Realizacja usług w ramach projektu Udowodnimy, że potrafimy.
Opis przedmiotu przetargu: 1. - Zarządzanie projektem Część 1C, 1D, 1E: Wyłonienie trzech Szkolnych Koordynatorów /zatrudnienie w okresie 09.2011-06.2012r/ Zakres obowiązków Szkolnych Koordynatorów: nabór uczestników w ramach danej szkoły /spotkania informacyjne z uczniami i rodzicami, podpisywanie umów/, nadzór nad wykonywaniem szkoleń w każdej szkole, dbałość o zabezpieczenie sal i sprzętu, weryfikacja dokumentacji realizacji szkoleń w danej szkole. Część 3. - zajęcia edukacyjne /realizowane w okresie 09.2011 - 06.2012/: A. Zajęcia logopedyczne w wymiarze 30h/gr dla łącznie sześciu pięcioosobowych grup uczniów z klas 0-III. B. Zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów /matematyka, j. polski, nauczanie początkowe, oraz interdyscyplinarne - zajęcia przed egzaminem/ w wymiarze 30h/gr dla 30 grup o średniej 5 osób w grupie, w tym: j. polski - 9 grup, matematyka - 10 grup, nauczanie początkowe - 10 grup, zajęcia przed egzaminem (po szkole podstawowej i/lub gimnazjalnym) - 7 grup. Zajęcia dla uczniów mających problemy z opanowaniem materiału, poświęcone diagnozie obszarów sprawiających uczniom trudności oraz szczegółowym omówieniu materiału z tego zakresu. C. Zajęcia rozwijające z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych oraz informatyki dla uczniów zdolnych - dla łącznie 8 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h/grupę, zakończone egzaminem wewnętrznym, w tym: informatyka - 2 grupy, biologia - 2 grupy, matematyka - 4 grup, fizyka - 1 grupa przyroda - 2 grupy. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych, przejawiających zainteresowanie i predyspozycje w zakresie wymienionych przedmiotów, wychodzące materiałem poza ramy programu szkolnego, zgodnie z zainteresowaniami uczniów. D. Zajęcia w ramach doradztwa edukacyjnego i zawodowego w wymiarze 10h/gr dla 5 grup uczniów o średniej liczebności 10 os/grupę /gimnazjum/. W ramach zajęć z doradcami zawodowymi uczestnicy mają określić swoje predyspozycje oraz przygotować tzw. Indywidualne Plany Działań - harmonogramy działań dla osiągnięcia zakładanych celów edukacyjnych i zawodowych. E. Zajęcia psychologiczno - terapeutyczne w wymiarze 10h/gr dla sześciu grup uczniów o średniej liczebności 5 osób w grupie. Zajęcia poświęcone będą technikom opanowania agresji, walce z uzależnieniami i radzeniu sobie ze szkolnymi niepowodzeniami. Udział w warsztatach pozwoli uczniom na pełniejsze wykorzystanie możliwości, jakie niesie im uczestnictwo w projekcie, a także zachęci ich do bardziej aktywnej postawy w szkole. F. Zajęcia sportowe w wymiarze 180h/grupę dla sześciu piętnastoosobowych grup uczniów. Cel zajęć: wychowanie poprzez sport: organizacja wolnego czasu uczniów, nauka postaw fair play, rozwój postaw przez sport, wzmacnianie nawyków aktywnego spędzania czasu G. Wyłonienie trzech nauczycieli informatyki pełniących funkcje opiekuna sali informatycznych udostępnionych uczniom na realizację zajęć w systemie elearningowym w Publicznym Gimnazjum w Grudusku, Szkole Podstawowej w Grudusku oraz Szkole Podstawowej w Humięcinie.
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 32534620110 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2011-10-07 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 288 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 65 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | www.grudusk.com |
| Informacja dostępna pod: | Urząd Gminy 06-460 Grudusk ul.Ciechanowska 54, I piętro, pokój Nr 4 |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80580000-3 | Oferowanie kursów językowych | |
| 79631000-6 | Usługi dotyczące personelu i listy płac | |
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe | |
| 79211000-6 | Usługi księgowe | |
| 80533000-9 | Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe | |
| 79421000-1 | Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych |
