Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach realizacji projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oławskim
Opis przedmiotu przetargu: Celem głównym projektu jest poprawa efektywności funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie pilotażowego programu wsparcia Cele szczegółowe projektu 1) poprawa spójności programu doskonalenia n-li/lek z potrzebami rozwojowymi Szkół/Przedszkoli poprzez wdrożenie rocznych programów wspomagania, 2)Podniesienie kompetencji merytorycznych i metodycznych n-li/lek, dyrektorów, którzy wzięli udział w doskonaleniu oraz uczestniczyli w pracach sieci, 3)polepszenie współpracy pomiędzy nauczycielami oraz dyrektorami różnych Szkól - Przedszkoli, poprzez organizację sieci współpracy i samokształcenia. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania (RWP) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia. SORE wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji rocznego planu wspomagania. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w szkołach i przedszkolach z terenu Powiatu Oławskiego. Zamówienie dzieli się na pięć części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części, W ramach każdej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia obowiązków w wymiarze 50 godzin zegarowych miesięcznie. Osoba desygnowana do pełnienia funkcji SORE w danej części, nie może być pracownikiem placówki wskazanej w opisie tej części. W ramach każdej części zamówienia Wykonawca odpowiedzialny będzie za: a) Zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych szkół/przedszkoli XI 2013, IX, X 2014), b) Przygotowanie Rocznego Planu Wspomagania szkół/przedszkoli (XI 2013, X 2014), c) Przygotowanie harmonogramu realizacji Rocznego Planu Wspomagania (X 2013, X 2014), d) Organizowanie wybranej oferty doskonalenia nauczycieli zgodnie z harmonogramem, e) Pomoc w przełożeniu nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę- konsultacje indywidualne i zespołowe odbywane w każdej szkole/przedszkolu realizującej Roczny Plan Wspomagania; cykliczne konsultacje w ilości 6- 8 spotkań trwających średnio 2 godziny, f) Przygotowanie sprawozdania z realizacji Rocznego Planu Wspomagania i wypracowanie rekomendacji (VI-VII 2013, VII 2014), g) Prowadzenie miesięcznej karty pracy Obowiązki SORE: 1) pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły/przedszkola, 2) pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju współpraca z radą pedagogiczną, 3) przygotowanie rocznego planu wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia, we współpracy ze szkołom/przedszkolem i jego harmonogramu realizacji, 4) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem), 5) wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, specjalistów do zajęć warsztatowych, konsultacji, etc. 6) organizowanie zaplanowanych form wspomagania we współpracy ze szkołą/przedszkolem, 7) organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji) 8) pomoc w monitorowaniu przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności, 9) dokumentowanie podejmowanych działań, 10) przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, 11)przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, 12)przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej, 13) udział w podsumowaniu podjętych działań współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym. 14) ścisła współpraca z koordynatorem projektu, zespołem projektowym 15) dyspozycyjność
Dane postępowania
| ID postępowania BZP/TED: | 19880920130 |
|---|---|
| ID postępowania Zamawiającego: | |
| Data publikacji zamówienia: | 2013-09-27 |
| Rodzaj zamówienia: | usługi |
| Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
| Czas na realizację: | 662 dni |
| Wadium: | - |
| Oferty uzupełniające: | NIE |
| Oferty częściowe: | TAK |
| Oferty wariantowe: | NIE |
| Przewidywana licyctacja: | NIE |
| Ilość części: | 5 |
| Kryterium ceny: | 0% |
| WWW ogłoszenia: | http://www.poradnia.olawa.pl |
| Informacja dostępna pod: | http://www.poradnia.olawa.pl, www.bip.starostwo.olawa.pl lub w siedzibie zamawiajacego |
| Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
| 80000000-4 | Usługi edukacyjne i szkoleniowe |
