgimnazjalnej, uwzgledniające nauczanie konstruktywistyczne, rozwój naukowego i twórczego myślenia, skuteczne strategie nauczania i uczenia się. 11. efektywne nauczanie matematyki w szkole ponadgimnazjalnej. 12. skuteczne posługiwanie się narzędziami tik na wszystkich etapach kształcenia. 13. praktyczne funkcjonowanie pomocy psychologiczno pedagogicznej. 14. profilaktyka agresji i przemocy w szkołach, w tym przemocy w sieci. jak radzić sobie w sytuacjach trudnych wychowawczo w klasie? praca z dzieckiem i klasą w sytuacjach kryzysowych. postępowanie wobec dyskryminacji, agresji, przemocy, wykluczenia społecznego w szkole/placówce. 15. uczeń niepełnosprawny w systemie edukacji edukacja włączająca w szkołach ogólnodostępnych. 16. rozwiązania metodyczne w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. opracowanie indywidualnych programów edukacyjno terapeutycznych. 17. zajęcia rewalidacyjne z wykorzystaniem różnych technik terapeutycznych. 18. terapia i edukacja dzieci i młodzieży z autyzmem, z uwzględnieniem zespołu aspergera, na różnych etapach edukacyjnych. 19. wspomaganie kariery edukacyjno zawodowej ucznia gimnazjum, rozpoznawanie potencjału – możliwości i ograniczeń rozwojowych, prezentacja scenariuszy zajęć z doradztwa zawodowego w gimnazjum. 20. wdrażanie myślenia algorytmicznego i nauki programowania na wszystkich etapach edukacyjnych. stosowanie technologii informacyjnej w pracy nauczyciela najbardziej przydatne aplikacje w sieci; grafika komputerowa; animacje komputerowe. 21. nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi. techniki pamięciowe w samokształceniu nauczyciela oraz w pracy z klasą / z uczniem, doskonalenie umiejętności sprawnego zapamiętywania na pierwszym i na kolejnych etapach edukacyjnych. sztuka motywowania siebie i innych. trening twórczości, rozwijanie kreatywności. 22. rozpoznawanie potencjału ucznia, wspieranie rozwoju, skuteczne motywowanie do rozwoju; wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz metod tutoring, coaching. 23. podstawowe zasady konstrukcji zadań egzaminacyjnych na sprawdziany szkolne z języka polskiego, matematyki i języków obcych w szkole podstawowej, jako istotne zadanie dydaktyczne w przygotowaniu uczniów do sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej. 24. podstawowe zasady konstrukcji zadań egzaminacyjnych na sprawdziany szkolne ustne i pisemne z języka polskiego w liceach ogólnokształcących, jako istotne zadanie dydaktyczne w przygotowaniu uczniów do egzaminu maturalnego. 25. kurs przygotowujący nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 26. holistyczne nauczanie przedmiotów przyrodniczych z zastosowaniem narzędzi technologii informacyjnej. ii.1.6)

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 17026420151 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2015-05-16 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 7 miesięcy |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 26 |
Kryterium ceny: | 100% |
WWW ogłoszenia: | http://www.kuratorium.waw.pl |
Informacja dostępna pod: | Kuratorium Oświaty w Warszawie Al. Jerozolimskie 32, 00-024 Warszawa, woj. mazowieckie |
Okres związania ofertą: | 60 dni |
Kody CPV
80500000-9 | Usługi szkoleniowe |