Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w płockich szkołach podstawowych: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Braci Jeziorowskich w Płocku, Pasaż Vuka Karadzicia 1, Szkoła Podstawowa nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Płocku, ul. Kossobudzkiego 7, Szkoła Podstawowa nr 15 w Płocku ul. Przyszkolna 22, Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi Nr 23 im. Armii Krajowej w Płocku ul. Walecznych 20, w ramach projektu pt. „Dla nas każdy uczeń jest ważny” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyj
Opis przedmiotu przetargu: szkoła podstawowa nr 1 im. braci jeziorowskich w płocku, pasaż vuka karadzicia 1. część 1. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 5 grup po 30 h – razem 150 h rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h razem 240 h. część 2. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 4 grupy po 30 h – razem 120 h razem 180 h. część 3. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120 h. część 4. prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h – razem 90 h rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h razem 180 h. szkoła podstawowa nr 3 im. kornela makuszyńskiego w płocku, ul. kossobudzkiego 7. część 5. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120 h. część 6. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120 h. część 7. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 3 grupy po 30 h – razem 90 h rok szkolny 2012/2013, 3 grupy po 30 h – razem 90 h razem 180 h. część 8. prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 9. prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 10. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno przyrodniczych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120 h. część 11. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120 h. szkoła podstawowa nr 15 w płocku ul. przyszkolna 22. część 12. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120 h. część 13. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 14. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 2 grupy po 30 h – razem 60 h rok szkolny 2012/2013, 2 grupy po 30 h – razem 60 h razem 120. część 15. prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 16. prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. szkoła podstawowa z oddziałami integracyjnymi nr 23 im. armii krajowej w płocku ul. walecznych 20. część 17. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 18. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 19. prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 20. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 21. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 22. prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 23. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 24. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 25. prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 26. prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 27. prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 28. prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych arteterapia w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 29. prowadzenie specjalistycznych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych muzykoterapia w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 30. prowadzenie zajęć terapeutycznych – integracja sensoryczna dla dzieci w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 31. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie przyrodniczo w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 32. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie przyrodniczo w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 33. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – język angielski w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 34. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastyczne w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 35. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastyczne w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. część 36. prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych – plastyczne w klasach i iii, rok szkolny 2011/2012, 1 grupa 30 h rok szkolny 2012/2013, 1 grupa 30 h razem 60 h. ii.1.6)
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 7050320121 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2012-03-02 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | - |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | NIE |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 36 |
| Kryterium ceny: | 100% |
| WWW ogłoszenia: | www.bip.ump.pl |
| Informacja dostępna pod: | Gmina - Miasto Płock Stary Rynek 1, 09-400 płock, woj. mazowieckie |
| Okres związania ofertą: | 60 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
