Realizacja usług w ramach projektu Udowodnimy, że potrafimy
Opis przedmiotu przetargu: 1. - Zarządzanie projektem (usługi w tej części realizowane będą w okresie 09.2011 -07.2012 r, za wyjątkiem Szkolnych Koordynatorów) Część 1A: Wyłonienie Koordynatora zarządzającego projektem Zakres obowiązków Koordynatora: kierowanie realizacją projektu, nadzór nad rekrutacją, analiza realizacji harmonogramu, nadzór nad całością dokumentacji projektu, sporządzanie sprawozdań i wniosków o płatność we współpracy z pracownikiem księgowym, bieżące kontakty z IP2 (Instytucją Pośredniczącą II stopnia), nadzór nad monitoringiem produktów i rezultatów, działania informacyjno-promocyjne, realizacja projektu zgodnie z przyjętym budżetem i harmonogramem, utrzymanie świadomości dot. problematyki równości szans płci w Zespole Zarządzającym i wśród słuchaczy. Część 1B: Wyłonienie Zastępcy Koordynatora zarządzającego projektem Zakres obowiązków Zastępcy Koordynatora: monitoring wykorzystywania e-platformy oraz zakupionych w ramach projektu sprzętu i śr. dydaktycznych. Monitoring terminowości realizacji zadań przez podwykonawców, jakości zajęć i omówienia wyników z prowadzącymi, dbałość o podnoszenie jakości, pomiar i monitoring osiągania zakładanych rezultatów, sporządzanie raportu monitoringowego. Część 1C, 1D, 1E: Wyłonienie trzech Szkolnych Koordynatorów (zatrudnienie w okresie 09.2011-06.2012r) Zakres obowiązków Szkolnych Koordynatorów: nabór uczestników w ramach danej szkoły (spotkania informacyjne z uczniami i rodzicami, podpisywanie umów), nadzór nad wykonywaniem szkoleń w każdej szkole, dbałość o zabezpieczenie sal i sprzętu, weryfikacja dokumentacji realizacji szkoleń w danej szkole. Część 1F: Wyłonienie pracownika finansowo-księgowego (średni wymiar czasu pracy: 30h miesięcznie) Zakres obowiązków pracownika finansowo-księgowego: kontrola kompletności dokumentacji, przygotowywanie zestawień do raportów i analiz, dokonywanie bieżących płatności, nadzór nad prawidłowością operacji finansowych, przygotowywanie danych do wniosków o płatność, współpraca z Koordynatorem w zakresie przygotowania wniosków o płatność. Część 1G: Wyłonienie pracownika kadrowo-płacowego (średni wymiar czasu pracy: 30h miesięcznie) Zakres obowiązków pracownika finansowo-księgowego: kontrola kompletności dokumentacji, przygotowywanie zestawień do raportów i analiz, dokonywanie bieżących płatności wynagrodzeń i rozliczeń z budżetem, nadzór nad prawidłowością operacji finansowych dotyczacych kadr i płac, przygotowywanie danych do wniosków o płatność. Część 2. - zajęcia rozwijające (realizowane w okresie 09.2011 - 06.2012): 1. Szkolenia z zakresu języka angielskiego dla sześciu dziesięcioosobowych grup uczniów w szkołach, w wymiarze 120h na grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 20h na osobę, zakończone egzaminem TELC (The European Language Certificates) na odpowiednim poziomie. W ramach komponentu elearningowego szkolenia wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 30 minut). Testy te wykonywane będą min. 2- krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy. 2. Szkolenia z zakresu języka angielskiego dla czternastu dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h na grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 10h na osobę, zakończone egzaminem wewnętrznym. W ramach komponentu elearningowego szkolenia wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do przygotowania i udostępnienia na platformie elearningowej online testów służących pomiarowi wiedzy słuchaczy (o długości ok. 20 minut). Testy te wykonywane będą 2 krotnie i służyć będą pomiarowi przyrostu wiedzy. 3. Szkolenia dla uczniów w szkołach, z zakresu technik informatycznych dla trzech dziesięcioosobowych grup uczniów, w wymiarze 120h na grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h na osobę, przeprowadzenie egzaminu ECDL z 3 wybranych modułów dla wszystkich Słuchaczy 4. Szkolenia dla dwóch dziesięcioosobowych grup nauczycieli w wymiarze 40h/grupę z zakresu wykorzystywania multimediów i elearningu w praktyce szkolnej. Część 3. - zajęcia edukacyjne (realizowane w okresie 09.2011 - 06.2012): A. Zajęcia logopedyczne w wymiarze 30h na grupę dla łącznie sześciu pięcioosobowych grup uczniów z klas 0-III. B. Zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów (matematyka, j. polski, nauczanie początkowe, oraz interdyscyplinarne - zajęcia (przed egzaminem) w wymiarze 30h na grupę dla 36 grup o średniej 5 osób w grupie, w tym: j. polski - 9 grup, matematyka - 10 grup, nauczanie początkowe - 10 grup, zajęcia (przed egzaminem) (po szkole podstawowej i lub gimnazjalnym) - 7 grup. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. C. Zajęcia rozwijające z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz informatyki dla uczniów zdolnych - dla łącznie 8 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h/grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym, w tym: informatyka - 2 grupy, biologia - 2 grupy, matematyka - 4 grup, przyroda - 2 grupy. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów. D. Zajęcia w ramach doradztwa edukacyjnego i zawodowego w wymiarze 10h na grupę dla 5 grup uczniów o średniej liczebności 10 osób na grupę (gimnazjum). W ramach zajęć z doradcami zawodowymi uczestnicy mają określić swoje predyspozycje oraz przygotować tzw. Indywidualne Plany Działań - harmonogramy działań dla osiągnięcia zakładanych celów edukacyjnych i zawodowych. E. Zajęcia psychologiczno - terapeutyczne w wymiarze 10h na grupę dla sześciu grup uczniów o średniej liczebności 5 osób w grupie. Zajęcia poświęcone będą technikom opanowania agresji, walce z uzależnieniami i radzeniu sobie ze szkolnymi niepowodzeniami. Udział w warsztatach pozwoli uczniom na pełniejsze wykorzystanie możliwości, jakie niesie im uczestnictwo w projekcie, a także zachęci ich do bardziej aktywnej postawy w szkole. F. Zajęcia sportowe w wymiarze 180h na grupę dla sześciu piętnastoosobowych grup uczniów. Cel zajęć: wychowanie poprzez sport: organizacja wolnego czasu uczniów, nauka postaw fair play, rozwój postaw przez sport, wzmacnianie nawyków aktywnego spędzania czasu G. Wyłonienie trzech nauczycieli informatyki pełniących funkcje opiekuna sali informatycznych udostępnionych uczniom na realizację zajęć w systemie elearningowym w Publicznym Gimnazjum w Grudusku, Szkole Podstawowej w Grudusku oraz Szkole Podstawowej w Humięcinie.

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 29202220110 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2011-09-16 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 309 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 13 |
Kryterium ceny: | 80% |
WWW ogłoszenia: | www.grudusk.com |
Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy 06-460 Grudusk ul.Ciechanowska 54, I piętro, pokójNr 4 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80580000-3 | Oferowanie kursów językowych | |
79631000-6 | Usługi dotyczące personelu i listy płac | |
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
79211000-6 | Usługi księgowe | |
80533000-9 | Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe | |
79421000-1 | Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych |