Przeprowadzenie cyklu szkoleń interpersonalnych
ROZWIŃ
Opis przedmiotu przetargu: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 42 szkoleń interpersonalnych w ośrodkach zamiejscowych Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów i przygotowanie materiałów szkoleniowych z następujących tematów: pt. Zarządzanie stresem, Rola emocji w podejmowaniu decyzji, Sztuka prowadzenia zebrań i narad, Efektywna rozmowa rekrutacyjna, Stres oraz sposoby radzenia sobie ze stresem, Analiza transakcyjna w organizacji, Efektywna praca zespołowa, Radzenie sobie z konfliktem w grupie - z uwzględnieniem profili osobowościowych.

Brak pliku (66639_2015.html) ogłoszenia! ERROR: 002
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Brak pliku ogłoszenia! 4
Termin składania wniosków lub ofert:
2015-05-15
Dane postępowania
ID postępowania BZP/TED: | 6663920150 |
---|---|
ID postępowania Zamawiającego: | |
Data publikacji zamówienia: | 2015-05-08 |
Rodzaj zamówienia: | usługi |
Tryb& postępowania [PN]: | Przetarg nieograniczony |
Czas na realizację: | 217 dni |
Wadium: | 1 ZŁ |
Szacowana wartość* | 33 PLN - 50 PLN |
Oferty uzupełniające: | NIE |
Oferty częściowe: | NIE |
Oferty wariantowe: | NIE |
Przewidywana licyctacja: | NIE |
Ilość części: | 1 |
Kryterium ceny: | 60% |
WWW ogłoszenia: | www.cezrf.pl |
Informacja dostępna pod: | Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów, ul. Okrzei 2/4, 03-710 Warszawa |
Okres związania ofertą: | 30 dni |
Kody CPV
80500000-9 | Usługi szkoleniowe |