Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji zwanego dalej SORE w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.
Opis przedmiotu przetargu: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji zwanego dalej SORE w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim, realizowanego przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną w Gostyniu. Szkolny organizator rozwoju edukacji będzie zaangażowany w okresie od 1 września 2013 roku do końca realizacji projektu wdrożeniowego tj. do 31 lipca 2015 roku. Szkolny organizator rozwoju edukacji jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 8 szkół/przedszkoli w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.Głównym celem projektu jest poprawa jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gostyńskim poprzez stworzenie w okresie od 1.09.2013r. do 31.07.2015 r. rocznych planów wspomagania spójnych z rozwojem 32 szkół/przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 3.Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zlecenie. 4.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części z tym, że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE może pełnić tę funkcję tylko w jednej części. 5.Szacunkowa ilość godzin dla jednego SORE wynosi 45 godzin miesięcznie, w tym konsultacje indywidualne i grupowe. 6.Zadania i obowiązki SORE: 1)diagnoza potrzeb placówki przy współpracy z dyrektorem i radą pedagogiczną oraz dostosowanie oferty doskonalenia, 2)pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną, 3)wsparcie szkoły w przygotowaniu rocznego planu wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie co najmniej dwóch ofert doskonalenia przygotowanych w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego, 4)wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji, stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą, 5)monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, 6)zorganizowanie szkoleń w każdym cyklu doskonalenia w postaci warsztatów, wykładów, konsultacji indywidualnych i grupowych, pomoc nauczycielom we wdrażaniu do praktyki szkolnej nowej umiejętności w trakcie procesu doskonalenia nauczyciele będą przygotowani również do prowadzenia zajęć w sposób niestereotypowy i równościowy, który umożliwia włączenie w równym stopniu dziewczynek i chłopców do każdego rodzaju zajęć), 7)wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów-specjalistów w danej dziedzinie posiadających doświadczenie w pracy szkoleniowej do prowadzenia warsztatów i wykładów, 8)organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur do praktyki szkolnej np. organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, 9)dokumentowanie podejmowanych działań w sposób uzgodniony z Zamawiającym-zgodnie z wymogami określonymi w danym projekcie, 10)przygotowanie i przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych badających wzrost kompetencji nauczycieli oraz przygotowanie raportu ewaluacyjnego po zakończeniu każdego cyklu doskonalenia, 11)przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, 12)przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły oraz radzie pedagogicznej, 13)udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym, 14)nawiązanie współpracy z Biblioteką Pedagogiczną w celu przygotowania bibliografii, 15)opracowanie strategii powiatowego programu wspomagania szkół i przedszkoli po przeprowadzonej diagnozie, 16)ścisła współpraca z koordynatorem projektu, zespołem projektowym, 17)zatwierdzanie dokumentacji merytorycznej z koordynatorem.

Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 15900920130 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2013-08-09 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 711 dni |
Wadium: | - |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | TAK |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 4 |
Kryterium ceny: | 0% |
WWW ogłoszenia: | www.poradniapp.gostyn.pl |
Informacja dostępna pod: | Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200 |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |